Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι που σας έχει κάνει εντύπωση, γι'αυτό θα συμπληρώσω:
1)Το Hornet 600 στα 40.000 δεν άλλαξε ποτέ μπροστινά, ενώ άλλαξε δυο φορές πισινά. Λογικό , αφού είχε δυο δίσκους μπροστά-έναν πίσω και μέσα στην Αθήνα φρενάρω μαλακά. Τα δυνατά φρένα τα είχα μόνο για την Επίδαυρο και το γύρο Κορινθιακού. Επίσης σημαντικό είναι το ότι χρησιμοποιώ λίγο και το φρένο του κινητήρα.
Ταυτόχρονα, στο ίδιο μηχανάκι , στα ίδια χλμ δεν χρειάστηκε ποτέ να μαζέψω αλυσίδα. Βαλβολίνη κάθε εβδομάδα, κηροζίνη κάθε δυο.
Την ίδια ώρα όμως άλλαζα λάστιχα κάθε 8-9.000 χλμ
2) Το Ηορνετ 900 το πήρα με 20.000 χλμ και η αλυσίδα ήταν σώβρακο .Άλλαξα αλυσίδα και έκανα άλλα 20.000 χλμ αλλάζοντας μόνο μια τακάκια πίσω λάδια και λάστιχα.
Συμπέρασμα: Αν΄οδηγείς το 90% των χλμ σου χαλαρά και προσεκτικά, με στοιχειώδη συντήρηση τα μηχανάκια αντέχουν.