Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 46

Θέμα: Το ABS τρώει τα τακάκια. Αληθεύει;

  1. #31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jorgevaldano Προβολή μηνύματος
    Πάντως τακάκια ΜΙΣΟφαγωμένα στα 40.000χλμ, από κάποιο μαγικό υλικό ήταν φτιαγμένα.
    Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι που σας έχει κάνει εντύπωση, γι'αυτό θα συμπληρώσω:

    1)Το Hornet 600 στα 40.000 δεν άλλαξε ποτέ μπροστινά, ενώ άλλαξε δυο φορές πισινά. Λογικό , αφού είχε δυο δίσκους μπροστά-έναν πίσω και μέσα στην Αθήνα φρενάρω μαλακά. Τα δυνατά φρένα τα είχα μόνο για την Επίδαυρο και το γύρο Κορινθιακού. Επίσης σημαντικό είναι το ότι χρησιμοποιώ λίγο και το φρένο του κινητήρα.
    Ταυτόχρονα, στο ίδιο μηχανάκι , στα ίδια χλμ δεν χρειάστηκε ποτέ να μαζέψω αλυσίδα. Βαλβολίνη κάθε εβδομάδα, κηροζίνη κάθε δυο.
    Την ίδια ώρα όμως άλλαζα λάστιχα κάθε 8-9.000 χλμ
    2) Το Ηορνετ 900 το πήρα με 20.000 χλμ και η αλυσίδα ήταν σώβρακο .Άλλαξα αλυσίδα και έκανα άλλα 20.000 χλμ αλλάζοντας μόνο μια τακάκια πίσω λάδια και λάστιχα.

    Συμπέρασμα: Αν΄οδηγείς το 90% των χλμ σου χαλαρά και προσεκτικά, με στοιχειώδη συντήρηση τα μηχανάκια αντέχουν.

  2. #32
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.124
    Για τα χλμ. που γραφεις οτι κανεις αλλαγη στα τακακια δικαιολογουνται, αν τα περισσοτερα τα ειχες κανει εθνικη... Εκει δεν φρεναρεις!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Τι να πω και εγώ που στο S1000RR που έχει ABS σε 15000km έχω λιώσει 3 ζευγάρια τακάκια.Μήπως κατά 99.9% φταίει ο τρόπος οδήγησης,η πάστα του τακακιού και όχι το ότι έχει ABS?
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Ρε παιδιά συγνώμη να κάνω μια αφελή ερώτηση;

    Πώς είναι δυνατόν να εντείνει τη φθορά των τακακιών ενας μηχανισμός του οποίου η αποστολή (στις απειροελάχιστες φορές που επεμβαίνει) είναι να κρατάει το τακάκι ΜΑΚΡΙΑ από το δίσκο;;;;

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    θεωρητικα μπορει να πει κανεις οτι το ABS φθειρει το τακακι γιατι αντικαθιστα το μπλοκαρισμα (στατικη τριβη) με ολισθηση (τριβη ολισθησης).
    ο συντελεστης τριβης στη δευτερη περιπτωση ειναι μεγαλυτερος (αρα και η φθορα) γι αυτο και ενας τροχος φρεναρει καλυτερα οταν γυρναει και οχι οταν σερνεται
    στην πραξη ομως ποσο χρονο λειτουργει το ABS σε σχεση με τον συνολικο χρονο λειτουργιας των φρενων;
    αρα η απαντηση στον τιτλο ειναι ΟΧΙ
    η απαντηση θα ηταν ναι αν θεωρουσαμε οτι ολα τα φρεναρισματα γινονται με τσαρουχωμα

  6. #36
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Δεν ισχυει κατι τετοιο με το abs.Ποσο μαλακο ηταν το τακακι;Ο τροπος που φρεναρεις.οπως ειπε και ο φιλος παραπανω αν μπαινεις συχνα σε πιστες η φθορα ειναι πολυ πιο γρηγορη.

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Παντως εγω με το Hornet το 900 τα τρώω γυρω στις 20.000 χλμ τα μπροστινά τα μαμα.
    Ειναι γιατι πας με τουριστικους ρυθμους...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #38
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    20000 + 40000 βγάζετε με ένα ζευγάρι τακάκια; Μα πως οδηγείτε και το καταφέρνετε αυτό; Εγώ πάνω από 12000χμ δε βλέπω, είναι στο 1 χιλιοστό πριν φτάσουν στο δείκτη φθοράς και τα αλλάζω στο service.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    20000 + 40000 βγάζετε με ένα ζευγάρι τακάκια; Μα πως οδηγείτε και το καταφέρνετε αυτό;
    Με ροή (και ρυθμο)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #40
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Η χρήση αυτή βέβαια είναι με 3 track days βεβαια των 5 session το καθένα συν πόλη και ταξίδια (ΠΣΚ, επαρχια κλπ). Τωρα που έχω περιορίσει τη σκληρή χρήση ελπίζω να με βγάλουν περισσότερα χμ
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  11. #41
    αναλογα το μηχανακι μου βγαζουν απο 12 μεχρι και 26.000.. παραπανω με τιποτα..

  12. #42
    εχω και εγω cbf600 sa και στα 24χλμ που εχει εχω αλλαξει δυο φορες εμπρος τακακια και μια πισω....το εχω απο καινουριο....
    Το θεμα ειναι η χρηση που κανει ο οδηγος...εγω ας πουμε επειδη η μηχανη εκανε χρηση πιο πολυ πιστα και διαδρομες οπως Αι γιαννης με κυνηγητο ειχα μεγαλυτερη φθορα απο φιλο με το ιδιο μηχανακι που εκανε ταξιδια αθηνα-Αλεξανδρουπολη...
    Απο εκει και περα μπαινει στη μεση το c-abs το οποιο στο συγκεκριμενο μηχανακι πατωντας ο οδηγος πισω φρενο πιανει και η αριστερη εμπρος δαγκανα....Προσοχη...δεν ειναι dual οπως π.χ. στο cbr xx που και πατωντας εμπρος πιανει και το πισω....
    Αν λοιπον ο οδηγος στην πολη εχει μαθει να τσιμπαει πιο πολυ το πισω, εχει φθορα θελοντας και μη και στο μπροστα....
    τΟ ABS ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν αυξανει τη φθορα των φρενων σαν συστημα...
    οταν το εχεις ομως επειδη δεν φοβασαι το μπλοκαρισμα ισως το πιεζεις και παραπανω το φρενακι σου και εχεις και λιγο παραπανω φθορες....
    αυτα ολα δεν τα λεω ουτε να το παιξω εξυπνακιας επειδη ειμαι του επαγγελματος ουτε για αλλο λογο...ειναι καθαρα προσωπικη εμπειρια....τελος να αναφερω οτι τα τακακια μου ειναι κωδικος original honda οποτε μην συμπερανει κανεις οτι μπορει οι φθορες να εχουν να κανουν με την παστα σκληρη η μαλακη...
    Επιζω να καλυψα την απορια στο θεμα και οι ασχετοι βλαχοδημαρχοι που ειναι λαστιχαδες-φρεναδες-αναρτησαδες-μηχανικοι-βελτιωτες και καρατιμονια στο δρομο να σταματησουν να λενε πιπες στον κοσμακι....Αν ειναι δυνατον τωρα ο λαστιχας να δινει τετοια απαντηση στον πελατη του ρε παιδια...
    οταν βαρεθεις το γκαζι, μαθε να στριβεις....

  13. #43
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από EliasK Προβολή μηνύματος
    πες τους οτι αμα πεινανε τρωνε και μαστορους...






    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    1)Το Hornet 600 στα 40.000 δεν άλλαξε ποτέ μπροστινά, ενώ άλλαξε δυο φορές πισινά. Λογικό , αφού είχε δυο δίσκους μπροστά-έναν πίσω και μέσα στην Αθήνα φρενάρω μαλακά. Τα δυνατά φρένα τα είχα μόνο για την Επίδαυρο και το γύρο Κορινθιακού. Επίσης σημαντικό είναι το ότι χρησιμοποιώ λίγο και το φρένο του κινητήρα.
    Δεν έχει να κάνει με το μηχανάκι αλλά με τον τρόπο οδήγησης όπως λες κι εσύ. (πχ στο Bros έχω αλλάξει πάνω από 10 φορές μπροστινά τακάκια και μόλις 2 πίσω)
    Give me fuel, Give me fire

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    θεωρητικα μπορει να πει κανεις οτι το ABS φθειρει το τακακι γιατι αντικαθιστα το μπλοκαρισμα (στατικη τριβη) με ολισθηση (τριβη ολισθησης).
    ο συντελεστης τριβης στη δευτερη περιπτωση ειναι μεγαλυτερος (αρα και η φθορα) γι αυτο και ενας τροχος φρεναρει καλυτερα οταν γυρναει και οχι οταν σερνεται
    [...]
    Αφού μας λες ότι η τριβή ολίσθησης είναι μεγαλύτερη από τη στατική τότε γιατί ο τροχός φρενάρει καλύτερα όταν γυρνάει και όχι όταν σέρνεται (ολισθαίνει);
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ισως δεν το εξηγησα καλα:
    υπαρχουν 3 ειδη τριβης
    -στατικη οταν οι επιφανειες που ερχονται σε επαφη ειναι ακινητες η μια ως προς την αλλη
    -ολισθησης οταν η μια σερνεται πανω στην αλλη
    -κυλισης οταν η μια κυλαει πανω στην αλλη
    εμεις εννοειται οτι κατα το φρεναρισμα θελουμε μεταξυ και ελαστικου και δρομου την τριτη (κυλιση) για λογους προσφυσης και κατευθυντικοτητας
    για να γινει αυτο πρεπει μεταξυ τακακιου και δισκοπλακας να υπαρχει η δευτερη (ολισθηση)
    αν στο φρενο λογω μεγαλης δυναμης προκαλεσουμε μπλοκαρισμα (στατικη) τοτε φυσικα ο τροχος σερνεται αντι να κυλαει με τα γνωστα αποτελεσματα

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οταν βρίσκουν τα τακάκια στο δισκόφρενό....
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 15:45
  2. από το remalia για τα ρεμάλια
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 19:16
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2005, 13:25
  4. CBR900RR '98 Τρωει τα παντα!!Κανεις??
    από jdoohan στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2005, 23:02
  5. Όλη η αλήθεια για το πως φτιάχονται τα παγωτά!
    από bikersonly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2004, 08:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF