Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 89

Θέμα: ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΜΟΤΟ

  1. #31
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    πλακα κανεις...?

    λαστιχα μοτο 350+ βαζω μεταχειρισμενα απο πιστα σε αριστη κατασταση 100 euro επισης υπαρχει η επιλογη Metzeler Rennsport στα 200 ευρω καινουργια
    λαστιχα για το υαρις που τωρα εβαλα 240ε

    τακακια υαρις 35ε Στο Astra 1.4 που εχω τα τακακια κανουν 100+ ευρω
    τακακια μοτο 80ε+ αναλογα την μαρκα

    αλυσιδα γραναζια 150ε+Αλλαγη καθε 20.000 το λιγοτερο,με νορμαλ συντηρηση και παραπανω με πολυ συντηρηση

    δισκο πλατο στα 100-200.000χμ 130ε+εργατικα
    Δεν λεω οτι εισαι εντελως λαθος,οπως και δεν εξηγησα πως οσον αφορα εμενα κανω τις περισσοτερες εργασιες μονος μου και με ψαξιμο σε ανταλλακτικα-αναλωσιμα το κοστος πεφτει αρκετα.

  2. #32
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Δεν λεω οτι εισαι εντελως λαθος,οπως και δεν εξηγησα πως οσον αφορα εμενα κανω τις περισσοτερες εργασιες μονος μου και με ψαξιμο σε ανταλλακτικα-αναλωσιμα το κοστος πεφτει αρκετα.
    1)Μεταχειρισμενα λαστιχα στη μηχανη? για να βγαλουν ποσα χλμ? και δεν νομιζω οτι οι tdm, vstrom, gs, varadero, versys, transalp, και λοιπα θα βρουν λαστιχα δουλεμενα μερικες φορες πιστα..
    2) Τα τακακια για 1.4 Astra, ΘΕΣ και τα πληρωνεις τοσο. Για astra F σε bosch 24.50, Για astra G/H σε bosch παλι 29, Για astra J/D 1.4 turbo Σε ATE 32, σε TRW 35, σε Delphi 44. Μιλαμε για τιμες Λιανικης..
    3) το 150αρι καθε 20.000 ειναι ΠΟΛΛΑ λεφτα. Αν υπολογισουμε και οτι εγω πχ χρειαζομαι ενα σπρει λιπανσης 15 ευρω ανα 6.000 χλμ, το συνολικο κοστος της τελικης μεταδοσης ανεβαινει κιαλλο.

  3. #33
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Το ποσα θα βγαλουν εξαρταται απο τη χρηση.Και τα λαστιχα που σου λεω εχουν δουλευτει ενα ερασιτεχνικο TD στην μετριας προσφυσης (για πιστα) πιστα των Μεγαρων και ανεφερα επισης και τη λυση των Rennsport τα οποια εχουν καινουργια 200 και ειναι πολυ καλο λαστιχο.Μιλωντας για μενα προσωπικα τα 20000 θα τα κανω σε τουλαχιστον 5+ χρονια οποτε δεν νομιζω να ειναι κατι τραγικο.Τα τακακια για το αυτοκινητο δεν τα πηρα απλα ειχα ρωτησει τιμη και δεν το εψαξα παραπανω,αν θες στειλε μου το μαγαζι που αγοραζεις Ενα μεγαλο πλεονεκτημα στο ποσο γρηγορα θα ζητησει κατι το αμαξι μου ειναι οτι δεν το κυνηγαω ποτε και δεν το ζοριζω καθοτι ειναι ενα αμαξι απλης μετακινησης και δεν εχει να προσφερει κατι.Συγκρινε ομως καποιον πιτσιρικα που απο το παπι πηρε αμαξι και ξεκαυλωνει σ'αυτο,να δεις τι φθορες βγαζει και ποσα ζηταει.

  4. #34
    ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    24/11/2009
    Μηνύματα
    33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Εγώ ένα κατάλαβα απ αυτό το ποστ....






























    μου πιάσανε το Γκώλο στη τουότα !
    Που να ειχες και RAV4 σαν και μενα και θα σου ελεγα εγω για πιασιματα

  5. #35
    Ουτε εμένα μαρέσει το νέο καθώς δεν έχω αυτοκίνητο και είμαι κάτοχος 2 δίτροχων αλλά νομίζω πως θα πρέπει να υπάρχει φορολόγιση και στις μηχανές και στα αυτοκίνητα με ΣΩΣΤΟ τρόπο. Αυτό βέβαια αποτελεί ανέκδοτο για το Ελληνικό κράτος οπότε απλά ΑΝ αληθεύει η είδηση και δεν είναι ράδιο αρβύλα απλά θα βρήκαν άλλον ένα τρόπο να μαζέψουν χρήματα.

    Πάντως το σωστό θα ήταν να φορολογούνται τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα ανάλογα με το κόστος συντήρησης τους και το κόστος απόκτησης τους και ΟΧΙ με τα κυβικά τους.

  6. #36
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Μα εκει ειναι το θεμα,στο κοστος συντηρησης...δεν ειναι για ολους το ιδιο για διαφορους λογους...απο ικανοτητες,μεχρι χρηση της μηχανης ακομα και...γνωριμιων ή συγγενειας με το μαστορα.Οποτε μονο κατα προσεγγιση μπορεις να το προσδιορισεις.Οσον αφορα το κοστος αποκτησης ειναι σωστοτερο σε ενα βαθμο αλλα οχι εντελως.

  7. #37
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Δεν λεω οτι εισαι εντελως λαθος,οπως και δεν εξηγησα πως οσον αφορα εμενα κανω τις περισσοτερες εργασιες μονος μου και με ψαξιμο σε ανταλλακτικα-αναλωσιμα το κοστος πεφτει αρκετα.

    Ναι, αλλά αν το συγκρίνεις έτσι, θα πρέπει να βάλεις και απο την άλλη πλευρά κάποιον που κάνει συντηρηση στο αμάξι του μονος του. Να συγκρίνουμε ίδια πράγματα.

  8. #38
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Oποτε καταληγουμε σε αυτο που ειπα απο πανω...πως δεν ειναι κατι στανταρ το κοστος συντηρηρης για τον καθενα.

  9. #39
    ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    24/11/2009
    Μηνύματα
    33
    Τι λετε τωρα ρε παιδια....μια χαρα κι απολαυση μας εμεινε κι αυτη κουτση λογο τιμης καυσιμου κλπ και θα μας την πηδηξουνε κι αυτην?παμε καλα την τρελα μου μεσα??????????????

  10. #40
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Μα εκει ειναι το θεμα,στο κοστος συντηρησης...δεν ειναι για ολους το ιδιο για διαφορους λογους...απο ικανοτητες,μεχρι χρηση της μηχανης ακομα και...γνωριμιων ή συγγενειας με το μαστορα.Οποτε μονο κατα προσεγγιση μπορεις να το προσδιορισεις.Οσον αφορα το κοστος αποκτησης ειναι σωστοτερο σε ενα βαθμο αλλα οχι εντελως.
    Λαμβανωντας υποψην ποσο χρεωνει η αντιπροσωπεια τα σερβις κλπ (ασχετα απο το αν το πηγενεις εκει ή οχι).

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tony_l
    Εγγραφή
    16/08/2007
    Μηνύματα
    175
    Η μεγάλη διαφορά μια μοτοσυκλέτας και ενός αυτοκινήτου είναι ότι η πρώτη για μεγάλο ποσοστό των κατόχων, αποτελεί μέσο αναψυχής και όχι μεταφορικό μέσο (προσωπικά κάνω 2-3k km το χρόνο με τη μηχανή, ενώ με το αυτοκίνητο ο μέσος χρήστης 10-12k). Θα μου πεις βέβαια, τα σκάφη δεν φορολογούνται; Χμ.. Το άλλο θέμα που προκύπτει και αποτελεί υπέρ προς τη μη φορολόγηση της μοτοσυκλέτας, είναι ότι αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό και ρυπαίνει λιγότερο συνολικά από ένα αυτοκίνητο. Γι' αυτούς τους 2 προφανής λόγους, θεωρώ ότι δεν φορολογούνταν μέχρι στιγμής και δεν πρέπει να γίνει ούτε στο μέλλον.

