cbf 250 αφου δεν θες παπι και μπορεις να πας και λιγο παραπερα.
cbf 250 αφου δεν θες παπι και μπορεις να πας και λιγο παραπερα.
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
αν προτιμάς τα motard, πάρε το FMX
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
ειδες που εισαι λαθος...
επειδη αναφερεσαι συγκεκριμενα σε μενα, προς ενημερωση σου να ξερεις οτι ειμαι 30 και δεν εχω αμαξι ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ...
θα μπορουσα να εχω απο τα 18 μου αλλα δεν...
μου χαρισαν πριν 2 χρονια ενα αμαξι και τελικως το εδωσα μετα απο 6 μηνες......και οχι γιατι δεν μπορουσα να το συντηρησω...απλα στους 6 μηνες μετακινηθηκε 6 φορες...
οποτε οπως καταλαβαινεις, για μενα, αλλα και για πολλους αλλους εδω μεσα ο μοτοσυκλετισμος ειναι αποψη και οχι απλα ενα φτηνο μεταφορικο...
τωρα οσον αφορα τις αποψεις σου συμφωνω αλλα να ξερεις οτι καλυτερο σχολειο απο παπι ειναι δυσκολο να βρεις...
καθως επισης και πιο οικονομικο μεσο...
πλεον τα παπια, μπορει να μην εχουν την ενεργητικη ασφαλεια μιας μεγαλης μηχανης, αλλα εχουν αξιοπρεπεστατα περιφερειακα (φρενα, αναρτησεις, λαστιχα) για εναν αρχαριο, και οταν τα μαθεις ειναι μια χαρα εργαλειακια...
εμμενω στην αποψη μου να κρατησεις αυτο που εχεις και να αποβαλεις τον οποιο φοβο σου, προσπαθωντας να εξοικειωθεις με το οχημα σου...
![]()
Μια ολόκληρη φορά τον μήνα κατά μέσο όρο;;; ουστ από εδώ κρυφοκουτάκια!
@djSteelCore, αφού θέλεις σώνει και καλά μοταρντ, εκτός του FMX που είπαν τα παιδιά πιο πάνω ρίξε μια ματιά και στο aprilia strada...παίζουν πολλά καλά σε άριστες τιμές!
(Χάρη, μην αρχίσεις πάλι τα περί ματρακά...)![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
πάρε ένα yz ή ένα cr, είναι ότι πρέπει για εσένα.
Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ
Φίλε πάρε το κροσικό !
(να πάρει και το παιδί που το πουλάει το χρήμα να δει τι θα κάνει)
Από εκεί και μετά όταν καταλάβεις τι μλκια έκανες μπορείς να το σκοτώσεις (κάνοντας ακόμα έναν άνθρωπο ευτυχή) και να πάρεις το φμχ που σε λενε...
Μέχρι τότε κροσικό λεμε!
![]()
Θα συμφωνήσω (εν μέρει) με το διάολο για τα περί παπιού.
Είναι γεγονός ότι αν εξοικειωθείς με το όχημά σου όλα θα λειτουργήσουν υπέρ σου. Και σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγησή σου, και σε ό,τι έχει να κάνει με την όποια μετέπειτα αγορά μηχανής (το παπί έχει "γεωμετρία" και είναι κρυφό σχολειό). Δε θα ήταν άσχημο να καταφέρεις να έρθεις σε ένα modus vivendi (δεν μπορούσα να το θέσω καλύτερα) με το όχημά σου. Κάνε μία προσπάθεια να το δεις με καλό μάτι και είναι σίγουρο ότι θα σε δει κι αυτό και θα τα πάτε μια χαρά.
Από εκεί και πέρα (κι εδώ κολλάει το εν μέρει που είπα παραπάνω) διαφωνώ λίγο και θεωρώ ότι αυτό που προτάθηκε από το διάολο και σου πρότεινα κι εγώ, σωστό είναι μεν, δεν είναι κάτι που ταιριάζει σε όλους δε. Επειδή νέος οδηγός είμαι κι εγώ (2 χρονάκια περίπου καβαλάω), σαφώς την εμπειρία και τις γνώσεις των πάλιουρων εδώ μέσα δεν τις έχω ούτε στο 1%, έχω όμως το "πλεονέκτημα" να θυμάμαι πώς ένιωθα όταν ήμουν σε θέση παρόμοια με τη δική σου. Κι αυτό το οποίο σέβομαι απόλυτα σε κάθε περίπτωση (γιατί έχω καεί κι έχω μάθει) είναι η προϋπάρχουσα αρνητική ψυχολογία γύρω από ένα θέμα. Προσωπικά την υπολογίζω πάρα πολύ.
Κοινώς, αν ΟΝΤΩΣ δεν μπορείς να συμφιλιωθείς με την ιδέα του παπιού (όπως δεν μπορούσα κι εγώ) χέσ'το το παπί. Ψάξ'το λίγο μέσα σου, κι αν τελικά δεν καταφέρεις να αλλάξεις κάτι σε αυτό που νιώθεις, ό,τι και να σου λέει όποιος και να σου το λέει όσο δίκιο κι αν έχει ακαδημαϊκά, είναι αμαρτία να καβαλάς ένα όχημα και να βλαστημάς. Σε καλό δε θα σου βγει. (προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το "εν αρχή ειν'το συναίσθημα" που περιγράφω δε σημαίνει ότι πετάμε στα σκουπίδια τη λογική. Άλλο το "δεν αντέχω ένα όχημα", κι άλλο το "πάω και παίρνω το πλέον ακατάλληλο μηχανάκι γιατί του έριξα μια ματιά και μου έκατσε ωραία").
Τώρα για τα υπόλοιπα. Δεν ξέρω γιατί έχεις κολλήσει γύρω από το γιατί τα συκεκριμένα μηχανάκια δεν έχουν φώτα ή δε βγάζουν πινακίδες ή δεν ξέρω γω τι. Δεν έχουν φώτα γιατί χρειάζονται εκείνο το χώρο για το number plate. Ορίστε μια πρόχειρη απάντηση. Σε κάλυψε? Κοινώς ό,τι προορίζεται αρχής εξ'αρχής για αγωνιστική χρήση κατασκευάζεται κι από το εργοστάσιο για αυτό το σκοπό και στις περισσότερες περιπτώσεις το όχημα (αυτοκίνητο, μηχανή δεν έχει σημασία) δεν είναι road legal ή έστω στην καλύτερη περίπτωση road appropriate. Και όταν πρωτοξεκινάς να οδηγάς ένα όχημα επιβάλλεται αυτό να είναι όσο πιο road appropriate γίνεται. Κι εγώ για πρώτο μου αυτοκίνητο ήθελα μια Lotus Exige S αλλά ευτυχώς δεν είχα να την πάρω γιατί τώρα δε θα ήμουν εδώ να γράφω.
Δεν ξέρω τι εμπιστοσύνη έχεις στα χέρια σου και στο μυαλό σου (και η υπερβολική και η ελάχιστη το ίδιο βλάπτει) αλλά πιθανόν κακώς να τα φοβάσαι τα 400 κυβικά του cb. Είναι ένα τετρακύλινδρο μηχανάκι, που είναι μια χαρά γραμμικό, δε θα σου λυσσάξει μετά τις 5-6.000rpm για να τα κάνεις πάνω σου ή τίποτα παραμφερές. Άλλα πράγματα να φοβάσαι (το πού θα βρεις κάποιο να είναι της προκοπής, το τι προβλήματα μπορεί να σου βγάλει γιατί είναι παλιό, και τα λοιπά). Σε street νομίζω είναι καλή επιλογή αν εξαιρέσεις αυτά που προανέφερα. Και το λέω γιατί εγώ cb400 πήρα (και το έχω, και καλά να είμαι, όσες μηχανές και να αλλάξω δε σκοπεύω να το δώσω ποτέ) αλλά όσο το πλήρωσα για να το αγοράσω άλλο τόσο και βάλε μου πήγανε σερβισομαζέματα που μου έβγαλε μέσα στα 2 χρόνια που το έχω. Σκυλί κατά κοινή ομολογία που δε σπάει δε χαλάει. Όμως μία μηχανή 17 ετών που ξαφνικά σπάει εσωτερικά η εξάτμιση από τη σαπίλα και θέλει αλλαγή δεν μπορείς να την κατηγορήσεις, αλλά η τσέπη σου πονάει. Κι αυτό είναι ένα παράδειγμα. Κατά τ'άλλα τούμπες δεν έχω μετρήσει (ούτε τη λογική που επιτάσσει ότι θα συμβεί αυτό σώνει και καλά κατάλαβα ποτέ μου) και μια χαρά με έχει εισάγει πιστεύω (κι ακούω) στον κόσμο της οδήγησης μοτοσυκλέτας η συγκεκριμένη κυρία. Προσωπικά, παρ'όλα τα όσα έχω τραβήξει από αδειάσματα τσέπης για μαζέματα και πάλι την ίδια θα έπαιρνα για πρώτη μηχανή. Θεωρώ και τα κυβικά της και τη ροπή της και τα άλογά της κατάλληλα για πρώτη μηχανή, η οποία και να σε διδάξει πράγματα μπορεί, αλλά και δε θα τη βαρεθείς εύκολα νομίζοντας ότι την έχεις στραγγίξει στο εξάμηνο. Αν και αυτά κυρίως εξαρτώνται από τον αναβάτη. Αν είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως δε θα σε διδάξει τίποτα, κι αν "θες" να τη βαρεθείς θα τη βαρεθείς, κι αυτήν και την οποιαδήποτε.
Τέλος, αν δε θες κάτι τόσο παλιό ή εξακολουθούν να σε φοβίζουν τα 400cc, μπορείς να πας στο cbf250 ή σε κάτι ανάλογο ή αν θες να κινηθείς σε μη street μηχανές εκεί κι αν θα βρεις μηχανάκια να σε καλύψουν. Αλλά κοίτα πολιτισμένα πράγματα όπως σου είπαν και τα παιδιά.
Καλά χιλιόμετρα![]()
Μην ξεχνάς ότι παπί έχει αρκετά φθηνότερο κόστος λειτουργίας και συντήρησης από μια μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Γενικά πιστεύω ότι το να κοιτάς για μηχανή για να μειώσεις το κόστος ίσως δε σου βγει όπως το περιμένεις.
Μωρέ θα του βγει. Δεν είναι ότι δε θα του βγει. Οι καταναλώσεις διαφέρουν τραγικά όπως και να το κάνουμε. Και το πιο συχνό έξοδο για κάθε μεταφορικό μέσο είναι το κάΨιμο. Η μπετζίνα! Τελεία και παύλα.
Γι'αυτό και πολλοί πλέον το έχουν γυρίσει στο πετρέλαιο (τώρα που μπορούν, έχει να πέσει "γέλιο" μόλις χαρατσωθούν αγρίως με κάποιον τρόπο κι αυτοί) κι έχουν δει απίστευτες διαφορές στις καταναλώσεις τους και ΑΜΕΣΑ στην τσέπη τους. Και τα σέρβις για τα πετρελαιοκίνητα απ'όσο γνωρίζω είναι πιο ακριβά, και στη μηχανή κάτι μπορεί να χαλάσει πιο εύκολα απ'ότι σε ένα αυτοκίνητο (λέμε τώρα) αλλά αυτά δεν είναι άμεσα έξοδα. Αυτά που βγαίνουν από το πορτοφόλι σε καθημερινή-εβδομαδιαία βάση είναι τα φράγκα για τα καύσιμα.
Εμένα η ένστασή μου είναι άλλη. Διαφωνώ με το να καβαλάει κάποιος μηχανή από "ανάγκη" κι όχι από "επιλογή". Κι εξηγούμαι.
Έχω κι εγώ τον κολλητό μου ο οποίος με το μισθό των 600 ευρώ που παίρνει δυσκολεύεται έντονα να συντηρήσει το αυτοκίνητό του (κατανοητό ΑΠΟΛΥΤΑ) και σκεφτόταν να πάρει σκούτεροειδές (βέσπα κιόλας μη γ@μήσω).
- Βρε χριστιανέ μου, είχες ποτέ κανά πάθος με τις μηχανές και μου το έκρυβες?
- Όχι.
- Σε συγκινεί κάτι στο όλο στόρι, στην όλη ιδέα, στην όλη φιλοσοφία που λέγεται μοτοσυκλετισμός?
- Όχι.
- Όταν σε βάζω εγώ συνεπιβάτη στη μηχανή μου να πάμε βόλτα νιώθεις καμιά συγκίνηση, αυτό το συναίσθημα "αχ ρε πστη μου να ήμουν εγώ στο τιμόνι αντί γι'αυτόν", ένα κατιτίς τέλος πάντων?
- Όχι, απλά γλιτώνουμε κίνηση και πάρκινγκ.
- Και δε μου λε ρε Μήτσο. Worst case scenario (το worst είναι άλλο, εξ'από δω και μακριά, αλλά λέμε τώρα). Πέφτω εγώ και σπάω το πόδι μου, το χέρι μου, την κάτω λαγόνιο άκανθό μου μη χέσω. Θα πονέσω μεν, αλλά θα την έχω πάθει ακολουθώντας απολύτως συνειδητά ένα πάθος κι έναν καημό που είχα από μικρό παιδί και, μέσα στις τόσες απολαύσεις και συγκινήσεις που μου έχει προσφέρει, μου πρόσφερε και μια πίκρα. Άμα την πάθεις εσύ έτσι, που θα την πάθεις με τη μαλακία που θες να πάρεις κιόλας αλλά άλλη ιστορία αυτή, τι θα πεις; Σπαζοκοκκαλιάστηκα για να γλιτώσω τις βενζίνες και την κίνηση?
Η συνέχεια του διαλόγου είναι άνευ σημασίας.
Κατ'εμέ λοιπόν, δεν αξίζει να ρισκάρει κάποιος τη σωματική του ακεραιότητα (γιατί καλώς ή κακώς, μέσα στα πολλά άλλα όμορφα, το κάνουμε κι αυτό κάθε φορά που καβαλάμε) για να γλιτώσει λίγα ή πολλά φράγκα.
Ακραίο το παράδειγμα και δε συγκρίνω τα σκατά με τα διαμάντια, αλλά όπως εγώ καπνίζω γιατί μου προσφέρει μια κάποια ευχαρίστηση αυτό το πράγμα (ξαναλέω ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΩ το ένα με το άλλο) και ξέρω ότι μια μέρα μπορεί να μου κοστίσει ακριβά, αντιστοίχως, αν δεν ήμουν καπνιστής, δε θα το ξεκινούσα αν ερχόταν κάποιος κι από βίτσιο μου έλεγε "ξεκίνα το κάπνισμα, και για κάθε τσιγάρο που καπνίζεις θα σου δίνω κι ένα ευρώ".
Από εκεί και πέρα μην πιπιλάμε το δάχτυλο κι εμείς. Το φαινόμενο αυτό υπήρχε πάντα (ούτε όλοι όσοι είναι ντελιβεράδες για να ταϊσουν τις φαμίλιες τους είναι απαραίτητα όλοι φίλοι της μοτοσυκλέτας. Από ανάγκη το κάνουν. Και σκουτεράτοι εποχιακοί, που καβαλάνε κάθε κάθε Μάη και ξεκαβαλάνε αρχές Σεπτέμβρη για να βρίσκουν πάρκινγκ στις παραλίες, υπήρχαν και θα υπάρχουν.). Όντως όμως το φαινόμενο έχει οξυνθεί. Αλλά ούτε στην τσέπη του καθενός είμαι αρμόδιος να κάνω κουμάντο (όπως και κανένας άλλος εκτός του ιδίου νομίζω) ούτε και στην κοσμαντίληψή του περί του "καύλα>ανάγκη" ή "καύλα<ανάγκη". Ο καθένας με τη γκλάβα του κρίνει, πράττει κι αναλόγως εισπράττει. Και δυστυχώς, είναι πραγματικά πάρα πολύ δύσκολοι οι καιροί για να επικαλούμαστε Καντιανές κατηγορηματικές προσταγές και να απαιτούμε μη αποκλίσεις από το ιδανικό.
Φίλε pipe_smoker ευχαριστώ για τις απόψεις σου και την όλη βοηθειά σου!
Θέλω να διευκρυνήσω κάποια πράγματα... τη μηχανή πρωτίστως θα την πάρω απο ανάγκη αλλά σε ότι αφορά το παράδειγμα με το φίλο σου, έχω να σου πω οτι προσωπικά πάντα μου άρεσαν οι μηχανές! Δυστυχώς όμως ή μάλλον ευτυχώς στα 16 με 18 (όπως πολλοί σε αυτή την ηλικία ξεκινάνε και καβαλάνε μηχανάκια όντας άμυαλοι, χωρίς δίπλωμα, ανασφάλιστοι κλπ) εγώ δν το έκανα γτ ήδη γνώριζα πράγματα και καταστάσεις και είχα το μυαλό ευτυχώς τότε να πώ "μηχανή όταν έρθει η ώρα"! Μακάρι αυτή η ώρα να μην ήταν απο ανάγκη αλλά αφου ήρθε δν μπορώ να κάνω κάτι! Θα μου πείς οκ δεν μπορείς να κάνεις κάτι αλλά μη κοιτάς/συζητάς/ασχολείσαι με μηχανές "τέρατα" και ακατάλληλες για σένα! Θα συμφωνήσω και γι αυτό ρωτάω εξάλλου για να μάθω πριν βρεθώ προ εκπλήξεως! 'Οσον αφορά το παπί τώρα μακάρι να καταφέρω να ξεπεράσω τους φόβους μου αλλά οι αναμνήσεις και τα γεγονότα δεν ξεχνιούνται τόσο εύκολα οπότε δεν είμαι και τόσο σίγουρος οτι θα το καταφέρω!
Όσο για τα 400cc δεν είναι οτι τα φοβάμαι... όπως είπα και σε προηγούμενο μνμ ήμουν ένα βήμα πριν πάρω το cb400sf! Αυτό που με κράτησε ήταν η παλαιότητα και τα πιθανά προβλήματα που θα έβγαζε στη πορεία! Είχα βάλει όριο τα 400cc καθότι αρχάριος! Αλλά εκτός απο cb και bandit δν υπάρχουν πολλές επιλογές σε αυτή τη κατηγορία που ενδιαφέρομαι! Μετά σε 450cc τα motard αλλά γνωρίζω οτι είναι μηχανές με "νεύρο" και δν συνέχισα να ψάχνω! 'Επεσα λοιπόν στα 250 που υπάρχουν πολλές περισότερες επιλογές! Εννοείται λοιπόν αν έβρισκα cb400 σε άριστη κατάσταση θα το χτύπαγα!
Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους για τις απόψεις και τις συμβουλές σας!!!
ρε φιλε μην παιρνεις τα κυβικα σαν απολυτο νουμερο! ειναι και αλλα πραγματα που μετρανε!
για παραδειγμα εγω ειχα μεχρι προτεινος ενα 600αρι τριουμφ το οποιο εβγαζε 110 αλογα! (αυτο στο αβαταρ)
ηταν η πρωτη μου μεγαλη μηχανη και παρολα αυτα μια χαρα τη κουμανταριζα! το fmx που σου προτεινουν τα
παιδια ειναι μεν 650 κυβικα αλλα βγαζει κατω απο 50 αλογα! συνεπως ειναι μια μοτοσυκλετα που μπορεις να την
κανεις οτι θελεις! απο την αλλη το cb400sf βγαζει περισσοτερα αλογα απο το fmx! και ειναι σαφως πιο γρηγορο!
αυτο που θελω να πω ειναι να μην παιρνεις σα δεδομενο μονο τον κυβισμο, κοιτα και τα υπολοιπα τεχνικα χαρακτηριστικα
για να μπορεις να σχηματησεις αποψη!
ρε συ Μικε ειναι καλο το "πραμα" που φουμαρεις??:a44:
οχι γιατι αμα ειναι να δωσεις και σ'εμας λιγο...
το tt600 110 αλογα...ειναι ονομαστικα απο το εργοστασιο...και παλι ειναι υπεραισιοδοξο το νουμερο...υπολογιζε λοιπον 90 κατω...
επισης το κουμανταριζες μια χαρα (σχετικο και αυτο) γιατι ειχες μια προτερη εμπειρια απο το ybr, ειχες κανει κανα 2 ταξιδια, σου ειχαν τυχει 2-3 στραβες κλπ, κλπ...
παμε τωρα:
το fmx ειναι μεν 40 αλογα αλλα ειναι και μονοκυλινδρο...
το cb400sf βγαζει ιδια με το fmx αλλα ειναι 4κ, που σημαινει οτι δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!
ας καταλαβουμε τα βασικα...(τι εστι μονοκυλινδρο, τι 4κ, που βγαζει και ΠΩΣ βγαζει την δυναμη το καθε ενα)...και μετα ας δουμε ποια μηχανη ταιριαζει στον φιλο...![]()