διαφημίσεις![]()
Παιδιά, το θέμα είναι για το CBR F4, αν επιθυμείτε να ασχοληθείτε και με τις τελικές άλλων, ανοίξτε ένα γενικότερο θέμα![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
θα βαλω ανω τελεια....
παντως το συντομοτερο δυνατο που θα μπορεσω θα αναρτησω δυναμομετρηση μου 100 αλογα τροχο....
και θα παω και μια θηβα να πιασω 285+ τελικης ταχυτητας. ειτε με βιντεο ειτε φωτο...
εστω και σε offtopic
επειδη δεν βρισκω που χω βαλει την τοτε δυναμομετρηση αν καποιος ξερει καποιο δυναμομετρο αθηνα η πειραια ας αναρτησει κανα τηλ. εστω με πμ να παω να δω τι γινεται...
ισως κανουμε ενα dyno day CBR
ευχαριστω!!!
Τελευταία τροποποίηση από marmel.gr; 08/11/2012 στις 14:38.
ποιες καγκουριες?? ενα απλο βραδινο βολτακι πηγαμε...:a13:
οσο για το προκειμενο, παρ'οτι εχω καποιες επιφυλαξεις να εμπιστευτω τον ειδικο τυπο (και ειδικα τις τοτε εποχες) γιατι ειναι γνωστο οτι οι μισοι που εγραφαν ηταν υπαλληλοι του Ακατανομαστου......οι φωτογραφιες (εκτος της 3ης) αποδεικνυουν αυτο που ελεγα.
6η φωτο: 277 κοντερ - 256 πραγματικα
9η φωτο: f4 270 κοντερ -253 πραγματικα και f3 275 κοντερ - 248 πραγματικα
επισης και η 13η φωτο και η 18η λενε ακριβως αυτα που λεει η 9η...δλδ 270 κοντερ - 253 πραγματικα
ποιος, που και ποτε ειδε 285 και μαλιστα κατεβαζει και 290 αν το κρατησεις κι'αλλο...
και για να γινω και πιο τεκμηριωμενος:
1) εβαλες συγκριτικο με ninja 600 του 1999 ενω εγω μιλουσα για το υπερκυβισμενο 636 του 2005 οποτε θεωρω αδυνατο ενα μηχανακι του 1999 να ειναι το ιδιο γρηγορο με ενα του 2005...ασχετως μαρκας...ποσο δε μαλλον οταν μιλαμε και για 37cc παραπανω...
2) συμφωνα με την 3η φωτο σου το ninja του 99 εγραφε κοντερ 295 και πηγαινε πραγματικα 270...νταξ' το αλλο με τον τοτο το ξερεις??
αρα ολα συγκλινουν στο οτι δεν παει το 'ρδελο πανω απο 270ψιλα κοντερ και ειναι απολυτα φυσιολογικο για τα κυβικα του και την χρονολογια του...
![]()
'ρδέλο το F4? :
(δεν βρίσκω και κάνα εικονίδιο με μαστίγιο
)
Στο video έδειξε 275 εκτιμάς πως στο αντίθετο απο αλφα προς αεροδρόμιο δεν θα δείξει περισσότερα;
Απίστευτο με τι ασχολείται ο άνθρωπος αν δεν έχει τι να κάνει...![]()
πιο πολυ απ'ολα απο τις φωτο με εντυπωσιασαν τα 0-400 τους... παρα πολυ καλα νουμερα ακομα και για σημερα.. ουτε σημερα μαμα 1000αρα πεφτει κατω απο 10s..
Στο 400ρι ειναι πιο πολυ το θεμα στησιμο παρα η απολυτη δυναμη οταν εχουμε να κανουμε με παρομοιες μοτοσυκλετες (ο οδηγος νοειται ο ιδιος σε ολες).Οσο πιο πολλα αλογα εχεις χωρις χαμηλωματα,τοσο περισσοτερο παλευεις.Και το 1,5,περιπου δευτερο, που εχουν διαφορα ειναι τεραστια σε αποσταση ωστε να δικαιολογησει τα 1000 κυβικα που εχουν τα Superbikes![]()
11.2-3s 0-400m ποσο ειναι σημερα τα 600? και ποσο τα 1000?
Που θες να καταληξεις δε μπορω να καταλαβω,απλα....να δωσουμε τα 1000 να ξαναπαρουμε 600;
Σε τοσο μικρες,για αυτες τις μοτοσυκλετες που ειναι οι δυο κορυφαιες κατηγοριες απο πλευρας επιδοσεων,αποστασεις παιζει ρολο περισσοτερο ο οδηγος.Ενας καλος με 600 μπορει να περασει ενα μετριο-κακο με 1000.
Αλλα με ιδιους οδηγους η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη στο δρομο,ακομα και με τις μικρες διαφορες που βλεπεις στα χαρτια.Μην παραβλεπεις να κοιτας και την ταχυτητα εξοδου που παιζει τεραστιο ρολο.![]()