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Τα τεκμήρια δεν είναι φόρος.
    Γίνονται φόρος όταν δεν δικαιολογείται η κατοχή τους από το δηλωθέν εισόδημα.
    Που δεν είναι και παράλογο στην χώρα των φοροφυγάδων.

  13. #43
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.351
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Τα τεκμήρια δεν είναι φόρος.
    Γίνονται φόρος όταν δεν δικαιολογείται η κατοχή τους από το δηλωθέν εισόδημα.
    Που δεν είναι και παράλογο στην χώρα των φοροφυγάδων.
    σαφως και δεν ειναι φορος, δεν αντιλεγω! αλλα απο την αλλη δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ αντικειμενικα! και εξηγω:
    η ετησια χρηση σε ενα αμαξι 1400 κυβικα κοστιζει κατα προσεγγιση:
    τελη 250 ευρω
    ασφαλεια 450 ευρω
    σερβις 300 ευρω
    βενζινες 1500 ευρω
    ΣΥΝΟΛΟ 2500 ευρω!
    οι κυβερνωντες που στο διαολο αποφανθηκαν λοιπον οτι θελει 5200??
    και επισης οσο παλιωνει ενα αμαξι τοσο περισσοτερη συντηρηση χρειαζεται, πως αυτοι κριναν οτι η διαβιωση του
    ειναι φθηνοτερη και το 1400 που εχει περασει 5ετια εχει τεκμιριο 3750 ενω στη 10ετια καπου στα 1500??
    αυτο εμενα μου δειχνει οτι επιλεξαν τυχαια νουμερα μονο και μονο για να μαζεψουν φραγκα! και σε αυτη
    τη περιπτωση ΟΧΙ δεν θελω να εχω τεκμηρια!

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της laryfz1
    Εγγραφή
    18/08/2008
    Μηνύματα
    171
    δηλ ερχονται οι καρακαξες και μου βαζουν τεκμηριο στο fz1!χωρις να με ρωτησουν ποσα χρονια δουλευω τι εχω κοψει απο την προσωπικη ζωη μου για να ευχαριστηθω το 1000ακι μετα απο 14 χρονια εργασιας!θα γυρισει ο τροχος πουστηδες!
    gogogo!!!

  15. #45
    ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    24/11/2009
    Μηνύματα
    33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Τα τεκμήρια δεν είναι φόρος.
    Γίνονται φόρος όταν δεν δικαιολογείται η κατοχή τους από το δηλωθέν εισόδημα.
    Που δεν είναι και παράλογο στην χώρα των φοροφυγάδων.
    Αν προυπηρχαν τα τεκμιρια οκ καλα τα λες αλλα οταν σου βαζουν το πιστολι στον κροταφο μεταγενεστερα τοτε πιστευω οτι ειναι αλλη μια αρπαχτη οπως εγινε και με τα αυτοκινητα.εγω αν κι εχω δυλιτρο αυτοκινητο κανω μονο 4-5000 χλμ το χρονο.πληρωνω τα τελη κανονικα την ασφαλεια κανονικα δικαιολογησα την κτηση του κανονικα και τορα που το εισοδημα μου μειωθηκε στο μισο σχεδων λογο των καιρων μου φορτωνουν και 8800ευρο τεκμιριο λεει διαβιωσης και ας μην το κουναω απο το γκαραζ μου....αυτο το λες εσυ διαφθορα??????????????????????

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF