2013 Suzuki Boulevard Intruder C1500T
The 2013 Suzuki Intruder C1500T is powered by a 1462cc liquid-cooled 54-degree V-Twin engine Suzuki claims is the most powerful engine in the 1000cc-1600cc cruiser class. No specific numbers were released but the engine is likely the same as the powerplant used in the Boulevard M90. We’ll have to see for ourselves when we get our mitts on the Intruder.
Gear shifting on the C1500T’s five-speed transmission is aided by a slipper clutch and the Suzuki Clutch Assist System which reduces the force needed to pull the clutch lever. Power is transferred to the 200mm rear tire through a shaft drive.
The Intruder C1500T sports a multi-function instrument cluster on its 4.8 gallon fuel tank featuring a large analog speedometer, gear indicator, fuel gauge, clock and trip muter, low fuel light and turn signal indicators.
Suspension is comprised of a telescopic fork and a linked rear suspension hidden in a softail design.
ΚΩΣΤΗΣ
Capo 1200 !!!
+ Suzuki video --> http://www.youtube.com/watch?v=JoJSztfVeCk
+ KTM 1190 Video --> http://www.youtube.com/watch?v=1Ee-S...layer_embedded
ΚΩΣΤΗΣ
Ώρε μάνα μου...Horex
six cylinder, narrow-angle naturally-aspirated 1218cc V6 producing 161bhp.
ΚΩΣΤΗΣ
η το φτιαχνεις κλασσικο (CB1100, V11, W800,Bonneville, XJR κτλ) η το κανεις φουτουριστικο (Streetfighter, Z800/1000,Cb1000R)... αυτο το παντρεμα μοντερνου με παλιου ποτε δεν πουλησε
ORGIA!!!!!
θα σας παω και σε ενα λογικα γνωστο και μπορει με αυτο να ανοιξω μεγαλη κουβεντα το νιντζα το 300
Γιατί τα περισσότερα μηχανάκια μού δίνουν την εντύπωση ότι μετέχουν σε διαγωνισμό ασχήμιας;Τι χοντροκοπιά είν' αυτή ρε γαμώτ!![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Δεν έχεις άδικο. Πάνε οι εποχές που κοιταζαν πρώτα την ομορφιά. Tamburini δεν υπάρχει πια (δεν σχεδιάζει κάτι, αποσύρθηκε) και επιπλέον δεν υπάρχει κάποιος αντάξιος...
ΚΩΣΤΗΣ
Έλεος πια με αυτές τις εξατμίσεις.Τους περισσεύουν από τα σκούτερ και τις βάζουν παντού.
Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ
CLICK ME -->ΑΧ ΒΑΧ ΜΑΝΑ ΜΟΥ..
The main features of MV Agusta F4
• Short stroke engine four cylinder in-line with the supply chain and central radial valves
• Technology MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System)
• New electronic ELDOR with Ride-By-Wire system and 4 maps engine
- Sensitivity to the throttle (selectable between Normal, Sport and Rain)
- Maximum torque (selectable between Normal, Sport and Rain)
- Engine Brake (selectable between Normal, Sport and Rain)
- Response of the motor (selectable between Normal, Sport and Rain )
- RPM limiter (switchable between Normal, Sport and Rain)
• Platform inertial sensor arrangement
• traction control adjustable on 8 levels
• Anti-wheeling
• Electronic EAS (Electronically Assisted Shift) series
• Frame Modular structure mixed with steel trellis and aluminum plates and
hand TIG welding
• Öhlins suspension with electronic control (F4 RR)
• Brembo monobloc brake calipers (model M50 of F4 RR)
Colors and prices
The new F4 range, consisting of the three versions (F4 F4 F4 R and RR), is proposed for 2013 with graphics and colors never before seen. Each version is available in two color combinations. F4 White - Red / Silver € 16,990 F4 R White - Red / Silver € 18,990 F4 RR Pearl White / Black - Red / White € 23,990
![]()
ΚΩΣΤΗΣ
πουτανα αγκουστα!!!:a32::a32:
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...