Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 54

Θέμα: TT600R για μηνίσκο και εγκεφαλικό

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2009
    Μηνύματα
    27

    TT600R για μηνίσκο και εγκεφαλικό

    Οπως περιγράφει και το θέμα, επειδή είμαι στα πρόθυρα mini εγκεφαλικου και επειδη το γόνατο τα έχει παίξει ήδη, είμαι προθυμος να ακούσω κάθε γνώμη, ιδιαιτερα από εκείνους που ξέρουν τι θα πει να βαράς μανιβελιές επι εικοσάλεπτο σε 600ρι μονοκύλινδρο (συμπεριλαμβάνονται και οι δυο τρεις ανάποδες σε κάθε προσπάθεια).
    Το δεκαετίας μανιβελάτο TTR μου αρνείται να εκκινήσει αν προηγουμένως δε δεχθει τα καντήλια του και κάποιες στοργικές γροθιές στη σέλα (και πάλι θα το σκεφτεί)...
    Αρχικα επισκέφτηκε εξουσιοδοτημένο Γιαμπάζα συνεργείο όπου του βρήκαν "κλειστες βαλβίδες" και του άλλαξαν μπουζι, οπότε έπαιρνε "με μισή μανιβελιά". Όταν το παρέλαβα με μισή δεν πήρε, χρειαστηκε δυο τρεις, το βόλταρα, το αναβοσβησα δυο τρεις φορές, ΟΚ.
    Την επόμενη μέρα η ταλαιπώρια συνεχίστηκε. Πίσω στο συνεργείο διαγιγνώσκεται (εκ των υστέρων) ότι και με τα ρευματά του δεν την πολυπαλευει (δεν έδινε σπινθήρα σε κάθε μανιβελιά).
    Γραμμή για τον ηλεκτρολόγο... Εκείνος βρήκε φθαρμενα καλώδια από την ηλεκτρονική, τα οποία αν/όταν έκαναν επαφη, η εκκίνηση ήταν αδύνατη. Επίσης του φάνηκε ότι η σύνδεση της φίσας του pick up ήταν πολύ χαλαρή. Τέλος έλεγξε την απόσταση του από το βολάν και τη βρήκε ΟΚ. Μέτρησε πηνία γεννήτριας, πολλαπλασιαστή, πίπα, όλα ΟΚ. Στην πρώτη βόλτα πήρε σχετικά ευκολά και οι αμέσως επόμενες εκκινήσεις ήταν εύκολες. Σήμερα, μόλις δυο μέρες μετα, βρέθηκα για άλλη μια φορά να κατεβάζω μανιβελιές και καντήλια ταυτόχρονα...

    Σημειωτέον, όταν πάρει μπροστά κρατάει σταθερότατο ρελαντί, το τράβηγμα του σε όλο το ευρος στροφων είναι άψογο, δεν εμφανίζει καμία καμία αδυναμία ψηλά, δεν κάνει καμία διακοπή εν κινήσει. Επίσης ποτέ στα προηγούμενα χρόνια δεν είχε τέτοιο ζόρι στο ξεκίνημα, εξαιρουμένων των περιπτώσεων μπουκώματος (όπου υπάρχει λύση) ή σβησίματος όταν έίχε υπερθερμανθεί.

    Ευχαριστω εκ των προτέρων και ελπίζω η μακροσκελής περιγραφή να μην κούρασε, αλλά τουλάχιστον τα είπα και ξέσκασα.
    Κανένας ομοιοπαθής στην παρέα;

    Υ.Γ: Για τους κακεντρεχεις, το μηχανάκι είναι μπλε άσπρο όπότε τουλάχιστον δε χρειάζεται να το βάψω πρίν το φουντάρω...



    Τα συμπτωματα με κρύο κινητήρα είνα σαφώς πιο έντονα, αλλά και με ζεστό κινητήρα η εκκίνηση μπορει έυκολα να γινει εφιάλτης...

  2. #2
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Τσεκάρισε για ταλαιπωρημένο καλώδιο στην πλεξούδα στα τέρματα του τιμονιού. Είχε παρατηρηθεί όταν τα ΤΤ ήταν μόδα αρκετές φορές. Η πλεξούδα ήταν λίγο κοντή και μετά από χρήση την άκουγε.
    Άλλο σενάριο, το χειρότερο, είναι ηλεκτρονική που και σε αυτή υπέφεραν τα κτήνη των 600 cc.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  3. #3
    Συνηθως (οχι παντα βεβαια) τετοια συμπτωματα (δουλευει μια χαρα, αλλα δεν παιρνει μπρος) οφειλονται στο πηνιο αναφλεξης που εχει αρχισει να "καίγεται", δηλ. να βραχυκυλωνουν σιγα-σιγα ολο και περισσότερες σπειρες, με αποτελεσμα μειωμενη ταση στις χαμηλες στροφες της μανιβελιας (μολις παρει μπρος, η ταση ανεβαινει σε ικανοποιητικά επίπεδα).

    Τα φθαρμενα καλωδια στην πλεξουδα δεν ειναι δυνατον να βραχυκυλωνουν μονο με σβυστό μηχανακι... Θα το εκαναν και σε λειτουργια και θα εκανε διακοπες, σκασιματα κλπ...

    Μπορει φυσικα να ειναι και η ηλεκτρονικη, οπου ο μονος τροπος για να σιγουρευτεις θα ηταν αν ειχες ενα φιλο με ιδιο μηχανακι...

    Μπορεις ομως να κανεις ενα απλο τεστ: Βγαλε το μπουζι και το καλωδιο απο την πιπα, κρατα την ακρη του κοντα στο μοτερ και δωσε μανιβελα (με το χερι). Πρεπει να εχει σπινθηρα απο αποσταση 6-7mm τουλαχιστον και σε καθε στροφη του στροφαλου (2-3 φορες στη μανιβελια).
    Αν ο σπινθηρας ειναι μικροτερος, τοτε η υψηλη ταση δεν ειναι οσο υψηλη θα επρεπε (μαλλον λογω πηνιου).
    Αν αλλες δινει και αλλες οχι, πιο πιθανο ειναι να φταιει η ηλεκτρονικη ή το πικ-απ.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lio5 Προβολή μηνύματος
    Συνηθως (οχι παντα βεβαια) τετοια συμπτωματα (δουλευει μια χαρα, αλλα δεν παιρνει μπρος) οφειλονται στο πηνιο αναφλεξης που εχει αρχισει να "καίγεται", δηλ. να βραχυκυλωνουν σιγα-σιγα ολο και περισσότερες σπειρες, με αποτελεσμα μειωμενη ταση στις χαμηλες στροφες της μανιβελιας (μολις παρει μπρος, η ταση ανεβαινει σε ικανοποιητικά επίπεδα).

    Τα φθαρμενα καλωδια στην πλεξουδα δεν ειναι δυνατον να βραχυκυλωνουν μονο με σβυστό μηχανακι... Θα το εκαναν και σε λειτουργια και θα εκανε διακοπες, σκασιματα κλπ...

    Μπορει φυσικα να ειναι και η ηλεκτρονικη, οπου ο μονος τροπος για να σιγουρευτεις θα ηταν αν ειχες ενα φιλο με ιδιο μηχανακι...

    Μπορεις ομως να κανεις ενα απλο τεστ: Βγαλε το μπουζι και το καλωδιο απο την πιπα, κρατα την ακρη του κοντα στο μοτερ και δωσε μανιβελα (με το χερι). Πρεπει να εχει σπινθηρα απο αποσταση 6-7mm τουλαχιστον και σε καθε στροφη του στροφαλου (2-3 φορες στη μανιβελια).
    Αν ο σπινθηρας ειναι μικροτερος, τοτε η υψηλη ταση δεν ειναι οσο υψηλη θα επρεπε (μαλλον λογω πηνιου).
    Αν αλλες δινει και αλλες οχι, πιο πιθανο ειναι να φταιει η ηλεκτρονικη ή το πικ-απ.
    Ο Lio είναι γνώστης στο ανέλυσε τέλεια!
    Παντως κοίτα μήπως είναι και κάτι απλό, όπως πχ οξειδωμενες επαφές σε φίσες κλπ. Το να λύσεις και να καθαρίσεις όλες τις φίσες σε αυτό το μηχανάκι δεν είναι δύσκολο, δεν εχει και πολλές.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Αυτό με το μισο-κομμένο καλώδιο ήταν πρόβλημα παρτίδας στην εποχή του ΤΤ. Μετά από κλείδωμα με τέρμα το τιμόνι αριστερά αν θυμάμαι δυσκολευόταν πολύ να πάρει. Κάποια στιγμή το καλώδιο ακουμπούσε κι έπαιρνε. Φίλος έμεινε από τέτοια βλακεία στον Μπράλο ερχόμενος από Θεσ/νίκη και πήγα νυχτιάτια να τον μαζέψω. Τουλάχιστον αυτή η εξήγηση δόθηκε και από ιδιώτη ηλεκτρολόγο όνομα στην Πάτρα αλλά και από την επίσημη Γιαμάπα.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #6
    Δυστυχώς δεν έχω να προσθέσω ή να προτείνω κάτι παραπάνω, εκτός από την συμπάθειά μου σαν παλαιότερος κάτοχος...
    Τον καιρό εκείνο -χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα το ΤΤR- είχα φτιάξει πόδι που θα το ζήλευε κι ο Σαραβάκος...
    Εύχομαι να βρεις γρήγορη και όσο το δυνατόν ανέξοδη λύση.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    περα απο τα ηλεκτρολογικα θεματα που σου ειπαν να τσεκαρεις, τσεκαρε λιγο και το μιγμα σου και γενικα την ρυθμιση του καρμπ...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.612
    +1000 στον Lio.
    Πηνεια !!!

    Η δικαιολογια, "μανιβελατο 600" δεν στεκει.
    Εγω ειχα DR 650 μανιβελατο , χωρις αποσυμπιεστη , και επαιρνε παντα με την 1η μανιβελια.
    Αυτο ειναι το κανονικο και οχι οι 40 μανιβελιες.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2009
    Μηνύματα
    27
    Επανέρχομαι αφού ευχαριστήσω όσους υπέδειξαν λύσεις και έδειξαν συμπάθεια...
    Μετά τον ηλέκτρολόγο μέτρησα κι εγώ, βάσει των προβλεπόμενων τιμών του service manual. Πηνία ανάφλεξης, πρωτευον και δευτερευον πολλαπλασιαστή, πίπα, βρέθηκαν εντός ορίων. Επιφύλαξη κρατάω για τη γεννήτρια, όπου μετράω τη διπλάσια τιμη από την προβλεπόμενη. Αν όμως τα τυλίγματα έιναι σε σύνδεση αστέρα (με κοινό κόμβο στο σασί), εφόσον μέτρησα μεταξύ ακροδεκτών και όχι μεταξύ κάθε ακροδέκτη με σασί είναι λόγικό. Εεε;
    Ψάχνοντας λίγο παραπάνω πήγα στον αποσυμπιεστή. Διαπίστωσα ότι στο κάτω μέρος του μηχανισμου (αυτό που παιρνει κίνηση από τη μανιβέλα για να τη μεταφέρει στο αξονάκι της κεφαλής και να ανοίξει η βαλβίδα) το ελατηριακι επαναφοράς είναι σπασμένο. Ο μηχανισμός ενεργοποειείται από την κίνηση της μανιβέλας και επανέρχεται στη θέση του μετα το χαρακτηριστικό "κλικ". Τι ακριβώς επαναφέρει αυτό το ελατήριο και πώς μπορει να επηρεάζει τη σωστή λειτουργία του απόσυμπιεστή; Δε μπορει, κάποιος παλιός θα ξέρει πώς λειτουργει αυτός ο ρημαδομηχανισμός....

  10. #10
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Σου βρήκα το manual (http://moto-andalucia.com/articles/manual-downloads/). Στις σελίδες 1-5, 2-6,2-7 έχει φωτο κι εξηγεί την λειτουργία του αποσυμπιεστή καθώς και τη ρύθμισή του. Κοίτα μήπως βγάλεις άκρη σε πρώτη φάση ή περίμενε να μπει κάποιος που ξέρει να σου εξηγήσει καλύτερα.
    Τελευταία τροποποίηση από vaska; 01/11/2012 στις 00:18.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2009
    Μηνύματα
    27
    Είσαι απίθανος! (αλλά είσαι και παλαιός)...
    Η δική μου αναζήτηση service manual περιοριζόταν μέχρι το τελευταίο μανιβελάτο ΧΤ, το benetton (χωρίς αποτέλεσμα).
    Θα δώ τι μπορω να κάνω από αυτά που προτεινει, αν και δεν έχει εικόνα για το κάτω μερος του μηχανισμου.

  12. #12
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    απο παρομοια συζητηση
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motor12 Προβολή μηνύματος
    ειχα και εγω την απορια γιατι το ττρ ειναι λιγο πιο αγριο οσον αφορα στο κατεβασμα μανιβελας σε σχέση με το χτ πχ το μπενετον ή το 550
    ειχα παιξει με την ρυθμιση της ντιζας του αποσυμπιεστη και ειχα καταφερει να την μαλακωσω λιγο
    κοιταξε επισης την διαδρομη της ντιζας να μην εχει τσακισματα πουθενα , γρασαρε ισως την ντιζα...
    τελος παντων μια δοση που μιλαγα με τον μηχανικο
    μου ειπε - αλλα δεν θυμαμαι ακριβως για ένα εξάρτημα που από κατασκευης είναι λάθος τοποθετημενο και φευγει λιγο από την θεση του και προκαλει αυτήν την δυσκολια στην μανιβελα να κατεβαινει ελευθερα και αμα το διορθωσεις αλλαζει δραματικα
    παντως και εγω που το ειχα για 6 χρονια ,όλα μου τα δεξια παπουτσια είχαν τρυπιες σόλες
    ασχετο αλλά και τα δεξια μπατζάκια ειχαν τρύπες
    δεν κατάλαβα αν ακουμπούσαν στην εξατμιση ή στο δοχείο αζώτου του αμορτισερ
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από elpo Προβολή μηνύματος
    αν και δεν έχει εικόνα για το κάτω μερος του μηχανισμου.
    δες μηπως σε βοηθησει το παρακατω σχεδιαγραμμα

    http://www.oemmotorparts.com/oem5.as...-TT-R-600-2_al

  13. #13
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    φιλε μου εχοντας srx600 που πουληθηε σε μη γνωστη και φιλο με ΤΤ600 που ειναι κι οι δυο ασχετοι εχουμε λυσει τετοια θεματα με απλη ρυθμιση του αποσυμπιεστη... τα κολαρα του καρμπ ειναι οκ? εκει ποναγαν και δεν ηταν τιποτα στανταρ... οποτε ηθελε δουλευε.. τωρα για ρευματα αφου κανεις αυτο που λεει ο Λιο μοιρασε καλου κακου κανα σωμα στον σκελετο.. (αλλο μεγαλο θεματακι των γιαμαπα μονιμα..)

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Υποτίθεται ότι, σ'αυτά τα μηχανάκια, το πρώτο που κοιτάς (μαζί με τις βαλβίδες) είναι ο αποσυμπιεστής...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Υποτίθεται ότι, σ'αυτά τα μηχανάκια, το πρώτο που κοιτάς (μαζί με τις βαλβίδες) είναι ο αποσυμπιεστής...
    Αν το γνωρίζεις. Αν όχι, ψάχνεις για καιρό και φτιάχνεις ωραίο πόδι (το ένα)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2004, 14:50
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2004, 10:11
  3. Για νέους και μέλλοντες γονείς (οι άλλοι τα ξέρουν)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 21:16
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2004, 10:52
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2003, 09:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF