Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
και ξεκινάει η 6η μέρα όπου αφού εκτυπωσα το δίαγραμμα της πλεξούδας αποφάσισα να μελετήσω και να σημάνω τα καλώδια.
μήπως έπρεπε να ήμουν της Σήμανσης???χεχε .Πολύ σήμανση ρε παιδί μου
έδω φαίνονται 2 από τα 4 καλώδια της κλειδαριάς που μου περισεύουν...Δεν βρίσκω άκρη.
Επίσης το μανουάλι που έχω ειναι το srx600 που δεν είχε μίζα. Συνεπώς το διάγραμμα δεν προβλέπει μίζα....
Πρέπει να βασιστώ στη φαντασία μου
![]()
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
κι άλλη. Γένικά φαίνεται ο χάμος από σκόρπια καλώδια.
Αυτό εδώ το μαραφέτι δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι...Αν το εβλεπα σκέτο θα έλεγα αντισταση ,αλλά μήπως κάπου πρέπει να βρισκεται και μία δίοδος για την νεκρά όπως στο πολυαγαπημένο μου vfr????
εδώ φαίνεται το φισάκι που από οτι κατάλαβα είναι για το διακόπτη το σταντ
μάλλον κάποιος έξυπνος αποφάσισε να το καταργήσει και απλά έπλεξε τα καλώδια του.![]()
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
εδώ ένα καλώδιο που βγαίνει κάποια στιγμη από το πίσω μέρος της πλεξούδας και είναι απλά έτσι...
και εδώ φάινεται η φοβερή και αδιαμφισβήτητη τέλεια δουλειά του υπερηλεκτρρολόγου στις ενώσεις των καλώδίων
και εδώ ένα φισακι πλησίον του δεξιού διακόπτη στο τιμόνι .ΜΗΠΩΣ κουμπώνει στην μανέτα του συμπλέκτη???? Η μανέτα που είχε πάνω η μότο δεν έχει τέτοια υποδοχή.
![]()
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
μεταφορα στην υπερπολυτελη μου Γιάφκα...
κάτι μου έλεγε να την συνδεσω στην μπαταρία και να αρχίσω τα πειράματα αλλά ΑΑΑΑΑΑΑΑΣΕ λέω να μην έχουμε απώλειες καθότι κανονικα πρεπει να πέσουν και οι απαραιτητες γειώσεις.
και εδώ φαίνονται κάποια καλωδιακια που περισσεύουν και τα καλώδια από το στροφόμετρο. Τι να παίζει άραγε???
τελικά βρήκα αυτο:
How to Wire an RPM Gauge
Instructions
1
Disconnect the negative battery cable from the battery. This will prevent you from shorting any wires or blowing any fuses while working with your electrical system to wire your RPM gauge.
2
Run a green wire from the negative side of the ignition coil to the location you wish to mount the tachometer. Be sure to run the wire through an existing grommet on the firewall of the vehicle or drill a new hole and install a grommet. This protects the wire from the insulation being cut causing the wire to short out.
3
Run the back wire from the tachometer to a good engine ground. Run this wire through the grommet to a good ground location under the hood. This will eliminate engine noise hear through the radio that sometimes results from these installations. Whining in the background of your FM radio indicates a bad ground.
4
Run the white wire from the tachometer to the dash light fuse or one of the dash light wires. Use a wire tap or a spade type electrical connector to tap into this circuit. This will allow the light on the tachometer to light up when the vehicle lights are turned on and to be dimmed with the dash lights.
5
Run the red wire from the tachometer to a circuit that is always on when the ignition switch is on. The ignition fuse on the fuse block is a good source to tap into. The red wire is the wire that powers the tachometer.
6
Adjust the tachometer to the number of cylinders in your engine. This information is often found with the instructions provided with the kit. The wrong setting will result in false RPM readings on your tachometer.
7
Set the shift light if one is provided with your tachometer. The instructions for this are found in the kit as well. Contact your vehicle manufacturer or consult a manual to determine where RPM the light should be set.
8
Using the drill and the hardware provided, mount the tachometer securely in the location you have selected. Reconnect the negative battery terminal to the battery and start the vehicle. Test the RPM gauge by revving your engine slightly from idle and watching the gauge. It should move at the rate you press the accelerator. Rev the engine to the shift point you have set to see if the shift light operates properly.
Τι λετε? Μας κάνει?
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Τελικα δεν κρατήθηκα και συνδεσα μόνο το φανάρι από το οποίο δουλεύει μόνο το ένα. Σκέφτηκα μήπως τοπ δευτερο ειναι η μεγάλη σκάλα αλλα όταν το αποσύνδεσα και το δοκίμασα μονο του με την μπαταρια δεν αναψε.
Μηπως να αναβανε και τα 2 και η μεγάλη σκάλα να επιτυγχανονταν με το ρελε Ή έπαιζε 1 φανάρι μεσαια και 2ο φανάρι, μεγάλη μέσω του ρελε???? Η συνδεση τους όμως ήταν
μαζί ζευγάρι τα ενα και ενα καλώδιο από το καθέ φανάρι και μετα σύνδεση το δεμάτι με τα 2 καλώδια με 1 της πλεξούδας και το ίδιο και το άλλο δεματιο με τα 2 καλώδια από το
κάθε φανάρι.
![]()
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Ζητω βοήθεια από τους απανταχού SRXάκηδες και τους γνώστες
μπας και προχωρήσει το θέμα.
Σήμερα λεω να συνεχίσω. Αν δεν βγάλω άκρη θα πεσω με τα μούτρα στα φρενα και οτι αλλο προκυψει μέχρι να βρεθουν λυσεις ή να κάτσω να φτιάξω πλεξούδα από την αρχή με διαγραμμα σωστο.
ΜΗΠΩΣ εχει κανεις μανουαλι απο το συγκεκριμένο μοντέλο??????
Αντε παω να ξαποστασω γιατι σαν πολλα τα ειπα σημερα.... :a34:
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Εγώ Γιάννη θα κράταγα την πλεξούδα που έχει για αναφορά, και θα έφτιαχνα μία ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ με σύχρονα υλικά και αδιάβροχα φις.
Πάρε μια ιδέα εδώ >>> http://www.vfrh.net/t4419-topic
Το πιο βασικό είναι η ανάφλεξη, αλλά πόσο πολύπλοκη να είναι; Δύο καλώδια που φεύγουν από το ματάκι της ηλεκτρονικής, πάνε στην ηλεκτρονική, κι από κει φεύγουν άλλα δύο που πάνε στον πολλαπλασιαστή. Αν η ηλεκτρονική ελέγχει και το στροφόμετρο, άλλο ένα καλώδιο προς το στροφόμετρο. Μια τροφοδοσία στην ηλεκτρονική (που περνάει από το kill switch) και μια γείωση και έτοιμη η ανάφλεξη.
Ολη η υπόλοιπη πλεξούδα θα ''χτιστεί'' γύρω από το βασικό αυτό κορμό.
Για να δεις τι ισχύει ακριβώς στην περίπτωσή σου, ανατρέχεις στα μάνιουαλ, και στην υπάρχουσα πλεξούδα.
Προσωπικά θα καταργούσα τελείως από το σχέδιο κάτι χαζοπολυπλοκότητες, όπως π.χ. διακόπτης σταντ, ή νεκρά για να πάρει μπρος χωρίς συμπλέκτη (αλλά θα άφηνα να πρέπει να έχεις πατημένο συμπλέκτη) και κάτι τέτοια χαζά τελείως.
Καλή δύναμη!
απο τα λιγα που πλεον θυμαμαι για τα γιαμαπα και παιζει να ισχυουν και στο δικο σου : πορτοκαλι παει πολλαπλασιαστη. μαυρο σωμα. ασπρα (2) πανε ανορθωτη. μια καλη αρχη ειναι να παρεις τα καλωδια της γεννητριας και να τα κολουθησεις. καπου στην πορεια θα αλλαζουν χρωμα (κλασσικα) χωρις να αλλαζουν λειτουργια...