Σελίδα 9 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 162

Θέμα: ρυθμιση αναρτήσεων

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Αμα δεν δουμε το πιρουνι λυμενο δεν μπορουμε να ξερουμε.Παντως αυτο που σιγουρα επηρρεαζει ειναι οτι οσο χαμηλωνει η θεση του εμβολου μειωνεται ο αερας που μενει να συμπιεστει εσωτερικα και το πιρουνι γινεται πιο σφιχτο στην συμπιεση. Αν καποιος αλλος ξερει κατι για το θεμα ας μας ενημερωσει.

  2. #122
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    κατ'αρχήν για να δουλεύει η ανάρτηση έτσι όπως έχει σχεδιαστεί και όχι προβληματικά. δηλαδή και με λάθος sag η ανάρτηση θα δουλεύει με τον ίδιο τρόπο όπως πριν, αλλά η μηχανή δεν θα οδηγιέται γιατί δεν θα έχει την προβλεπόμενη γεωμετρία (trail, rake, etc.) και εκεί που θα έπρεπε να είναι «τρένο», αυτή υποστρέφει.

    οι αναρτήσεις των μοτοσυκλετών είναι σχεδιασμένες να είναι πάντα υπό κάποια συμπίεση, ακόμα και όταν οι ρόδες βρίσκονται στον αέρα. επίσης έχουν ήδη μια installed προφόρτιση εκτός από αυτή που μας δίνουν διαθέσιμη για να προσθέσουμε.

    αυτό γιατί εκτός από την συμπίεση, δέχονται και έκταση. π.χ. συμπιέζονται όταν πατάμε σαμαράκια, εκτείνονται όταν περνάμε από λακούβες ή χασίματα. πρέπει το ελατήριό μας να έχει αρκετό περιθώριο να επεκταθεί και να συμπιεστεί χωρίς να τερματίζει και από τις δύο κατευθύνσεις. το να τερματίζει η ανάρτηση δεν είναι καθόλου επιθυμητό, η μηχανή δεν συμπεριφέρεται όπως έχει σχεδιαστεί και αν πιέσουμε είναι πολύ πιθανό να έχουμε ολέθρια αποτελέσματα.

    ρυθμίζοντας το sag, μπορούμε να αλλάξουμε τη γεωμετρία της μηχανής, άρα και τη συμπεριφορά της. προσθέτοντας προφόρτιση στα ελατήρια, μειώνουμε το ύψος τους, άρα μειώνουμε το sag και αυξάνουμε το ύψος που «κάθεται» η μηχανή. οπότε π.χ. αν βάλεις τέρμα προφόρτιση στο μπροστινό, τότε η μηχανή γίνεται ας πούμε πιο όρθια, ενώ αν κάνεις το ανάποδο, γίνεται πιο σκυφτή. αυτό επηρεάζει δραματικά το turn-in στις στροφές και τον τρόπο που διατηρεί την τροχιά της στη στροφή, τον τρόπο που φρενάρει. είναι σαν να ανέβηκες σε άλλη μηχανή.

    οι προτεινόμενες τιμές για την πίστα και τον δρόμο, αντιστοιχούν για σχεδόν όλους τους κατασκευαστές μοτό και αναρτήσεων μοτό (ανάλογα με το είδος της μηχανής, τα on-off/MX π.χ. έχουν μεγαλύτερο προτεινόμενο sag) στην περιοχή βέλτιστης απόδοσης της ανάρτησης και στην ισορροπία της μηχανής σύμφωνα με τον σχεδιασμό της από το εργοστάσιο.

    - λάθος τιμές sag σημαίνει μηχανή μη οδηγήσιμη όπως σχεδιάστηκε
    - αν δεν μπορούμε να φέρουμε το sag στις «σωστές» τιμές, τότε έχουμε λάθος ελατήρια = μηχανή μη οδηγήσιμη

    αφού διάβασες αυτά, άνοιξε youtube και βάλε στο search "dave moss evaluation", δες τα βιντεάκια και θα καταλάβεις.

    αν κινούμαστε συχνά με συνεπιβάτη, τότε θα πρέπει να υπολογίσουμε και αυτόν. μου έχουν πει ότι στην ελλάδα παραδίδονται οι μηχανές με λίγο σκληρότερα ελατήρια ειδικά σε μηχανές που πάνε συχνά δικάβαλες.
    Πολύ ωραία αυτά που λες αλλά εγώ ρώτησα τον άνθρωπο που άνοιξε το θέμα κι όχι εσένα που μάλλον γνωρίζεις!!!!!

  3. #123
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Για να εχεις μια αναφορα στον τροπο που εχει σχεδιασει την γεωμετρια και το βαλβινγκ των αναρτησεων ο κατασκευαστης.
    Αλλο σαγκ απο το κοινως αποδεκτο θα χρειαστει αλλες ρυθμισεις στις αναρτησεις, οι οποιες ενδεχεται και να μην σου παρεχονται απο το διαθεσιμο ευρος ρυθμισης των μοναδων που εχεις στο μηχανακι σου.
    Το ίδιο κι εδώ... ρώτησα τον άνθρωπο που άνοιξε το θέμα για να δω τι θέλει!!!!! Όχι για να μάθω κάτι.

  4. #124
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από menelaos46 Προβολή μηνύματος
    Πολύ ωραία αυτά που λες αλλά εγώ ρώτησα τον άνθρωπο που άνοιξε το θέμα κι όχι εσένα που μάλλον γνωρίζεις!!!!!
    δηλαδή εγώ δεν σου κάνω;

  5. #125
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kinhsh Προβολή μηνύματος
    Αμα δεν δουμε το πιρουνι λυμενο δεν μπορουμε να ξερουμε.Παντως αυτο που σιγουρα επηρρεαζει ειναι οτι οσο χαμηλωνει η θεση του εμβολου μειωνεται ο αερας που μενει να συμπιεστει εσωτερικα και το πιρουνι γινεται πιο σφιχτο στην συμπιεση. Αν καποιος αλλος ξερει κατι για το θεμα ας μας ενημερωσει.
    δεν συμπιέζεται τίποτα μέσα στον κύλινδρο. ο κύλινδρος δεν έχει αέρα, έχει λάδι και το έμβολο δεν το συμπιέζει ακριβώς, το λάδι υπάρχει για να παρέχει αντίσταση (απόσβεση/dumping) και να μετατρέπει τη μηχανική ενέργεια από την κίνηση της ανάρτησης σε θερμότητα. το έμβολο κινείται μέσα στο λάδι και ανάλογα με το πόσο ανοιχτές ή κλειστές είναι οι τρύπες του, τόσο πιο γρήγορα ή αργά κινείται. ανοιχτές τρύπες = πιο γρήγορα, κλειστές = πιο αργά.
    με άλλα λόγια, αν οι αναρτήσεις δεν ανεβοκατεβαίνουν (είμαστε σταματημένοι δηλαδή και καθόμαστε), οι αποσβέσεις δεν κάνουν τίποτα απολύτως. είναι χαρακτηριστικό ότι στη συμπίεση, δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το μέγεθος του σαμαριού ή της πέτρας που πατάμε, αλλά το σχήμα, το οποίο είναι που επηρεάζει την ταχύτητα με την οποία η ανάρτηση θα συμπιεστεί. για την επαναφορά δεν παίζει τόσο ρόλο το σχήμα της ανωμαλίας το δρόμου και εκεί ενεργούν οι υπόλοιπες δυνάμεις που τείνουν να φέρουν το ελατήριο σε έκταση.

    εικόνες:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146-9408-TECH-2-zoom.jpg 
Προβολές:	91 
Μέγεθος:	16,0 KB 
ID:	271397Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146-9408-TECH-2A-zoom.jpg 
Προβολές:	91 
Μέγεθος:	39,1 KB 
ID:	271398

    λύσιμο πηρουνιού, φωτος:
    http://www.speedzilla.com/forums/hon...ice-forks.html

    αναλυτικός οδηγός (στα αγγλικά) και επεξηγήσεις: http://www.sportrider.com/suspension...pension_guide/
    Τελευταία τροποποίηση από kostas777; 12/10/2012 στις 16:52.

  6. #126
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    δηλαδή εγώ δεν σου κάνω;
    Μου κάνεις καρδιά μου!!!! Απλώς ήθελα να ξέρω τι έχει στο μυαλό του ο άνθρωπος που προβληματίζεται για το σαγκ?????????

  7. #127
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kinhsh Προβολή μηνύματος
    Αμα δεν δουμε το πιρουνι λυμενο δεν μπορουμε να ξερουμε.Παντως αυτο που σιγουρα επηρρεαζει ειναι οτι οσο χαμηλωνει η θεση του εμβολου μειωνεται ο αερας που μενει να συμπιεστει εσωτερικα και το πιρουνι γινεται πιο σφιχτο στην συμπιεση. Αν καποιος αλλος ξερει κατι για το θεμα ας μας ενημερωσει.
    Εχεις δικιο σ'αυτο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #128
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    δεν συμπιέζεται τίποτα μέσα στον κύλινδρο. ο κύλινδρος δεν έχει αέρα, έχει λάδι και το έμβολο δεν το συμπιέζει ακριβώς, το λάδι υπάρχει για να παρέχει αντίσταση (απόσβεση/dumping) και να μετατρέπει τη μηχανική ενέργεια από την κίνηση της ανάρτησης σε θερμότητα. το έμβολο κινείται μέσα στο λάδι και ανάλογα με το πόσο ανοιχτές ή κλειστές είναι οι τρύπες του, τόσο πιο γρήγορα ή αργά κινείται. ανοιχτές τρύπες = πιο γρήγορα, κλειστές = πιο αργά.
    με άλλα λόγια, αν οι αναρτήσεις δεν ανεβοκατεβαίνουν (είμαστε σταματημένοι δηλαδή και καθόμαστε), οι αποσβέσεις δεν κάνουν τίποτα απολύτως. είναι χαρακτηριστικό ότι στη συμπίεση, δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το μέγεθος του σαμαριού ή της πέτρας που πατάμε, αλλά το σχήμα, το οποίο είναι που επηρεάζει την ταχύτητα με την οποία η ανάρτηση θα συμπιεστεί. για την επαναφορά δεν παίζει τόσο ρόλο το σχήμα της ανωμαλίας το δρόμου και εκεί ενεργούν οι υπόλοιπες δυνάμεις που τείνουν να φέρουν το ελατήριο σε έκταση.

    εικόνες:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146-9408-TECH-2-zoom.jpg 
Προβολές:	91 
Μέγεθος:	16,0 KB 
ID:	271397Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146-9408-TECH-2A-zoom.jpg 
Προβολές:	91 
Μέγεθος:	39,1 KB 
ID:	271398

    λύσιμο πηρουνιού, φωτος:
    http://www.speedzilla.com/forums/hon...ice-forks.html

    αναλυτικός οδηγός (στα αγγλικά) και επεξηγήσεις: http://www.sportrider.com/suspension...pension_guide/
    Πολύ ωραία όλα αλλά εάν δεν υπάρχει συμπιεστό μέσα στο πιρούνι δεν θα υπάρχει δυνατότητα συμπίεσής του (μιάς και υπάρχει σαφής μείωση όγκου κατά την συμπίεση).
    Επίσης όπως βλέπεις στο σχήμα υπάρχουν 2 στοίβες εύκαμπτες ροδέλες οι οποίες δεν επιδέχονται ρυθμίσεων, και ενεργοποιούνται σε κάποια ταχύτητα βύθισης (ανάλογα και με την απόσβεση που έχεις ρυθμίσει).
    Εκεί η ανάρτησή σου γίνεται αναγκαστικά πιό γρήγορη από ότι έχεις ρυθμίσει.

  9. #129
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kinhsh Προβολή μηνύματος
    Επειδή διάβασα αυτο που λεει ο DrBig οτι σε αλλη θεση του εμβολου της αναρτησης δουλευει άλλο simm ,δεν ειναι αυτα τα simm μαζί στο εμβολο ; Πώς να επηρρεαστουν απο την θεση του ελατηριου ; Δεν ξερω ακριβως πως ειναι εσωτερικα μια αναρτηση αλλα μου φαινεται παραξενο να ισχυει κατι τετοιο.
    Αν και στη μηχανη μου το εχω δει να συμβαινει να αλλαζουν οι αποσβεσεις αναλογα την θεση που βρισκεται το πιρουνι πιο ψηλα η πιο χαμηλα.
    Στις PDS νομίζω είναι αυτονόητο.
    Στις απλές μεν δεν ισχύει εσωτερικά στο αμορτισέρ αλλά λόγο μοχλισμού ή λόγω γωνίας τοποθέτησης του αμορτισέρ σε σχέση με το ψαλίδι ισχύει στην λειτουργία.
    Τελευταία τροποποίηση από stefanos; 12/10/2012 στις 19:33. Αιτία: πρεσβιωπία

  10. #130
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Πολύ ωραία όλα αλλά εάν δεν υπάρχει συμπιεστό μέσα στο πιρούνι δεν θα υπάρχει δυνατότητα συμπίεσής του (μιάς και υπάρχει σαφής μείωση όγκου κατά την συμπίεση).
    Επίσης όπως βλέπεις στο σχήμα υπάρχουν 2 στοίβες εύκαμπτες ροδέλες οι οποίες δεν επιδέχονται ρυθμίσεων, και ενεργοποιούνται σε κάποια ταχύτητα βύθισης (ανάλογα και με την απόσβεση που έχεις ρυθμίσει).
    Εκεί η ανάρτησή σου γίνεται αναγκαστικά πιό γρήγορη από ότι έχεις ρυθμίσει.
    δεν το κατάλαβα αυτό που γράφεις και δεν το έχω βρει κάπου.. μπορείς να στείλεις κάποιο link να διαβάσω αναλυτικά; thanks.

    edit:
    μάλλον κάτσε, για να το πω πιο πρακτικά.

    όταν λέω ότι δεν συμπιέζεται, εννοώ ότι στην κατάσταση ηρεμίας δεν είναι αυτό που βαστάει τη μηχανή, γιατί δεν έχει τόση πίεση. βγάλε το ελατήριο και η μηχανή έπεσε. προφανώς το λάδι έχει κάποια πίεση, αλλά αυτή είναι αμελητέα μπροστά στο ελατήριο και χρησιμοποιείται για το έμβολο.

    οπότε, όπως είπα νωρίτερα, γιαυτό ρυθμίζουμε πρώτα το sag (προφόρτιση) και μετά τις αποσβέσεις και όχι ανάποδα. αλλιώς θα πάμε αθήνα-πάτρα μέσω λάρισας αν δεν κολλήσουμε στην άρτα. συμφωνείς;
    Τελευταία τροποποίηση από kostas777; 12/10/2012 στις 20:34.

  11. #131
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από menelaos46 Προβολή μηνύματος

    Μου κάνεις καρδιά μου!!!! Απλώς ήθελα να ξέρω τι έχει στο μυαλό του ο άνθρωπος που προβληματίζεται για το σαγκ?????????
    Ξέρω πως οι αναρτήσεις δουλεύουν σε κάποιο εύρος. Ήθελα να ξέρω αν ρυθμίζοντας τις αναρτήσεις, αυτές έχουν φτάσει στα "άκρα" των ρυθμίσεων τους, δηλαδή αν η σκληρότητα των ελατηρίων είναι εντάξει για μένα.
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  12. #132
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    δεν το κατάλαβα αυτό που γράφεις και δεν το έχω βρει κάπου.. μπορείς να στείλεις κάποιο link να διαβάσω αναλυτικά; thanks.

    edit:
    μάλλον κάτσε, για να το πω πιο πρακτικά.

    όταν λέω ότι δεν συμπιέζεται, εννοώ ότι στην κατάσταση ηρεμίας δεν είναι αυτό που βαστάει τη μηχανή, γιατί δεν έχει τόση πίεση. βγάλε το ελατήριο και η μηχανή έπεσε. προφανώς το λάδι έχει κάποια πίεση, αλλά αυτή είναι αμελητέα μπροστά στο ελατήριο και χρησιμοποιείται για το έμβολο.

    οπότε, όπως είπα νωρίτερα, γιαυτό ρυθμίζουμε πρώτα το sag (προφόρτιση) και μετά τις αποσβέσεις και όχι ανάποδα. αλλιώς θα πάμε αθήνα-πάτρα μέσω λάρισας αν δεν κολλήσουμε στην άρτα. συμφωνείς;
    Το έχεις δεί σίγουρα.
    Πρακτικά λοιπόν έχεις 2 ελατήρια, το πραγματικό και τον "αέρα" που είναι κυριολεκτικά η ποσότητα του αέρα που έχεις στο καλάμι, και ορίζεται από την ποσότητα του λαδιού.Επηρεάζει περισσότερο στό τέλος της διαδρομής.
    Και πρίν ρυθμίσουμε οτιδήποτε καλό είναι να κάνουμε ένα έλεγχο για τζόγους στο μοχλικό ,τις εδράσεις του ψαλιδιού και του αμορτισέρ και ένα σερβισάκι στις αναρτήσεις.

  13. #133
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Το έχεις δεί σίγουρα.
    Πρακτικά λοιπόν έχεις 2 ελατήρια, το πραγματικό και τον "αέρα" που είναι κυριολεκτικά η ποσότητα του αέρα που έχεις στο καλάμι, και ορίζεται από την ποσότητα του λαδιού.Επηρεάζει περισσότερο στό τέλος της διαδρομής.
    Και πρίν ρυθμίσουμε οτιδήποτε καλό είναι να κάνουμε ένα έλεγχο για τζόγους στο μοχλικό ,τις εδράσεις του ψαλιδιού και του αμορτισέρ και ένα σερβισάκι στις αναρτήσεις.
    ok, τώρα κατάλαβα ότι αναφέρεσαι σε άλλου τύπου πηρούνι και όχι αυτό που έδειξα..

    και μάλλον ότι δεν διάβασες το thread από την αρχή. δεν θα κάτσω να γράψω τον άτλαντα των αναρτήσεων, ο καθένας μπορεί να πάει να διαβάσει για τον τύπο ανάρτησης που έχει. εδώ εξ'αρχής μιλάμε για τύπου closed cartridge που έχουμε στα supersport. βαριέμαι να εξηγήσω πως λειτουργούν τα συμβατικά και αν κάποιος τα είχε γράψει όσα έγραψα ήδη, δεν θα έμπαινα κι εγώ στον κόπο. συγγνώμη κιόλας δηλαδή και τέλος από εμένα, όποιος κατάλαβε κατάλαβε, όποιος δεν, έχει internet.

  14. #134
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Κωστα εισαι Θεος!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #135
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Κωστα εισαι Θεος!
    άρα είμαστε πολλοί.

Σελίδα 9 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF