Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 162

Θέμα: ρυθμιση αναρτήσεων

  1. #91
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Kάτι εντελώς λάθος κάνεις.... ή λες.
    κάνω λάθος στο ότι δεν μου άρεσε; μπορεί να έγραψα μια λάθος έκφραση, αλλά έγραψα πολλά.. δηλαδή είναι όλα λάθος;

    αυτό που πρόσεξα, ηταν ότι το μπροστινό βυθίστηκε ελάχιστα όταν έκατσα πάνω και είχε πολύ σκληρότερη αίσθηση. κατάλαβα λάθος ή σωστά;

  2. #92
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Είτε αυξήσεις είτε μειώσεις την προφόρτιση η ανάρτησή σου δεν "σκληραίνει" ούτε "μαλακώνει".

    Αυτό το κάνουν οι αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης...

    το έχω ήδη πει αυτό... σαν αίσθηση λέμε

  3. #93
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    τώρα αν έγραψα μια έκφραση λάθος, τι γίνεται ακυρώνονται τα προηγούμενα;
    Έγραψες καθαρά ότι αυξάνοντας την προφόρτιση μειώνεται το ύψος της μηχανής. Δεν πρόκειται απλά για λάθος έκφραση.

    Μόλις το δοκιμάσεις και το καταλάβεις, θα συνειδητοποιήσεις ότι αν κάποιος θελήσεις να μειώσει το ύψος του μπροστινού για να στρίβει ευκολότερα το μηχανάκι, αν ακολουθήσει τη συμβουλή σου θα πετύχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα! Δεν θα στρίβει με τίποτα!

    Το επισημαίνω όχι για να σε ...ακυρώσω ούτε για να το παίξω έξυπνος σε βάρος σου. Απλά είναι λάθος. Και μάλιστα σημαντικό.
    Think faster than you ride

  4. #94
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    αυτό που πρόσεξα, ηταν ότι το μπροστινό βυθίστηκε ελάχιστα όταν έκατσα πάνω και είχε πολύ σκληρότερη αίσθηση. κατάλαβα λάθος ή σωστά;
    Αφού βυθίστηκε ελάχιστα (σωστά παρατήρησες), αυξήθηκε ή μειώθηκε το ύψος;
    Think faster than you ride

  5. #95
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    το έχω ήδη πει αυτό... σαν αίσθηση λέμε
    Ποια αίσθηση; Τι λες; Δες τι σου λέει κι ο blade
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #96
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Έγραψες καθαρά ότι αυξάνοντας την προφόρτιση μειώνεται το ύψος της μηχανής. Δεν πρόκειται απλά για λάθος έκφραση.
    πρόκειται για λάθος εκ παραδρομής.

    αυξάνοντας προφόρτιση, μειώνεται το sag, δηλαδή βυθίζεται λιγότερο, άρα αυξάνεται το ride height.

    τα έχω γράψει και πριν αυτά.. τώρα είμαι στο γραφείο και με διακόπτουν συνέχεια ενώ γράφω, οπότε cut me some slack, OK?? και διαβάστε και τα προηγούμενα.

  7. #97
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ποια αίσθηση; Τι λες; Δες τι σου λέει κι ο blade
    αυτή:

    "Increasing Spring Preload moves the spring further into its travel and makes the shock “feel” stiffer initially, and makes the chassis sit a little higher (less sag/more ride height)."

    source: http://www.worksperformance.com/html/tpl_desc.html

  8. #98
    Κώστα, ειλικρινά χωρίς κανένα ίχνος ειρωνείας.

    Από αυτά που γράφεις... Κι έχεις διαβάσει σε διάφορα sites και manuals. (Που πολύ καλά κάνεις και ψάχνεις).

    Έχεις δοκιμάσει να τα εφαρμόσεις στην πράξη; Στο μηχανάκι σου; Να παρατηρήσεις την δική σου αίσθηση κι όχι του "worksperformance";
    Think faster than you ride

  9. #99
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Έχεις δοκιμάσει να τα εφαρμόσεις στην πράξη; Στο μηχανάκι σου; Να παρατηρήσεις την δική σου αίσθηση κι όχι του "worksperformance";
    Ναι.

  10. #100
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    Ναι.
    Να σου δώσω ένα σετ ρυθμίσεων για τις αποσβέσεις (μία για δρόμο και μία για πίστα), να φτιάξεις το στατικό και δυναμικό σου sag μόνος σου και μετά κάτσε με την ησυχία σου να διαβάσεις και ν' αλλάξεις ότι θες (δοκιμάζοντάς στα σε δρόμο/πίστα) σ' αυτά που θα σου δώσω;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #101
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Να σου δώσω ένα σετ ρυθμίσεων για τις αποσβέσεις (μία για δρόμο και μία για πίστα), να φτιάξεις το στατικό και δυναμικό σου sag μόνος σου και μετά κάτσε με την ησυχία σου να διαβάσεις και ν' αλλάξεις ότι θες (δοκιμάζοντάς στα σε δρόμο/πίστα) σ' αυτά που θα σου δώσω;
    γιατί όχι.. το μόνο πρόβλημα τώρα είναι ότι δεν έχω λεφτά για βενζίνες/δοκιμές οπότε όλοι οι πειραματισμοί έχουν αναβληθεί μέχρι νεωτέρας. το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δοκιμάζω μια ρύθμιση κάθε μέρα και όσο μπορώ να καταλάβω, αφού η διαδρομή μου δουλειά-σπίτι δεν έχει στροφές.. (άρα μπορώ να καταλάβω ελάχιστα).

    τις αποσβέσεις τις ρύθμισα αρχικά μαζί με έναν φίλο, «πατώντας» το μηχανάκι και με τα 2 χέρια και βλέποντας πως ανεβοκατεβαίνει και τις έφτιαξα να ανεβοκατεβαίνει ομοιόμορφα μπρος και πίσω με απότομο σπρώξιμο (ο φίλος που το πατούσε είναι και λίγο θηρίο, μπορεί να το συμπιέσει τέρμα) και να μην διαρκεί η κίνηση για πάνω από 1 δευτερόλεπτο.
    τώρα έχω στο μπροστινό προφόρτιση τέρμα έξω και συμπίεση και επαναφορά νομίζω 2,5 clicks (που είναι οι εργοστασιακές αν δεν κάνω λάθος). στο πίσω προφόρτιση 6-10 clicks, 12 συμπίεση, 14 επαναφορά και πρέπει να ξαναρυθμίσω sag μόλις ο φίλος μου είναι διαθέσιμος, ίσως την άλλη εβδομάδα.
    μηχανάκι 954, μπροστινό μαμά, πίσω ohlins 941, πίσω λάστιχο 190/55.

  12. #102
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    γιατί όχι.. το μόνο πρόβλημα τώρα είναι ότι δεν έχω λεφτά για βενζίνες/δοκιμές οπότε όλοι οι πειραματισμοί έχουν αναβληθεί μέχρι νεωτέρας. το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δοκιμάζω μια ρύθμιση κάθε μέρα και όσο μπορώ να καταλάβω, αφού η διαδρομή μου δουλειά-σπίτι δεν έχει στροφές.. (άρα μπορώ να καταλάβω ελάχιστα).
    Λογικό.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    τις αποσβέσεις τις ρύθμισα αρχικά μαζί με έναν φίλο, «πατώντας» το μηχανάκι και με τα 2 χέρια και βλέποντας πως ανεβοκατεβαίνει και τις έφτιαξα να ανεβοκατεβαίνει ομοιόμορφα μπρος και πίσω με απότομο σπρώξιμο (ο φίλος που το πατούσε είναι και λίγο θηρίο, μπορεί να το συμπιέσει τέρμα) και να μην διαρκεί η κίνηση για πάνω από 1 δευτερόλεπτο.
    Κύριε των δυνάμεων...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος

    τώρα έχω στο μπροστινό προφόρτιση τέρμα έξω και συμπίεση και επαναφορά νομίζω 2,5 clicks (που είναι οι εργοστασιακές αν δεν κάνω λάθος). στο πίσω προφόρτιση 6-10 clicks, 12 συμπίεση, 14 επαναφορά και πρέπει να ξαναρυθμίσω sag μόλις ο φίλος μου είναι διαθέσιμος, ίσως την άλλη εβδομάδα.
    μηχανάκι 954, μπροστινό μαμά, πίσω ohlins 941, πίσω λάστιχο 190/55.
    Οι ρυθμίσεις που θα σου δώσω αφορούν 954 Ohlins μπροστά, Showa πίσω.... 190/50 το πισω. Με 55 φοβάμαι στο δρόμο. (επίσης τσέκαρε και το φτεράκι σου για τις λάσπες αν του έχψει κάνει τρύπα το 55ρι.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #103
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Κύριε των δυνάμεων...
    δηλαδή;

    Οι ρυθμίσεις που θα σου δώσω αφορούν 954 Ohlins μπροστά, Showa πίσω.... 190/50 το πισω. Με 55 φοβάμαι στο δρόμο. (επίσης τσέκαρε και το φτεράκι σου για τις λάσπες αν του έχψει κάνει τρύπα το 55ρι.
    προσπαθώ να αποφεύγω λάσπες. μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει να φθείρεται το φτεράκι και ελπίζω να μην τρυπήσει.. έχει αρκετή απόσταση από το λάστιχο άλλωστε και πρέπει να μαζέψει κάτι χοντρό για να βρει, αλλά προσέχω. λόγω του 55 πίσω λογικά έχει «βουτήξει» το μηχανάκι, οπότε θέλει κάποια εξισορρόπηση με τις προφορτίσεις. αλλά αν του αφαιρέσω όλη την προφόρτιση πίσω, νομίζω ότι έχω πολύ sag, οπότε πρέπει να βρω έναν καλό συνδυασμό. όπως είναι τώρα μου φαίνεται ΟΚ, δεν ανοίγει τροχιά, δεν αναπηδάει κλπ, έχει γρήγορο turn-in (λόγω κορώνας, αλλά έτσι το θέλω) και λίγη αστάθεια στην ευθεία που δεν με προβληματίζει. το σταμπιλιζατέρ το έχω στο «μαλακό» (5 licks «μέσα») για την πόλη.

  14. #104
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    δηλαδή;



    προσπαθώ να αποφεύγω λάσπες. μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει να φθείρεται το φτεράκι και ελπίζω να μην τρυπήσει.. έχει αρκετή απόσταση από το λάστιχο άλλωστε και πρέπει να μαζέψει κάτι χοντρό για να βρει, αλλά προσέχω. λόγω του 55 πίσω λογικά έχει «βουτήξει» το μηχανάκι, οπότε θέλει κάποια εξισορρόπηση με τις προφορτίσεις. αλλά αν του αφαιρέσω όλη την προφόρτιση πίσω, νομίζω ότι έχω πολύ sag, οπότε πρέπει να βρω έναν καλό συνδυασμό. όπως είναι τώρα μου φαίνεται ΟΚ, δεν ανοίγει τροχιά, δεν αναπηδάει κλπ, έχει γρήγορο turn-in (λόγω κορώνας, αλλά έτσι το θέλω) και λίγη αστάθεια στην ευθεία που δεν με προβληματίζει. το σταμπιλιζατέρ το έχω στο «μαλακό» (5 licks «μέσα») για την πόλη.
    Δηλαδή δεν στήνουν έτσι αναρτήσεις....

    Εμένα μου το έφαγε πάντως... 120€ έχει
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #105
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή δεν στήνουν έτσι αναρτήσεις....
    δεν στήσαμε έτσι αναρτήσεις. είπα έκανα έτσι την αρχική ρύθμιση και μετά δοκιμάζοντας τις άλλαξα. οι αλλαγές που γίνονται μετά από αυτό δεν είναι μεγάλες.

    να με συγχωρείς αλλά σε αυτά τα θέματα προτιμώ τις συμβουλές των τεχνικών της ohlins, δεν πήγα να κάνω του κεφαλιού μου.

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF