Σελίδα 13 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213141516171823 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 356

Θέμα: CBR F4 vs ALL

  1. #181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Σε λιγο θα μας πείτε ότι παίρνει κι 600 στα 0-400..
    ο φυτίλιας...
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  2. #182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ArgirisVale Προβολή μηνύματος
    ωραία καλά κατάλαβα Πέτρο... είπα εγώ ποτέ η ανέφερα ότι πέρασα sbk1000;;; οι μηχανές που έχω αναφέρει δεν έχουν καμία σχέση λογικό είναι λοιπόν ότι τα 160-170-180 άλογα που έχουν τα sbk να μην μπορεί να τα φτάσει κανένα 600...θεόφιλε πιστεψεμε ξέρω τι εννοούσε απλά ζήτησα διευκρίνιση για να μην γίνει παρεξήγηση...να υποθέσω ότι έχεις cb1300 θεόφιλε;;;
    σορυ φιλε με μπερδεψε η επικεφαλιδα cbr f4vs all.
    πετρος

  3. #183
    μια καλη συζητηση ισως θα ητανε διαφορες στην πιστα cbr600 f4i me cbr 600 f καινουργιο.αν και στην εποχη που ζουμε αυτο δυσκολα θα το δει κανεις.παντως αυτο που λενε για τα φρενα του δεν συμφωνω.οδηγησα fz6 και δεν μου φανηκε και καλυτερο.
    πετρος

  4. #184
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από petros1972 Προβολή μηνύματος
    μια καλη συζητηση ισως θα ητανε διαφορες στην πιστα cbr600 f4i me cbr 600 f καινουργιο.αν και στην εποχη που ζουμε αυτο δυσκολα θα το δει κανεις.παντως αυτο που λενε για τα φρενα του δεν συμφωνω.οδηγησα fz6 και δεν μου φανηκε και καλυτερο.
    πιστευω το παλιο θα ειναι μπροστα! και μονο λογω πλασιου....

  5. #185
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/09/2012
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    πιστευω το παλιο θα ειναι μπροστα! και μονο λογω πλασιου....
    έχεινα φάει πολλά τσάγια το καινούργιο...εκτός αν είναι κάτω από 1:07 στα Μέγαρα...

  6. #186
    παρτε χοντα να βρειτε την υγεια σας

  7. #187
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/09/2012
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από petros1972 Προβολή μηνύματος
    σορυ φιλε με μπερδεψε η επικεφαλιδα cbr f4vs all.
    τι ακριβώς σε μπέρδεψε φίλε Πέτρο;;;

  8. #188
    Έχουν γραφτεί πολλά!τα περισσότερα είναι αερολογίες,όπως πάντα σε τέτοια post!
    Το F(Fsport injection 2002) δυναμομετρημένο δύο φορές,στον Γκινοσάτη και στον Μόνο(το ίδιο δυναμόμετρο νομίζω έχουν) έβγαλε 98,7 τροχό ρυθμισμένο με PC3 και τελικό.
    Πρίν την ρύθμιση ήταν 100,7 αλλα συνολικά σε όλη την καμπύλη αίσχος.Μετά το ρύθμισμα της αναλογίας μεχρι τις 11.000 στροφές είναι σχεδόν 7 τροχό πάνω. πριν απο 2-3 χρόνια όλα αυτά !(τι φυλλάδια με κάνατε και ξέθαψα κουφάλες)
    Τώρα για την τελική ,στο δυναμόμετρο με αλλαγές απο 1η έβγαλε στην 5η στον κόφτη 248,2 με ένα δόντι μπροστά κόντυμα.Υπολογίζω περίπου την πραγματική τελική με αυτό το γρανάζωμα 254-255,άρα τα 260κάτι με μαμά γρανάζωμα τα θεωρώ εφικτό νούμερο!
    Και για να σας κάνω την καρδιά μαύρη το μοτοσακό βαράει κόφτη την 6η και το κοντέρ δείχνει 282-283.Απλά την γεμίζει όποτε γουστάρω και παντού,2-3 φορές που έχω κάτσει να ασχοληθώ με τρίχες..εεε...τελικές!
    Τώρα ,ποιά μηχανάκια περνάει το F και τέτοια φαιδρά απλά δεν με απασχολούν .Υπό προυποθέσεις τα πάντα γίνονται!
    (Μία φορά πέρασα το Busa του Ghost Rider αλλά οδηγούσε η μαρίκα η στραγαλού)

    http://youtube.com/?v=WXPHqEs4ZPg[/URL]

    Πάρτε και ένα βίντεο απο το προηγούμενο σάββατο.1.11.7 χωρις δράματα,δυνατά φρένα κτλ!
    Έχω κάνει και παρακάτω και έχω δεί με τα μάτια μου χομπίστα,να γράφει 1.05 ξερό

    Τώρα αν θέλετε να συγκρίνεται το F με τα supersport μετα το 2004-2005 απλά καβαλήστε κανένα πρώτα .
    Στην πίστα ή σε γρήγορη διαδρομή ,για εκει που προορίζονται,και θα καταλάβετε οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης!
    Η υπογραφή μου τα λέει όλα όμως,,
    Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!

  9. #189
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    Έχουν γραφτεί πολλά!τα περισσότερα είναι αερολογίες,όπως πάντα σε τέτοια post!
    Το F(Fsport injection 2002) δυναμομετρημένο δύο φορές,στον Γκινοσάτη και στον Μόνο(το ίδιο δυναμόμετρο νομίζω έχουν) έβγαλε 98,7 τροχό ρυθμισμένο με PC3 και τελικό.
    Πρίν την ρύθμιση ήταν 100,7 αλλα συνολικά σε όλη την καμπύλη αίσχος.Μετά το ρύθμισμα της αναλογίας μεχρι τις 11.000 στροφές είναι σχεδόν 7 τροχό πάνω. πριν απο 2-3 χρόνια όλα αυτά !(τι φυλλάδια με κάνατε και ξέθαψα κουφάλες)
    Τώρα για την τελική ,στο δυναμόμετρο με αλλαγές απο 1η έβγαλε στην 5η στον κόφτη 248,2 με ένα δόντι μπροστά κόντυμα.Υπολογίζω περίπου την πραγματική τελική με αυτό το γρανάζωμα 254-255,άρα τα 260κάτι με μαμά γρανάζωμα τα θεωρώ εφικτό νούμερο!
    Και για να σας κάνω την καρδιά μαύρη το μοτοσακό βαράει κόφτη την 6η και το κοντέρ δείχνει 282-283.Απλά την γεμίζει όποτε γουστάρω και παντού,2-3 φορές που έχω κάτσει να ασχοληθώ με τρίχες..εεε...τελικές!
    Τώρα ,ποιά μηχανάκια περνάει το F και τέτοια φαιδρά απλά δεν με απασχολούν .Υπό προυποθέσεις τα πάντα γίνονται!
    (Μία φορά πέρασα το Busa του Ghost Rider αλλά οδηγούσε η μαρίκα η στραγαλού)

    http://youtube.com/?v=WXPHqEs4ZPg[/URL]

    Πάρτε και ένα βίντεο απο το προηγούμενο σάββατο.1.11.7 χωρις δράματα,δυνατά φρένα κτλ!
    Έχω κάνει και παρακάτω και έχω δεί με τα μάτια μου χομπίστα,να γράφει 1.05 ξερό

    Τώρα αν θέλετε να συγκρίνεται το F με τα supersport μετα το 2004-2005 απλά καβαλήστε κανένα πρώτα .
    Στην πίστα ή σε γρήγορη διαδρομή ,για εκει που προορίζονται,και θα καταλάβετε οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης!
    Η υπογραφή μου τα λέει όλα όμως,,
    Δεν θες να μαθεις τι μας εκανες που γεμιζει το f την εκτη

  10. #190
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/09/2012
    Μηνύματα
    54
    1:07 έκανα σήμερα κ μόλις το ανεβάσω θα κοινοποιηθεί για να μην υπάρχουν αμφιβολίες πλέον...καλό βράδυ σε όλους!!!

  11. #191
    Το "να σας κάνω την καρδιά μαύρη" ,πήγαινε, στο οτι το κοντέρ λέει 282 ενώ τα πραγματικά είναι 254!
    Αν είχες διαβάσει όλες τις σελίδες του post δεν θα το έγραφες αυτό .
    Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!

  12. #192
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ArgirisVale Προβολή μηνύματος
    τι ακριβώς σε μπέρδεψε φίλε Πέτρο;;;
    to all σημαινει ολα τα μηχανακια .δεν ειδα οτι αναφεροσουν συγκεκριμενα και γι αυτο το σορρυ.
    πετρος

  13. #193
    παντως ενα καρατουμπανο cbr600f4i που ειχα πετυχει ειχε ohlins μπρος πισω dynojet και ακραπα ολοσωμη καθως και stabilazater αυτο πληροφοριακα.
    πετρος

  14. #194
    παντως αν κατεβειτε μεγαρα καλεστε με να ερθω να σας δω γιατι εγω για πιστα δεν κανω.
    πετρος

  15. #195
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    Έχουν γραφτεί πολλά!τα περισσότερα είναι αερολογίες,όπως πάντα σε τέτοια post!
    Το F(Fsport injection 2002) δυναμομετρημένο δύο φορές,στον Γκινοσάτη και στον Μόνο(το ίδιο δυναμόμετρο νομίζω έχουν) έβγαλε 98,7 τροχό ρυθμισμένο με PC3 και τελικό.
    Πρίν την ρύθμιση ήταν 100,7 αλλα συνολικά σε όλη την καμπύλη αίσχος.Μετά το ρύθμισμα της αναλογίας μεχρι τις 11.000 στροφές είναι σχεδόν 7 τροχό πάνω. πριν απο 2-3 χρόνια όλα αυτά !(τι φυλλάδια με κάνατε και ξέθαψα κουφάλες)
    Τώρα για την τελική ,στο δυναμόμετρο με αλλαγές απο 1η έβγαλε στην 5η στον κόφτη 248,2 με ένα δόντι μπροστά κόντυμα.Υπολογίζω περίπου την πραγματική τελική με αυτό το γρανάζωμα 254-255,άρα τα 260κάτι με μαμά γρανάζωμα τα θεωρώ εφικτό νούμερο!
    Και για να σας κάνω την καρδιά μαύρη το μοτοσακό βαράει κόφτη την 6η και το κοντέρ δείχνει 282-283.Απλά την γεμίζει όποτε γουστάρω και παντού,2-3 φορές που έχω κάτσει να ασχοληθώ με τρίχες..εεε...τελικές!
    Τώρα ,ποιά μηχανάκια περνάει το F και τέτοια φαιδρά απλά δεν με απασχολούν .Υπό προυποθέσεις τα πάντα γίνονται!
    (Μία φορά πέρασα το Busa του Ghost Rider αλλά οδηγούσε η μαρίκα η στραγαλού)

    http://youtube.com/?v=WXPHqEs4ZPg[/URL]

    Πάρτε και ένα βίντεο απο το προηγούμενο σάββατο.1.11.7 χωρις δράματα,δυνατά φρένα κτλ!
    Έχω κάνει και παρακάτω και έχω δεί με τα μάτια μου χομπίστα,να γράφει 1.05 ξερό

    Τώρα αν θέλετε να συγκρίνεται το F με τα supersport μετα το 2004-2005 απλά καβαλήστε κανένα πρώτα .
    Στην πίστα ή σε γρήγορη διαδρομή ,για εκει που προορίζονται,και θα καταλάβετε οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης!
    Η υπογραφή μου τα λέει όλα όμως,,


Σελίδα 13 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213141516171823 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBR 1000 Vs R1
    από wintersunset στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 08:57
  2. CBR 600RR vs ανταγωνισμός
    από onireum στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 88
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2006, 16:00
  3. cbr-125 vs CBR-600RR!!!
    από Kizoku στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2006, 11:14
  4. cbr 600rr vs yamaπα r6
    από tassosrr στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 110
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2006, 10:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF