Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: Το ABS τρώει τα τακάκια. Αληθεύει;

  1. #1

    Το ABS τρώει τα τακάκια. Αληθεύει;

    Θυμάμαι οτι τα δυο μου Hornet τα πούλησα με 40.000 χλμ και τα τακάκια είχαν φαγωθεί μέχρι τη μέση.

    Αλλάζοντας χθες τα λάστιχα παρατήρησα ότι στο CBF 600 C-ABS τα μπροστινά τακάκια μου φαγώθηκαν στα 18.000 χλμ
    Τόσο ο λαστιχάς, όσο κι ο φρενάς μου είπαν: Τι περιμένεις, αφού το μηχανάκι έχει ABS; Αυτό τρώει τα τακάκια.
    Τι εννοούν οι ποιητές; Έχετε καμιά ιδέα;

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Θυμάμαι οτι τα δυο μου Hornet τα πούλησα με 40.000 χλμ και τα τακάκια είχαν φαγωθεί μέχρι τη μέση.

    Αλλάζοντας χθες τα λάστιχα παρατήρησα ότι στο CBF 600 C-ABS τα μπροστινά τακάκια μου φαγώθηκαν στα 18.000 χλμ
    Τόσο ο λαστιχάς, όσο κι ο φρενάς μου είπαν: Τι περιμένεις, αφού το μηχανάκι έχει ABS; Αυτό τρώει τα τακάκια.
    Τι εννοούν οι ποιητές; Έχετε καμιά ιδέα;
    δηλαδη για να καταλαβω.... με τον τροπο σκεψης σου... τα τακακια πρεπει να κρατανε 50-60000 χλμ τουλαχιστον?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    cbs μηπως ηθελε να πει ο μαστορας.

  4. #4
    Το CBS ναι τα τρώει τα ρημάδια πιο γρήγορα τα μπροστινά

    Με αυτή τη λογική όμως, αυτό που τρώει τα τακάκια πιο πολύ είναι το......




    ...φρενάρισμα. Μήπως να το καταργήσουμε;

  5. #5
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    ...φρενάρισμα. Μήπως να το καταργήσουμε;
    Ειναι γνωστο οτι τα φρενα ειναι για τις αδερφες

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SVX Προβολή μηνύματος
    δηλαδη για να καταλαβω.... με τον τροπο σκεψης σου... τα τακακια πρεπει να κρατανε 50-60000 χλμ τουλαχιστον?
    Εσύ αυτό κατάλαβες; 50-60.000;
    Αφού σου λέω στα 40000 ήταν στη μέση. Με το δικό σου τρόπο σκέψης 40.000Χ2=50.000 ή 60.000;

  7. #7
    Προσθετο Μέλος
    Εγγραφή
    19/05/2009
    Μηνύματα
    41
    πες τους οτι αμα πεινανε τρωνε και μαστορους...



    αμα πατας φρενα τρως τακακια. Το ΑΒS που κολαει...

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από EliasK Προβολή μηνύματος
    πες τους οτι αμα πεινανε τρωνε και μαστορους...



    αμα πατας φρενα τρως τακακια. Το ΑΒS που κολαει...
    O τυπος μπερδεψε το abs με το esp...

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Ειναι γνωστο οτι τα φρενα ειναι για τις αδερφες
    Εμείς οι υβριδικοί έχουμε μάθει να μη πατάμε φρένα εκτός αν συντρέχει σπουδαίος λόγος έτσι κι αλλιώς ( x2)

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Θυμάμαι οτι τα δυο μου Hornet τα πούλησα με 40.000 χλμ και τα τακάκια είχαν φαγωθεί μέχρι τη μέση.

    Αλλάζοντας χθες τα λάστιχα παρατήρησα ότι στο CBF 600 C-ABS τα μπροστινά τακάκια μου φαγώθηκαν στα 18.000 χλμ
    Τόσο ο λαστιχάς, όσο κι ο φρενάς μου είπαν: Τι περιμένεις, αφού το μηχανάκι έχει ABS; Αυτό τρώει τα τακάκια.
    Τι εννοούν οι ποιητές; Έχετε καμιά ιδέα;
    Λάθος ερώτηση έκανε ο μάστορας.

    Τι περιμένεις, αφού το μηχανάκι έχει φρένα, είναι η σωστή.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Εσύ αυτό κατάλαβες; 50-60.000;
    Αφού σου λέω στα 40000 ήταν στη μέση. Με το δικό σου τρόπο σκέψης 40.000Χ2=50.000 ή 60.000;
    Δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά περιμένεις υπό κανονικές συνθήκες τα τακάκια να κρατούν περί τις 70-80 χιλιάδες χλμ;

  12. #12
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348
    ενδεχομενως τα τακακια να εχουν απειροελαχιστη παραπανω φθορα σε ενα φρεναρισμα οταν το abs λειτουργει, παρα οταν δεν λειτουργει! αλλα σε ποσα φρεναρισματα να εχει λειτουργησει το abs?? να ειναι σε ενα φρεναρισμα ανα 1000 χλμ?? και πολυ λεω!! τωρα για το αν το χορνετ εβγαλε πολλα παραπανω χιλιομετρα με τα τακακια, καμια σχεση δεν εχει το οτι δεν ειχε abs! αλλα φρενα εχει το χορνετ, αλλα φρενα εχει το cbf! τα συγκεκριμενα τακακια και στα δυο μηχανακι βγαλαν τοσα! καποια αλλα?? εγω στο γιαμαχα αλλαξα τακακια στα 15000 και ηταν λιωμα και τωρα εχω 34500 και ουτε εχουν φαγωθει καθολου!
    εν ολοιγιςτο abs παιζει μεν τον ρολο του στη φθορα αλλα ειναι αμελητεος μπροστα στους αλλους παραγοντες! και ο μονος τροπος να το καταλαβεις αυτο ειναι αν συγκρινεις δυο ολοιδια μηχανακια, με τα ιδια ακριβως φρενα, τον ιδιο οδηγο και φυσικα στις ιδιες συνθηκες οδηγησης, αλλα το ενα με abs και το αλλο χωρις! εκει θα δεις οτι η διαφορα τους θα ειναι αμελητεα!

  13. #13
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Εσύ αυτό κατάλαβες; 50-60.000;
    Αφού σου λέω στα 40000 ήταν στη μέση. Με το δικό σου τρόπο σκέψης 40.000Χ2=50.000 ή 60.000;
    Με συγχωρείς για την ερώτηση, αλλα βάσει των παραπάνω, περίμενες τα τακάκια σου να κρατήσουν 40 000 X 2 = 80.000Km ????? Μάλλον κάτι κατάλαβα λάθος...
    there's no such thing as impossible

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jorgevaldano Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά περιμένεις υπό κανονικές συνθήκες τα τακάκια να κρατούν περί τις 70-80 χιλιάδες χλμ;
    Δεν περιμένω τίποτα. Τα ανωτέρω είναι απλά απάντηση σε μια ειρωνία.

    Λοιπόν, ξέρουμε όλοι , ότι το ίδιο μηχανάκι με τα ίδια φρένα, το οδηγεί ο ένας και τρώει τακάκια και αλυσογράναζα κάθε 20.000χλμ, το οδηγεί ο άλλος και βγάζει τα τριπλάσια χαλαρά.

    Εγώ για λόγους σύγκρισης αναφέρω ότι στα δικά μου χέρια, με τη δική μου χρήση, στις δικές μου διαδρομές, το φυσιολογικό θα ήταν τα τακάκια να είναι καινούρια ακόμα, γι'αυτό ρώτησα τους δυο μάστορες. Και πήρα την παραπάνω απάντηση

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Θυμάμαι οτι τα δυο μου Hornet τα πούλησα με 40.000 χλμ και τα τακάκια είχαν φαγωθεί μέχρι τη μέση.

    Αλλάζοντας χθες τα λάστιχα παρατήρησα ότι στο CBF 600 C-ABS τα μπροστινά τακάκια μου φαγώθηκαν στα 18.000 χλμ
    Τόσο ο λαστιχάς, όσο κι ο φρενάς μου είπαν: Τι περιμένεις, αφού το μηχανάκι έχει ABS; Αυτό τρώει τα τακάκια.
    Τι εννοούν οι ποιητές; Έχετε καμιά ιδέα;
    Παντως εγω με το Hornet το 900 τα τρώω γυρω στις 20.000 χλμ τα μπροστινά τα μαμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οταν βρίσκουν τα τακάκια στο δισκόφρενό....
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 15:45
  2. από το remalia για τα ρεμάλια
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 19:16
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2005, 13:25
  4. CBR900RR '98 Τρωει τα παντα!!Κανεις??
    από jdoohan στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2005, 23:02
  5. Όλη η αλήθεια για το πως φτιάχονται τα παγωτά!
    από bikersonly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2004, 08:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF