Οπως περιγράφει και το θέμα, επειδή είμαι στα πρόθυρα mini εγκεφαλικου και επειδη το γόνατο τα έχει παίξει ήδη, είμαι προθυμος να ακούσω κάθε γνώμη, ιδιαιτερα από εκείνους που ξέρουν τι θα πει να βαράς μανιβελιές επι εικοσάλεπτο σε 600ρι μονοκύλινδρο (συμπεριλαμβάνονται και οι δυο τρεις ανάποδες σε κάθε προσπάθεια).
Το δεκαετίας μανιβελάτο TTR μου αρνείται να εκκινήσει αν προηγουμένως δε δεχθει τα καντήλια του και κάποιες στοργικές γροθιές στη σέλα (και πάλι θα το σκεφτεί)...
Αρχικα επισκέφτηκε εξουσιοδοτημένο Γιαμπάζα συνεργείο όπου του βρήκαν "κλειστες βαλβίδες" και του άλλαξαν μπουζι, οπότε έπαιρνε "με μισή μανιβελιά". Όταν το παρέλαβα με μισή δεν πήρε, χρειαστηκε δυο τρεις, το βόλταρα, το αναβοσβησα δυο τρεις φορές, ΟΚ.
Την επόμενη μέρα η ταλαιπώρια συνεχίστηκε. Πίσω στο συνεργείο διαγιγνώσκεται (εκ των υστέρων) ότι και με τα ρευματά του δεν την πολυπαλευει (δεν έδινε σπινθήρα σε κάθε μανιβελιά).
Γραμμή για τον ηλεκτρολόγο... Εκείνος βρήκε φθαρμενα καλώδια από την ηλεκτρονική, τα οποία αν/όταν έκαναν επαφη, η εκκίνηση ήταν αδύνατη. Επίσης του φάνηκε ότι η σύνδεση της φίσας του pick up ήταν πολύ χαλαρή. Τέλος έλεγξε την απόσταση του από το βολάν και τη βρήκε ΟΚ. Μέτρησε πηνία γεννήτριας, πολλαπλασιαστή, πίπα, όλα ΟΚ. Στην πρώτη βόλτα πήρε σχετικά ευκολά και οι αμέσως επόμενες εκκινήσεις ήταν εύκολες. Σήμερα, μόλις δυο μέρες μετα, βρέθηκα για άλλη μια φορά να κατεβάζω μανιβελιές και καντήλια ταυτόχρονα...
Σημειωτέον, όταν πάρει μπροστά κρατάει σταθερότατο ρελαντί, το τράβηγμα του σε όλο το ευρος στροφων είναι άψογο, δεν εμφανίζει καμία καμία αδυναμία ψηλά, δεν κάνει καμία διακοπή εν κινήσει. Επίσης ποτέ στα προηγούμενα χρόνια δεν είχε τέτοιο ζόρι στο ξεκίνημα, εξαιρουμένων των περιπτώσεων μπουκώματος (όπου υπάρχει λύση) ή σβησίματος όταν έίχε υπερθερμανθεί.
Ευχαριστω εκ των προτέρων και ελπίζω η μακροσκελής περιγραφή να μην κούρασε, αλλά τουλάχιστον τα είπα και ξέσκασα.
Κανένας ομοιοπαθής στην παρέα;
Υ.Γ: Για τους κακεντρεχεις, το μηχανάκι είναι μπλε άσπρο όπότε τουλάχιστον δε χρειάζεται να το βάψω πρίν το φουντάρω...
Τα συμπτωματα με κρύο κινητήρα είνα σαφώς πιο έντονα, αλλά και με ζεστό κινητήρα η εκκίνηση μπορει έυκολα να γινει εφιάλτης...