Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: Λάδι στο παγούρι του νερού

  1. #16
    Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.
    Άν η φλάντζα κεφαλής έχει πρόβλημα, το πιθανότερο είναι να χάνει την πίεση των αερίων που έχουν πολύ μεγαλύτερη πίεση από τα λάδια και θα σου διώχνει το ψυκτικό από το δοχείο υπερχείλισης.
    Επίσης το να δοκιμάσεις να αλλάξεις την αντλία νερού είναι η φτηνή λύση. Οπότε θα ξεκινήσεις από αυτό.
    Έχει αναφερθεί στο advrider διαροή λαδιού στο ψυκτικό, αν και είναι πολύ σπάνιο.
    Θα τσεκάρεις τα λάδια σου για νερό. Το κροτάλισμα των καδενών δείχνει χαμηλή πίεση στους υδραυλικούς εντατήρες. Ίσως να οφείλεται σε νερό στο λάδι, ίσως να έχει μουλιάσει το φίλτρο λαδιού και να μπλοκάρει την πίεση του λαδιού.
    Γειά χαρά.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος

    Αν είναι φλάτζα θα σου κάνει μπουρμπουλήθρες στο νερό.
    με ξερογκαζο που λεμε...για να ανεβεί ψηλά η συμπίεση..
    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  3. #18
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά, θα τα τσεκάρω όλα, ξεκινόντας από την αντλία του νερού, φλάνζες, και θα φτιάξω και το ζήτημα με τους εντατήρες. Θα σας κρατώ ενήμερους για να ξέρουμε τι παίζει σε περίπτωση που συμβεί σε κάποιον άλλο (φτού φτού φτού).

  4. #19
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Για το θέμα του εντατήρα,μια που τέθηκε, βρήκα αυτό

    on 2003 - 2004 bikes and on early works racers. This was reportedly caused by "kick-back" during starting under certain conditions. If the Freewheel starts slipping on the early bikes, the only fix is a new rotor/freewheel assembly PN 60039005100. It is recommended that the cause of the kickback be fixed and the new torque limiter PN 60040016044 be fitted at the same time as the new rotor/flywheel .

    Λέω να την κάνουμε την δουλειά μια που θα ξεκινήσουμε.
    Τελευταία τροποποίηση από tntyliss; 02/09/2012 στις 20:23.

  5. #20
    O εντατήρας για τον οποίο έλεγα εγώ είναι οι δύο εντατήρες καδενών εκκεντροφόρων. Οι εντατήρες αυτοί είναι υδραυλικοί, τεντώνουν δηλαδή τις καδένες των εκκεντροφόρων με την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα λίπανσης. Σε περίπτωση που το λάδι έχει μειωμένο ιξώδες, είτε λόγω αnάμιξής του με αντιψυκτικό, είτε με αέρα-όταν υπάρχει έλλειψη λαδιού, είτε επειδή έχει "σπάσει το λάδι" η πίεση του λαδιού πέφτει, οι εντατήρες δεν τεντώνουν αρκετά δυνατά τις καδένες και αυτές κροταλίζουν. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η μείωση πίεσης λόγω βρεγμένου φίλτρου λαδιού με αντιψυκτικό.
    Το θέμα που αναφέρεις με τον περιοριστή ροπής στη μίζα είναι άλλο καπέλο. Στα μοντέλα 2003/2004 από ότι ξέρω δεν υπήρχε. Αργότερα τοποθετήθηκε και δημιούργησε προβλήματα. Τελικά αναβαθμίστηκε και το πρόβλημα λύθηκε. Η λειτουργία του νομίζω οτι είναι να ελευθερώνει τη μίζα όταν η ροπή ξεπερνάει κάποιο όριο. Το πρόβλημα παρουσιαζόταν με δυνατούς θορύβους. Δε νομίζω οτι έχεις τέτοιο θέμα. Εγώ θα σου πρότεινα να μην το πειράξεις. Εγώ με το 950/12-2003 δεν είχα ποτέ πρόβλημα ως τα 117χιλ χλμ.
    Το θέμα του freewheel είναι επίσης άλλο. Στα μηχανάκια 2003/2004 ο στρόφαλος δεν είχε το woodruf key. Γι αυτό και σε κάποιες περιπτώσεις γλύστρησε το freewheel . Διορθώθηκε με σκάψιμο στο στρόφαλο και τοποθέτηση "κλειδιού". Και πάλι δεν σε αφορά στην περίπτωσή σου.
    Γειά χαρά.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 03/09/2012 στις 08:18.

  6. #21
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    O εντατήρας για τον οποίο έλεγα εγώ είναι οι δύο εντατήρες καδενών εκκεντροφόρων. Οι εντατήρες αυτοί είναι υδραυλικοί, τεντώνουν δηλαδή τις καδένες των εκκεντροφόρων με την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα λίπανσης. Σε περίπτωση που το λάδι έχει μειωμένο ιξώδες, είτε λόγω αμάμιξής του με αντιψυκτικό, είτε με αέρα-όταν υπάρχει έλλειψη λαδιού, είτε επειδή έχει "σπάσει το λάδι" η πίεση του λαδιού πέφτει, οι εντατήρες δεν τεντώνουν αρκετά δυνατά τις καδένες, αυτές κροταλίζουν. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η μείωση πίεσης λόγω βρεγμένου φίλτρου λαδιού με αντιψυκτικό.
    Το θέμα που αναφέρεις με τον περιοριστή ροπής στη μίζα είναι άλλο καπέλο. Στα μοντέλα 2003/2004 από ότι ξέρω δεν υπήρχε. Αργότερα τοποθετήθηκε και δημιούργησε προβλήματα. Τελικά αναβαθμίστηκε και το πρόβλημα λύθηκε. Η λειτουργία του νομίζω οτι είναι να ελευθερώνει τη μίζα όταν η ροπή ξεπερνάει κάποιο όριο. Το πρόβλημα παρουσιαζόταν με δυνατούς θορύβους. Δε νομίζω οτι έχεις τέτοιο θέμα. Εγώ θα σου πρότεινα να μην το πειράξεις. Εγώ με το 950/12-2003 δεν είχα ποτέ πρόβλημα ως τα 117χιλ χλμ.
    Το θέμα του freewheel είναι επίσης άλλο. Στα μηχανάκια 2003/2004 ο στρόφαλος δεν είχε το woodruf key. Γι αυτό και γλύστρησε το freewheel σε κάποιες περιπτώσεις. Διορφώθηκε με σκάψιμο στο στρόφαλο και τοποθέτηση "κλειδιού". Και πάλι δεν σε αφορά στην περίπτωσή σου.
    Γειά χαρά.

  7. #22
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Αν έχει τάπα το ψυγείο άνοιξέ την,ρίξε λίγο νερό να ξεχειλίσει και δοκίμασε να βάλεις μπρος.

    Αν είναι φλάτζα θα σου κάνει μπουρμπουλήθρες στο νερό.
    Λοιπόν το έκανα και μόλις δούλεψε λίγο έβγαζε μικρές φυσαλίδες και άσπριζε λίγο. Φλάντζα ε?

  8. #23
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.205
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tntyliss Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν το έκανα και μόλις δούλεψε λίγο έβγαζε μικρές φυσαλίδες και άσπριζε λίγο. Φλάντζα ε?
    Ναι ρε γαμώτο..

  9. #24
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Μπορεί να αργήσει, να με σκίσει και λίγο στην τιμή αλλά θα φτιαχτεί. χαλάλι της.

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tntyliss Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν, μετά που συμπλήρωσα λίγο υγρό στο παγούρι πρόσεξα σήμερα όταν σταμάτησα ότι έβγαζε νερό από την υπερχείλιση. Όταν άνοιξα λοιπόν το παγούρι ήταν γεμάτο λάδι. Τι λένε οι ντόκτορες? Είναι το γνωστό θέμα της τρόμπας του νερού? Ή την κάτσαμε για τα καλά?
    mou 8imises emena stin tetarti dimotikou ta manoualia ta egrafa kero8ikes se mia ek8esi ala den iksera to kakomiro...


    lipon ama to flaski sou-pagouri sou-stamna sou exi ladi pigene sto mastora lene.....
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  11. #26
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Μετά από αλλαγή του πίρου και τέλος πάντων την γνωστή επιδιόρθωση στην τρόμπα του νερού, μετά από λίγα χιλιόμετρα φαίνεται να μην βάζει λάδι στο νερό. Το φίλτρο του λαδιού (απ'οτι μου είπε ο μάστορας) ήταν εντάξει δηλ. δεν ήταν κυματιστό. Αυτά προς το παρών.

  12. #27
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Παιδιά,τελικά βρίσκω πολύ λίγα σημάδια από λάδι στο παγούρι(καμία σχέση με πρίν,στα τοιχόματα μόνο σαν ξεραμένο),παίζει να έχουν μείνει κατάλοιπα απο λάδι στο ψυγείο και να βγαίνουν λίγο λίγο μέχρι να καθαρίσει?

  13. #28
    Αδελφέ μακάρι να είναι τα κατάλοιπα (που μάλλον είναι) και να δωθεί τέλος στην ταλαιπωρία σου .

    ...Περαστικά και αγύριστα .

  14. #29
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Αδελφέ μακάρι να είναι τα κατάλοιπα (που μάλλον είναι) και να δωθεί τέλος στην ταλαιπωρία σου .

    ...Περαστικά και αγύριστα .
    Να'σαι καλά αδελφέ...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF