απλά ελενχο στα νούμερα έκανα (115) και απο όσο ειδα δεν ειναι πειραγμένα-ανοιγμενα με τρυπάνι .Να σε ρωτήσω (χαζή ερώτησή αλλά πρέπει να γίνει) με τι μέτρησες τα τζετ ? γιατί μπορεί να είναι του 3ου το τζετ του ρελαντί κλασμένο ξέρω πως είσαι καλλιτέχνης αλλά καμιά φορά μια μικρή λεπτομέρεια μας κάνει να χτυπάμε το κεφάλι μας τσάμπα
γενικώς τα καρμπιρατέρ ειναι σε καλή κατάσταση,χωρις φθορές σε σλαιντ,τα φλοτέρ δουλεύουν σωστά
ναι το εκανα ,δεν είχε καμιά διαφορά με τους υπόλοιπουςμε την βιδουλα του 3 κυλινδρου pilot jet την βιδωσες -ξεβιδωσες να δεις αν αναβει ο κυλινδρος?
αυτα τα χειροποίητα μανόμετρα σε περίπτωση που δεν τα έχεις δουλέψει είναι πολύ ποιο ευαίσθητα απο τα τυποποιημένα,ακόμα και αν το αφησεις μονο του μετα απο λιγο αλλαζουν θεση τα υγρα,αλλα και εξισου μπελαλίδικο στην ρύθμιση, σου παιρνει πολυ χρονο.και στο βιντεο δεν φαινεται να χει ρυθμιστει σωστα,δεν βλεπω ιδια σταθμη υγρου..
μέσα σε όλη την βαβουρα δεν έκανα το κλασικο να τραβηξω τις μπουζοπιπες μια μια και να δω αν εχω διαφορα,τεσπα θα παρω και μια ακομα μέτρηση για διάκενα βαλβίδων,πριν κανω κατι αλλο...