Σκέφτομαι να κανω αμμοβολη τον κινητηρα του ΤΤ μου ....
τι πρεπει να προσεξω ???
Μετα την αμμοβολη θα χρειαστεί καποιο προιον ή επεξεργασια ?
Σκέφτομαι να κανω αμμοβολη τον κινητηρα του ΤΤ μου ....
τι πρεπει να προσεξω ???
Μετα την αμμοβολη θα χρειαστεί καποιο προιον ή επεξεργασια ?
Αυτά που αξίζουν στη ζωή είναι τα επικίνδυνα, τα ασυνήθιστα και ενίοτε, τα παράνομα.......
βγαλε απο πανω, οτι δεν ειναι μεταλο και κλεισε της διόδους (εισαγωγή εξαγωγή) του κινητήρα με πανια
υαλοολη καντον καλυτερα. η αμμοβολη θα τον κανει χαλια.
υαπρχουν και παγοβολες νομιζω και σοδοβολες κτλ που ειναι πιο απαλες και διαλυονται μετα με το νερο...
Μη σκεφτεσε να το κανεις χωρις να τον λυσεις...
Δεν γινοντε ετσι αυτα τα πραγματα. Πρεπει να λυθει και να χτυπηθουν τα κομματια ξεχωριστα.
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
ΜΗΝ κανεις το λαθος και τον κανεις αμμοβολη λυμενο.το εκανα μια φορα...
η αμμος παει παντου και ειναι πολυ δυσκολο να την ξεβγαλεις.μονωσε οτι πρεπει απο εξω χτυπα τον δουλεψε τον λιγο βγαλε λαδι αλλλαξε λες τις τσμουχες διαφορων αξονων να εισαι σιγουρος κ βαλε παλι λαδι.αν τν λυσεις κανε αλλο ειδως καθαρισματος.
Οπως λεει και ο giannisblessed δεν θα ειναι πακετο να τον καθαρισεις μετα ? και για ποιο λογο να κανω εσωτερικα στα καπακια για παραδειγμα.... εμενα αυτο που με ανησυχουσε ηταν οι τσιμουχες που δεν θα αντεξουν αλλα θα τα αλλαξω ολα τα λαστιχακια καλου κακου...
Οσον αφορα την υαλοβολη ή σοδοβολη κτλ ποια η γνωμη σας ? που μπορω να κανω αλλου τυπου "βολες" ? υπαρχουν μαγαζια εξειδικευμενα ?
Αυτά που αξίζουν στη ζωή είναι τα επικίνδυνα, τα ασυνήθιστα και ενίοτε, τα παράνομα.......
Η αμμοβολή η μεγάλη αυτή έχω δουλέψει τουλάχιστον εγώ φορώντας την κάσκα έχει τρομερές δυνάμεις και θέλει προσοχή!
Πλαστικά σκληρά τα δυαλύει,μόνο τα ελαστικά κομμάτια δέν καταλαβαίνουν τίποτα για τον λόγο ότι κάνει αναπήδηση η άμμος επάνω,σε αλουμίνια θέλει ψιλή-σπασμένη άμμο μικρής κόκκωσης κάτω του 0.8mm,΄δεν συνιστώ να λυθέι μοτέρ και να πάει σε οδηγούς,πατούρες,φωλίες ρουλεμάν θα κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά καλό ειναι να κοπόυν κομμάτια σαμπρέλας με σύρμα για να καλυφτούν τα κομμάτια που πρέπει, οπωσδήποτε χρειάζεται εμπειρία του χειριστή που θα χτυπήσει,είναι εύκολο να σε ρίξει κάτω το λάστιχο με το ακροφύσιο στα 8bar.
Πιστεύω η αμμοβολή-υαλοβολή κλειστού τύπου είναι καλύτερα για την περίπτωση σου.
Ξερεις καπου να κανουν "εγγυημενη" δουλεια ? δεν το εχω ξανακανει και οτι βοηθεια μου δωσετε θα ειναι ευπροσδεκτη... παντως σε πρωτη φαση οτι ειναι να γινει σκεφτομαι να το κανω με τον κινητηρα ετσι οπως ειναι και αν χρειαστει μετα λυσιμο τουλαχιστον θα ειναι καθαρος....![]()
Αυτά που αξίζουν στη ζωή είναι τα επικίνδυνα, τα ασυνήθιστα και ενίοτε, τα παράνομα.......
κάποιος απο αθήνα ίσως μπορεί να σου προτείνει,κάνε και μια αναζήτηση μόνος σου...
Eγώ στο μοτέρ μου δεν θα εκάνα σε καμία περίπτωση αμμοβολή... Η άμμος ειναι πολύ σκηρό υλικό και καθώς πέφτει με τόση δύναμη προκάλει σοβαρές ζημιές σε ένα ευαίσθητο υλικό όπως ειναι το αλουμίνιο. Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως γίνεται υαλοβολή οπού έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα!
Ορίστε και ένα Link που πιστεύω θα σου λύσει τις απορίες:
http://www.pytheasgroup.com/el/proje...avidson-800cc/
Συγκεκριμένα σε αυτούς έστειλα τις ζάντες της μηχανής μου και περιμένω να δω τα αποτελέσματα καθώς ήταν σε άθλια κατάσταση.
Οσο για το θέμα του λυσίματος πιστευω οτι σε καμία περίπτωση δεν πρεπει να γινει με λυμένο μοτέρ γιατί το βλέπω να το καταπίνει το σκουπιδιάρικο.![]()
Στην ενότητα "ανακατασκευές" έχουν γίνει διατριβές πάνω στο θέμα.
Ψάχτο λίγο και θα σου λυθούν όλες οι απορίες.
WHO RUNS THE SHOW
Είμαι ο μοναδικός που βλέπει ένα λερωμένο μοτέρ σε καλή κατάσταση; Γιατί δεν το πλένεις καλά με σωστά απορυπαντικά και μετά αν θες, ξαναβάφεις τα πλαϊνά καπάκια και άλλα μικρά πιαστράκια στο σωστό χρώμα; Με αλλαγή και στα σωληνάκια, το έκανες του κουτιού!
Το μοτέρ από δίχρονο που έλυσα-έδεσα και ήταν τρεις φορές χειρότερο, μετά από τον καθαρισμό ήταν σαν καινούργιο.