Σελίδα 26 από 49 ΠρώτοΠρώτο ... 16212223242526272829303136 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 376 έως 390 από 730

Θέμα: z750 1984

  1. #376
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    με την ευκαιρία που ήταν ανοιχτό το κάρτερ μπήκε μαγνητική τάπα λαδιού απο Virago 1100 παρακαλώ.

    Συνημμένο 272457

    και πίσω στη θέση του

    Συνημμένο 272458



    Σειρά της καμπάνας να μπει στη θέση της και να δοκιμάσω την καινούργια πένσα που πήρα

    Συνημμένο 272459
    απο που και πόσο πήγε η πένσα ??
    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  2. #377
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    συγχρονισμό στα καρμπιρατέρ είχα στο πρόγραμμα να κάνω,βέβαια το υποπιεσομετρο που έχω ειναι αυτοσχέδιο με διαφανές λάστιχα και υγρό μέσα άλλα στο zzr1100 που έχω κάνει 2 φορές έκανε δουλειά μια χαρά.
    Εχω την διαίσθηση όμως οτι δέν είναι εκει το πρόβλημα,μακαρι να κανω λαθος .

    Μανο ο συγχρονισμος των καρμπ,δεν εχει να κανει με τα μειγματα.
    Μπορει να επιτυχεις τον συγχρονισμο,αλλα εαν δουλευουν με διαφορετικες αναλογιες μειματος/αερα,τοτε εχεις λυσει το μισο προβλημα.
    Εμενα στο Βαραντερο πχ,μου λεει να κανω πρωτα συγχρονισμο και αφουτελειωσω τοτε θα φτιαξω και το μειγμα.Η ρυθμιση γινετε με την μεθοδο του αυτιού (μαξ στροφες μειον μιση στροφη του αερα).
    Εαν δεν κανω λαθος εχεις το μανιουαλ της μοτο.Ριξε μια ματια.
    Και κατι για το τελος.
    Εχουν τοσο παλια καρμπ σωληνακια υποπιεσης για να κανεις συγχρονισμο?Το KR1 που ειχα δεν ειχε θυμαμε.

  3. #378
    Don't mess with the pig.. Το avatar του/της Τo gourouni
    Εγγραφή
    02/06/2011
    Μηνύματα
    2.243
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    συγχρονισμό στα καρμπιρατέρ είχα στο πρόγραμμα να κάνω,βέβαια το υποπιεσομετρο που έχω ειναι αυτοσχέδιο με διαφανές λάστιχα και υγρό μέσα άλλα στο zzr1100 που έχω κάνει 2 φορές έκανε δουλειά μια χαρά.
    Εχω την διαίσθηση όμως οτι δέν είναι εκει το πρόβλημα,μακαρι να κανω λαθος .

    και έμενα πήγε το μυαλό μου για μπιέλα άλλα όπως λες και εσύ αυτά είναι εικασίες
    θα το δοκιμάσω λοιπόν αύριο και εύχομαι να έχεις δίκιο,σε βλέπω αρκετα σίγουρο και με γνώσεις στα μοτέρ αυτά,που παρεμπιπτόντως έχω διαβάσει ότι πολύ δύσκολα παθαίνουν ζημιά.

    Στο βίντεο που βάζω παρακάτω ο ήχος ακούγεται αρκετά καλά ,αυτό που ακούγεται σαν τενεκές είναι το ένα τελικό της εξάτμισης εσωτερικά.

    http://www.youtube.com/watch?v=-14dc...ature=youtu.be

    κούκλα!!
    Στα γαμψά μου νυχια έχουν πέσει:
    Honda 50cc - Υamaha Srx 400 - BMW R25 1951 - ΥAMAHA SRX 600 1986

  4. #379
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    ναι εχουν. Τα υποπιεσομετρα εγω τα αγορασα απο καταστημα με οργανα στον πειραια 10ευρω το ενα,γερμανικα, για του σωληνα που ανεφερες δεν τα εχω δουλεψει αλλα αλλοι εχουν μεινει ευχαριστημενοι. Εαν δεν εγινε συγχρονισμος στα καρμπ κατα εμενα αυτο ειναι η αιτια,και ειναι απαραιτητο να γινει. καυσαναλυση νομιζω οτι δεν χρειαζεται διοτι δεν εχει να ρυθμισεις κατι εκτος απο τα βιδακια pilot screw που πρεπει να ειναι 2,5 εως 3,5 στροφες ανοιχτα απο τελειως σφιγμενα. Και αυτο εχει επιδραση στα καυσαερια του ρελαντι μονον. Επιτρεπεται εδω να βαλω διευθ απο ενα ξενο σαιτ για πληρη ενημερωση απο ανθρωπους που τα λατρυουν αυτα? Μεγαλο σχολειο λεμε...

  5. #380
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Μανο ο συγχρονισμος των καρμπ,δεν εχει να κανει με τα μειγματα.
    Μπορει να επιτυχεις τον συγχρονισμο,αλλα εαν δουλευουν με διαφορετικες αναλογιες μειματος/αερα,τοτε εχεις λυσει το μισο προβλημα.
    Εμενα στο Βαραντερο πχ,μου λεει να κανω πρωτα συγχρονισμο και αφουτελειωσω τοτε θα φτιαξω και το μειγμα.Η ρυθμιση γινετε με την μεθοδο του αυτιού (μαξ στροφες μειον μιση στροφη του αερα).
    Εαν δεν κανω λαθος εχεις το μανιουαλ της μοτο.Ριξε μια ματια.
    Και κατι για το τελος.
    Εχουν τοσο παλια καρμπ σωληνακια υποπιεσης για να κανεις συγχρονισμο?Το KR1 που ειχα δεν ειχε θυμαμε.
    Ναι μανο,ο συγχρονισμός αφορά την απόκριση στο γκάζι και ομαλότερη λειτουργία μια και το μόνο που κάνουμε είναι να ρυθμίσουμε την θέση στις πεταλούδες ,αυτά κυρίως στο ρελαντί μια και μετά ανοίγουν οι πεταλούδες και η οποία διάφορα δεν γίνεται αισθητή
    έχει σωληνάκια υποπίεσης,μάλιστα το ρουμπινέτο του ρεζερβουάρ ανοίγει μόλις διαβάσει υποπίεση απο τα καρμπιρατέρ.

  6. #381
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από koma72 Προβολή μηνύματος
    ναι εχουν. Τα υποπιεσομετρα εγω τα αγορασα απο καταστημα με οργανα στον πειραια 10ευρω το ενα,γερμανικα, για του σωληνα που ανεφερες δεν τα εχω δουλεψει αλλα αλλοι εχουν μεινει ευχαριστημενοι. Εαν δεν εγινε συγχρονισμος στα καρμπ κατα εμενα αυτο ειναι η αιτια,και ειναι απαραιτητο να γινει. καυσαναλυση νομιζω οτι δεν χρειαζεται διοτι δεν εχει να ρυθμισεις κατι εκτος απο τα βιδακια pilot screw που πρεπει να ειναι 2,5 εως 3,5 στροφες ανοιχτα απο τελειως σφιγμενα. Και αυτο εχει επιδραση στα καυσαερια του ρελαντι μονον. Επιτρεπεται εδω να βαλω διευθ απο ενα ξενο σαιτ για πληρη ενημερωση απο ανθρωπους που τα λατρυουν αυτα? Μεγαλο σχολειο λεμε...
    εχεις π.μ

    τΑ pilot screw τα έχω βάλει στις 2.5 περιστροφες,τα ειχα μετρησει πριν ανοιξω τα καρμπ και ηταν αλλα 2,αλλα 2,1/4
    και πάλι κώστα το μαύρο χρώμα στο μπουζί του τρίτου κυλίνδρου δεν είναι απο συγχρονισμό...
    το θέμα του θορύβου είναι άλλη ιστορία....
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 28/10/2012 στις 17:42.

  7. #382
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από koma72 Προβολή μηνύματος

    να γινει. καυσαναλυση νομιζω οτι δεν χρειαζεται διοτι δεν εχει να ρυθμισεις κατι εκτος απο τα βιδακια pilot screw που πρεπει να ειναι 2,5 εως 3,5 στροφες ανοιχτα απο τελειως σφιγμενα. Και αυτο εχει επιδραση στα καυσαερια του ρελαντι μονον. Επιτρεπεται εδω να βαλω διευθ απο ενα ξενο σαιτ για πληρη ενημερωση απο ανθρωπους που τα λατρυουν αυτα? Μεγαλο σχολειο λεμε...
    Βαλε το λινκ του φορουμ που λες,δεν νομιζω να τρεχει κατι ..............
    Η δυναμομετρηση μου εδειξε στο Βαραντερο οτι εχω μειγμα 12/1 ενω επρεπε να εχω 13/1.Αυτο θα πει οτι εχεω ελαφρως πιο πλουσιο μειγμα.Ποιος σου ειπε οτι η ρυθμιση 2,5 με 3.5 επηρρεαζει μονο το ρελαντι?
    Οι 2.5 με 3/5 στροφες ανοιγμα τον αερα του καρμπ αλλαζει κατα πολλυ την αναλογια αερα/καυσιμου.
    Η καυσαναλυση στο Βαραντερο πχ δειχνει ακριβως τις αναλογιες αερα/καυσιμο,επειδη ο καθε κυλινδρος εχι και δικη του εξατμιση,ενω στο 4 κυλινδρο με εξατμιση 4 σε 1 μπερδευει το πραγμα.

  8. #383
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    το ιδιο το μανουαλ λεει οτι το κυκλωμα pilot επηρεαζει απο το ξεκινημα μεχρι το 1/7 του γκαζιου μονον, και δεν εχει καμια επιδραση σε αλλο φασμα στροφων. τα σαιτ ειναι λοιπον.... http://www.nwsca.com/scripts/gpz_for...asp?FORUM_ID=2 και http://kzrider.com/forum/ στο πρωτο κατεβαζεις και το μανουαλ. http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb/index.html#home ενα αλλο με πολυυ χρησιμες πληροφοριες.

  9. #384
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Ποιος κύλινδρος είναι αυτός που παίρνεις μέτρηση ? για να ρυθμίσεις τους άλλους ?
    Τον 3 που βλέπω είναι υπερπλήρες από καύσιμο και το ίδιο και ο 4 είναι σίγουρα τα τζετ ίδιο νούμερο η τα έχουν ξεχειλώσει με τρυπανάκι ? παλιά το έκαναν αυτό για να γλυτώσουν τα λεφτά από τον Καμένο μέτρησε τα να δεις και να έχεις το κεφάλι σου από εκεί σίγουρο
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  10. #385
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    ξεκινας απο τον 3 αριθμιζοντας με 1 απο αριστερα οπως καθεσαι πανω στην μοτο,και ξεκινας απο εκει διοτι απο κει ειναι η βιδα η κεντρικη που πειραζεις το ρελαντι. συγχρονιζεις 3 με 4 μετα 4 με 2 και 2 με 1. ετσι το κανω εγω,υπαρχουν και αλλοι τροποι. ολες οι ενδειξεις να ναι ιδιες,το ποσο δεν μας νοιαζει θεωρητικα το να ειναι ολοι το ιδιο μας νοιαζει. α μην ξεχασω..τα κλιπς για το υψος στα βελονια στις φουσκες υποπιεσης ειναι ολα στην ιδια θεση? δες μανουαλ ποια θεση πρεπει να ναι ,αν δεν το εχεις κανει. αυτα !!
    Τελευταία τροποποίηση από koma72; 28/10/2012 στις 20:56.

  11. #386
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    αύριο θα κάνω συγχρονισμό και θα έχω νέα,η αλήθεια είναι οτι είδα κάποια βίντεο με αυτά τα μοτέρ να κάνουν και χειρότερο θόρυβο στο you tube
    ξεκινας απο τον 3 αριθμιζοντας με 1 απο αριστερα οπως καθεσαι πανω στην μοτο,και ξεκινας απο εκει διοτι απο κει ειναι η βιδα η κεντρικη που πειραζεις το ρελαντι. συγχρονιζεις 3 με 4 μετα 4 με 2 και 2 με 1. ετσι το κανω εγω,υπαρχουν και αλλοι τροποι. ολες οι ενδειξεις να ναι ιδιες,το ποσο δεν μας νοιαζει θεωρητικα το να ειναι ολοι το ιδιο μας νοιαζει
    εγώ κανω συγρονισμό με αλλη σειρα τουλαχιστον στο zzr1100.
    συνολικά υπάρχουν 3 βίδες ρύθμισης για τις πεταλούδες
    ο πρώτος κύλινδρος (όπως καθόμαστε αριστερά) εχει σταθερή την πεταλούδα οποτε η βίδα ανάμεσα στον 1 και 2 μετακινεί την πεταλούδα του 2 για να τους συγχρονίσει,το ίδιο ισχύει με τον 3 και 4 και την βίδα που έχουν μεταξύ τους.
    όταν τελειώσουμε με αυτές τις βίδες πιάνουμε αυτήν που είναι ανάμεσα στον 2 και 3 για να συγχρονίσουμε τα ζευγάρια 1-2 και 3-4,νομίζω είναι ποιο ορθό έτσι.

    μέτρησε τα να δεις και να έχεις το κεφάλι σου από εκεί σίγουρο
    αν δεν δω διαφορά αύριο με τον συχρονισμο θα κάνω φίλο και φτερό τα καρμπυρατέρ,πριν αρχίσω να στραβοκοιτάω τον κινητήρα για λύσιμο

  12. #387
    ωραια ακουγεται η μοτο. και πολυ ωραια η επιλογη των χρωματων
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  13. #388
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Έκανα συγχρονισμό όπως ήταν αναμενόμενο ήταν τελείως ξερύθμιστο και παραλίγο να τραβήξει το λάδι απο το μανόμετρο, στο τέλος απλά βελτίωσε την απόκριση του μοτέρ ίσως και ποιο ομαλή λειτουργιά ενώ συνεχίζεται το "κροτάλισμα"
    Δυστυχώς είναι και ο ενοχλητικός θόρυβος από το αριστερό τελικό της εξάτμισης το οποίο έχει κόψει διάφραγμα εσωτερικά μάλλον και κουδουνίζει συνεπώς δεν αφήνει να ακουστεί καθαρά ο θόρυβος του μοτέρ
    εδώ ένα βίντεο που ανέβασα:
    http://www.youtube.com/watch?v=qJLsg...ature=youtu.be


    κατέβασα τα καρμπιρατέρ για έλενχο σε main jet και στις βελόνες εαν η ροδέλα ειναι στην ιδια θεση και στις 4 ολα ήταν οκ
    επίσης τα κολάρα στις εισαγωγές απο τη μεριά του μοτέρ δεν έχουν σκισίματα

    Έβγαλα τα μπουζί μετά τον συγχρονισμό (τα είχα αλλάξει σειρά) ο τρίτος κύλινδρος εξακολουθεί και έχει διαφορά στην καύση απο τους υπολοίπους,αυτό σε συνδυασμό με τη αίσθηση οτι δουλεύει τρικύλινδρα στις χαμηλές στροφές,(ψηλά φαίνεται να δουλεύει καλύτερα) με κάνει να σκέφτομαι καμένη -χτυπημένη βαλβίδα στον τρίτο,δυστυχώς δεν εχω συμπιεσομετρο για να πάρω μετρήσεις
    Και πάλι αυτά είναι εικασίες,απλα προσπαθώ να αποκλείσω κάποιες πιθανότητες πριν αρχίζω να λύνω κεφαλάρι και ποιος ξέρει που θα φτάσω.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0647.jpg 
Προβολές:	496 
Μέγεθος:	103,0 KB 
ID:	272677
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0649.jpg 
Προβολές:	493 
Μέγεθος:	104,3 KB 
ID:	272678
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 29/10/2012 στις 18:50.

  14. #389
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Να σε ρωτήσω (χαζή ερώτησή αλλά πρέπει να γίνει) με τι μέτρησες τα τζετ ? γιατί μπορεί να είναι του 3ου το τζετ του ρελαντί κλασμένο ξέρω πως είσαι καλλιτέχνης αλλά καμιά φορά μια μικρή λεπτομέρεια μας κάνει να χτυπάμε το κεφάλι μας τσάμπα
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  15. #390
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    24
    με την βιδουλα του 3 κυλινδρου pilot jet την βιδωσες -ξεβιδωσες να δεις αν αναβει ο κυλινδρος? βαλε ενα πανι σαν κουρελι στην εξατμιση οταν δουλευει και θα σου κοψει πολυ θορυβο για να μπορεσεις να το ακουσεις. και στο βιντεο δεν φαινεται να χει ρυθμιστει σωστα,δεν βλεπω ιδια σταθμη υγρου.. Ενας αλλος παπατζιδικος τροπος ειναι καθως δουλευει να βγαζεις μια μια τις πιπες να ακουσεις αν κοβει το μοτερ,εαν δεν μεταβαλεται στον 3 κυλινδρο τοτε οντως δεν αναβει. προσοχη μην εχουν χυθει βενζινες εκει κοντα...
    Τελευταία τροποποίηση από koma72; 29/10/2012 στις 19:08.

Παρόμοια θέματα

  1. Z750 turbo project
    από mankam στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 648
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2021, 14:31
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF