Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για ασφαλέστερες και πιο «πράσινες» μοτοσικλέτες

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για ασφαλέστερες και πιο «πράσινες» μοτοσικλέτες

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε σήμερα, Τρίτη, 20 Νοεμβρίου, το νέο ευρωπαϊκό κανονισμό που θα καταστήσει τις μοτοσικλέτες πιο ασφαλείς και λιγότερες ρυπογόνες. Οι νέοι κανόνες θα εφαρμοστούν από το 2016 σε όλα τα μηχανοκίνητα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα, καθώς επίσης και στις τετράκυκλες μοτοσικλέτες, από μοτοποδήλατα μέχρι μηχανές μεγάλου κυβισμού.

    Το ΕΚ ενέκρινε την εφαρμογή αυστηρότερων προδιαγραφών για την ασφάλεια και τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων αυτών, τα οποία αν και αντιπροσωπεύουν σήμερα μόλις το 2% των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρώπης, ευθύνονται για το 16% των θανατηφόρων ατυχημάτων.

    Ασφαλέστερες μοτοσικλέτες

    Βάσει του νέου κανονισμού, όλες οι "μεγαλύτερες" μοτοσικλέτες (άνω των 125 cc) θα πρέπει να διαθέτουν το σύστημα φρεναρίσματος ABS, ενώ οι " μικρότερες" (κάτω των 125 cc) θα πρέπει να διαθέτουν είτε το σύστημα ABS είτε το σύστημα CBS (σύστημα συνδυασμένης πέδησης).

    Μέχρι το τέλος του 2019, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να παρουσιάσει μια ανάλυση κόστους-αποτελεσματικότητας, με συστάσεις για το αν χρειάζεται να καταστεί υποχρεωτικό το σύστημα ABS για όλες τις μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως κυβισμού.

    Οι ευρωβουλευτές χαιρέτισαν επίσης τα μέτρα που αφορούν τη βελτίωση της ορατότητας των μοτοσικλετών και των αναβατών, με την εισαγωγή της αυτόματης έναρξης λειτουργίας του φωτισμού όταν ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία.

    Πιο "πράσινες" μοτοσικλέτες

    Όλα τα οχήματα της κατηγορίας L εκπέμπουν δυσανάλογα μεγάλες ποσότητες ρύπων. Για το λόγο αυτό οι ευρωβουλευτές ψήφισαν υπέρ της εφαρμογής των προδιαγραφών για τις εκπομπές ρύπων Euro 4 στις μοτοσικλέτες από το 2016, στα μοτοποδήλατα από το 2017 και των προδιαγραφών Euro 5 σε όλα τα δίκυκλα ή τρίκυκλα οχήματα από το 2020.

    Οι ευρωβουλευτές υποστήριξαν επίσης τη σταδιακή εισαγωγή προηγμένων συστημάτων OBD (διαγνωστικά συστήματα οχήματος) προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματικότερη αναφορά βλαβών στα συστήματα λειτουργικής ασφάλειας, καλύτερος έλεγχος των εκπομπών, αλλά και διευκόλυνση της αποτελεσματικής και αποδοτικής επισκευής των οχημάτων.

    Ο νέος κανονισμός, που εγκρίθηκε με 643 ψήφους υπέρ, 16 κατά και 18 αποχές, μένει τώρα να εγκριθεί και επισήμως από τα κράτη μέλη. Ο κανονισμός θα αφορά μόνο τα καινούρια μηχανοκίνητα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα, καθώς επίσης και τις τετράκυκλες μοτοσικλέτες που θα ξεκινήσουν να πωλούνται από το 2016 και έπειτα.

  2. #2
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Βάσει του νέου κανονισμού, όλες οι "μεγαλύτερες" μοτοσικλέτες (άνω των 125 cc) θα πρέπει να διαθέτουν το σύστημα φρεναρίσματος ABS, ενώ οι " μικρότερες" (κάτω των 125 cc) θα πρέπει να διαθέτουν είτε το σύστημα ABS είτε το σύστημα CBS (σύστημα συνδυασμένης πέδησης).
    Δηλαδή το 2016 θα πρέπει να βάλω ΑBS στο Μαυροπούλι και να καταργήσω το CBS??

  3. #3
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από menos Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή το 2016 θα πρέπει να βάλω ΑBS στο Μαυροπούλι και να καταργήσω το CBS??
    Μιλάμε για καινούριες μοτοσυκλέτες...

  4. #4
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν θα μπορέσουν να αναπτύξουν κινητήρες με εκπομπή ρύπων EURO4 και 5 διατηρώντας όμως παράλληλα τις ίδιες επιδόσεις! Ο χώρος που έχουμε στα μηχανάκια είναι αρκετά περιορισμένος για να εξελίξει κάποιος το οτιδήποτε
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    849
    παρτε μοτο τωρα οσο προλαβαινετε αλλιως μετα φιμωτρο!

  6. #6
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Μιλάμε για καινούριες μοτοσυκλέτες...
    Ναι, σύμφωνοι.. γιατί μυρίζομαι όμως πως με τον νέο νόμο που θα ισχύσει απο το 2016 θα βρούν τρόπο να μας αναγκάζουν να κάνουμε μετατροπές "για την δική μας ασφάλεια.."?

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από menos Προβολή μηνύματος
    Ναι, σύμφωνοι.. γιατί μυρίζομαι όμως πως με τον νέο νόμο που θα ισχύσει απο το 2016 θα βρούν τρόπο να μας αναγκάζουν να κάνουμε μετατροπές "για την δική μας ασφάλεια.."?
    μπα, θα σε κάνουν να πληρώνεις τέλη ανάλογα με τους ρύπους, όπως στα αυτοκίνητα....

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Ακόμα ένα κολπάκι για να βάλουμε φράκτη στην εισαγωγή οικονομικών μοτοσυκλετών και να πουλάμε τις "δικές" μας υπερτιμολογημένες.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    παρτε μοτο τωρα οσο προλαβαινετε αλλιως μετα φιμωτρο!
    Αυτό !

    Τώρα που έχουμε πολλά λ7 να πάρουμε μηχανάκια καβάτζα

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Ακόμα ένα κολπάκι για να βάλουμε φράκτη στην εισαγωγή οικονομικών μοτοσυκλετών και να πουλάμε τις "δικές" μας υπερτιμολογημένες.
    +1000
    To ίδιο εφαρμόζεται και στα αυτοκίνητα για αποφυγή "εισβολής" φτηνών αυτοκινήτων από Κίνα-Ινδία κλπ.Με άλλα λόγια να προστατέψει την αυτοκινητοβιομηχανία του ο Γαλλογερμανικός άξονας.Δεν νομίζω ότι έχουν τόσο έντονα συναισθήματα για το περιβάλλον οι βιομήχανοι, απλά είναι παράπλευρο όφελος...
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  11. #11
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Αυτό !

    Τώρα που έχουμε πολλά λ7 να πάρουμε μηχανάκια καβάτζα
    +400

    Ειδικά τώρα που ξεσαβουριάζει ο Σαρακάκης με τις προσφορές του θα πάω να πάρω 5-6 μοτοσακά για ώρα ανάγκης να βρίσκονται

  12. #12
    Πριν λίγο καιρό συζητιώτανε η κατάργηση των έιτσέφσι (φρέον) στα ψυγεία/κλιματιστικά στας ευρώπας και αντικατάσταση
    από εναλλακτικά ψυκτικά μέσα.
    Αν και δεν μπορώ να μιλήσω ανοιχτά, γνωρίζω ότι στο κόλπο μπήκε στοπ από ποιους φαντάζεστε;

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Πριν λίγο καιρό συζητιώτανε η κατάργηση των έιτσέφσι (φρέον) στα ψυγεία/κλιματιστικά στας ευρώπας και αντικατάσταση από εναλλακτικά ψυκτικά μέσα. Αν και δεν μπορώ να μιλήσω ανοιχτά, γνωρίζω ότι στο κόλπο μπήκε στοπ από ποιους φαντάζεστε;
    Aπό τους Νεφελίμ;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    μια σκιά μ' ακολουθάει Το avatar του/της cityfly
    Εγγραφή
    07/05/2003
    Μηνύματα
    3.614

    Υποχρεωτικός εξοπλισμός ABS στις μοτοσικλέτες

    αυτό που λέει ο τίτλος όπως το βρήκα εδώ

    http://www.skai.gr/news/auto/article...-motosikletes/

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε την πρόταση που αφορά στις αρχές της υποχρεωτικής εφαρμογής των συστημάτων ΑΒS (συστήματα αντι-μπλοκαρίσματος τροχών) για μοτοσικλέτες πάνω από 125 κυβικά εκατοστά. Το γεγονός σε συνδυασμό με την έγκριση πρόσβασης σε πληροφορίες επισκευής και συντήρησης στην αγορά των οχημάτων αυτής της κατηγορίας ( L) μετά από μακρές συζητήσεις, έγινε ευρέως αποδεκτό από τη FIA, η οποία πρότεινε την εφαρμογή του συστήματος ασφαλείας αλλά και την όσο δυνατό ταχύτερη εφαρμογή του.

    Για τους μοτοσικλετιστές, που είναι το ιδιαίτερα ευάλωτο τμήμα της κυκλοφορίας, η FIA υποστηρίζει την άποψη να αναθέσει μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους-οφέλους τοποθέτησης ABS για τις μικρότερες μοτοσικλέτες μέχρι το τέλος του 2019. Εν τω μεταξύ, o υποχρεωτικός εξοπλισμός με συστήματα ABS στις μικρότερες κατηγορίες, εξασφαλίζει ότι οι χρήστες των μικρών μοτοποδηλάτων-μοτοσικλετών για τις αστικές μετακινήσεις θα έχουν επίσης σημαντικές βελτιώσεις στις αποστάσεις φρεναρίσματος.

    Στο πλαίσιο των δράσεων της FIA για την Οδική Ασφάλεια, η Περιφέρεια της FIA και τα μέλη της, θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2013, μια πρωτοβουλία η οποία θα διερευνήσει τις διαθέσιμες τεχνολογίες για τη βελτίωση της ασφάλειας των μοτοσικλετών έτσι ώστε να προωθηθούν οι πιο αποτελεσματικές. Δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης της διείσδυσης στην αγορά των τεχνολογιών ασφάλειας, των τεχνικών δοκιμών για τα συστήματα φρεναρίσματος, η επαγγελματική κατάρτιση των χρηστών και της ευαισθητοποίησης τους, θα πραγματοποιηθεί στη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Σλοβενία.

    -Η FIA ζήτησε την άμεση υποχρεωτική τοποθέτηση συστημάτων ΑΒS για μοτοσικλέτες άνω των 125 κυβ. εκατοστών, δεδομένης της αποδεδειγμένης ασφάλειας που προσφέρουν και με σχετικά χαμηλό κόστος. Η έρευνα που διεξάγεται από εθνικές λέσχες της FIA, έδειξε ότι έως και 500 ζωές θα σωθούν από τη μετακίνηση της ημερομηνίας εφαρμογής από το 2017 στο 2016 για τους νέους τύπους, και το από 2018 στο 2017 για τα παλαιά οχήματα.

    Το ψήφισμα του ΕΚ (643 υπέρ, 16 κατά και 18 αποχές) , ορίζει:
    -Από 1/1/2016 όλες οι μοτοσικλέτες άνω των 125 κυβ. εκατοστών που ταξινομούνται στην ΕΕ, υποχρεούνται να φέρουν ΑΒS.
    -Οι μικρότερες μοτοσικλέτες 51-125 κυβ. εκατοστά, υποχρεούνται να φέρουν σύστημα CBS (σύστημα συνδυασμένων φρένων).
    -Από το 2018 η ΕΕ θα εξετάσει το ενδεχόμενο επιβολής ABS και στα μικρά μοτοποδήλατα -50 κυβ. εκατοστά

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2004, 14:50
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2004, 10:11
  3. Για νέους και μέλλοντες γονείς (οι άλλοι τα ξέρουν)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 21:16
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2004, 10:52
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2003, 09:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF