ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Σήμερα υπολόγιζα να έχω καλά νέα να σας πω,έκανα απόπειρα να βάλω το Ζ μπροστά,αφού λοιπόν ξελίγωσα 2 μπαταρίες,μία από zzr και μια το punto χωρίς να γυρίζει με τη μίζα σωστά το μοτέρ ( πολύ αργά και με θόρυβο),δυστυχώς αυτό που φοβόμουν έκανε την εμφάνιση του.
Όπως με είχε πληροφορήσει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το κόμπλερ (starter motor clutch) της μίζας έχει πρόβλημα άρα πρέπει να λύσω αρκετά πράγματα από το μοτέρ για να έχω πρόσβαση εκεί,οπότε έχουμε μέλλον ακόμα και αρκετές φώτο...
![]()
Ελπίζω να μην κατεβάσεις μοτέρ γιατί αν θυμάμαι καλά όλα αυτά τα μπλιμπλίκια είναι μέσα στο κάρτερ και δεν λύνει από κάτω![]()
Δεν χρειάζεται να κατέβει το μοτέρ ευτυχώς...
οπότε ξήλωμα εξατμίσεις,καπάκι γραναζιού αλυσίδας,καπάκι δυναμό,λύσιμο το κάρτερ,βγήκε ξανά η καμπάνα του συμπλέκτη
λύσιμο από την αριστερή μεριά το καπάκι που κρατάει τον αξονα του συμπλέκτη της μίζας και εδώ δυσάρεστη έκπληξη σφυρί και κατσαβίδι στο παξιμάδι που έπρεπε να λύσω,άρα είχαν φτάσει μέχρι εδώ στο παρελθόν..
![]()
Τελευταία τροποποίηση από mankam; 06/10/2012 στις 23:56.
Δεν πειραζει,καθε εμποδιο για καλο.Καλη συνεχεια.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ,ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ
Με αρκετό παίδεμα βγήκε ο άξονας
και μια ματιά μέσα αφού βγήκε ο άξονας,στο κέντρο διακρίνεται το γρανάζι που δίνει κίνηση η μίζα και την μεταφέρει μέσω ενός μεγαλύτερου γραναζιού στον άξονα του κόμπλερ της μίζας που φαίνεται στην προηγούμενη φωτογραφία,θα βγει και αυτό για έλεγχο αργότερα.
εδώ λυμένα όλα τα εξαρτήματα:
![]()
το σίγουρο είναι ότι έχει λυθεί ξανά το κόμπλερ της μίζας,υπάρχουν σημάδια στις αλλεν βίδες που το συγκρατούσαν,το σετ με τα κυλιδράκια,ελατήρια,οδηγούς που αλλάζονται σε αυτές τις περιπτώσεις μου φάνηκαν σε καλή κατάσταση χωρίς φθορές,πιθανόν να τα άλλαξαν άλλα το πρόβλημα μάλλον είναι αλλού
στον κόκκινο κύκλο φαίνεται σημάδι που προκλήθηκε από μέσα,μάλλον από τους οδηγούς που σπρώχνουν με το ελατήριο τα κυλινδράκια
εδώ φαίνεται ακόμα καλύτερα
![]()
εδώ είναι το γρανάζι που αναφέρθηκα προηγουμένως και παίρνει κίνηση μέσω του μικρού γραναζιού απο τη μίζα και την μεταφέρει μέσω της αλυσίδας στον στρόφαλο,στον κίτρινο κύκλο διακρίνεται φθορά στο εξωτερικό δαχτυλίδι,με την αφή το καταλαβαίνει κανείς καλύτερα
το ένα από τα 2 ρουλεμάν που εδράζεται ο άξονας είναι "αρπαγμένο",λίγο αλλά είναι,θα αλλαχτούν και τα 2 όμως
ο άξονας είναι καθαρός χωρίς φθορά
Με λίγα λόγια προσανατολίζομαι σε αγορά όλου το κόμπλερ μεταχειρισμένου σε καλή τιμή
Δεν νομίζω οι αλλαγές ρουλεμάν και σετ κυλινδράκια ελατήρια να λύσουν το πρόβλημα άλλα είμαι ανοιχτός σε γνώμες από όσους έχουν ασχοληθεί με τέτοιο πρόβλημα..
Τελευταία τροποποίηση από mankam; 07/10/2012 στις 17:29.
Καλο κουραγιο αδερφε, διαισθανομασθε τα νευρα σου και συμπασχουμε
Αυτο το χτυποκατσαβιδο με εχει γλιτωσει απο πολλα βρισιδια...
Μια ζωη τα λεφτα μας στα σιδερα θα τα τρωμε...