Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: ftalslide vs cylinder slide carb

  1. #1

    ftalslide vs cylinder slide carb

    borei kapoio paizaki na mou ejigisei tis diafores anamesa sta dio auta idi karbirater?

    apo ta liga pou ida sto net ipotithete oti ta flatslide exoun taxiteri apokrisi sto gazi alla einai kai megaliteros belas sto rithmisma...


    jerei kaneis?


  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Η διαφορα των flatslide απο τα roundslide είναι η διατομή του slide.
    Αυτό είναι το εξάρτημα που παρεμβάλεται στην ροή του αέρα και ορίζει την διατομή της ροής του αέρα που αμέσως μετά γίνεται μίγμα.
    Λοιπόν τα roundslide όπως λέει και η λέξη είναι κυκλικής διατομής ενώ τα δεύτερα είναι επίπεδα (περίπου).
    Θεωρητικά στα κυκλικά ο αέρας συναντά 2 φορές εμπόδιο (μιά πρίν τη βελόνα το ένα τοίχωμα του κυλίνδρου, και μιά μετά την βελόνα το έτερο τοίχωμα του κυλίνδρου) και έτσι η ροή γίνεται εντελώς ακανόνιστη με ασχημα αποτελέσματα για την διασπορά αλλά και την ταχύτητα του μίγματος μετά το carb.
    Τα flatslaid λόγω μόνο μιας επιφάνειας που παρεμβάλεται στην ροή έχουν πιο ομαλή ροή οπότε έχουν και καθαρότερο "σήμα" στη βελόνα που βρίσκεται σε πιό στρατηγική θέση.

    Αυτά θεωρητικά γιατί πρακτικά σε ένα κόσμο με καρμπυρατέρ υποπίεσης οποιοδήποτε μηχανικό είναι πολύ πιο γρήγορο και άμμεσο.
    Διαφορά σε ρυθμίσεις δεν υπάρχουν.
    Τα ίδια είναι όλα.
    Βέβαια όταν μιλάμε για σύγκριση ενος καρμπ απο παπί και ενος fcr, ε υπάρχει μια μικρή περιπλοκότητα στο δεύτερο.
    Το ίδιο πολύπλοκο είναι και το crs όμως.
    ( το πολύπλοκο στην περίπτωση μας είναι απο τις τεράστιες δυνατότητες ρύθμισης )

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Να προσθέσω οτι τα roundslide (και ειδικά του XR 600) δεν ανοίγουν με τίποτα γκάζι.
    Η υποπίεση κρατάει το slaid κλειδωμένο στη θέση του και οποιαδήποτε προσπάθεια ανοίγματος πρέπει να γίνει ενσυνήδητα και προσεκτικά.
    Χαλια να προτιμάτε FCR με ρουλεμανάκια στο slide.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Χαλια να προτιμάτε FCR με ρουλεμανάκια στο slide.
    Ναι ρε Πατέρα, είδαμε "προκοπή" και από τα FCR ...

    Όλο στην σούζα και στο καπάκι είμαστε !!!
    (Και δεν αρμόζει στην ηλικία μας...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    euxaristw poli patera stefane gia tin apadisi

    katarxas na pw oti kai me ta dio carbirater exw sxesi (to dt exei epipedo 26ari)
    (kai otan lew exw sxesi enow oti ta exw anoijei kai katahrisei tipota parapanw)

    twra stin erwtisi..

    autin tin parametro twn diplwn toixomatwn den tin eixa ipologisei/prosejei

    pandos nomizw oti kai to epipedo exei dio toixwmata stin roi
    tha to koitajw avrio gia epivevewsi twn logwn sou...

    epioseis auto pou eixa diavasei einai oti logo kapoiou sistimatos pou exoun ta flat gia kaliteri apokrisi sto anoigma exoun megalitero provlima stin teleia rithmisi...

    tespa tha to psajw kai gia opoies apories tha epanelthw me stoixeia...

    pragmatika euxaristw polli!!



    p.s. gati ta flat einai pio akriva?
    p.s. 2 kai an telika einai apla kalitera giati den xrisimopoioume mono flat?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Κακό το καπάκι στην ηλικία μας αλλά μπορούμε να αποφεύγουμε τις σούζες.
    Απο την άλλη τι γνώμη θα σχημάτιζες αν με έβλεπες να μπαίνω σε στροφή υπερστρέφοντας ελεγχόμενα με φρένο και 2 ταχύτητες κάτω και τη στιγμή που έριχνα το μηχανάκι στη στροφή και έπρεπε να ανοίξω το γκάζι για να το ισιόσω στην έξοδο με μια ωραία υπερστροφή ισχύος, εγώ έμενα με το γκάζι κλειστό, την μπροστινή ανάρτηση συμπιεσμένη, το πόδι να πατάει στην εσωτερική , και το μηχανάκι να συνεχίζει να στρίβει πρός το θάμνο στην εσωτερική?
    Η αντί του παραπάνω σενάριου, αν πετύχαινα να υπερνικήσω τις στατικές τριβές του slaint θα είχα σίγουρα υπερβάλει στο άνοιγμα του γκαζιού (μην ξεχνάμε οτι η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη) οπότε βάλε τη ροπή του 600, τον πηλό στο μονοπάτι ,τα μπουκωμένα λάστιχα, και λίγο φαντασία και θα δείς πάλι στο θάμνο πάω.
    Χωρίς πλάκα τεράστιο πρόβλημα.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    :rotflmao:

    Αφού τον θάμνο δεν τον γλυτώνουμε, πάμε κατευθείαν επάνω του, να ησυχάσουμε....
    (Αν έχει γκρεμό τι γίνεται ???)

    Πάντως κάτι (παλιά) δίχρονα που είχαν το slide ΜΕΤΑ την βελόνα, λιπαινόταν μια χαρά από το βενζινόλαδο και δεν είχαν τέτοια προβλήματα.
    (Στην πράξη βέβαια, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο, γιατί η ντίζα του γκαζιού ήταν "λαστιχένια").

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    vazelini paidia vazelini!!!

    kai gia ta xtipimata kai gia ta distropa slides..

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    vazelini paidia vazelini!!!

    kai gia ta xtipimata kai gia ta distropa slides..

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Πότε είπες πας φαντάρος ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πότε είπες πας φαντάρος ???
    otan teleiwsei o SF tis venzines

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    euxaristw poli patera stefane gia tin apadisi

    autin tin parametro twn diplwn toixomatwn den tin eixa ipologisei/prosejei

    Να την υπολογίζεις απο τώρα και πέρα γιατί τα αγωνιστικά καρμπυρατέρ έχουν και δυνατότητα αλλαγής του slide με "φτωχότερο" η "πλουσιότερο" ανάλογα με τις ανάγκες μας.
    Αυτή η παράμετρος μεταβάλεται απο το ύψος του κοψίματος στην μεριά πρός το φίλτρο.

    pandos nomizw oti kai to epipedo exei dio toixwmata stin roi
    tha to koitajw avrio gia epivevewsi twn logwn sou...

    epioseis auto pou eixa diavasei einai oti logo kapoiou sistimatos pou exoun ta flat gia kaliteri apokrisi sto anoigma exoun megalitero provlima stin teleia rithmisi...

    Σύστημα (εμπλουτισμού μίγματος υποθέτω στην επιτάχυνση)μπορεί να έχει οποιοδήποτε καρμπυρατέρ, το οποίο μπορεί να είναι ξεχωριστό ζιγκλέρ που ενεργοποιείται με ξεχωριστό κύκλωμα, και ανοίγει μόλις μειωθεί η υποπίεση μπροστά απο το slide με το άνοιγμα του γκαζιού (σύνηθες στα αυτοκίνητα) η με αντλία επιτάχυνσης που πρεσάρει βενζίνη κάθε φορά που ανοίγουμε το γκάζι (μηχανικά συνδεδεμένη με την ντίζα ή με ενεργοποίηση απο την υποπίεση όπως παραπάνω)

    tespa tha to psajw kai gia opoies apories tha epanelthw me stoixeia...

    pragmatika euxaristw polli!!



    p.s. gati ta flat einai pio akriva?

    Γιατί είναι πιό καλά και πιο σύγχρονα.

    p.s. 2 kai an telika einai apla kalitera giati den xrisimopoioume mono flat?

    Γιατί δεν έχουν όλες οι μοτό πίσω μοχλικό?
    Γιατί δεν έχει ohlins απο την μάνα του το μηχανάκι μου?
    Γιατί τα SS είναι ελαφρύτερα απο το μηχανάκι που έχουμε για βόλτα?

    Γιατί δεν θα είχαμε λεφτά να τα αγοράσουμε (ΦΤΏΧΙΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ).

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η διαφορα των flatslide απο τα roundslide είναι η διατομή του slide.
    Αυτό είναι το εξάρτημα που παρεμβάλεται στην ροή του αέρα και ορίζει την διατομή της ροής του αέρα που αμέσως μετά γίνεται μίγμα.
    Λοιπόν τα roundslide όπως λέει και η λέξη είναι κυκλικής διατομής ενώ τα δεύτερα είναι επίπεδα (περίπου).
    Θεωρητικά στα κυκλικά ο αέρας συναντά 2 φορές εμπόδιο (μιά πρίν τη βελόνα το ένα τοίχωμα του κυλίνδρου, και μιά μετά την βελόνα το έτερο τοίχωμα του κυλίνδρου) και έτσι η ροή γίνεται εντελώς ακανόνιστη με ασχημα αποτελέσματα για την διασπορά αλλά και την ταχύτητα του μίγματος μετά το carb.
    Τα flatslaid λόγω μόνο μιας επιφάνειας που παρεμβάλεται στην ροή έχουν πιο ομαλή ροή οπότε έχουν και καθαρότερο "σήμα" στη βελόνα που βρίσκεται σε πιό στρατηγική θέση.

    Αυτά θεωρητικά γιατί πρακτικά σε ένα κόσμο με καρμπυρατέρ υποπίεσης οποιοδήποτε μηχανικό είναι πολύ πιο γρήγορο και άμμεσο.
    Διαφορά σε ρυθμίσεις δεν υπάρχουν.
    Τα ίδια είναι όλα.
    Βέβαια όταν μιλάμε για σύγκριση ενος καρμπ απο παπί και ενος fcr, ε υπάρχει μια μικρή περιπλοκότητα στο δεύτερο.
    Το ίδιο πολύπλοκο είναι και το crs όμως.
    ( το πολύπλοκο στην περίπτωση μας είναι απο τις τεράστιες δυνατότητες ρύθμισης )


    Δεν νομίζω ότι αυτά ου γράφεις είναι ιδιαίτερα ακριβή.

    Καταρχάς αυτό που αποκαλείς κύλινδρο είναι το βεντούρι (δεν θα αναφερθώ στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, αλλά όποιος κοιτάξει ένα καρμπιρατέρ από εισγωγή προς εξαγωγή ή ανάποδα, θα παρατηρήσει μία ελαφρά στένωση στο σημείο του slide).

    Βεντούρι λοιπόν έχουν όλα τα carbs, ανεξαρτήτως τύπου slide.

    Επίσης όλα τα slide έχουν 1 φάλτσο κόψιμο στο κάτω μέρος τους στην πλευρά της εισαγωγής (cutaway). Αυτό το κόψιμο έχει κατηγοριοποίηση και τουλάχιστον για Mikuni και Κeihin που χρησιμοποιούνται σε αγωνιστικές εφαρμογές, υπάρχουν ανταλλακτικά slide. To συγκεκριμένο σημείο επηρεάζει την απόκριση στο γκάζι από το ρελαντί έως το 1/4 περίπου των στροφών (όχι μόνο αυτό υπάρχουν και τα διάφορα ζιγκλέρ).

    Η διαφορά μεταξύ κυκλικού και επίπεδου slide πρακτικά έγκειται στην απόκριση στα ανοίγματα του γκαζιού. Τα κυλινδρικά έχουν καλύτερη λειτουργία στα ανοίγματα από χαμηλές γιατί λόγω σχήματος δίνου προοδευτικότερη παροχή αέρα όταν μάλιστα αυτή κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά πλαίσια (ρελαντί - χαμηλές στροφές).
    Στον αντίποδα τα επίπεδα έχουν καλύτερη απόκριση από τις μέσες και πάνω γιατί επιτυγχάνουν αμεσότερη πλήρωση του βεντούρι όταν ήδη υπάρχει ικανή ροή αέρα προς τον κινητήρα.

    Αυτή η αμεσότερη πλήρωση είναι που μπερδεύει τα πράγματα στις χαμηλότερες στροφές - μην ξεχνάμε πως το καρμπιρατές είναι καθαρά μηχανικό εξάρτημα- καιι συνήθως χρειάζεται πολύ ψάξιμο με τα προζιγκλέρ αέρα βενζίνης για να αποφύγουμε τις παρενέργειες.





    Να προσθέσω οτι τα roundslide (και ειδικά του XR 600) δεν ανοίγουν με τίποτα γκάζι.
    Η υποπίεση κρατάει το slaid κλειδωμένο στη θέση του και οποιαδήποτε προσπάθεια ανοίγματος πρέπει να γίνει ενσυνήδητα και προσεκτικά.
    Χαλια να προτιμάτε FCR με ρουλεμανάκια στο slide.
    Δεν πιστεύω να υποννοείς ότι το ΧR έχει υποπίεσης (έχει το XRL650), γιατί την πρώτη φορά που το διάβασα έτσι κατάλαβα. Τέλος πάντων, όταν ανοίγουμε γκάζι ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ το slide. Όντως το std carb του XR έχει αυτό πρόβλημα το οποίο όμως είναι αντιληπτό στα μικροανοίγματα από κλειστό, δηλ. κατά την κίνηση στην πόλη η οποία δεν ήταν στο μυαλό των μηχανικών της HONDA.

    Tο βασικότερο χαρακτηριστικό των FCR, είναι η ύπαρξη αντλίας επιτάχυνσης (ένα κύκλωμα με ένα ακροφύσιο το οποίο ψεκάζει στιγμιαία βενζίνη στο βεντούρι στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού με αποτέλεσμα των γρηγορότερο εμπλουτισμό του μείγματος και συνεπώς την ταχύτερη απόκριση-επιτάχυνση του κινητήρα). Τα πλαστικά ρουλεμανάτα ροδάκια μέσω των οποίων πατάει το slide του FCR στο σώμα του , σίγουρα προσφέρουν στην ποιότητα λειτουργίας του γκαζιού αλλά δεν είναι αυτά που θα έλυναν τα προβλήματα του std καρμουρατέρ του ΧR. Mε το Dellorto που έχει το δικό μου, γιατί δεν υπάρχουν τέτοια συμπτώματα?

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    οχι ρε αυτό που αποκαλώ κύλινδρο είναι το κυλινδρικό slide.
    Και εννοώ οτι στην ροή του αέρα στο βεντούρι πάρεμβάλεται πρώτα το φαλτοκομένο τμήμα του και μετά το έτερο μη φαλτοκομένο τμήμα του (σε πλάγια τομή κοιτάζοντας).

    Και όχι δεν εννοώ οτι έχει υποπίεσης το XR (και σιγά μην το διάβασες και δεύτερη φορά) αλλά οτι η υποπίεση της εισαγωγής κάνει κάτι γιατί οταν είναι σβηστό το μηχανάκι δεν έχει κανένα κόλημα.

    Και ναι στα μικρά ανοίγματα υπάρχει πρόβλημα στην πόλη, όπως και στα μικρά ανηφορικά βρεμένα αργιλώδη μονοπάτια στα βουνα.
    Αυτή η Honda που το είχε το μυαλό της δεν ξέρω όταν το σχεδίαζε (στις Αμερικάνικες ερήμους?).

    Και τώρα γιατί δεν κολλάει η Ιταλική Μ@λ@κι@ δεν ξέρω.
    Αλλά που θα μου πάει θα καταλάβω για να φτιάξω την Γιαπωνέζικη μ@λ@κί@ που έχω.:rotflmao: :rotflmao:

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    είναι το βεντούρι (δεν θα αναφερθώ στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, αλλά όποιος κοιτάξει ένα καρμπιρατέρ από εισγωγή προς εξαγωγή ή ανάποδα, θα παρατηρήσει μία ελαφρά στένωση στο σημείο του slide).

    Βεντούρι λοιπόν έχουν όλα τα carbs, ανεξαρτήτως τύπου slide.
    :rotflmao:

    Καλά κάνεις και δεν αναφέρεσαι στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, γιατί ΔΕΝ έχει καμιά σχέση με την στένωση Βεντούρι !!!

    Η αρχή, βάσει της οποίας λειτουργεί το καρμπυρατέρ, είναι η Διατήρηση Σταθερής Παροχής σε ασυμπίεστα ρευστά (ο αέρας δεν είναι ασυμπίεστος, αλλά τι να κάνουμε...).

    Η παραπάνω αρχή μας λέει ότι, για να διατηρηθεί σταθερή μια συγκεκριμένη παροχή σε μια μεταβολή της διαμέτρου, αυξάνεται η ταχύτητα του ρευστού όταν μειώνεται η διάμετρος παροχής (και αντίθετα...).
    Σε αύξηση της ταχύτητας έχουμε πτώση της πίεσης (υποπίεση σχετικά με τον περιβάλλοντα χώρο), οπότε και "ρουφάμε" από το ζιγκλεράκι μας την βενζίνα...

    Τα γράφω πολύ εκλαϊκευμένα, γιατί θα πεταχτεί ο φίλος μου ο gdlevek και θα αρχίσει τα "κύριε καθηγητά..."
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Λοιπόν αν συνεχίσεται έτσι θα αντιγράψω την μηχανική ρευστών στο επόμενο post.
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  4. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF