Σελίδα 25 από 49 ΠρώτοΠρώτο ... 15202122232425262728293035 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 361 έως 375 από 730

Θέμα: z750 1984

  1. #361
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    το καθε τοσο απο που προκυπτει? εχω φτιαξει εναν παρομοιο για το cbr μου και δεν εχω κανεναν θεμα..

  2. #362
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    το καθε τοσο απο που προκυπτει? εχω φτιαξει εναν παρομοιο για το cbr μου και δεν εχω κανεναν θεμα..
    Το τόσο προκύπτει από το δεξί κουλό το κάθε αναβάτη και το τόσο δεν είναι στο μήνα αλλά στο χρόνο και βάλε όσο χαλαρώνει η καδένα των εκκεντροφόρων
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  3. #363
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    ανθρωπε μου η καδενα κινησης των εκκεντροφορων δεν χαλαρωνει καθε τοσο (οπως η αλυσιδα κινησης των τροχων ας πουμε) αλλιως τα μοτερια θα τα διαλυαμε καθε τοσο που η καδενα θα εφτανε στο ορι ζωης της.. απλα αναφερω οτι η μηχανη μου εχει 56000χλμ κι η καδενα δεν εχει αλλαχτει ποτε παρα μονο αλλαχτηκεο τεντωτηρας με χειροποιητο μιας κι η χοντα σε αυτον τον τομεα φροντισε να βγαλει σκαρτο ανταλακτικο. στο μανουαλ της μηχανης μου εψαξα και δεν βρηκα καπου οριιο χλμ για να αλλαχτει η καδενα. ο μηχανικος μου λεει οτι στις 40000 πρεπει να αλλαχτει προληπτικα.. οποτε αν υποθεσουμεοτι εχει δικιο και καπου εκει εχει ξεχειλωσει τοσο που να θελει αλλαγη κανε αναγωγη ποσα χλμ κανεις τον χρονο και καθε ποτε θα θελει ρυθμιση ο τεντωτηρας.. προσωπικα στην μηχανη μου εκανα 6000χλμ φετος μιας κι εχω κι αλλες μηχναες και κυριως σκουτερ για μες την πολη και ακομα δεν χρειαστηκε ρυθμιση. το μονο δυστυχες στην συγκεκριμη περιπτωση ειναι οτι δεν εχεις μετρο του ποσο πρεπει να σφιξεις τον τεντωτηρα παρα μονο εμπειρικα κι ακουστικα.. ευτυχως υποθετω οτι εχω καλο αυτι...

  4. #364
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    ανθρωπε μου η καδενα κινησης των εκκεντροφορων δεν χαλαρωνει καθε τοσο (οπως η αλυσιδα κινησης των τροχων ας πουμε) αλλιως τα μοτερια θα τα διαλυαμε καθε τοσο που η καδενα θα εφτανε στο ορι ζωης της.. απλα αναφερω οτι η μηχανη μου εχει 56000χλμ κι η καδενα δεν εχει αλλαχτει ποτε παρα μονο αλλαχτηκεο τεντωτηρας με χειροποιητο μιας κι η χοντα σε αυτον τον τομεα φροντισε να βγαλει σκαρτο ανταλακτικο. στο μανουαλ της μηχανης μου εψαξα και δεν βρηκα καπου οριιο χλμ για να αλλαχτει η καδενα. ο μηχανικος μου λεει οτι στις 40000 πρεπει να αλλαχτει προληπτικα.. οποτε αν υποθεσουμεοτι εχει δικιο και καπου εκει εχει ξεχειλωσει τοσο που να θελει αλλαγη κανε αναγωγη ποσα χλμ κανεις τον χρονο και καθε ποτε θα θελει ρυθμιση ο τεντωτηρας.. προσωπικα στην μηχανη μου εκανα 6000χλμ φετος μιας κι εχω κι αλλες μηχναες και κυριως σκουτερ για μες την πολη και ακομα δεν χρειαστηκε ρυθμιση. το μονο δυστυχες στην συγκεκριμη περιπτωση ειναι οτι δεν εχεις μετρο του ποσο πρεπει να σφιξεις τον τεντωτηρα παρα μονο εμπειρικα κι ακουστικα.. ευτυχως υποθετω οτι εχω καλο αυτι...
    Ανθρωπε μου συμφωνώ με όσα λες μαζί σου είμαι, αλλά τότε γιατί υπάρχουν οι αυτορυθμιζόμενοι τεντωτήρες ? νομίζω για να παίρνουν τους τυχόν τζόγους, και τι είπα ? ανάλογα με το χέρι του κάθε ενός ξεχειλώνει σιγά σιγά η καδένα, όχι κάθε μέρα αλλά μια στο τόσο, (ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ μπορεί και παραπάνω).
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  5. #365
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Ανθρωπε μου συμφωνώ με όσα λες μαζί σου είμαι, αλλά τότε γιατί υπάρχουν οι αυτορυθμιζόμενοι τεντωτήρες ? νομίζω για να παίρνουν τους τυχόν τζόγους, και τι είπα ? ανάλογα με το χέρι του κάθε ενός ξεχειλώνει σιγά σιγά η καδένα, όχι κάθε μέρα αλλά μια στο τόσο, (ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ μπορεί και παραπάνω).
    οκ αφου συμφωνουμε! παρερμηνευσα το ια στο τοσ σαν περιοδικη συντηρηση οπως πχ αλλαγη λαδιων..

  6. #366
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    στα συγκεκριμενα παλια καβασακι η καδενα αντεχε παραπανω απο 100.000 χλμ, εγω την αλλαξα στα 120.000,προφανως επειδη συνεχεια κανει κολυμπι στο λαδι αντεχει παραπανω απο την αλυσιδα κινησης. Ενα καλο τρυκ σε αυτα τα μοτερ να σκληρυνει λιγο το ελατηριο ειναι να τοποθετησουμε ροδελιτσες κανα δυο μεσα στο καβουκι του τεντωτηρα(σε αυτο που βιδωνουμε απο εξω)που κανει Γ. Επισης βασικο.....πρωτα βαζουμε το καπακι Η, και μετα βιδωνουμε τον τεντωτηρα να τεντωσει η καδενα,διοτι αν το κανεις αντιστροφα ο τεντωτηρας θα παρει τα μποσικα της καδενας , και βαζοντας το καπακι επειδη εχει και αυτο μια γλυστρα θα την σφιξει πολυ (αν ειναι καινουργια η καδενα ακομα χειροτερα). Παντως επειδη παρακολουθω κυριως αμερικανικα σαιτ για τα GPZ προτιμουν αυτους τους τεντωτηρες με την βιδα απο μια μαρκα που την λενε ΑΡΕ.

  7. #367
    κουκλα!
    ORGIA!!!!!

  8. #368
    Νέο μέλος Το avatar του/της XristosKa
    Εγγραφή
    09/10/2012
    Μηνύματα
    28
    εκτος απο τον πληρως εκνευριστικο ηχο της καδενας (που νομιζω οτι εχει αρπαξει μαστιγιο και δερνει!!) η κυρια παιζει μουσικη!!
    Υ.Γ. και τωρα που τελειωνεις μανο για πες μας την ψυχολογια σου??

  9. #369
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από XristosKa Προβολή μηνύματος
    εκτος απο τον πληρως εκνευριστικο ηχο της καδενας (που νομιζω οτι εχει αρπαξει μαστιγιο και δερνει!!) η κυρια παιζει μουσικη!!
    Υ.Γ. και τωρα που τελειωνεις μανο για πες μας την ψυχολογια σου??
    Μπα δεν θέλω να τελειώσω γιαυτό μου κάνει σκέρτσα η γριούλα...

    ο ήχος μου φαίνεται υπερβολικός για καδένα μόνο... έχω την εντύπωση ενώ έχει ευστροφία και απόκριση στο γκάζι το μοτέρ ότι κάποιος κύλινδρος δεν δουλεύει καλά
    εχθές έκανα το κόλπο με την ροδέλα στον τεντωτήρα με αποτέλεσμα να σκληρύνει το ελατήριο,έβαλα μπροστά δεν άκουσα διάφορα στον ήχο,ίσως λίγο ποιο ήσυχα αλλά δεν είμαι σίγουρος ...
    Άνοιξα και το καπάκι των βαλβίδων και τσεκάρισα τα σημάδια των εκκεντροφόρων στο Τ 1-4 ήταν οκ

    έβγαλα τα μπουζί για να πάρω μια ιδέα τι καύση γίνεται και υπάρχει θέμα στον τρίτο κύλινδρο,υπόψιν το μοτέρ έχει δουλέψει 1 ώρα μόνο με αυτά τα μπουζί

    Υ.γ. σπινθήρας υπάρχει σε όλους τους κυλίνδρους

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0638.jpg 
Προβολές:	507 
Μέγεθος:	65,3 KB 
ID:	272564

    εδώ φαίνεται καλύτερα νομίζω

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0640.jpg 
Προβολές:	506 
Μέγεθος:	63,2 KB 
ID:	272565
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 28/10/2012 στις 13:30.

  10. #370
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    Δεν υπαρχει προβλημα αυτα τα μοτερ ειναι ιδιαιτερα θορυβωδη αλλωστε. συγχρονισμο στα καρμπς εκανες? αν εχεις δυο υποπιεσομετρα γλυκερινης βαλε στην εισαγωγη του υποπτου κυλινδρου το ενα και το αλλο στον διπλανο του,προφανως ο προβληματικος κυλινδρος θα εχει τεραστια διαφορα στο κενο. Αν ο υποπτος κυλινδρος εχει περισοτερη ενδειξη (κενο) απο τον διπλανο του, τοτε βιδωσε την βιδα του (με λιγα λογια ανοιξε την πεταλουδα του) και το αντιστροφο εαν δεις οτι εχει λιγοτερη (που μαλλον αυτο νομιζω). δεν ξερω εαν εχουν ηδη γινει αυτα,παντως εαν δεν ειναι καλιμπραρισμενα τα καρμπς τοτε καποιοι κυλινδροι δεν αναβουν. Σε εμενα με το που ρυθμιζω τις βιδες και τα δυο μανομετρα δειξουν ιδια τιμη αμεσως το μοτερ γλυκαινει και ησυχαζει. Α τα μανομετρα να ειναι ιδιας μαρκας αλλιως το ενα θα μετρα π.χ -1 και το αλλο -2,5. Φιλικα παντα και χωρις ιχνος υποδειξης ..

  11. #371
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Εχεις πολλυ πλουσιο μιγμα στον 3 Μανο.
    Εαν εχεις κανει συγχρονισμο στα καρμπ,τοτε θελεις μια καυσαναλυση για την ρυθμιση της αναλογιας αερα/καυσιμου.
    Βεβαια η οποια αρρυθμια των καρμπ,δεν συνεπαγεται και θορυβο.Φοβαμε για μπιελα και μακαρι να βγω λάθος.Βεβαια με μια απλη περιγραφη του θορυβου,το ενδεχομενο να κανουμε λαθος διαγνωση,ειναι μεγαλο.

  12. #372
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Μπήκε καινούργια μπαταριά τζελ στην γριούλα και μετά από αρκετό μιζάρισμα και "κερασμα" βενζίνης πήρε μπροστά,η καδένα ακούγεται έντονα και σαν πρώτο βήμα θα αλλαχτεί όλος ο μηχανισμός του τεντωτήρα που θυμίζω είχε ένα σπάσιμο,σκοπός μου ήταν εξαρχής να κρατήσω το κοστολόγιο της ανακατασκευής όσο ποιο χαμηλά μπορώ γιαυτό και δεν αλλάχτηκαν εξαρτήματα που αποδεδειγμένα ήθελαν αντικατάσταση,αυτό θα γίνει σιγά σιγά στην πορεία...
    η μοτοσυκλέτα έκανε μια βόλτα της τάξης των 10 χιλιομέτρων προσεκτικά,οι ταχύτητες κούμπωσαν άψογα,τα φρένα ήταν οκ,η ροπή και η απόκριση του μοτέρ μου έκανε εντύπωση!

    και ενα βίντεο χωρίς να είναι ακόμα έτοιμη η μοτοσυκλέτα εμφανισιακά...

    http://www.youtube.com/watch?v=85GrwtlPXtA
    Το πρόβλημα θα λυθεί, είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί βλέπω τη προσήλωσή σου στο στόχο. Φανταστικό είναι, νάσαι γερός να το απολαύσεις

  13. #373
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    αυτα τα μοτερ οταν ενας κυλινδρος ξερυθμιστει ακουγονται σαν μπιελα, με το που ρυθμιζεται αμεσως σταματα, στο παρελθον ειχα ξεγελαστει πολλες φορες. Ενα απλο τεστ ειναι το εξης, εαν τραβηξουμε την πιπα απο ενα μπουζι αμεσως ακουγεται ο ηχος της μπιελλας. σε αυτα τουλαχιστον.

  14. #374
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Δεν υπαρχει προβλημα αυτα τα μοτερ ειναι ιδιαιτερα θορυβωδη αλλωστε. συγχρονισμο στα καρμπς εκανες? αν εχεις δυο υποπιεσομετρα γλυκερινης βαλε στην εισαγωγη του υποπτου κυλινδρου το ενα και το αλλο στον διπλανο του,προφανως ο προβληματικος κυλινδρος θα εχει τεραστια διαφορα στο κενο. Αν ο υποπτος κυλινδρος εχει περισοτερη ενδειξη (κενο) απο τον διπλανο του, τοτε βιδωσε την βιδα του (με λιγα λογια ανοιξε την πεταλουδα του) και το αντιστροφο εαν δεις οτι εχει λιγοτερη (που μαλλον αυτο νομιζω). δεν ξερω εαν εχουν ηδη γινει αυτα,παντως εαν δεν ειναι καλιμπραρισμενα τα καρμπς τοτε καποιοι κυλινδροι δεν αναβουν. Σε εμενα με το που ρυθμιζω τις βιδες και τα δυο μανομετρα δειξουν ιδια τιμη αμεσως το μοτερ γλυκαινει και ησυχαζει. Α τα μανομετρα να ειναι ιδιας μαρκας αλλιως το ενα θα μετρα π.χ -1 και το αλλο -2,5. Φιλικα παντα και χωρις ιχνος υποδειξης ..
    συγχρονισμό στα καρμπιρατέρ είχα στο πρόγραμμα να κάνω,βέβαια το υποπιεσομετρο που έχω ειναι αυτοσχέδιο με διαφανές λάστιχα και υγρό μέσα άλλα στο zzr1100 που έχω κάνει 2 φορές έκανε δουλειά μια χαρά.
    Εχω την διαίσθηση όμως οτι δέν είναι εκει το πρόβλημα,μακαρι να κανω λαθος .

    Εχεις πολλυ πλουσιο μιγμα στον 3 Μανο.
    Εαν εχεις κανει συγχρονισμο στα καρμπ,τοτε θελεις μια καυσαναλυση για την ρυθμιση της αναλογιας αερα/καυσιμου.
    Βεβαια η οποια αρρυθμια των καρμπ,δεν συνεπαγεται και θορυβο.Φοβαμε για μπιελα και μακαρι να βγω λάθος.Βεβαια με μια απλη περιγραφη του θορυβου,το ενδεχομενο να κανουμε λαθος διαγνωση,ειναι μεγαλο.
    και έμενα πήγε το μυαλό μου για μπιέλα άλλα όπως λες και εσύ αυτά είναι εικασίες
    αυτα τα μοτερ οταν ενας κυλινδρος ξερυθμιστει ακουγονται σαν μπιελα, με το που ρυθμιζεται αμεσως σταματα, στο παρελθον ειχα ξεγελαστει πολλες φορες. Ενα απλο τεστ ειναι το εξης, εαν τραβηξουμε την πιπα απο ενα μπουζι αμεσως ακουγεται ο ηχος της μπιελλας. σε αυτα τουλαχιστον.
    θα το δοκιμάσω λοιπόν αύριο και εύχομαι να έχεις δίκιο,σε βλέπω αρκετα σίγουρο και με γνώσεις στα μοτέρ αυτά,που παρεμπιπτόντως έχω διαβάσει ότι πολύ δύσκολα παθαίνουν ζημιά.

    Στο βίντεο που βάζω παρακάτω ο ήχος ακούγεται αρκετά καλά ,αυτό που ακούγεται σαν τενεκές είναι το ένα τελικό της εξάτμισης εσωτερικά.

    http://www.youtube.com/watch?v=-14dc...ature=youtu.be

  15. #375
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Η αλήθεια είναι πως ακούγεται σαν να βαράει μπιελα..





    Σου 'κανα και Like στο video!

Παρόμοια θέματα

  1. Z750 turbo project
    από mankam στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 648
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2021, 14:31
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF