Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.
Άν η φλάντζα κεφαλής έχει πρόβλημα, το πιθανότερο είναι να χάνει την πίεση των αερίων που έχουν πολύ μεγαλύτερη πίεση από τα λάδια και θα σου διώχνει το ψυκτικό από το δοχείο υπερχείλισης.
Επίσης το να δοκιμάσεις να αλλάξεις την αντλία νερού είναι η φτηνή λύση. Οπότε θα ξεκινήσεις από αυτό.
Έχει αναφερθεί στο advrider διαροή λαδιού στο ψυκτικό, αν και είναι πολύ σπάνιο.
Θα τσεκάρεις τα λάδια σου για νερό. Το κροτάλισμα των καδενών δείχνει χαμηλή πίεση στους υδραυλικούς εντατήρες. Ίσως να οφείλεται σε νερό στο λάδι, ίσως να έχει μουλιάσει το φίλτρο λαδιού και να μπλοκάρει την πίεση του λαδιού.
Γειά χαρά.