Σελίδα 31 από 49 ΠρώτοΠρώτο ... 21262728293031323334353641 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 451 έως 465 από 730

Θέμα: z750 1984

  1. #451
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Σε μια παλαιότερη επικοινωνία που είχα με τη wiseco για να κάνω τη γριά FZR 1000 oversize για τον χρόνο ζωής των πιστονιών μου, μου απάντησαν πω έχω χρόνο για τα δοκιμαστικά της Παρασκευής του Σαββάτου και για τον αγώνα μου μετά θα πρέπει να τα πετάξω και να βάλω καινούργια, Έτσι και έβαλα σφυρήλατα "μαμά" με χιτώνια standard οπότε δεν συνιστώ το oversizing σε καμία μοτοσυκλέτα ειδικά τόσων χρονών και ειδικά με της ίδιες μπιέλες.
    Προφανώς επρόκειτο για καποιο σετ racing πιστονιών.
    Τα forged πιστόνια της wiseco μπαίνουν με μεγαλύτερες ανοχές απο τα μαμα, θελουν λιγο παραπάνω προσοχή στο ζέσταμα, και αν τηρηθούν αυτα τα δύο αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα.
    Μπορεί να μην πάνε 100.000 χλμ, αλλά άνετα 60-70.000χλμ.
    Τα εχουμε βάλει και σε άλλα μηχανάκια πριν χρόνια και δουλεύουν ακόμα χωρίς να καίνε λάδι.

    Η μόνη μου ανησυχία εχει να κάνει με τον στρόφαλο και τις μπιέλες, που αν δεν είναι σε τέλεια κατάσταση μπορεί να ζοριστούν όταν κληθούν να διαχειριστούν παραπάνω δύναμη.
    Πιστεύω οτι εδω που έφτασε η δουλειά θα πρέπει να γίνει έλεγχος, αλλιώς κινδυνεύει όλο το εγχείρημα ετσι κι αλλιώς. Κανονικά αυτα τα μοτέρ είναι άθραυστα, το σύστημα αντέχει ακόμα και την δύναμη του GPz750 Turbo, ιδιο στρόφαλο έχει.
    Ομως φαίνεται οτι εχει ξανανοιχτεί για καποιο λόγο που δεν ξερουμε...

    Αν δεν εχει σκοπο ο ιδιοκτήτης να βάλει kerker και να το λυσσάξει μια στο τόσο, μπορεί να βάλει και τα μαμα φυσικά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #452
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Προφανώς επρόκειτο για καποιο σετ racing πιστονιών.
    Τα forged πιστόνια της wiseco μπαίνουν με μεγαλύτερες ανοχές απο τα μαμα, θελουν λιγο παραπάνω προσοχή στο ζέσταμα, και αν τηρηθούν αυτα τα δύο αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα.
    Μπορεί να μην πάνε 100.000 χλμ, αλλά άνετα 60-70.000χλμ.
    Τα εχουμε βάλει και σε άλλα μηχανάκια πριν χρόνια και δουλεύουν ακόμα χωρίς να καίνε λάδι.

    Η μόνη μου ανησυχία εχει να κάνει με τον στρόφαλο και τις μπιέλες, που αν δεν είναι σε τέλεια κατάσταση μπορεί να ζοριστούν όταν κληθούν να διαχειριστούν παραπάνω δύναμη.
    Πιστεύω οτι εδω που έφτασε η δουλειά θα πρέπει να γίνει έλεγχος, αλλιώς κινδυνεύει όλο το εγχείρημα ετσι κι αλλιώς. Κανονικά αυτα τα μοτέρ είναι άθραυστα, το σύστημα αντέχει ακόμα και την δύναμη του GPz750 Turbo, ιδιο στρόφαλο έχει.
    Ομως φαίνεται οτι εχει ξανανοιχτεί για καποιο λόγο που δεν ξερουμε...

    Αν δεν εχει σκοπο ο ιδιοκτήτης να βάλει kerker και να το λυσσάξει μια στο τόσο, μπορεί να βάλει και τα μαμα φυσικά.
    Μιλάμε για τα μοναδικά πιστόνια που έδινε η wisaco για το FZR 1000 από 89' μέχρι το 96' από 1003 σε 1149 δεν έδινε τίποτε άλλο και δεν έλεγε αν είναι για racing η για πολιτική χρήση, για το λάδι που "έπιναν" η λύση ήταν από δύο διαφορετικές μεριές η μία ήτα ένα κάτι της μικρότερη ανοχή στο oversizing και αλλαγή στης τσιμούχες βαλβίδων από GSXR ?? νομίζω ? που ήταν απειροελάχιστα μικρότερες (Η αλλαγή οδηγών βαλβίδων με άλλο χρώμα αν ήσουν "χωμένος" στο YRT από άλλο κράμα)
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  3. #453
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Πιστεύω οτι εδω που έφτασε η δουλειά θα πρέπει να γίνει έλεγχος, αλλιώς κινδυνεύει όλο το εγχείρημα ετσι κι αλλιώς. Κανονικά αυτα τα μοτέρ είναι άθραυστα, το σύστημα αντέχει ακόμα και την δύναμη του GPz750 Turbo, ιδιο στρόφαλο έχει.
    Ομως φαίνεται οτι εχει ξανανοιχτεί για καποιο λόγο που δεν ξερουμε...
    .
    Καί εγώ βλέπω μονόδρομο όχι μόνο έλενχο σε στρόφαλο αλλά ολικό λύσιμο του μοτέρ...
    Διαβάζωντας στο kzr forum αντίστοιχα θέματα δίνω μεγάλες πιθανότητες για τον θόρυβο του κινητήρα στο ρελαντί να είναι απο την primary chain όταν έλυσα τον άξονα με το κόμπλερ της μίζας διέκρινα κενά μεγάλα στα "μπόσικα" της καδένας, αύριο θα μετρήσω και θα ξέρω αν είναι εκτός ορίων και θέλει αντικατάσταση πράγμα που απαιτεί λύσιμο στροφάλου και πρωτεύοντα άξονα πού ούτως η άλλως θα γίνει ώς εδώ που φτάσαμε.
    Πάντως ο θόρυβος που ακούγεται στο βίντεο που τράβηξα ενδέχεται να είναι από αυτό το λόγο ιδίως όταν είναι ασυγχρόνιστα τα καρμπυρατέρ.
    Νεώτερα αύριο με κατασκευή στάντ συγκράτησης του μοτέρ

  4. #454
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Καί εγώ βλέπω μονόδρομο όχι μόνο έλενχο σε στρόφαλο αλλά ολικό λύσιμο του μοτέρ...
    Διαβάζωντας στο kzr forum αντίστοιχα θέματα δίνω μεγάλες πιθανότητες για τον θόρυβο του κινητήρα στο ρελαντί να είναι απο την primary chain όταν έλυσα τον άξονα με το κόμπλερ της μίζας διέκρινα κενά μεγάλα στα "μπόσικα" της καδένας, αύριο θα μετρήσω και θα ξέρω αν είναι εκτός ορίων και θέλει αντικατάσταση πράγμα που απαιτεί λύσιμο στροφάλου και πρωτεύοντα άξονα πού ούτως η άλλως θα γίνει ώς εδώ που φτάσαμε.
    Πάντως ο θόρυβος που ακούγεται στο βίντεο που τράβηξα ενδέχεται να είναι από αυτό το λόγο ιδίως όταν είναι ασυγχρόνιστα τα καρμπυρατέρ.
    Νεώτερα αύριο με κατασκευή στάντ συγκράτησης του μοτέρ
    Τι θόρυβο σου κάνει στο ρελαντί,δλδ?

  5. #455
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mead5600 Προβολή μηνύματος
    Τι θόρυβο σου κάνει στο ρελαντί,δλδ?
    http://www.youtube.com/watch?v=85Grw...hannel&list=UL

  6. #456
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Μία γεύση από το επάνω ελατήριο του πρώτου κυλίνδρου (διακρίνεται τη κωνική διατομή από την φθορά)


    Συνημμένο 274340


    Κατασκευή εργαλείου αφαίρεσης βαλβίδων,σχετικά εύκολη διαδικασία με μικρό κόστος,ο σφιγκτήρας είναι των επιπλοποιών με κόστος κάτω από 5 ευρώ και το ποτηράκι μπορεί να γίνει από ένα σωλήνα η κόβοντας ένα καρυδάκι στην μία πλευρά για να αφαιρέσουμε τις ασφάλειες της βαλβίδας.

    Συνημμένο 274341

    Συνημμένο 274342


    συνέχεια προσεχώς
    Ρε γκαμωτο δεν φαινονται οι φωτογραφιες

  7. #457
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Όταν κρατάς τον συμπλέκτη μειώνεται???Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα μπορούσε απλά να έχει μεγάλες ανοχές ο στροφαλοφόρος πλέον και γι'αυτό ακούγεται αυτός ο περιοδικός θόρυβος...
    Δν είναι και εύκολο να καταλάβεις από το βίντεο τώρα.
    Αν είναι αυτό που νομίζω πρόβλημα δν θα σου δημιουργήσει φυσιολογικά αν και στο μηχανάκι σου ομολογώ πως είναι αρκετά έντονος και αφού έφτασες που έφτασες μέχρι εκεί λύσε και τα κάρτερ να τελειώνεις.

  8. #458
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Τήν επομένη επιστρατεύτηκε το dremel με ένα φρεζάκι απο καδριβίδιο του βολφαμιου και σάν άλλος οδοντίατρος (σόρυ που δέν έχω φώτο απο αυτό το στάδιο άλλα το μυαλό μου ήταν να το σώσω εκείνη την ώρα )
    εντέλει το φρεζάκι "έφαγε" την σπασμένη μύτη του εξολκέα αλλά και το μισό σπείρωμα οπότε με ένα σφυράκι και ατσαλόκαρφο το έβγαλά σε κομμάτια.

    Συνημμένο 273449
    υποθετω οτι ηθελες να πεις καρβιδιο του βολφραμιου εεεε? Γιατι ψαχνω και εγω με τι να βγαλω - σπασω ενα κολαουζο που μου εσπασε στη καμπανα του βολαν απο το srx μου
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  9. #459
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nitso Προβολή μηνύματος
    Ρε γκαμωτο δεν φαινονται οι φωτογραφιες
    Για κάποιο λόγο ενώ αρχικά φαινόταν στο πόστ στην συνέχεια υπήρχε πρόβλημα,τις βάζω ξανά..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0745.jpg 
Προβολές:	431 
Μέγεθος:	37,4 KB 
ID:	274509

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0747.jpg 
Προβολές:	432 
Μέγεθος:	68,7 KB 
ID:	274510

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0734.jpg 
Προβολές:	431 
Μέγεθος:	98,6 KB 
ID:	274511

    Όταν κρατάς τον συμπλέκτη μειώνεται???Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα μπορούσε απλά να έχει μεγάλες ανοχές ο στροφαλοφόρος πλέον και γι'αυτό ακούγεται αυτός ο περιοδικός θόρυβος...
    μείνε συντονισμένος και θα καταλάβεις στή πορεία τι ήταν

  10. #460

  11. #461
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    μαλλον καποιο θεμα υπαρχει με το ανεβασμα φωτο.
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  12. #462
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Ας το κοιτάξουν οι mod,ξαναβάζω τις φώτο..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0769.jpg 
Προβολές:	431 
Μέγεθος:	94,4 KB 
ID:	274515

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0771.jpg 
Προβολές:	430 
Μέγεθος:	88,8 KB 
ID:	274516

  13. #463
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0780.jpg 
Προβολές:	432 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	274517

  14. #464
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0780.jpg 
Προβολές:	432 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	274517
    Ωραιο τραπεζακι για τον καφε!!!
    Πολυ καλα εκανες και κατεβασες τον κινητηρα ωστε να εισαι ησυχος οτι ολα ειναι ΟΚ και εκει!!.
    Κριμα θα ηταν να το αφηνες για μετα, και να ειχες προβλημα!!!
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  15. #465
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    252
    1) οι μπιελες εχουν ανοχες στο πανω κατω με το χερι? καταλαβενεις καθολου το χαρακτηριστικο κενο στο χερι?
    2) Τα ελατηρια σου δεν πιστευω να εγιναν ετσι απο την φθορα..μαλλον τα μαμα πιστονια εχουν ελατηρια τραπεζοειδους σχηματος.
    3) Ωραια βαση μοτερ
    4) Αφου μπηκες στη διαδικασια ελεγχου-φρεσκαρισματος βαλε και τα wiseco να γινει θεριο! χαχαχα

Παρόμοια θέματα

  1. Z750 turbo project
    από mankam στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 648
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2021, 14:31
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF