Πάμε στον κινητήρα τώρα, όταν κατέβηκε από τον σκελετό ήταν έτσι...
Πάμε στον κινητήρα τώρα, όταν κατέβηκε από τον σκελετό ήταν έτσι...
Πέρασε από αμμοβολή...
Ο κύλινδρος αφού πέρασε από την αμμοβολή, βάφτηκε με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας, γυαλίστηκε εσωτερικά (η διάμετρος ήταν η STD), αλλάχτηκαν οι οδηγοί βαλβίδων και οι βαλβίδες με γνήσιες καινούργιες, αντικαταστάθηκαν και τα ελατήρια βαλβίδων, πλανίστηκαν οι έδρες και τρίφτηκαν με σμυριγδαλοιφή...
...2
Φοβερή δουλειά (βάζε περισσότερες φωτο)![]()
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
ΚΟΥΚΛΑ είναι και λίγα λέω.
more please.....
Και συνεχίζουμε, αφού ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια, με το μοτερ...
Το κάρτερ μετά την αμμοβολή άνοιξε, πλύθηκε, ξαναπλύθηκε και τοποθετήθηκαν τα ρουλεμάν του στροφάλου...
Το βολάν επιθεωρήθηκε, ευθυγραμμίστηκε και τοποθετήθηκε ξανά...
Λάδι στα ρουλεμάν και μέσα το βολάν...
Φλαντζόκολλα....
Και κλείσαμε για να κάνουμε ένα διάλειμμα για μπουγάτσα!
Για να έκλεινε το καπάκι χρονισμού χρειάστηκε να αγοραστούν αποστατικές ροδέλες, nos ζύγωθρα, nos ωστήρια και οδηγοί ωστηρίων, να κατασκευαστεί φλάντζα καθώς και κάποια άλλα τμήματα λίπανσης στον τόρνο...
Τελευταία τροποποίηση από Ferrarakias; 03/10/2012 στις 11:46.
...2
Μπήκαν οι εκκεντροφόροι για τις απαραίτητες μετρήσεις, καθώς και τα nos έμβολο και ελατήρια σε std διάμετρο...
Έγινε ο χρονισμός, τοποθετήθηκε και η αντλία λαδιού αφού πρώτα ανακατασκευάστηκε και μπήκε το καπάκι...