Σελίδα 18 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 813141516171819202122232868 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 256 έως 270 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #256
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el patron Προβολή μηνύματος
    Τώρα που θέλω να πάω για καφέ και δεν έχω αυτοκίνητο πως να πάω; Να σκάσω μύτη με το adv η να πάρω ταξί, προβληματίστηκα με τον stabak , και φοβάμαι μην με κραξουν. Φοραω και κράνος με γεισο ρε πουστη μου και το μπουφάν μου ειναι εντουραδικο.
    Νομίζω αν σκληρύνεις λίγο την προφόρτιση και γρηγορέψεις τις αποσβέσεις δεν θα χεις πρόβλημα για τον καφέ... 2κλικ μη φανταστεις πολλα...
    Τωρα για το εντουραδικο τζακετ, καλο ειναι να φοράς και τον θωρακα μαζι σου.... ετσι με εχουν μαθει εδω στο φορουμ, πανω απο ολα η ασφάλεια...

    πιες : Στη θεση σου με το στρομα, παω με αμαξι για καφε... θα παει τζαμπα το τακουνι καταλαβες.... ασε που το μρποστινο δεν εχει ρυθμισεις και το χω σε χωματινο σουμιε το σεταπ
    Ban 'em all

  2. #257
    Δεν ξέρω εγώ απο τέτοια , θα πάω τελείως μαμά ,αυτά ειναι για ειδικούς εμπειρογνώμονες όπως εσύ.
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

  3. #258
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    μαλλον βραχος που πεταξε με φρεναρισμα μπροστινου τροχου.
    οτι και αν είναι είναι bug.

    Τουλάχιστον για την φωτογράφιση ας έβαζαν ενα powerpart ... κάτι ....μη γινόμαστε και ρόμπες

  4. #259
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    +1

    Το καθημερινό πέρασμα του κορμού στη Κηφισιάς θα ειναι εφιαλτικό...
    Με αυτο το μηχανάκι είναι όλα ονειρικά οπότε.....

    Δεν είναι κρίμα τόσο όμορφοι λαιμοί να είναι εκτεθιμένοι ???

  5. #260
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013_ktm_adventure_1190_04.jpg 
Προβολές:	272 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	270725

    άντε για να μην είμαι άδικος ορίστε και η ποδιά.

    Βέβαια κάπου πήρε το μάτι μου αυτόν τον τρισκτάρατο συμπλέκτη ... θα το βρώ

  6. #261
    η εξωτερική εμφάνιση είναι ίδια με τον παλαιό. Τώρα άν εσωτερικά έχουν υποστεί βελτιώσεις θα δούμε.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm1.jpg 
Προβολές:	268 
Μέγεθος:	19,8 KB 
ID:	270726

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm2.jpg 
Προβολές:	270 
Μέγεθος:	27,3 KB 
ID:	270729

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm3.jpg 
Προβολές:	268 
Μέγεθος:	45,4 KB 
ID:	270731

  7. #262

  8. #263
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    δεν ειναι bug ρε συ Multi, ειναι απόφαση της εταιριας να ειναι εκει οι λαιμοι για τους λόγους που προείπαμε (περι προσανατολισμου), ισως γιατι χωροταξιακα δεν μπαίνουν αλλού, ισως γιατι λόγω κυβισμού αναγκαστικά χρειάζεται διαδρομη σαλιγκαρος αλλα ντουκατι απο οτι βλεπω στον πισω κυλινδρο... και εκ του αποτελέσματος παλι αναγκαστικά θα ειναι χαμηλότερο το υψος οπως κ ευαισθητο... η δε ποδιά θα το χαμηλώσει ακομα...

    Μην ξεχνάτε πως σε άλλα μοντέλα οπως SD, SM κλπ η εξατμίση δεν ακολουθει την adv/Se λογική διοτι δεν χρειάζεται αλλα κ ψυχεται καλυτερα κατω...

    Δεν μπορεις να τα χεις ολα, ειναι θεμα συμβιβασμου.... να δω ποιος θα παει σοβαρό χωμα με αυτο το τελικο εκτεθειμένο για παράδειγμα
    Ban 'em all

  9. #264
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ειναι γνωστο τοις πασοι οτι το χωμα θες ποδια στον κινητηρα και οχι μονο για τις εξατμισεις αλλα και για τον κινητηρα. Το μονο που αλλαζει στο 1190 ειναι οτι η εν λογω ποδια ειναι αφτερμαρκετ αντι για στοκ.

    Το αυτο ισχυει και για την εξατμιση στο πλαι, οσοι πανε χωμα αλεγκρο κον μπριο βαζουν μπρος-πισω καγκελακια.
    Αυτο κανανε στο 990, αυτο εκανα κι εγω στο SE, αυτο θα κανουν και στο 1190.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #265
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    δεν ειναι bug ρε συ Multi, ειναι απόφαση της εταιριας να ειναι εκει οι λαιμοι για τους λόγους που προείπαμε (περι προσανατολισμου), ισως γιατι χωροταξιακα δεν μπαίνουν αλλού, ισως γιατι λόγω κυβισμού αναγκαστικά χρειάζεται διαδρομη σαλιγκαρος αλλα ντουκατι απο οτι βλεπω στον πισω κυλινδρο... και εκ του αποτελέσματος παλι αναγκαστικά θα ειναι χαμηλότερο το υψος οπως κ ευαισθητο... η δε ποδιά θα το χαμηλώσει ακομα...

    Μην ξεχνάτε πως σε άλλα μοντέλα οπως SD, SM κλπ η εξατμίση δεν ακολουθει την adv/Se λογική διοτι δεν χρειάζεται αλλα κ ψυχεται καλυτερα κατω...

    Δεν μπορεις να τα χεις ολα, ειναι θεμα συμβιβασμου.... να δω ποιος θα παει σοβαρό χωμα με αυτο το τελικο εκτεθειμένο για παράδειγμα
    Κοίτα ειδικά για την φωτογράφιση και ειδικότερα για το R που το δίνεις με 21/18 τροχούς και ακόμα πιο χωμάτινο προσανατολισμό βάλε μια ποδιά ρε αδερφέ.
    Ναι συμφωνώ οι λαιμοί θα είναι εκεί και λόγο χώρου και λόγο μοτέρ (διαστάσεις) αλλά η ποδιά προστατεύει και το μοτέρ που και αυτό μου φαίνατε λιγουλάκι εκτεθειμένο.

    Ναι δεν μπορείς να τα έχεις όλα είναι όντως θέμα συμβιβασμού
    το ερώτημα είναι τα θέλαμε ΟΛΑ αυτά ???? Για να κάνουμε και τον συμβιβασμό ? Τα είχε ανάγκη ο αναβάτης του 990 Adventure ? Μάλλον όχι, τα έχει ανάγκη το marketing και τα έχεις ανάγκη για να επιβιώσεις σαν εταιρία και για να «κλέψεις» αγοραστικό κοινό από τους όμοιους σου πλέον !!!

    Το έχω γράψει και παραπάνω το 950/990 όπως το ξέραμε σαν νοοτροπία άλλαξε ΤΕΛΟΣ.

  11. #266
    Στο Top Gear εκπομπή του BBC με αυτοκίνητα έκαναν συγκριτικό δεν θυμάμαι και πολύ καλά νομίζω το καινούργιο μοντέλο της McLaren F1 με το παλαιότερο δεν έχει και πολύ σημασία άλλου είναι το θέμα.

    Ρωτάει ο Jeremy Clarkson που παρουσίαζε το κοινό ποίο από τα 2 πιστεύεται ότι θα τερματίσει πρώτο? Η απάντηση ήταν από όλους μα φυσικά το νέο με τα +70 άλογα (τυχαίο το νούμερο πάντως είχε παραπάνω) με τα νέα ηλεκτρονικά με την καλύτερη αεροδυναμική κλπ.

    Το τεστ το κερδίζει το παλαιότερο μοντέλο με διαφορά.

    Η εξήγηση που έδωσε ο Jeremy Clarkson ήταν η εξής : (και εδώ είναι το θέμα)

    Το παλιό λέει το κατασκεύασαν άνθρωποι που φορούσαν παντελόνια με τιράντες και τραγιάσκα σε κάποιες αποθήκες του εργοστασίου.

    Το νέο το κατασκεύασαν άνθρωποι με λευκές στολές σε εργαστήριο……

    Σε καμία περίπτωση το νέο Adv δεν θα είναι πιο αργό από το παλιό απλά είναι αυτή η διαφορά νοοτροπίας που ήθελα να τονίσω.

  12. #267
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MultiS Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm4.jpg 
Προβολές:	267 
Μέγεθος:	44,1 KB 
ID:	270735
    Νομίζω οτι είναι προφανές οτι ο πλαγιοστάτης στηρίζεται επάνω στον κινητήρα, αλλά δεν είναι πιά τόσο εκτεθειμένος, γιατί τον προστατεύει ο λαιμός εκεί που βρίσκεται. Έτσι η ποδιά θα είναι απαραίτητη για τον ριψοκίνδυνο χωματερό για να προστατεύει και τα δύο. Ο συμπλέκτης slave cylinder φαίνεται ίδιος αλλά όπως ο παλιός που δέχτηκε κάμποσες βελτιώσεις μπορεί να είναι πιό βελτιωμένος . Για τον master cylinder δεν πιστεύω να είναι τόσο διαδεδομένο το πρόβλημα ώστε να έκαναν κάποια αλλαγή, αλλά πάλι ο χρόνος θα δείξει. Πιστεύω οτι η ζέστη του κινητήρα θα είναι τεράστιο πρόβλημα, αν και φαίνεται οτι έγινε προσπάθεια να είναι πιό ελεύθερος να αερίζεται.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 09/10/2012 στις 09:09.

  13. #268
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ....και ας μη ξεχναμε οτι το 950 του Μεονι ειχε χαμηλα τους λαιμους....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #269
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MultiS Προβολή μηνύματος
    ....

    Η εξήγηση που έδωσε ο Jeremy Clarkson ήταν η εξής : (και εδώ είναι το θέμα)

    Το παλιό λέει το κατασκεύασαν άνθρωποι που φορούσαν παντελόνια με τιράντες και τραγιάσκα σε κάποιες αποθήκες του εργοστασίου.

    Το νέο το κατασκεύασαν άνθρωποι με λευκές στολές σε εργαστήριο……

    ...


    whatever dude

  15. #270
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Χωρίς να να προσπαθώ να γίνω "σταμπακ", θα καυτηριάσω και εγώ το γεγονός ότι πάρα πολύ χαλάστηκαν με τον νέο χαρακτήρα του ADV1190, που δεν είναι προσανατολισμένος στο χώμα όσο το παλιότερο 990-950...
    Κοντεύω να πιστέψω ότι τα ελληνικά βουνά, και όχι μόνο, είναι γεμάτα 950-990 που τρώνε το χώμα με το κουτάλι, με αναβάτες χάρντκορ ονοφάδες με χέρια τανάλιες και πρόσωπο γεμάτο λάσπη...Ρεεεε πατήστε λίγο γη, ρίξτε και κανα κατούρημα και μετά ξεκαβαλήστε...
    Καλώς-κακώς το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων adv είναι απλοί καθημερινοί αναβάτες που γουστάρουν ένα όμορφο μηχανάκι με μεγάλες τουριστικές δυνατότητες σε άσφαλτο αλλά και χώμα με σωστό στήσιμο στο δρόμο και αξιοπρεπεις επιδόσεις... Οι περισσότεροι πατάνε χώμα και γουστάρουν την επαφή με την φύση, αλλά λίγοι είναι αυτοί που θέλουν, και μπορούν..., να αξιοποιήσουν τις σπουδαίες χωμάτινες δυνατότητες του 950-990.... Οι εταιρίες απευθύνονται σε καταναλωτές και ζουν από της πωλήσεις... Το 1190 είναι ένα προιόν που απευθύνεται σε μια μεγάλη μερίδα αγοραστικού κοινού με τουριστικές κυρίως ανησυχίες σε άσφαλτο αλλά και σε χώμα...Μια χαρά εργαλείο θα αποδειχθεί για όλα αυτά το 1190 και ελπίζω να έχει και μια τιμή που να βοηθήσει ώστε να υπάρχουν υψηλές πωλήσεις.
    Για να το πούμε και απλά το μηχανάκι για να ταξιδεύει σε χωματόδρομους μια χαρά θα είναι...για εντούρο ας κοιτάξουν οι χεράδες αλλού...

    Αυτιά το ολίγα από έναν ταπεινό κάτοχο 990...

    υ.γ.1 Ο στάμπακ είναι γνωστός εγκάθετος...μην ψαρώνετε...ίσως μια λύση είναι να του στείλει ο ΕλΠατρόν κάνα βιντεάκι δικό του, ή καμιά φωτό από τις φυσιολατρικές του εξορμήσεις για "καφέ"...
    υ.γ.2 Είναι πάντως τουλάχιστον ειρωνικό να ξεκατινιαζόμαστε για κάτι που
    α)κανείς μας δεν είδε ακόμα από κοντά....
    β)ελάχιστους θα μπορούσε μάλλον να ενδιέφερει άμεσα για αγορά...
    γ)πολύ λίγους από μας τελικά θα απασχολήσει, έστω και στο μέλλον, σαν "επόμενη" μηχανή....
    υ.γ.3 Μάλλον τελικά είναι πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι αγοράζοντας την φανέλα του Μέσι μπορούν να αποκτήσουν και το "Χάρισμα"...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF