Σελίδα 15 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 51011121314151617181920 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 356

Θέμα: CBR F4 vs ALL

  1. #211
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    Για κανε το και λιανα..
    Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!

  2. #212
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Πραγματικα...
    εχει ανοιξει ποτε κανεις δυο τετοια μοτερ και να μετρησει για να διαπιστωσει τις διαφορες αυτες;
    Γιατι δεν το εχω δει καπου ξεξαθαρα γραμμενο.

  3. #213
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    Πραγματικα...
    εχει ανοιξει ποτε κανεις δυο τετοια μοτερ και να μετρησει για να διαπιστωσει τις διαφορες αυτες;
    Γιατι δεν το εχω δει καπου ξεξαθαρα γραμμενο.
    Σε τι αναφέρεσαι;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #214
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Στο οτι το σπορτ εχιαλλους εκκεντροφορους ελατιρια κτλ απο το απλο.

  5. #215
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    Στο οτι το σπορτ εχιαλλους εκκεντροφορους ελατιρια κτλ απο το απλο.
    10 χρονια μετά και σου έρχεται αυτή η πληροφορία σαν έκπληξη; Μέχρι και το πίσω γρανάζι ήταν μεγαλύτερο...

    Εδώ βεβαια δεν θυμάμαι να είχε έρθει ποτέ επίσημα.. μπορεί να κάνω και λάθος..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #216
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    Έχουν γραφτεί πολλά!τα περισσότερα είναι αερολογίες,όπως πάντα σε τέτοια post!
    Το F(Fsport injection 2002) δυναμομετρημένο δύο φορές,στον Γκινοσάτη και στον Μόνο(το ίδιο δυναμόμετρο νομίζω έχουν) έβγαλε 98,7 τροχό ρυθμισμένο με PC3 και τελικό.
    Πρίν την ρύθμιση ήταν 100,7 αλλα συνολικά σε όλη την καμπύλη αίσχος.Μετά το ρύθμισμα της αναλογίας μεχρι τις 11.000 στροφές είναι σχεδόν 7 τροχό πάνω. πριν απο 2-3 χρόνια όλα αυτά !(τι φυλλάδια με κάνατε και ξέθαψα κουφάλες)
    Τώρα για την τελική ,στο δυναμόμετρο με αλλαγές απο 1η έβγαλε στην 5η στον κόφτη 248,2 με ένα δόντι μπροστά κόντυμα.Υπολογίζω περίπου την πραγματική τελική με αυτό το γρανάζωμα 254-255,άρα τα 260κάτι με μαμά γρανάζωμα τα θεωρώ εφικτό νούμερο!
    Και για να σας κάνω την καρδιά μαύρη το μοτοσακό βαράει κόφτη την 6η και το κοντέρ δείχνει 282-283.Απλά την γεμίζει όποτε γουστάρω και παντού,2-3 φορές που έχω κάτσει να ασχοληθώ με τρίχες..εεε...τελικές!
    Τώρα ,ποιά μηχανάκια περνάει το F και τέτοια φαιδρά απλά δεν με απασχολούν .Υπό προυποθέσεις τα πάντα γίνονται!
    (Μία φορά πέρασα το Busa του Ghost Rider αλλά οδηγούσε η μαρίκα η στραγαλού)

    http://youtube.com/?v=WXPHqEs4ZPg[/URL]

    Πάρτε και ένα βίντεο απο το προηγούμενο σάββατο.1.11.7 χωρις δράματα,δυνατά φρένα κτλ!
    Έχω κάνει και παρακάτω και έχω δεί με τα μάτια μου χομπίστα,να γράφει 1.05 ξερό

    Τώρα αν θέλετε να συγκρίνεται το F με τα supersport μετα το 2004-2005 απλά καβαλήστε κανένα πρώτα .
    Στην πίστα ή σε γρήγορη διαδρομή ,για εκει που προορίζονται,και θα καταλάβετε οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης!
    Η υπογραφή μου τα λέει όλα όμως,,
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    Για κανε το και λιανα..
    πολυ επιγραμματικα:
    1) τα δυναμομετρα μπορει να γραψουν οτι θελουν οι μαστορες με τις καταλληλες ρυθμισεις και στον δρομο να μην πηγαινουν μια...οποτε δεν μου λενε τιποτα τα νουμερα του δυναμομετρου...επι της ουσιας πως παει το πραγμα...
    2) δεν μπορεις να υπολογισεις τελικη ταχυτητα μοτοσακου πανω στο δυναμομετρο...
    3) το οτι γραφει το κοντερ 280 φευγα δεν σημαινει οτι αυτα ειναι και τα χλμ σας...βγειτε με gps στον δρομο και κλαφτε με μαυρο δακρυ και μετα ελατε να μας πειτε ποσο ειναι πραγματικα το 280 φευγα σας...


    τελος το οτι καποιοι ειναι χεραδες και πανε και γραφουν χρονους με το μηχανακι που εχω εγω (το εγω ειναι γενικο), δεν με κανει αυτοματα και γ@μαουα...ουτε το μηχανακι ειναι γ@μαουα γιατι μπορει να εχει την μανα του και τον πατερα του απο πραγματα επανω, αρα δεν ειναι ιδιο με του οποιουδηποτε...


    εν κατακλειδι για να δουμε τι γινεται ας στηθει μια κοντρα με καποιο εκ των gsx1400, cb1300, zrx1200 με το cbrf4 για να δουμε τι δυναμη εχει...
    επισης ας στηθουν καποια μαμα f4 με ενα μαμα 636 ή ενα μαμα 675 για να δουμε ποιο θα 290αρισει πρωτο...

  7. #217
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Ποσο ειναι το.πισω;στο απλο ειναι 46ρι.

  8. #218
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    ποτάνα honda ... ακόμα και με τους τάφους της δημιουργεί αϋπνίες ... Αντί να χαρείτε τα μηχανάκια σας για το λόγο που έχουν κατασκευαστεί το καθένα ασχολείστε με μαλακίες .Καλό και τίμιο το f4i μετράτε τελικές και αηδίες ... Εμένα προσωπικά για allrounder μηχανή θα μου έκανε μια χαρά , τώρα να σκέφτομαι αν τελικιάζει ψηλότερα από gsxrια και zxάρια είναι χαμένος χρόνος και καταστροφή φαιάς ουσίας !!!!
    Αυτά συνεχίστε ...
    Respect mah authoritah!!!!

  9. #219
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andgeo Προβολή μηνύματος
    ποτάνα honda ... ακόμα και με τους τάφους της δημιουργεί αϋπνίες ... Αντί να χαρείτε τα μηχανάκια σας για το λόγο που έχουν κατασκευαστεί το καθένα ασχολείστε με μαλακίες .Καλό και τίμιο το f4i μετράτε τελικές και αηδίες ... Εμένα προσωπικά για allrounder μηχανή θα μου έκανε μια χαρά , τώρα να σκέφτομαι αν τελικιάζει ψηλότερα από gsxrια και zxάρια είναι χαμένος χρόνος και καταστροφή φαιάς ουσίας !!!!
    Αυτά συνεχίστε ...
    Έλα μωρέ, εδώ πάμε και τελικιάζουμε τα σκούτερ μας και τρέχουμε μετά γεμάτοι περηφάνια να το διαλαλήσουμε στο scooterclub!!

  10. #220
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    πολυ επιγραμματικα:
    1) τα δυναμομετρα μπορει να γραψουν οτι θελουν οι μαστορες με τις καταλληλες ρυθμισεις και στον δρομο να μην πηγαινουν μια...οποτε δεν μου λενε τιποτα τα νουμερα του δυναμομετρου...επι της ουσιας πως παει το πραγμα...
    2) δεν μπορεις να υπολογισεις τελικη ταχυτητα μοτοσακου πανω στο δυναμομετρο...
    3) το οτι γραφει το κοντερ 280 φευγα δεν σημαινει οτι αυτα ειναι και τα χλμ σας...βγειτε με gps στον δρομο και κλαφτε με μαυρο δακρυ και μετα ελατε να μας πειτε ποσο ειναι πραγματικα το 280 φευγα σας...


    τελος το οτι καποιοι ειναι χεραδες και πανε και γραφουν χρονους με το μηχανακι που εχω εγω (το εγω ειναι γενικο), δεν με κανει αυτοματα και γ@μαουα...ουτε το μηχανακι ειναι γ@μαουα γιατι μπορει να εχει την μανα του και τον πατερα του απο πραγματα επανω, αρα δεν ειναι ιδιο με του οποιουδηποτε...


    εν κατακλειδι για να δουμε τι γινεται ας στηθει μια κοντρα με καποιο εκ των gsx1400, cb1300, zrx1200 με το cbrf4 για να δουμε τι δυναμη εχει...
    επισης ας στηθουν καποια μαμα f4 με ενα μαμα 636 ή ενα μαμα 675 για να δουμε ποιο θα 290αρισει πρωτο...

    1)Δηλαδή αν η αναλογία αέρα/καυσίμου είναι απο τις 1.500 μεχρι τις 14.100 μόνιμα στο 13 ,ενώ πριν είχε 100 τρύπες απο πλούσιο σε στεγνό,αυτό δεν μπορεί να το ρυθμίσει στο δυναμόμετρο? Και το μοτο στο δρόμο να πηγαίνει ομαλά και καλύτερα?Ε τότε να πετάξουν όλοι τα commander και να πεταχτώ να πω στον μηχανικό και έναν απο τους καλύτερους του χώρου για χαρτογραφήσεις οτι 2 ώρες στο δυναμόμετρο τις έκανε για να μου κάνει μόστρα την δουλειά του.
    Και στο κάτω-κάτω εγώ ξέρω αν πηγαίνει καλύτερα το cbrάκι που το έχω 5 χρόνια και τα 2 τελευταία αποκλειστικό track-bike!
    2)Κάνεις τεράστιο λάθος.Απλά μετράς στην 5η ταχύτητα και όχι την 6η .(μην με κάνεις να σκανάρω τα φυλλάδια τώρα που εχει 248,2 με την 5η).Και απλά εγω υπολόγισα σε συζήτηση με μηχανικό τότενες οτι με την 6η και το -1 μπροστα αντε να πάει 254-255
    3)Αύτο που λες το έγραψα και στο πρώτο ποστ μου.Γιατι το επαναλαμβάνουμε συνέχεια?Γι'αυτο είπα "θα σας κάνω την καρδιά μαυρη τωρα", γιατι εμένα το κόντερ λέει 282(κλέβει και παραπάνω λόγο γραναζιού) και τα πραγματικα είναι 254.Έγραψα πουθενα μπαρμπούτσαλα για 280 χλμ κτλ που γράφουν όλοι οι εραστές της τελικής απ απαν?

    Τον χρόνο στο video τον έχω γράψει εγώ και το μοτο το μόνο που έχει είναι πολυεστερικό κοστούμι,clip-ons+αλλαγμένο riser μοχλικό πίσω.Πουθενά δεν έιπα οτι είναι το γαμαουα μηχανάκι για τις πίστες.Γιαυτο εγραψα οτι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα supersport μετα το 2003(διαβασε και εσυ το πρώτο ποστ μου και θα το δεις), αλλα εγώ σαν χομπίστας γυρνάω σταθερά στο 1.10 χωρις δράματα και το ευχαριστιεμαι.Το παληκάρι που γύρναγε 1.05 είχε οχλινς πίσω και σταμπιλιζατερ(+χέρια).Και ο Fabien Foret το 2002 πήρε παγκόσμιο ss600.Εντάξει εκείνο ήταν ten-kate και το μοτερ hrc(μην βαράς).Δέν σημαίνει οτι το F έγινε track-όπλο,και δεν νομίζω να το έχω γράψει πουθενά!

    Και για να τελειώνω με το ποστ παρωδία,μαθεται τα μηχανάκια σας γιατι όλα μπορούν να πάνε γρήγορα και να χαμογελάτε στο τέλος κάθε βόλτας .Ξεκινάτε να χαρακτηρίζεται οδηγούς και όχι μοτοσακά γιατι αυτοί είναι που ουσιαστικά έχουν το πρόβλημα. Οταν βλέπω 30 χιλιάρια έξω απο καφετέρια στην γλυφάδα ή στα γνωστά στέκια(χρώματα δεν λέμε) και την ίδια μέρα έχει track-day ή μπορουν να πάνε μια γρήγορη βόλτα μπας και κάνει το καημένο το gixxer τα πράγματα για τα οποία φτιάχτηκε.... σας φταίει η γεωμετρία-κολοκοτρωνη που έχει το F.!!

    Υ.Γ: προσωπικό δεν είναι τίποτα απο την τελευταία παράγραφο.Απλά αγανάκτισα με την γενική καφετεριονοοτροπία!
    Υ.Γ2: Ο τόνος μου σε όλο το πόστ είναι καθαρά παρείστικης κουβέντας,ελπίζω να μην παρεξηγηθώ!
    Υ.Γ3:το video έχει ονομασία megara cbr 600 στο youtube γιατί δεν μπορώ να το ανεβάσω εδώ.
    Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!

  11. #221
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    ...... σας φταίει η γεωμετρία-κολοκοτρωνη που έχει το F.!!
    ...
    Μια χαρά γεωμετρία έχει. Και μια χαρά άλογα...

    Την υπέρμετρη υπερβολή καυτηριάσαμε... και τα ντραγκστεράδικα και κοντράκικα σχόλια..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #222

  13. #223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά γεωμετρία έχει. Και μια χαρά άλογα...

    Την υπέρμετρη υπερβολή καυτηριάσαμε... και τα ντραγκστεράδικα και κοντράκικα σχόλια..
    Λακωνικός και περιεκτικός..τσίμπα


    Ευχαριστώ για το video!
    Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!

  14. #224
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    .Ξεκινάτε να χαρακτηρίζεται οδηγούς και όχι μοτοσακά




    Πες τα ρε φίλε... μπαίνει ο άλλος και σου λέει "πέρασα το R1 με το Vstrom μου μπλα μπλα" ΟΧΙ ρε φίλε, πέρασες τον ΑΝΑΒΑΤΗ του R1... ουφ....
    Give me fuel, Give me fire

  15. #225
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    επειδη με ολα τ'αλλα συμφωνω θα σου απαντησω για τα παρακατω:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από polydimi5 Προβολή μηνύματος
    1)Δηλαδή αν η αναλογία αέρα/καυσίμου είναι απο τις 1.500 μεχρι τις 14.100 μόνιμα στο 13 ,ενώ πριν είχε 100 τρύπες απο πλούσιο σε στεγνό,αυτό δεν μπορεί να το ρυθμίσει στο δυναμόμετρο? Και το μοτο στο δρόμο να πηγαίνει ομαλά και καλύτερα?Ε τότε να πετάξουν όλοι τα commander και να πεταχτώ να πω στον μηχανικό και έναν απο τους καλύτερους του χώρου για χαρτογραφήσεις οτι 2 ώρες στο δυναμόμετρο τις έκανε για να μου κάνει μόστρα την δουλειά του.
    Και στο κάτω-κάτω εγώ ξέρω αν πηγαίνει καλύτερα το cbrάκι που το έχω 5 χρόνια και τα 2 τελευταία αποκλειστικό track-bike!
    2)Κάνεις τεράστιο λάθος.Απλά μετράς στην 5η ταχύτητα και όχι την 6η .(μην με κάνεις να σκανάρω τα φυλλάδια τώρα που εχει 248,2 με την 5η).Και απλά εγω υπολόγισα σε συζήτηση με μηχανικό τότενες οτι με την 6η και το -1 μπροστα αντε να πάει 254-255

    1) για να δουλευει σωστα ενα μηχανακι σε ολο το φασμα των στροφων πρεπει να ρυθμιστει με καυσαναλυτη στον δρομο και οχι στο δυναμομετρο...
    με συγκεκριμενες τεχνικες το μιγμα και το προγραμμα κανει το μηχανακι να φαινεται δυνατοτερο στο δυναμομετρο, ενω επι της ουσιας στον δρομο παει χειροτερα απ'οτι πηγαινε...

    2) το οτι μετρας την 5η και οχι την 6η επι της ουσιας δεν λεει τιποτα...την τελικη την μετραμε στον δρομο (σε ισαδι κατα προτιμηση) και με gps...
    στο δυναμομετρο υπαρχουν "ιδανικες συνθηκες" τις οποιες δεν τις βρισκουμε ποτε στον δρομο και επισης υπαρχει ευνοϊκοτερη αντισταση απο το τυμπανο στην ροδα...

    αν τωρα εχεις και αλλο γραναζι, αλλαζουν δραματικα τα πραγματα και δεδομενου οτι υπαρχει και μια αποκλιση στα μοτερ του εργοστασιου της ταξης του 5% σε δυναμη, δεν μπορεις να υπολογισεις τιποτα...
    ολα κατα προσεγγιση λοιπον...

Σελίδα 15 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 51011121314151617181920 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBR 1000 Vs R1
    από wintersunset στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 08:57
  2. CBR 600RR vs ανταγωνισμός
    από onireum στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 88
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2006, 16:00
  3. cbr-125 vs CBR-600RR!!!
    από Kizoku στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2006, 11:14
  4. cbr 600rr vs yamaπα r6
    από tassosrr στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 110
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2006, 10:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF