τα καρτερ καθαριστηκαν,τα ετριψα στη βουρτσα αλλα οχι σε επιπεδο γυαλισματος,μιας και θελω στο κεντρο το μοτερ να εχει πιο factory look.μπηκαν και τα ρουλεμαν μαζι με το στροφαλο και το σασμαν...
και επειδη δεν υπηρχε λυση στο εμποριο για δισκοφρενα σε τετοια ιδιοκατασκευη,πηρα το ετοιμο κιτ δισκοφρενου για innova και ετοιμαστηκα για πολυ κοψε ραψε...
κοιτατε ποση αποσταση εχει η βαση της βιδας απο το ρεγουλατορο.ετσι θα κοψω το περισσευουμενο κομματι και θα ανοιξω στον τορνο νεο αυλακι λιγα εκατοστα πιο κοντα...
αρχιζει και παιρνει μορφη το μπροστινο.για την ωρα και μεχρι να ερθουν οι αποστατες απο τον τορνο εδω δεν εχω αλλη δουλεια.οσο για ταχυμετρο,πρεπει να βρω αλλη λυση μιας και ατερμονας σε αυτη την ζαντα δεν ταιριαζει....