Καλά έκανες που το άνοιξες! Κρίμα θα ήταν να πάει, τόση καλή δουλειά που έχεις κάνει, χαμένη! Το κακόμοιρο το μηχανάκι πρέπει να ήταν στα χέρια του Κόναν του σιδεροφάγου! Πολύ σπάσιμο! Καλό κουράγιο!![]()
Καλά έκανες που το άνοιξες! Κρίμα θα ήταν να πάει, τόση καλή δουλειά που έχεις κάνει, χαμένη! Το κακόμοιρο το μηχανάκι πρέπει να ήταν στα χέρια του Κόναν του σιδεροφάγου! Πολύ σπάσιμο! Καλό κουράγιο!![]()
Plastigauge μπορείς να παραγγείλεις απο διάφορα site.
Αν σε ενδιαφέρει να ειναι Ελληνικό πήγαινε www.darlas.gr και βαλε στην αναζήτηση Plastigauge, θα σου βγάλει 3 προιόντα και διαλέγεις ανάλογα την διάσταση που θέλεις.
Μην παραλείψεις να βαλεις καινούριες βίδες και παξιμάδια στις μπιέλλες!
Αναρωτιέμαι ακόμα τι κάνανε εκει μέσα...
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τώρα που το βλέπω δεύτερη φορά τα μέταλλα πρέπει να είναι από κάποιο άλλο μοντέλο η να μην ήξεραν να διαβάσουν της πόντες στο πλάι από της μπιέλες Η να άλλαξαν τα κάτω μέρη των μπιελών μεταξύ τους κατά ? λάθος ? παλικάρι μου τα πράγματα είναι τρομερά δύσκολα δες (κατα τη γνώμη μου ) τα νούμερα στη κάσα και πάρε καινούργιες μπιέλες να είσαι ήσυχος ότι δεν θα σου "ανατιναχτεί" σε καμιά νεκρά όπως σε πολλά kawa
Απολύτως τίποτα στραβό! Απλώς και η μέχρι τώρα εμπειρία μου και από όσο βλέπω και των υπολοίπων λέει, πως όπου βάλει κάποιος χέρι που δεν κατέχει το άθλημα, η στραβή καραδοκεί! Και καθώς όλοι βλέπουμε στο μοτέρ του φίλου έχει περάσει τα πάνδεινα! Έφταιγε ο μάστορας, ο ιδιοκτήτης, ο διάολος που έβαλε την ουρά του δεν μπορώ να το ξέρω! Αυτό που ξέρω είναι πως είναι τρελά ταλαιπωρημένο ενώ δεν θα έπρεπε σε κανονικές συνθήκες. Και φυσικά απαιτεί μεγαλύτερο χρηματικό ποσό για να αποκατασταθεί από όσο μπορεί να είχε υπολογίσει ο φίλος για να γίνει! Άρα ορμόμενος από το άρθρο του Πολίτη στο Μοτο προ αμομνημονεύτων ετών: Τα μαστόρια, τα βαπόρια και τα γαλανά μπολντόρια.... Με έμφαση στα μαστόρια! Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες με τα λεγόμενα μου!![]()
με το καλο σου λογο αρη παντα![]()
Ubi dubium ibi libertas
Οπως είπα καί ποιό πάνω ο κινητήρας εδώ που εφτασα πρεπει να γινει σωστά,θελει ομως μια λεπτη ισσοροπια καθοτι το κοστος για να αλλαχτουν ολα οσα πρεπει (σε εισαγωγικα αυτο)ειναι απαγορευτικο.
Ενα ξερω σιγουρα:στο τελος θα δουλεψει αψογα,θελει η δεν θελει
Σας ευχαριστω ολους για τις γνωμες αποψεις ειλικρινα με βοηθανε
Χρηστο plastigauge στο σαιτ του darlas η διασταση που θελω 0.025-0.175 (τυπος Α) εχει τελειωσει οποτε σου στελνω π.μ.
Το αστειο ειναι οτι θεσσαλονικη που ρωτησα για plastigauge συνεργεια,ανταλλακτικα,εξοπλισμου εργαλειων,ακομη και σε 3 τορνατζιδικα με κοιτουσαν σαν εξωγηινο
Οι sv9cvk έχουν υπερβεί το όριο των προσωπικών μηνυμάτων τους και δεν μπορούν να δεχθούν άλλα μηνύματα μέχρι να ελευθερώσουν κάποιο χώρο.![]()
Τελευταία τροποποίηση από mankam; 19/11/2012 στις 21:36.
[/QUOTE]
κλασσικα.. ειναι περιζητητο ο απρομαλης κυριος! χαχαχα
Χμμ! Σωτηρη τα νουμερα στην κασα και στον στροφαλο εχουν ισχυ μεχρι μερικες χιλιαδες χιλιομετρα ,μετα θελει μετρησεις και αναλογα την φθορα και τον πινακα στο service manual να μπουν τα αντιστοιχα μεταλλα.
Ετσι την πατησα και εγω και εφαγα ωρες ατελειωτες να δω τι εγραφε ο στροφαλος και τελικα το καταλαβα μετα απο αρκετο χαμενο χρονο!!!
Θες την κοκκινη δλδ !! εχω !!στειλε διευθυνση με ΠΜ (εσβυσα μερικα!!)
κλασσικα.. ειναι περιζητητο ο απρομαλης κυριος! χαχαχα[/QUOTE]
![]()
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
απόλυτα λογικό χρήστο με την διαφορά ότι στην δική μου περίπτωση πρέπει να πίνανε μπύρες όταν έδεναν μπιέλες ,κοιτώντας καλύτερα σε αυτή την φώτο πρίν λύσω μπιέλες
αλλά και αυτή που τις έχω βάλει με την σειρά όπως τις έβγαλα
παρατήρησα οτι με βάση τις πόντες που έχουνε κάνει για να τις αριθμήσουν μετρώντας απο δεξιά αριστερά (λάθος)έχουν αλλάξει θέση την 3 και την 2
Σε αυτή την περίπτωση τις βάζουμε όπως ήταν η ακολουθούμε την σωστή σειρα?
υ.γ. Παρατηρώντας προσεκτικά όλες τις φωτογραφίες (μεγάλη υπόθεση να τραβάς πολλές σε κάθε στάδιο) όταν είναι οι μπιέλες επάνω στον στρόφαλο όρθιες,τα σημάδια από τις πόντες κοιτάνε εμπρός στις 3 πρώτες απο αριστερά προς δεξιά,στην 4 κοιτάνε πίσω.
Τελευταία τροποποίηση από mankam; 22/11/2012 στις 22:50.
Μανο κατα την γνωμη μου θα σου προτεινα να αλλαξεις μεταλλα .Εγω δεν θα τα αφηνα ετσι!
Που ξερεις αν μετρουσαν απο το 1 ως το 4 η αν ξεκινουσαν απο τον 4 προς τον 1![]()
Μετρησε βεβαια με το plastigauge (που θα σου στειλω)κανε τις μετρησεις του manual και αποφασιζεις.Αν εισαι στις ανοχες τοτε ...
Καλη συνεχεια και υπομονη!!!![]()
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W