Σελίδα 17 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819202122 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 241 έως 255 από 356

Θέμα: CBR F4 vs ALL

  1. #241
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    θα σου δωσω ενα παραδειγμα. μιας και τα αισθητηρια μας οργανα δεν ειναι χρονομετρα ομονος τροπος να καταλαβεις την απειροελαχιστη πτωση αποδοσης του συμπλεκτη σου ειναι κοντα στην τελικη του δεν θα την πιανει το ιδιο γρηγορα με πριν. επιβεβαιωμενο. τα 100 η 150 αλογα του καθνος του δινουν μια πολυ ωραια και δυνατη αισθηση επιταχυνσης αλλα το οτι ο συμπλεκτης θα πατιναρει ελαχιστα οσο πιο πολυ ανεβουν τα χιλιομετρα δεν μπορει να το αρνηθει κανεις. δεν ειπα οτι ειναι βλαβη η κατι παρομοιο απλη φυσικη ειναι. το φορτιο ειναι τεραστιο. η δυναμη του αερα απο την μια κι οι σχεση του κιβωτιου (δεν εννοω την 6η αλλα τον λογο μεταδοσης) κανουν το εργο του συμπλεκτη πιο δυσκολο. αν δεν με καταλαβαινεις και παλι πανε τρεξε με εναν φιλο σου. με ενα 600. αν εχεις παλια δισκακια κλπ πανε κανε αλλαγη και ξανατρεξε. θα δεις οτι ειδικα στα πολλα χλμ η διαφορα στην δευτερη περιπτωση θα ειναι μικροτερη αν ειναι ο αλλος μπροστα η μεγαλυτερη αν ησουν εσυ. και το ξαναλεω δεν μιλαμε για την περιπτωση που ειναι χαλια και πατιναρει και με την πρωτη ταχυτητα.
    αλλα ολο αυτο σου το λεω για να δεις οτι κανενα προγραμμα υπολογισμου δεν ειναι ικανο να σου δωσει την ακριβη ταχυτητα. η φυσικα στον πραγματικο κοσμο ειναι μια ουτοπια..

  2. #242
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    θα σου δωσω ενα παραδειγμα. μιας και τα αισθητηρια μας οργανα δεν ειναι χρονομετρα ομονος τροπος να καταλαβεις την απειροελαχιστη πτωση αποδοσης του συμπλεκτη σου ειναι κοντα στην τελικη του δεν θα την πιανει το ιδιο γρηγορα με πριν. επιβεβαιωμενο. τα 100 η 150 αλογα του καθνος του δινουν μια πολυ ωραια και δυνατη αισθηση επιταχυνσης αλλα το οτι ο συμπλεκτης θα πατιναρει ελαχιστα οσο πιο πολυ ανεβουν τα χιλιομετρα δεν μπορει να το αρνηθει κανεις. δεν ειπα οτι ειναι βλαβη η κατι παρομοιο απλη φυσικη ειναι. το φορτιο ειναι τεραστιο. η δυναμη του αερα απο την μια κι οι σχεση του κιβωτιου (δεν εννοω την 6η αλλα τον λογο μεταδοσης) κανουν το εργο του συμπλεκτη πιο δυσκολο. αν δεν με καταλαβαινεις και παλι πανε τρεξε με εναν φιλο σου. με ενα 600. αν εχεις παλια δισκακια κλπ πανε κανε αλλαγη και ξανατρεξε. θα δεις οτι ειδικα στα πολλα χλμ η διαφορα στην δευτερη περιπτωση θα ειναι μικροτερη αν ειναι ο αλλος μπροστα η μεγαλυτερη αν ησουν εσυ. και το ξαναλεω δεν μιλαμε για την περιπτωση που ειναι χαλια και πατιναρει και με την πρωτη ταχυτητα.
    αλλα ολο αυτο σου το λεω για να δεις οτι κανενα προγραμμα υπολογισμου δεν ειναι ικανο να σου δωσει την ακριβη ταχυτητα. η φυσικα στον πραγματικο κοσμο ειναι μια ουτοπια..

    μαζι σου.
    αλλα αν μιλαμε για μετρηση τελικης που να αντιπροσωπευει πχ ολα τα φ4ι δεν μιλαμε για κανα χρεπι.
    μαζι σου και παλι.τεραστιες οι δυναμεις.ειμαι σιγουρος ομως οτι ο σχεδιαστης στην honda που σχεδιασε τον συμπλεκτη μας ξερει ακριβως και ποσο μεγαλες ειναι.
    γιατι να τον σχεδιασει ετσι ωστε να πατιναρει.κατι που θα ηταν και καταστροφικο για την παρτη του?

  3. #243
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    γιατι δεν μπορει να βαλει με την φυση. και τα 1000 το ιδιο παθαινουν απλα σε πιο πολλα χαω λογω δυναμης.

  4. #244
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    βρε δεν πας να ψαρεψεις και γλαρους με συρτη!!

    στο gearing commander.
    θα κατσω να μετρησω περιμετρο πισω τροχου και θα την εισαγω στο συστημα και θα δουμε με μαθηματικη ακριβεια ποσα κμ θα διανυσει ο τροχος μου σε 1 ωρα αν ο κινητηρας περιστρφεται με 14200 σ.α.λ. στην 5η και στην 6η σχεση.
    Συνημμένο 274690
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    χωρις να το ξερω 100%
    υποθετω οτι αν πατιναρει ο συμπλεκτης θα εχει λογικα προβλημα οπως επισης αν πατιναρει και να μην εχει θα αποκτησει συντομα προβληματα.
    το σκεπτικο μου ειναι το εξης.
    εχουμε ενα συμπλεκτη που σχεδιαστικε πχ να διαχειριστει 100αλογακια σε καλη κατασταση κομπλε ολα.
    δεν νιωθεις το παραμικρο πατιναρισμα επιταχυνωντας.
    αν τωρα πας πχ και βαλεις αλλη εξατμιση φιλτρο κτλ και παρει λεμε τωρα 10 ακομα πονι.
    ποτε δεν εχεις προβλημα με τον συμπλεκτη.
    10% αυξηση δεν ειναι κ τπτ.
    αν πατιναριζε μαμα οπως λες τοτε με συν 10% θα γ@μιωτ@ν στην τελικη του.

    τελος σου λεω ενα πραγμα.
    παρε ενα παπακι ας πουμε 50ρι.
    εχει σχεδιαστει να διαχειριστει περιπου 5αλογα.
    και ομως πολλοι το κανουν 100cc 150cc κτλ.
    και ο συμπλεκτης αντεχει απλα πολυ λιγοτερο.

    μου φαινεται αδιανοητο η honda και η καθε εταιρια να σχεδιαζει καποιο εξαρτημα που τα ορια του ειναι κοντα η ΚΑΤΩ απο αυτα που χρειαζεται η μηχανη για την οποια σχεδιαστηκε.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    μαζι σου.
    αλλα αν μιλαμε για μετρηση τελικης που να αντιπροσωπευει πχ ολα τα φ4ι δεν μιλαμε για κανα χρεπι.
    μαζι σου και παλι.τεραστιες οι δυναμεις.ειμαι σιγουρος ομως οτι ο σχεδιαστης στην honda που σχεδιασε τον συμπλεκτη μας ξερει ακριβως και ποσο μεγαλες ειναι.
    γιατι να τον σχεδιασει ετσι ωστε να πατιναρει.κατι που θα ηταν και καταστροφικο για την παρτη του?

    ομορφουλη, ακου για να τελειωνουμε...
    οσους πινακες και να μου βαλεις και οτι και να μου λες για δυναμομετρα και κοφτιασμενες 5ες, το θεμα ειναι οτι ο δρομος ειναι η μεγαλυτερη αληθεια...και οσον αφορα τα ανοιγματα με αλλους και οσον αφορα την τελικη...
    τα θεωρητικα των πινακων και του δυναμομετρου δεν λενε τιποτα...

    στον δρομο παιζουν ρεαλιστικοι παραγοντες οπως:
    1) αντισταση αερα (η αεροδυναμικη σε αυτα τα χιλιομετρα παιζει καθοριστικοτατο ρολο για το ποσα μπορει να πιασει το μηχανακι...μηχανακια με ιδια αλογα και ροπη μπορει να εχουν τρελη διαφορα στην τελικη τους λογω του σχηματος τους)
    2) θερμοκρασια περιβαλλοντος (παιζουν τρελες αποκλισεις σε νουμερα ιπποδυναμης αν υπαρχει ζεστη ή πολυ κρυο...ειτε στο δυναμομετρο, ειτε στον δρομο)
    3) πυκνοτητα αερα (το μιγμα αλλαζει δραματικα και χανονται αλογα αν εισαι μακρυα απο την επιφανεια της θαλασσας)

    αν υπολογισεις οτι παιζουν και διαφορες απο μηχανακι σε μηχανακι (οχι μοντελο) απ'οταν βγαινουν απο το εργοστασιο, καταλαβαινεις οτι ολα ειναι σχετικα...

    γι'αυτο και πλεον οι μετρησεις ιπποδυναμης γινονται συγκεκριμενα (βλ. e-bike) και γραφουν
    1) δυναμομετρο
    2) θερμοκρασια περιβαλλοντος
    3) υγρασια
    4) ατμοσφαιρικη πιεση
    5) υψομετρο
    6) αριθμος πλαισιου
    7) χλμ στο οδομετρο

    αλλιως, σου ξαναειπα, θα ηταν πανευκολο να βγαζουμε την τελικη του οχηματος μονο ξεροντας την πρωτευουσα και την τελικη μεταδοση προς τις σχεσεις...
    και για να σου απαντησω και πιο συγκεκριμενα, δεν μας νοιαζει τι χλμ θα γραψει ο τροχος σου σε μια αωρα αν το μηχανακι σου πηγαινει με 14200(υποθετω κοφτης) γιατι δεν θα υπαρχουν οι υπολοιπες παραμετροι...

    η φωτογραφια ειναι παρμενη απο το ebike τευχος 49 Ιουλιος 2012
    α, και τελος απο εμενα...
    ας νομιζετε οτι πηγαινει και με 400...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nuda ebike.jpg 
Προβολές:	142 
Μέγεθος:	91,6 KB 
ID:	274692

  5. #245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ομορφουλη, ακου για να τελειωνουμε...
    οσους πινακες και να μου βαλεις και οτι και να μου λες για δυναμομετρα και κοφτιασμενες 5ες, το θεμα ειναι οτι ο δρομος ειναι η μεγαλυτερη αληθεια...και οσον αφορα τα ανοιγματα με αλλους και οσον αφορα την τελικη...
    τα θεωρητικα των πινακων και του δυναμομετρου δεν λενε τιποτα...

    στον δρομο παιζουν ρεαλιστικοι παραγοντες οπως:
    1) αντισταση αερα (η αεροδυναμικη σε αυτα τα χιλιομετρα παιζει καθοριστικοτατο ρολο για το ποσα μπορει να πιασει το μηχανακι...μηχανακια με ιδια αλογα και ροπη μπορει να εχουν τρελη διαφορα στην τελικη τους λογω του σχηματος τους)
    2) θερμοκρασια περιβαλλοντος (παιζουν τρελες αποκλισεις σε νουμερα ιπποδυναμης αν υπαρχει ζεστη ή πολυ κρυο...ειτε στο δυναμομετρο, ειτε στον δρομο)
    3) πυκνοτητα αερα (το μιγμα αλλαζει δραματικα και χανονται αλογα αν εισαι μακρυα απο την επιφανεια της θαλασσας)

    αν υπολογισεις οτι παιζουν και διαφορες απο μηχανακι σε μηχανακι (οχι μοντελο) απ'οταν βγαινουν απο το εργοστασιο, καταλαβαινεις οτι ολα ειναι σχετικα...

    γι'αυτο και πλεον οι μετρησεις ιπποδυναμης γινονται συγκεκριμενα (βλ. e-bike) και γραφουν
    1) δυναμομετρο
    2) θερμοκρασια περιβαλλοντος
    3) υγρασια
    4) ατμοσφαιρικη πιεση
    5) υψομετρο
    6) αριθμος πλαισιου
    7) χλμ στο οδομετρο

    αλλιως, σου ξαναειπα, θα ηταν πανευκολο να βγαζουμε την τελικη του οχηματος μονο ξεροντας την πρωτευουσα και την τελικη μεταδοση προς τις σχεσεις...
    και για να σου απαντησω και πιο συγκεκριμενα, δεν μας νοιαζει τι χλμ θα γραψει ο τροχος σου σε μια αωρα αν το μηχανακι σου πηγαινει με 14200(υποθετω κοφτης) γιατι δεν θα υπαρχουν οι υπολοιπες παραμετροι...

    η φωτογραφια ειναι παρμενη απο το ebike τευχος 49 Ιουλιος 2012
    α, και τελος απο εμενα...
    ας νομιζετε οτι πηγαινει και με 400...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nuda ebike.jpg 
Προβολές:	142 
Μέγεθος:	91,6 KB 
ID:	274692
    συμφωνω με ολα τα παραπανω μονο που οι εταιρειες εχουν σχεδιαστικο προγραμμα αεροδυναμικης,συραγγες αεροδυναμικης,πιστες,κ.α.ξερουν πολυ καλα τι κανουν και τι φτιαχνουν.επισης ει8ναι τοσο πολυ εξειδικευμενες που ξερουν σχεδον τι βγαζει πρωτο βλαβη και που.ποσο αντεχει στην διαρκεια του χρονου.και ειδικα εταιρειες τετοιου βελινεκους με θεορατα μπατζετ.
    πετρος

  6. #246
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Ρε τι μου θυμήσατε...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	CIMG2405_2.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	103,8 KB 
ID:	274714
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #247
    Εμένα με μπερδέψατε...

    Γιατί πράγμα κουβεντιάζετε;
    Think faster than you ride

  8. #248
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Εμένα με μπερδέψατε...

    Γιατί πράγμα κουβεντιάζετε;
    Aπλό...

    το 600FS είναι το καλύτερο έβερ μοτοσακό
    παίρνει τα παντα όλα τα μοτοσακά ρολαριστά και στα 0-400
    δεν βρίσκει κάτω (εκτός αν πέσεις)
    κάνει στα Μέγαρα κάτω από 1.10
    Eχει τελική 1,2 Μach (0,1 mach κάτω από το κατάπτυστο Βεστρομ)

    Άρα όσοι πάνε και δίνουν ένα σκασμό λεφτά για να πάρουν κάτι άλλο είναι αφελείς.

    :flame:
    Τελευταία τροποποίηση από sniper; 20/11/2012 στις 20:03.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #249
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Μου φαίνεται το ΔΝΤ κάνει ζημιά και στην κρίση κάποιων...
    Αν κάποιος πιστεύει ότι το CBRF(χωρίς ν'ανοιχτεί μοτέρ,χωρίς νίτρα,χωρίς κάρμπον πλαίσιο και αεροδυναμική Mirage2000) μπορεί να πάει παν'από 245-250 πραγματικά (δεν εννοώ στον καιάδα) τότε κάτι δεν πάει καλά.
    Ο Γιούλ Μπρίνερ ν'αναστηθεί και να κάνει χωρίστρα δε γίνεται,τέλος.Δεν έχει ούτε τ'άλογα,ούτε την αεροδυναμική.

    Τα περί δυναμομετρήσεων ασχολίαστα,όπως επίσης και όσοι πιστεύουν ότι μόνο με δυναμόμετρο μπορεί να ρυθμιστεί μηχανάκι,ειδικά αν έχει ram air...Εν έτι 2012 τελικά υπάρχει κόσμος που ζει στα '90s...


    Αν και,λίγο οφ τόπικ θα σταθώ στο παρακάτω.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από petros1972 Προβολή μηνύματος
    συμφωνω με ολα τα παραπανω μονο που οι εταιρειες εχουν σχεδιαστικο προγραμμα αεροδυναμικης,συραγγες αεροδυναμικης,πιστες,κ.α.ξερουν πολυ καλα τι κανουν και τι φτιαχνουν.επισης ει8ναι τοσο πολυ εξειδικευμενες που ξερουν σχεδον τι βγαζει πρωτο βλαβη και που.ποσο αντεχει στην διαρκεια του χρονου.και ειδικα εταιρειες τετοιου βελινεκους με θεορατα μπατζετ.
    Ξέρουν παν'απ'όλα καλύτερα πώς να βγάζουν κέρδος κρατώντας το κόστος χαμηλά.Αυτό πετυχαίνεται κρατώντας το χρόνο δοκιμών και εξέλιξης σε όσο γίνεται μικρότερα επίπεδα(κοινώς τελειώνετε ρε μαλάκες να ετοιμάσουμε το μηχανάκι της επόμενης χρονιάς..)
    Το πετυχαίνουν επίσης μην κάνοντας κάθε εξάρτημα το καλύτερα δυνατό(best) αλλά επαρκώς καλό για τους αναβάτες και την χρήση που προορίζεται(good enough δηλαδή).

    Κάνουν επίσης πολλές δοκιμές σε πίστες και δρόμο.
    Έχε επίσης υπ'όψη ότι τις απασχολούν θέματα όπως μετρήσεις θορυβου και ρύπων.Αυτές δε συμβαδίζουν πάντα με τα ιδανικά μίγματα.

    Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το ίδο μηχανάκι αλλιώς αποδίδει στη Δανία αλλιώς στην Αφρική,σωστά;

    Εκεί λοιπόν που έρχεται κάποιος που ξέρει τί του γίνεται και βελτιώνει ένα ήδη καλό προϊόν.

    Η εταιρεία μπορεί να φτιάξει το τέλειο μηχανάκι απλά θα'ναι τόσο ακριβό που δε θα μπορείς να το αγοράσεις!
    Γι'αυτό μη θεοποιείτε καμμιά εταιρεία,κανένα μηχανάκι.Να κερδίσουν θέλουν,απλά.

  10. #250
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ομορφουλη, ακου για να τελειωνουμε...
    οσους πινακες και να μου βαλεις και οτι και να μου λες για δυναμομετρα και κοφτιασμενες 5ες, το θεμα ειναι οτι ο δρομος ειναι η μεγαλυτερη αληθεια...και οσον αφορα τα ανοιγματα με αλλους και οσον αφορα την τελικη...
    τα θεωρητικα των πινακων και του δυναμομετρου δεν λενε τιποτα...

    στον δρομο παιζουν ρεαλιστικοι παραγοντες οπως:
    1) αντισταση αερα (η αεροδυναμικη σε αυτα τα χιλιομετρα παιζει καθοριστικοτατο ρολο για το ποσα μπορει να πιασει το μηχανακι...μηχανακια με ιδια αλογα και ροπη μπορει να εχουν τρελη διαφορα στην τελικη τους λογω του σχηματος τους)
    2) θερμοκρασια περιβαλλοντος (παιζουν τρελες αποκλισεις σε νουμερα ιπποδυναμης αν υπαρχει ζεστη ή πολυ κρυο...ειτε στο δυναμομετρο, ειτε στον δρομο)
    3) πυκνοτητα αερα (το μιγμα αλλαζει δραματικα και χανονται αλογα αν εισαι μακρυα απο την επιφανεια της θαλασσας)

    αν υπολογισεις οτι παιζουν και διαφορες απο μηχανακι σε μηχανακι (οχι μοντελο) απ'οταν βγαινουν απο το εργοστασιο, καταλαβαινεις οτι ολα ειναι σχετικα...

    γι'αυτο και πλεον οι μετρησεις ιπποδυναμης γινονται συγκεκριμενα (βλ. e-bike) και γραφουν
    1) δυναμομετρο
    2) θερμοκρασια περιβαλλοντος
    3) υγρασια
    4) ατμοσφαιρικη πιεση
    5) υψομετρο
    6) αριθμος πλαισιου
    7) χλμ στο οδομετρο

    αλλιως, σου ξαναειπα, θα ηταν πανευκολο να βγαζουμε την τελικη του οχηματος μονο ξεροντας την πρωτευουσα και την τελικη μεταδοση προς τις σχεσεις...
    και για να σου απαντησω και πιο συγκεκριμενα, δεν μας νοιαζει τι χλμ θα γραψει ο τροχος σου σε μια αωρα αν το μηχανακι σου πηγαινει με 14200(υποθετω κοφτης) γιατι δεν θα υπαρχουν οι υπολοιπες παραμετροι...

    η φωτογραφια ειναι παρμενη απο το ebike τευχος 49 Ιουλιος 2012
    α, και τελος απο εμενα...
    ας νομιζετε οτι πηγαινει και με 400...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nuda ebike.jpg 
Προβολές:	142 
Μέγεθος:	91,6 KB 
ID:	274692
    αχ...αχ...αχ...
    παμε ξανα...
    με απλα παραδειγματα...

    εστω οτι η περιμετρος της ροδας ειναι 1 μετρο.
    και περιστρεφεται με μαξιμουμ 10 στροφες το δευτερολεπτο.δλδ 600 rpm.
    τοτε. παει με 10μετρα/δευτερολεπτο δλδ 36 km/h
    σωστα??
    πιανει δλδ με την μια σχεση που εχει (1:1) 36 κμ/ωρα στις 600 σ.α.λ.
    αυτο ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ να γινει στον δρομο ειναι αληθηνο περα απο καθε αμφισβητηση.
    το οτι φτανει λοιπον η πεμπτη στον κοφτη δλδ στις 14200 τοτε η μηχανη παει με 250 εκεινη την στιγμη.fini.
    την πεμτη την κοφτιαζει ας πουμε και με αντιθετο αερα.
    δυσκολα θα βρεις οχημα που σε ευθεια ισαδι δεν μπορει να κοφτιασει την 5η.
    μερικα κοφτιαζουν και την 6η.


    στο οτι η ιπποδυναμη αλλαζει αναλογα με τον αναδρομο ερμη η την θερμοκρασια τα γνωριζω καλα.
    αλλα κρινεις εκ του αποτελεσματος.
    η 5η στο cbr 600f4i πιανει κοφτη.Τελος.
    στις 14200 με σχεση πρωτευουσας μεταδοσης χ με 5η σχεση με λογο Υ με λογο δευτερευουσας μεταδοσης φ και περιμετρο τροχου ν.
    απλα πραγματα...

  11. #251
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    αχ...αχ...αχ...
    παμε ξανα...
    με απλα παραδειγματα...

    εστω οτι η περιμετρος της ροδας ειναι 1 μετρο.
    και περιστρεφεται με μαξιμουμ 10 στροφες το δευτερολεπτο.δλδ 600 rpm.
    τοτε. παει με 10μετρα/δευτερολεπτο δλδ 36 km/h
    σωστα??
    πιανει δλδ με την μια σχεση που εχει (1:1) 36 κμ/ωρα στις 600 σ.α.λ.
    αυτο ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ να γινει στον δρομο ειναι αληθηνο περα απο καθε αμφισβητηση.
    το οτι φτανει λοιπον η πεμπτη στον κοφτη δλδ στις 14200 τοτε η μηχανη παει με 250 εκεινη την στιγμη.fini.
    την πεμτη την κοφτιαζει ας πουμε και με αντιθετο αερα.
    δυσκολα θα βρεις οχημα που σε ευθεια ισαδι δεν μπορει να κοφτιασει την 5η.
    μερικα κοφτιαζουν και την 6η.


    στο οτι η ιπποδυναμη αλλαζει αναλογα με τον αναδρομο ερμη η την θερμοκρασια τα γνωριζω καλα.
    αλλα κρινεις εκ του αποτελεσματος.
    η 5η στο cbr 600f4i πιανει κοφτη.Τελος.
    στις 14200 με σχεση πρωτευουσας μεταδοσης χ με 5η σχεση με λογο Υ με λογο δευτερευουσας μεταδοσης φ και περιμετρο τροχου ν.
    απλα πραγματα...
    Έτσι μπακάλικα δεν κάνεις τίποτα. Το ελαστικό δεν παραμορφώνεται?????
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  12. #252
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    αχ...αχ...αχ...
    μπλα...μπλα...μπλα...


    αυτά είναι θεωρία.

    στην πράξη να σου δώσω ένα GPS (GPS, όχι navigator με χάρτες) και να γίνουν μετρήσεις κανονικές;


    υγ: σου βάζω τη βενζίνη
    Give me fuel, Give me fire

  13. #253
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    αχ...αχ...αχ...
    παμε ξανα...
    με απλα παραδειγματα...

    ............................

    στο οτι η ιπποδυναμη αλλαζει αναλογα με τον αναδρομο ερμη η την θερμοκρασια τα γνωριζω καλα.
    αλλα κρινεις εκ του αποτελεσματος.
    η 5η στο cbr 600f4i πιανει κοφτη.Τελος.
    στις 14200 με σχεση πρωτευουσας μεταδοσης χ με 5η σχεση με λογο Υ με λογο δευτερευουσας μεταδοσης φ και περιμετρο τροχου ν.
    απλα πραγματα...
    Φίλε είσαι εντελώς λάθος διότι όπως λέει και ο πιο κάτω
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    Έτσι μπακάλικα δεν κάνεις τίποτα. Το ελαστικό δεν παραμορφώνεται?????
    παραμορφώνεται και πολύ μάλιστα...

    Ωραία,κόφτιασε την 5η.Ε και;Βάλε 6η να δούμε πού θα φτάσει.

    Άμα είστε βιτσιόζοι τότε δεν ασχολείστε ούτε με GPS ούτε gearing commander.
    Δυο ακτίνες laser παράλληλες σε γνωστή απόσταση d (σε μέτρα) μεταξύ τους(πχ 0,2m=20cm).
    Κόβει το μηχανάκι τη μια τη στιγμή t1 και της 2η τη στιγμή t2
    Tαχύτητα=d/(t2-t1).
    Aυτό θα'ναι m/sec.Κάντε το μετά km/h.

    Oυσιαστικά κάνετε ένα speed trap.

  14. #254
    Ε ναί ρε παιδιά....για το Θεό...κανείς δεν έχει μετρήσει μια φορά στα τόσα χρόνια παρουσίας του μοντέλου ιδανικά, σε ευθεία (ευθεία όμως, χωρίς αέρα), με όλα (αλυσιδογράναζα, λάστιχα, ρουλεμάν κτλ) σωστά συντηρημένα...με GPS.....??????? Τι συζητάμε....
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  15. #255
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    μπλα μπλα μπλα ε;
    πως φαινεται οτι καποιος την ωρα τις θεωριας πεταγε σαιτες.χαχαχα
    λοιπον μαγκες.
    αντε και παραμορφωνεται το λαστιχο.(αρκετα για να εχει καποια αξιολογη επιπτωση)
    για μαντεψτε προς τα που παραμορφωνεται....
    μια ειναι η κυρια δυναμη που κυριαρχει οταν περιστρεφεται ενα αντικειμενο με μεγαλη ταχυτητα.“γυρω γυρω ολοι“ κανατε ποτε οταν εισασταν μικρα;
    εχετε αναρωτηθει γιατι τα λαστιχα εχουν δεικτη μεγιστης ταχυτητας;;;
    φυγοκεντρος κυριοι...
    αν κανει κατι το λαστιχο σε αυτες τις ταχυτητες αυτο ειναι να μεγαλωνει την διαμετρο του.αρα και την περιμετρο του.
    αυτο σημαινει οτι αν στα χαρτια βγαζεις 250 στην πραξη θα βγαλει και-αν και ελαχιστα-παραπανω.πχ 250,1 ξερω γω.και αυτο γιατι εχει διασταλθει το πατουμενο μας.
    λογικη παιδια...
    οσο για την προκληση-προσκληση δεχομαι!! πως να πω οχι σε τσαμπα βενζινη;
    Τελευταία τροποποίηση από GiannisBlessed; 21/11/2012 στις 00:11.

Σελίδα 17 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819202122 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBR 1000 Vs R1
    από wintersunset στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 08:57
  2. CBR 600RR vs ανταγωνισμός
    από onireum στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 88
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2006, 16:00
  3. cbr-125 vs CBR-600RR!!!
    από Kizoku στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2006, 11:14
  4. cbr 600rr vs yamaπα r6
    από tassosrr στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 110
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2006, 10:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF