Σελίδα 30 από 49 ΠρώτοΠρώτο ... 20252627282930313233343540 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 436 έως 450 από 730

Θέμα: z750 1984

  1. #436
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    πωπω.. τοσο απλο και δεν μου ειχε ερθει η ιδεα.. μπραβο! μ'αρεσει! αν και οι φωτο δεν φαινονται..

  2. #437
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    252
    Οι μετρησεις στα πιστονια παιρνονται σε συγκεκριμενο υψος..στα manual το αναγραφει συνηθως. Ενα πιστονι δεν εχει ιδια διαμετρο στη φουστα και ιδια στην κορονα. Εσυ νομιζω το μετρας πανω απο τα ελατηρια. Ετσι γραφει στο manual σου?

  3. #438
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    :Συνεπώς είμαι σε αναζήτηση πιστονιών αφού πρώτα μετρηθεί η διάμετρος των κυλίνδρων για να δω τι διάμετρο πιστόνια θα μπουν επάνω.

    Aν τα πιστόνια είναι στανταρ, θα πας στο πρώτο oversize που θα είναι 0,25.
    Δεν ειναι απλό να μετρήσεις τους κυλίνδρους, το οβαλ κυρίως. Θα πρέπει να εμπιστευτείς ενα μηχανουργείο που θα σου κάνει και το ρεκτιφιέ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #439
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostakis125 Προβολή μηνύματος
    Οι μετρησεις στα πιστονια παιρνονται σε συγκεκριμενο υψος..στα manual το αναγραφει συνηθως. Ενα πιστονι δεν εχει ιδια διαμετρο στη φουστα και ιδια στην κορονα. Εσυ νομιζω το μετρας πανω απο τα ελατηρια. Ετσι γραφει στο manual σου?
    Πολυ σωστά το αναφέρεις!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	91.gif 
Προβολές:	483 
Μέγεθος:	4,3 KB 
ID:	274386
    απλα χάρη φωτορομάντσου μια και με το ένα χερι κρατουσα την φωτογραφικη και το αλλο παχυμετρο και πιστονι με βολεψε έτσι
    Aν τα πιστόνια είναι στανταρ, θα πας στο πρώτο oversize που θα είναι 0,25.
    Δεν ειναι απλό να μετρήσεις τους κυλίνδρους, το οβαλ κυρίως. Θα πρέπει να εμπιστευτείς ενα μηχανουργείο που θα σου κάνει και το ρεκτιφιέ.
    προφητικός στην αρχή του πόστ θα έλεγα οτι ήσουν όταν ανέφερες:οτι παίζει κιτάκι της wiseco άν χρειαστώ επεμβάσεις στον κινητήρα!
    τα πιστόνια ειναι μαμά,σήμερα πήγα σε 2 μηχανουργεία να πάρω γνωμες,ο ένας είδε το κενό που είχαν τα αυλάκια των ελατηρίων στα πιστόνια και δέν χρειάστηκε μέτρηση ανέφερε: ότι πρέπει να βρώ καινούργια πιστόνια και μετα μιλάμε για ρεκτιφιέ-λείανση κυλίνδρων (120 ευρω)
    ο άλλος θεώρησε τα κενά φθορά στα ελατηρία αλλα βρήκε φθορά στη διάμετρο των πιστονιών.
    Για να μου φύγει η απορία μέτρησα με φίλερ το διάκενο στις αυλακώσεις σε πρώτο και δεύτερο ελατήριο:
    φθορά μετρήθηκε μόνο στην πρώτη σειρά ελατηρίων και σε αυλακώσεις και σε ελατήρια .ειδικά στον πρώτο κύλιδρο ήταν μεγαλύτερη.
    Η δεύτερη σειρά ελατηρίων-αυλακώσεων ήταν μέσα στα στάνταρ.
    Όπως και να έχει χρειάζεται μια σειρά πιστόνια oversize κομπλέ με ελατήρια και πύρους,ασφάλειες.
    το κόστος σε kawasaki oversize πλησιαζει το κίτ της wiseco 810cc δοκιμασμένο απο όσο είδα με επιτυχία,μιλάμε για τσουχτερό κοστολόγιο,
    οπότε θέλει φιλοσόφιση.

  5. #440
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    το κόστος σε kawasaki oversize πλησιαζει το κίτ της wiseco 810cc δοκιμασμένο απο όσο είδα με επιτυχία,μιλάμε για τσουχτερό κοστολόγιο,
    οπότε θέλει φιλοσόφιση.
    Αν σε ενδιαφέρει να παρει και λίγο γκάζι παραπάνω αξίζει πιστευω να βάλεις τα wiseco, κι εγω θυμαμαι οτι ειναι περίπου ίδια λεφτά.
    Παντως φαινόταν το πράγμα, αφού είχε ήδη ανοιχτεί σε διάφορα σημεία το μοτέρ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #441
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Τα ευχάριστα ήρθαν απο το κεφαλάρι και τις βαλβίδες,παρ'ολες τις επικαθίσεις άνθρακα στον θάλαμο κάυσης όπως φάινονται και στίς φώτο που έβαλα,πρίν λύσω τις βαλβίδες έβαλα βενζίνη στους αυλούς εισαγωγής-εξαγωγής για δοκιμή στεγανώτητας,δέν δάκρυσε σε καμία βαλβίδα
    λύσιμο βαλβίδες λοιπόν

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0736.jpg 
Προβολές:	501 
Μέγεθος:	92,3 KB 
ID:	274389

    καθάρισμα μια μια και μέτρημα στο στέλεχος

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0762.jpg 
Προβολές:	502 
Μέγεθος:	97,1 KB 
ID:	274391
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0763.jpg 
Προβολές:	500 
Μέγεθος:	87,5 KB 
ID:	274392

  7. #442
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    τακτοποιημένες στο κρεβατάκι τους πλεον οι εξαγωγής με παίδεψαν στο καθάρισμα μια και η συρματόβρουτσα δέν αφαιρούσε ολες τις επικαθίσεις και έβαλα το dremel να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0738.jpg 
Προβολές:	504 
Μέγεθος:	95,0 KB 
ID:	274397

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0759.jpg 
Προβολές:	498 
Μέγεθος:	31,4 KB 
ID:	274398
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0749.jpg 
Προβολές:	507 
Μέγεθος:	101,4 KB 
ID:	274399
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 15/11/2012 στις 20:08.

  8. #443
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    καμία φθορά οπτικά τουλάχιστον σε οδηγούς πατούρες βαλβίδων,πιστεύω με μια σμυριδοαλοιφή στο μοντάρισμα και αλλαγή στις τσιμούχες βαλβίδων θα γίνουν μιά χαρά!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0741.jpg 
Προβολές:	501 
Μέγεθος:	102,5 KB 
ID:	274403

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0761.jpg 
Προβολές:	498 
Μέγεθος:	103,0 KB 
ID:	274404

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0760.jpg 
Προβολές:	498 
Μέγεθος:	103,2 KB 
ID:	274405

  9. #444
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Χαρτί το καπάκι μαστοράκο μου αν φτιάξεις σε φρέζα την "καμπάνα" των βαλβίδων τότε δεν θα ξαναρυθμίσεις βαλβίδες σχεδόν ποτέ αλλά πρέπει να είναι πολύ γάτος ο μηχανουργός.
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  10. #445
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Τι μου θυμησες!.
    Θα σου προτεινα να μην κανεις oversize αλλα να τα αφησεις μαμα!! Το ιδιο λαθος εκανα και εγω!!!
    Αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για γκαζια (τουλαχιστον τωρα) αλλα ενα κοματι της μοτοσυκλετιστικης ιστοριας .
    Αυτο φυσικα εξαρταται απο εσενα εγω απλα την γνωμη μου λεω!!
    Καλη συνεχεια!!!
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  11. #446
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν σε ενδιαφέρει να παρει και λίγο γκάζι παραπάνω αξίζει πιστευω να βάλεις τα wiseco, κι εγω θυμαμαι οτι ειναι περίπου ίδια λεφτά.
    Παντως φαινόταν το πράγμα, αφού είχε ήδη ανοιχτεί σε διάφορα σημεία το μοτέρ.
    το ζητούμενο Αρη είναι η λειτουργικότητα,αναρωτιέμαι όμως σε τί κατάσταση βρίσκονται οι στρόφαλος-μπιέλες με τόσο ¨σκάλισμα" που συνάντησα στο μοτέρ...

    Χαρτί το καπάκι μαστοράκο μου αν φτιάξεις σε φρέζα την "καμπάνα" των βαλβίδων τότε δεν θα ξαναρυθμίσεις βαλβίδες σχεδόν ποτέ αλλά πρέπει να είναι πολύ γάτος ο μηχανουργός.
    Σωτήρη κάντο ποιό λιανά,πάντως απο γάτους έχει πολλούς....για να στα παίρνουν.

    Τι μου θυμησες!.
    Θα σου προτεινα να μην κανεις oversize αλλα να τα αφησεις μαμα!! Το ιδιο λαθος εκανα και εγω!!!
    Αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για γκαζια (τουλαχιστον τωρα) αλλα ενα κοματι της μοτοσυκλετιστικης ιστοριας .
    Αυτο φυσικα εξαρταται απο εσενα εγω απλα την γνωμη μου λεω!!
    Χρήστο το oversize δέν το αποφεύγω μια και έχουν φθορά τα κύλινδρα,συμφωνώ ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι κειμήλια και το τελευταίο πράγμα που περνάει απο το μυαλό είναι η βελτίωση αν καί είμαι φάν του "πειράγματος"

  12. #447
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    το ζητούμενο Αρη είναι η λειτουργικότητα,αναρωτιέμαι όμως σε τί κατάσταση βρίσκονται οι στρόφαλος-μπιέλες με τόσο ¨σκάλισμα" που συνάντησα στο μοτέρ...

    Σωτήρη κάντο ποιό λιανά,πάντως απο γάτους έχει πολλούς....για να στα παίρνουν.


    Χρήστο το oversize δέν το αποφεύγω μια και έχουν φθορά τα κύλινδρα,συμφωνώ ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι κειμήλια και το τελευταίο πράγμα που περνάει απο το μυαλό είναι η βελτίωση αν καί είμαι φάν του "πειράγματος"
    0.25 oversize συμφωνω στα 810 cc οχι! Θα μου πεις ποιος μιλαει? εγω που εκανα το δικο μου 836?? Η αληθεια ειναι οτι το μετανιωσα για πολλους λογους.
    Αυτα ! κατα τα αλλα το καπακι κλπ φαινονται σε καλη κατασταση!!
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  13. #448
    Μέλος Το avatar του/της _V_
    Εγγραφή
    09/09/2012
    Μηνύματα
    59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sv9cvk Προβολή μηνύματος
    0.25 oversize συμφωνω στα 810 cc οχι! Θα μου πεις ποιος μιλαει? εγω που εκανα το δικο μου 836?? Η αληθεια ειναι οτι το μετανιωσα για πολλους λογους.
    Αυτα ! κατα τα αλλα το καπακι κλπ φαινονται σε καλη κατασταση!!
    ειναι μηχανακια 40 χρονων και οχι 80.θα εχουν και αλλη ευκαρια να γινουν μαμα ,στα χερια σας, σιγουρα.καλες βολτες.

  14. #449
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Σωτήρη κάντο ποιό λιανά,πάντως απο γάτους έχει πολλούς....για να στα παίρνουν.

    Όπως βλέπεις και στην κάτω εικόνα η βαλβίδες στη πάνω μεριά τους "καμπάνα" είναι λίγο τετραγωνισμένες αυτό έχει ως αποτέλεσμα να "πιάνει" καρβουνήλα ποιο εύκολα εδώ έρχεται ο μάγκας μηχανουργός και ¨γλυκαίνει τη βαλβίδα μαζί και την έδρα ούτως ώστε μόνο με το κλείσιμο να "χτυπάει" την έδρα και να μην πιάνει τίποτα και με αποτέλεσμα (σε συνάρτηση με τη τιμή του διάκενου)να μην χρειάζεται να ρυθμίζεις βαλβίδες όπως έχουν τα FZR 1000 89-96 και τα YZF 1000 Thunderace 96-97


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FZR valves.jpg 
Προβολές:	453 
Μέγεθος:	88,7 KB 
ID:	274410
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  15. #450
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    το ζητούμενο Αρη είναι η λειτουργικότητα,αναρωτιέμαι όμως σε τί κατάσταση βρίσκονται οι στρόφαλος-μπιέλες με τόσο ¨σκάλισμα" που συνάντησα στο μοτέρ...

    Χρήστο το oversize δέν το αποφεύγω μια και έχουν φθορά τα κύλινδρα,συμφωνώ ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι κειμήλια και το τελευταίο πράγμα που περνάει απο το μυαλό είναι η βελτίωση αν καί είμαι φάν του "πειράγματος"
    Σε μια παλαιότερη επικοινωνία που είχα με τη wiseco για να κάνω τη γριά FZR 1000 oversize για τον χρόνο ζωής των πιστονιών μου, μου απάντησαν πω έχω χρόνο για τα δοκιμαστικά της Παρασκευής του Σαββάτου και για τον αγώνα μου μετά θα πρέπει να τα πετάξω και να βάλω καινούργια, Έτσι και έβαλα σφυρήλατα "μαμά" με χιτώνια standard οπότε δεν συνιστώ το oversizing σε καμία μοτοσυκλέτα ειδικά τόσων χρονών και ειδικά με της ίδιες μπιέλες.
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

Παρόμοια θέματα

  1. Z750 turbo project
    από mankam στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 648
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2021, 14:31
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF