Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 56 από 56

Θέμα: Αλλαγή πίεσης σε ζεστά ελαστικά

  1. #46

  2. #47
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    παλια πηγαιναμε βολτα για τη χαρα της οδηγησης, το φαι και τα τσιπουρα.

    τωρα παμε για να καλυψουμε με μεθοδους αυτομορφωσης τα κενα απο τις κοπανες σε φυσικοχημεια και μαθηματικα??????????
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  3. #48
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Χημεία στο λύκειο, ναι. Και μετά; Δεν σε βλέπω να υπολογίζεις τίποτα

    Πόσα λίτρα χωράει το λάστιχο; Κατά πόσο αυξάνεται αφού ζεσταθεί; Ποια η σύσταση του αέρα εκείνη την βροχερή μέρα;

    Για κάτσε ρε θείο (S)

    Στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ μηχανάκι,στα ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΑΣΤΙΧΑ -με την όποια φθορά τους-θα κάτσω εγώ ή οι υπόλοιποι να σου υπολογίσουμε 500 παραμέτρους;
    Δοκίμασε μόνο να προσθαφαιρέσεις +- 4psi και μην ψάχνεσαι τόσο επιστημονικά,άσε που αν δε ξέρεις να το σώζεις δε θα σε σώσει ούτε η ιδανική πίεση ούτε η τύχη...Οι πιέσεις χοντρικά είναι για να κρατάνε το λάστιχο στη ζάντα (πωπω θα με φάνε)άμα είσαι κουλάδι όλα φταίνε...

    Όπως σου είπα πιο παραπάνω δοκιμάζεις 32/38. Με αυτές τις πιέσεις το έχω κάνει σε αυτά και σε ταξίδι και σε αττική οδό.Πλάγιαζε με 200+,έξυνε μαρσπιέ για πλάκα,φρέναρα επιτάχυνα,κλπ,και δεν κουνιόταν ρούπι το Hornet...Τα ίδια και με 34/40 αλλά ήμουν πιο "κρατημένος" εκεί... (180)
    Τα ίδια και στο χώμα: όλοι μου έλεγαν στο πρώτο trail ride ρίξε πιέσεις,ρίξε πιέσεις εγώ τίποτα...με 30/32 μια χαρά τερμάτισα,και οι μισοί που μου πρότειναν χαμηλές δεν τερμάτιζαν λόγω....κλαταρίσματος!
    Βέβαια έχουν μια λογική οι χαμηλές πιέσεις αλλά 1ον)δεν θα πίεζα,2ον)δεν είμαι τόόόσο πια φτασμένος εντουράς που να κυνηγάω και το δέκατο,ή να ζητάω το απόλυτο κράτημα στη κροκάλα...3ον)με ένα μηχανάκι εντελώς ψόφιο και κουρασμένο,+με ξεφούσκωτα λάστιχα θα είχε τα 3 κακά της μοίρας του...οπότε άφησα τις πιέσεις 12-14 και κάτω για πιο φτασμένους οδηγούς,και περιορίστηκα σε 26/28 (τώρα πια),ή και τις στάνταρ γιατί βαριέμαι να ψάχνω πιεσόμετρα και αηδίες στο τέλος της διαδρομής.
    Κοντολογίς enjoy your ride και άσε τα υπόλοιπα για τη NASA...
    Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; 04/10/2012 στις 13:57.
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Ας πάρουμε διάσταση ελαστικού 180/55/R17''.

    Όγκος ελαστικού, κατά προσέγγιση, με προσομοίωση φέτας κυλίνδρου με δεδομένα:

    (1) Μεγάλη διάμετρος D1= (17 in x 25,4 mm/in + 180 mm x 0,55) = 530,8 mm

    (2) Μικρή διάμετρος D2 = (17 in x 25,4 mm/in)= 431,8 mm.

    Όγκος φέτας κυλίνδρου (επιφάνεια x μήκος) = π/4[(530,8mm)^2 - (431,8mm)^2] x 180 mm x 1/1000000 = 13,5 lt.

    Επομένως, ο κατά προσέγγιση όγκος του παραπάνω ελαστικου είναι 13,5 lt και τον θεωρούμε απαραμόρφωτο.

    Ας υποθέσουμε ότι ξεκινάμε με κρύα ελαστικά σε πίεση 42 psi (@20 C) και μετά από βόλτα έχουμε αύξηση θερμοκρασίας κατά ΔΤ=20 C.

    Επομένως, θεωρώντας όγκο και ποσότητα αέρα σταθερά, με βάση την καταστατική εξίσωση, η νέα πίεση του ελαστικού στην νέα θερμοκρασία θα είναι:

    Pf = Pi x (1+ΔΤ/Τi) = 42 x (1 + 20/293,15) = 44,86 = 45 psi.

    Για ΔΤ=30 C, η νέα πίεση θα είναι 46,3 psi.
    Τελευταία τροποποίηση από VASOS; 04/10/2012 στις 11:24.

  5. #50
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    ....................

    Είσαι γλυκούλης...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος

    Είσαι γλυκούλης...
    Ωχ, το βλέπω να΄ ρχεται φορτωμένο με εξισώσεις και διαφορικές...

  7. #52
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Δεν πηγαίνετε πιο πέρα με την αγάπη σας;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500

  9. #54
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Άριστα.. Ξεκίνησα για την πίστα με 42psi κρύα, και 400χλμ μετά έφτασα με 45 ζεστά. Τώρα θέλω να μπω στην πίστα και να κάνω χρονομετρημένα γιατί έτσι γουστάρω. Επειδή όμως πρέπει να γυρίσω πάλι πίσω, για να μην χάσω το τούρκικο, δεν έχω χρόνο να περιμένω μέχρι να κρυώσουν. Ξέρω πως αν ήταν κρύα το ιδανικό θα ήταν να ξεκινήσω με 38 και να κάνω μερικούς γύρους για να ζεσταθούν. Τώρα όμως έχω 45 και είναι ζεστά. Τι κάνω? Μπαίνω όπως είμαι γιατί οτιδήποτε άλλο θα είναι χειρότερο? Αφαιρώ 4 pci. Αφαιρώ όλο τον αέρα και ξαναβάζω 38? Κοιτάω αν στα πιτς έχει τν για να δω το τούρκικο και περιμένω να κρυώσουν?

    Joy η σωστότερη απάντηση κατα την γνώμη μου είναι να αφαιρέσεις 4. Σε αυτή την περίπτωση το σφάλμα, για σταθερή θερμοκρασία ελαστικού είναι μηδαμινή. To σφάλμα για διαφορετικές θερμοκρασίες ελαστικού (που είναι και το πιθανότερο να συμβεί) είναι -1 έως +1,5 την ώρα που αφαιρείς και τείνει να εξαλειφθεί κατά τους πρώτους γύρους. Πιο εύκολα στην περίπτωση του αρνητικού. Αναλυτικότερα από κοντά.


    Όποιος δεν βαριέται ας βάλει διάφορες τιμές στους παραπάνω τύπους να μου πει πόσο λάθος κάνω.


    Σε κάθε περίπτωση πάντως κάνεις αυτό που είπε ο σκοπευτής. Προσαρμόζεις την οδήγησή σου στα δεδομένα που παίρνεις απ' την μηχανή σου.
    Sent from me using a computer.

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Άριστα.. Ξεκίνησα για την πίστα με 42psi κρύα, και 400χλμ μετά έφτασα με 45 ζεστά. Τώρα θέλω να μπω στην πίστα και να κάνω χρονομετρημένα γιατί έτσι γουστάρω. Επειδή όμως πρέπει να γυρίσω πάλι πίσω, για να μην χάσω το τούρκικο, δεν έχω χρόνο να περιμένω μέχρι να κρυώσουν. Ξέρω πως αν ήταν κρύα το ιδανικό θα ήταν να ξεκινήσω με 38 και να κάνω μερικούς γύρους για να ζεσταθούν. Τώρα όμως έχω 45 και είναι ζεστά. Τι κάνω? Μπαίνω όπως είμαι γιατί οτιδήποτε άλλο θα είναι χειρότερο? Αφαιρώ 4 pci. Αφαιρώ όλο τον αέρα και ξαναβάζω 38? Κοιτάω αν στα πιτς έχει τν για να δω το τούρκικο και περιμένω να κρυώσουν?

    Joy η σωστότερη απάντηση κατα την γνώμη μου είναι να αφαιρέσεις 4. Σε αυτή την περίπτωση το σφάλμα, για σταθερή θερμοκρασία ελαστικού είναι μηδαμινή. To σφάλμα για διαφορετικές θερμοκρασίες ελαστικού (που είναι και το πιθανότερο να συμβεί) είναι -1 έως +1,5 την ώρα που αφαιρείς και τείνει να εξαλειφθεί κατά τους πρώτους γύρους. Πιο εύκολα στην περίπτωση του αρνητικού. Αναλυτικότερα από κοντά.


    Όποιος δεν βαριέται ας βάλει διάφορες τιμές στους παραπάνω τύπους να μου πει πόσο λάθος κάνω.


    Σε κάθε περίπτωση πάντως κάνεις αυτό που είπε ο σκοπευτής. Προσαρμόζεις την οδήγησή σου στα δεδομένα που παίρνεις απ' την μηχανή σου.
    Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά στη θέση σου θα ρύθμιζα την πίεση κατεβάζοντας τόσα psi όσα θα κατέβαζα με κρύα ελαστικά.

    Π.χ. εάν στην πίστα σου αρέσει να δουλεύεις το πίσω στα 30 psi σε κρύα ελαστικά και μετράς 45 psi σε ζεστά ελαστικά (και βαριέσαι να περιμένεις 1,5 ώρες να κρυώσουν) ενώ είχες ξεκινήσει από τα 42 psi σε κρύα ελαστικά, ρίξε την πίεση κατά 12 psi. Τότε περιμένεις με ζεστά τα ελαστικά σου να διαβάζεις 33 psi στο μανόμετρο και όταν αυτά κρυώσουν θα διαβάζεις 30 psi.

    Ακόμα καλύτερα στο παραπάνω παράδειγμα, αντί για 12 psi κατέβασε 8 psi, κάνε 4-5 συντηρητικούς γύρους και ξαναμετράς προσέχοντας για τυχόν σημάδια εμφάνισης hot ή cold tears.

  11. #56
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά στη θέση σου θα ρύθμιζα την πίεση κατεβάζοντας τόσα psi όσα θα κατέβαζα με κρύα ελαστικά.

    Π.χ. εάν στην πίστα σου αρέσει να δουλεύεις το πίσω στα 30 psi σε κρύα ελαστικά και μετράς 45 psi σε ζεστά ελαστικά (και βαριέσαι να περιμένεις 1,5 ώρες να κρυώσουν) ενώ είχες ξεκινήσει από τα 42 psi σε κρύα ελαστικά, ρίξε την πίεση κατά 12 psi. Τότε περιμένεις με ζεστά τα ελαστικά σου να διαβάζεις 33 psi στο μανόμετρο και όταν αυτά κρυώσουν θα διαβάζεις 30 psi.
    Αυτό ακριβώς είπα και εγώ. Απλά έβαλα 42 και 38 σαν ιδανικές πιέσεις σε κρύα ελαστικά για δρόμο και πίστα και πρότεινα να κατεβάσει 4. Το ποσοστό λάθους είναι πάρα πολύ μικρό, ακόμα και για τους παγκόσμιους σαν τον τύπο στο παράδειγμά μου.

    (Φυσικά οι θερμοκρασίες αυτές δεν ανταποκρίνονται στις ιδανικές, ειδικά για πίστα)


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Ακόμα καλύτερα στο παραπάνω παράδειγμα, αντί για 12 psi κατέβασε 8 psi, κάνε 4-5 συντηρητικούς γύρους και ξαναμετράς προσέχοντας για τυχόν hot ή cold tears.

    Sent from me using a computer.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή σέλας σε CBF-600
    από el_hymador στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2006, 16:12
  2. Αλλαγη τιμονιου σε Hornet
    από RαNd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 15:56
  3. Αλλαγή ελαστικών σε cbf600s
    από startengine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2005, 13:32
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ Tdm 900
    από georgemav στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2005, 00:49
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF