ομορφουλη, ακου για να τελειωνουμε...
οσους πινακες και να μου βαλεις και οτι και να μου λες για δυναμομετρα και κοφτιασμενες 5ες, το θεμα ειναι οτι ο δρομος ειναι η μεγαλυτερη αληθεια...και οσον αφορα τα ανοιγματα με αλλους και οσον αφορα την τελικη...
τα θεωρητικα των πινακων και του δυναμομετρου δεν λενε τιποτα...
στον δρομο παιζουν ρεαλιστικοι παραγοντες οπως:
1) αντισταση αερα (η αεροδυναμικη σε αυτα τα χιλιομετρα παιζει καθοριστικοτατο ρολο για το ποσα μπορει να πιασει το μηχανακι...μηχανακια με ιδια αλογα και ροπη μπορει να εχουν τρελη διαφορα στην τελικη τους λογω του σχηματος τους)
2) θερμοκρασια περιβαλλοντος (παιζουν τρελες αποκλισεις σε νουμερα ιπποδυναμης αν υπαρχει ζεστη ή πολυ κρυο...ειτε στο δυναμομετρο, ειτε στον δρομο)
3) πυκνοτητα αερα (το μιγμα αλλαζει δραματικα και χανονται αλογα αν εισαι μακρυα απο την επιφανεια της θαλασσας)
αν υπολογισεις οτι παιζουν και διαφορες απο μηχανακι σε μηχανακι (οχι μοντελο) απ'οταν βγαινουν απο το εργοστασιο, καταλαβαινεις οτι ολα ειναι σχετικα...
γι'αυτο και πλεον οι μετρησεις ιπποδυναμης γινονται συγκεκριμενα (βλ. e-bike) και γραφουν
1) δυναμομετρο
2) θερμοκρασια περιβαλλοντος
3) υγρασια
4) ατμοσφαιρικη πιεση
5) υψομετρο
6) αριθμος πλαισιου
7) χλμ στο οδομετρο
αλλιως, σου ξαναειπα, θα ηταν πανευκολο να βγαζουμε την τελικη του οχηματος μονο ξεροντας την πρωτευουσα και την τελικη μεταδοση προς τις σχεσεις...
και για να σου απαντησω και πιο συγκεκριμενα, δεν μας νοιαζει τι χλμ θα γραψει ο τροχος σου σε μια αωρα αν το μηχανακι σου πηγαινει με 14200(υποθετω κοφτης) γιατι δεν θα υπαρχουν οι υπολοιπες παραμετροι...
η φωτογραφια ειναι παρμενη απο το ebike τευχος 49 Ιουλιος 2012
α, και τελος απο εμενα...
ας νομιζετε οτι πηγαινει και με 400...
