Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Στρώσιμο μηχανής

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18

    Question Στρώσιμο μηχανής

    Καλησπέρα σε όλους σας.. Συγχαρητήρια και για το site σας!!!!Χθες μόλις αγόρασα το Daytona Sprinter injection 125cc!!!Ξεκινάω λοιπόν με το στρώσιμο όπου μέχρι το πρώτο service ο έμπορας μου είπε νορμάλ στροφές και όχι πάνω από 50km..Έχω φτάσει τα 140km μέχρι σήμερα και το πάω πολύ χαλαρά..Η ερώτηση μου είναι η εξής!!Πειράζει που σήμερα το πήγα για μια απόσταση 7Km περίπου με 110km/h????Επίσης ένα τρίξιμο στην μάσκα που έχω εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη τι προτείνετε να κάνω??Ευχαριστώ και για τον χρόνο σας!!!
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 06/12/2012 στις 06:40.

  2. #2
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CoOliO Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους σας.. Συγχαρητήρια και για το site σας!!!!Χθες μόλις αγόρασα το Daytona Sprinter injection 125cc!!!Ξεκινάω λοιπόν με το στρώσιμο όπου μέχρι το πρώτο service ο έμπορας μου είπε νορμάλ στροφές και όχι πάνω από 50km..Έχω φτάσει τα 140km μέχρι σήμερα και το πάω πολύ χαλαρά..Η ερώτηση μου είναι η εξής!!Πειράζει που σήμερα το πήγα για μια απόσταση 7Km περίπου με 110km/h????Επίσης ένα τρίξιμο στην μάσκα που έχω εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη τι προτείνετε να κάνω??Ευχαριστώ και για τον χρόνο σας!!!
    Δέν πειράζει καθόλου...απλά μην συνεχίσεις το στρώσιμο γιατί πήγε περίπατο.....
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 06/12/2012 στις 06:40.
    Keep spamming!!!:a13:

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18
    Ωχ..Δηλαδή τι εννοείς?Να ανησυχώ για κάτι?Δεν θα μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα?Την μηχανή θέλω να την κρατήσω για πολύ καιρό!!!
    Τελευταία τροποποίηση από CoOliO; 30/10/2012 στις 20:37.

  4. #4
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CoOliO Προβολή μηνύματος
    Ωχ..Δηλαδή τι εννοείς?Να ανησυχώ για κάτι?
    Να ανησυχεις για τον τριγμό μόνο όταν είσαι στα 110χιλ....είναι η τελική του γι αυτο τρεμει.κατά τα άλλα μιά χαρά το μοτόρι στρώθηκε για τα καλά!
    Keep spamming!!!:a13:

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18
    Αν βγάλω τους κόφτες θεωρητικά θα πέρνω κάτι παραπάνω σωστά?Δεν τρέμει όταν πιάνει τα 110 αλλά στα χαλαρά..Ποιος ο λόγος που λένε πως μέχρι τα πρώτα 800km πρέπει να το πας χαλαρά???Επειδή έχω ζόρικη ανηφόρα τι προτείνετε για να πάρω λίγη ροπή παραπάνω?

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CoOliO Προβολή μηνύματος
    [...]Επειδή έχω ζόρικη ανηφόρα τι προτείνετε για να πάρω λίγη ροπή παραπάνω?
    Αλλο μηχανακι
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #7
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    πχ ένα 250 ...

    υγ. μην το συνεχίσεις το τελίκιασμα αν θες να ζήσει για καιρό....
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18
    Δηλαδή να συνεχίσω με 50-60km και νορμάλ στροφές?Για άλλη μηχανή δύσκολα..Ακόμη δεν ξεκίνησα την 1η από τις 24 δόσεις..Με το kymco spike που είχα ανέβαινα περίφημα χωρίς να έχει κάτι αλλαγμένο απλά δεν ξέρω για το daytona επειδή είναι και injection..Πχ αν βάλω καμιά εξάτμιση χωρίς πολύ θόρυβο και αλλάξω κανένα γρανάζι θα είμαι μια χαρά έτσι?

  9. #9
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Mη μασάς που για 7km πήγες με 110... μου θυμίζει τον άλλο που έστρωνε το μηχανάκι και θα σκοτωνόταν γιατί έκανε προσπέραση, ερχόταν ο άλλος από το απέναντι ρεύμα και φοβόταν να το ανοίξει μήπως χαλάσει ο κινητήρας και δε στρωθεί καλά...

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18
    Χμμμ οπότε συνεχίζω κανονικά μέχρι τα 800km και το 1ο service...Η αλήθεια είναι πως το άνοιξα άλλες 4-5 φορές αλλά δεν πήγα πάνω από 100 και ούτε πάνω από 50-100 μέτρα.. Ωστόσο εδώ τα κόβουμε όλα για να μην έχουμε άλλο θέμα!!

  11. #11
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CoOliO Προβολή μηνύματος
    Χμμμ οπότε συνεχίζω κανονικά μέχρι τα 800km και το 1ο service...Η αλήθεια είναι πως το άνοιξα άλλες 4-5 φορές αλλά δεν πήγα πάνω από 100 και ούτε πάνω από 50-100 μέτρα.. Ωστόσο εδώ τα κόβουμε όλα για να μην έχουμε άλλο θέμα!!

    Δεν του κάνει κακό μιά στο τόσο λίγο τσίτωμα αλλά με μέτρο,ειδικά στα πρώτα 500 κμ.Κι αν είναι το μοναδικό σου μέσο πρόσεξέ το να σε προσέξει...Καταλαβαίνω πως το στρώσιμο είναι βαρετό,αλλά αν θες να δουλέψει σωστά και για καιρό,παράτεινε το στρώσιμο μέχρι τα 1000-1500 κμ,άσε τις τσίτες για αργότερα!....αλλά και στρωμένο, ποτέ παρατεταμένα με το γκάζι στο στόπ....
    Η ιπποδύναμη που θα σου δώσει μια εξάτμιση είναι ασήμαντη σε σχέση με το ξαλάφρωμα στη τσέπη...το γρανάζωμα που αναφέρεις δεν έχεις κανένα λόγο να το κάνεις εκτός αν μένεις σε...βουνό!
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18
    Το μοναδικό μέσον δυστυχώς..Μετά τα 800km να το ανοίγω λίγο περισσότερο 70-80 η ούτε και τότε ως τα 1000-1500??

  13. #13
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.955
    γενικά να γεμίζεις και τις ταχύτητες σε φυσιολογικά πλαίσια δηλαδή μη τις φορτώνεις με πολλά η λίγα χιλιόμετρα,κάνε τις αλλαγές όταν πρέπει

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος
    Δεν του κάνει κακό μιά στο τόσο λίγο τσίτωμα αλλά με μέτρο,ειδικά στα πρώτα 500 κμ.Κι αν είναι το μοναδικό σου μέσο πρόσεξέ το να σε προσέξει...Καταλαβαίνω πως το στρώσιμο είναι βαρετό,αλλά αν θες να δουλέψει σωστά και για καιρό,παράτεινε το στρώσιμο μέχρι τα 1000-1500 κμ,άσε τις τσίτες για αργότερα!....αλλά και στρωμένο, ποτέ παρατεταμένα με το γκάζι στο στόπ....
    Η ιπποδύναμη που θα σου δώσει μια εξάτμιση είναι ασήμαντη σε σχέση με το ξαλάφρωμα στη τσέπη...το γρανάζωμα που αναφέρεις δεν έχεις κανένα λόγο να το κάνεις εκτός αν μένεις σε...βουνό!
    Αυτό κίολας που λέει ο φίλος,για φαντάσου ένα φρέσκο κύλινδρο που δεν έχει αλλάξει ακόμα το πρώτο του λαδάκι να έρχεται συχνά στα όρια του...
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  14. #14
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CoOliO Προβολή μηνύματος
    Το μοναδικό μέσον δυστυχώς..Μετά τα 800km να το ανοίγω λίγο περισσότερο 70-80 η ούτε και τότε ως τα 1000-1500??
    το στρώσιμο το κάνεις όπως σου είπε ο έμπορας ή όπως το γράφει το μάνουαλ τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...Ακόμα και αν το στρώσεις δεν έχει κανένα νόημα να το πηγαίνεις συνέχεια τέρμα γκάζι...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2012
    Μηνύματα
    18
    Συνηθίζω να το αλλάζω εκεί κοντά στις 3,000 στροφές!!Έχω φτάσει πλέον τα 250Km κοντά!!!Δεν ξεπερνάω με τίποτα 50-60Km!!!Συγγνώμη και που καθυστέρησα αλλά χάλασε το computer και ξαναμπήκα σήμερα..Έχω να κάνω και 3-4 άλλες ερωτησούλες!!!Χθες και ύστερα από την βροχή που μας έπνιξε την Πέμπτη στο κοντέρ ( εσωτερικά) εμφάνισε σημάδια υγρασίας δηλαδή υδρατμούς..Πήγα από εκεί που την πήρα και μου λέει πως δεν είναι κάτι ανησυχητικό και πως στο horner του υπαλλήλου του εμφανίζει το ίδιο..Το θέμα είναι πως μέσα σε λίγες ώρες έφυγε!!!Προτείνετε να ανακατέψω την εταιρεία?Επίσης το άλλο μου θέμα!!!Κάπου εκεί κοντά στα 50Km έχω τρίξιμο στην μάσκα εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη με φλας...Κατά την διάρκεια του τριξίματος αν δοκιμάσω να σηκώσω λίγο την μάσκα το τρίξιμο φεύγει!!!Προτείνετε πχ σε όλη την μάσκα περιμετρικά να βάλω ταινία διπλής όψεως για να απορροφάει το τρίξιμο???Ένα άλλο θεματάκι είναι πως όταν οδηγάω σε 1 κατηφόρα και ενώ την κατεβαίνω με φρένα κάνει εκεί η μάσκα ένα γκλούπ γκλούπ λες και κουνιέται το φανάρι (ίσως και να πάει να φύγει)..Το ίδιο το νιώθω όταν θα πλακωθώ ξαφνικά στα φρένα..Πέφτω σε τίποτα λακκούβες και είναι λες και πάει να φύγει η μάσκα!!!Παίζει να μην έχει βιδωθεί κάτι σωστά η μήπως θα είναι ιδέα μου?Νομίζω πως το φανάρι είναι λίγο έξω και δεν είναι σφιχτό πάνω στην μάσκα!!!Τελευταίες 2 ερωτησούλες και σύντομες.....Θέμα 1ο καμιά φορά μου σβήνει η μηχανή,όχι σε πολλά km...Είναι επειδή είναι καινούργιο?Και 2η ερώτηση καμιά φορά με κλειστό το γκάζι το στροφόμετρο παίζει και η μηχανή ανεβάζει λίγες στροφές και τις κρατάει εκεί..Πρέπει να δώσω λίγο μαρσάρισμα και μετά στρώνει...Αυταααααααααά!!!Συγγνώμη που σας κούρασα!!Θα περιμένω τις απαντήσεις σας!!!
    ?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Στρώσιμο μηχανής....
    από Γιαννης κορο στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2013, 22:23
  2. Στρωσιμο μηχανης
    από kalamaria στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2007, 13:43
  3. Στρώσιμο μηχανής
    από Desperado στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2006, 11:18
  4. "Σκληρό" στρώσιμο μηχανής!!!
    από slacker στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2005, 14:03
  5. Στρώσιμο καινούριας μηχανής
    από ixnilatis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2005, 17:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF