Σελίδα 6 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 156

Θέμα: Φρένα πανικού!

  1. #76
    βρούμμμμμμμμμμμμμ Το avatar του/της GYROSCOP FENOM
    Εγγραφή
    28/01/2010
    Μηνύματα
    105
    Bladerunner
    Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε

    www.lockitnow.gr

  2. #77
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Ακριβώς αυτό! Καλύτερα δε μπορούσα να το περιγράψω!
    Φρενάρισμα πανικού είναι αυτό που κάνουμε όταν πανικοβληθούμε και εκτελούμε με αυτοματισμό αυτό που έχουμε εξασκηθεί παλαιότερα σε ελεγχόμενες συνθήκες.
    Το ένστικτο λέει να τσαρουχώσεις, η επανάληψη σου μαθαίνει ένα νέο ένστικτο.

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Φρενάρισμα πανικού είναι αυτό που κάνουμε όταν πανικοβληθούμε
    Όχι. Αυτό που κάνουμε όταν πανικοβληθούμε δεν είναι φρενάρισμα, αλλά πρόκληση της τύχης μας. Ο πανικόβλητος παίζει να φρενάρει πολύ περισσότερο από όσο πρέπει, ή και να μη φρενάρει καν, απλά να κλείσει τα μάτια και μπουμ...

    Αυτό που κάνει η επαναλαμβανόμενη εξάσκηση, είναι να πάει λίγο (ή και πολύ) πιο πέρα το όριο πανικού μας και να μετατρέψει τον πανικό σε άγχος.
    Το να έχεις εξασκηθεί σε δυνατά παρατεταμένα φρεναρίσματα πολλές φορές, σημαίνει πως
    • Έχεις εξοικειωθεί με την αίσθηση της έντονης επιβράδυνσης της μοτοσυκλέτας σου και την αντίδρασή της σε αυτήν.
    • Μέσα στο άγχος (και όχι τον πανικό) σου, έχεις αναπτύξει έναν αυτοματισμό δυνατού φρεναρίσματος. Φυσικά και σκέφτεσαι πως θα φρενάρεις, απλά για πολύ λιγότερο μιας και το έχεις ξανακάνει. Πιθανώς να ψάξεις και μια οδό διαφυγής όσο φρενάρεις (αλλαγή γραμμής στα φρένα. Και αυτό μπορείς να το εξασκήσεις).

    Για τον πανικόβλητο το θέμα δεν είναι να ξέρει να φρενάρει, αλλά να είναι τυχερός.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  4. #79
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    Όχι. Αυτό που κάνουμε όταν πανικοβληθούμε δεν είναι φρενάρισμα, αλλά πρόκληση της τύχης μας. Ο πανικόβλητος παίζει να φρενάρει πολύ περισσότερο από όσο πρέπει, ή και να μη φρενάρει καν, απλά να κλείσει τα μάτια και μπουμ...

    Αυτό που κάνει η επαναλαμβανόμενη εξάσκηση, είναι να πάει λίγο (ή και πολύ) πιο πέρα το όριο πανικού μας και να μετατρέψει τον πανικό σε άγχος.
    Το να έχεις εξασκηθεί σε δυνατά παρατεταμένα φρεναρίσματα πολλές φορές, σημαίνει πως
    • Έχεις εξοικειωθεί με την αίσθηση της έντονης επιβράδυνσης της μοτοσυκλέτας σου και την αντίδρασή της σε αυτήν.
    • Μέσα στο άγχος (και όχι τον πανικό) σου, έχεις αναπτύξει έναν αυτοματισμό δυνατού φρεναρίσματος. Φυσικά και σκέφτεσαι πως θα φρενάρεις, απλά για πολύ λιγότερο μιας και το έχεις ξανακάνει. Πιθανώς να ψάξεις και μια οδό διαφυγής όσο φρενάρεις (αλλαγή γραμμής στα φρένα. Και αυτό μπορείς να το εξασκήσεις).

    Για τον πανικόβλητο το θέμα δεν είναι να ξέρει να φρενάρει, αλλά να είναι τυχερός.
    Οχιά


    Το ίδιο λέμε, ο ορισμός ως "φρενάρισμα πανικού" είναι που μπερδεύει.
    Το πιο σωστό είναι να μην πανικοβληθείς έτσι κι αλλιώς, προφανώς ο πανικός (όπως και το ένστικτο πολύ συχνά στις μηχανές) είναι ο χειρότερος σύμβουλος.
    Αλλά ξεφεύγουμε και πάμε στο φιλοσοφικό της υπόθεσης, κάτι που μου αρέσει αλλά θα θεωρηθεί ότι τρολάρω πάλι.


  5. #80
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    To γνωρίζω. Γι αυτό έγραψα στο χώμα με το καθημερινό μας μηχανάκι όμως. Ακριβώς για τη μειωμένη πρόσφυση. Αν φρενάρουμε καλά σε ολισθηρό οδόστρωμα θα φρενάρουμε άριστα όταν έχουμε υψηλά επίπεδα πρόσφυσης!

    Δε θα διαφωνήσω στο "πατάω μόνο μπροστινό", ούτε στο "πρώτα μπροστά μετά πίσω". Μπορεί να μη τα θεωρώ τόσο αποτελεσματικά, για τις συνηθισμένες συνθήκες, αλλά τουλάχιστον δεν τα θεωρώ επικίνδυνα.

    Διαφωνώ όμως με την απότομη ή βίαια πίεση του μπροστινού φρένου χωρίς προοδευτικότητα! Και ας χαλαρώσουμε την πίεση αμέσως μετά. Ο λόγος είναι εξαιρετικά απλός.

    Το πιρούνι δεν θα προλάβει να αποσβέσει αυτή την βίαιη μεταφορά φορτίου και θα κληθεί να την αντιμετωπίσει το μπροστινό ελαστικό. Θα μπλοκάρει! Θα διπλώσει! Θα μας πετάξει κάτω!

    Δεν το λέω με ειρωνεία ούτε θέλω να γίνω εριστικός, ειλικρινά. Αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιοι φρενάρουν πραγματικά δυνατά μ' αυτόν τον τρόπο και μένουν όρθιοι.

    Διαφωνουμε ...Αλλα αυτο που δεν μπορειτε να καταλαβετε ειναι οτι τα χιλμ πεφτουν δραματικα στο δεκατο και....

    Το πισινο φρενο ( μαζι με το χαλαρωμα της πιεσης στο μπροστινο ) ειναι πια σε θεση να διορθωσει καταστασεις ( το γιατι εχει επωθει ποιο πανω...)

    πχ εγω δεν μπορω να καταλαβω πως μενουν ορθιοι ανθρωποι που παιζουν μονο με το μπροστινο .

    Επειδη το εξαντλησαμε το θεμα δοκιμασε και αυτη την οψη του νομισματος με τα χιλμ που θεωρεις ασφαλεις να το κανεις και περιμενω εντυπωσεις...!!!!




  6. #81
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    πχ εγω δεν μπορω να καταλαβω πως μενουν ορθιοι ανθρωποι που παιζουν μονο με το μπροστινο .
    Με εξάσκηση. Αν έχεις τη περιέργεια να δεις πως την αναπτύσσεις, έλα να κάνεις μια βόλτα το δικό μου με το διακοσμητικό πίσω φρένο

    Όσον αφορά τις τεχνικές δεν μπορώ να καταλάβω αν η μία ή άλλη έχει και σε τι βαθμό πλεονεκτήματα. Προσωπικά στα φρένα πανικού, μάλλον δαγκώνω ταυτόχρονα μπρος και πίσω και αφήνω μόλις νιώσω οτι το χάνω ή οτι το ελέγχω.
    Η εξάσκηση χρειάζεται όχι μόνο για να μάθουμε να ελέγχουμε τον εαυτό μας στα φρένα πανικού, αλλά και σε με τι μηχανάκι πατάμε φρένα. Το Tuono θέλει max δύο δάχτυλα στο μπροστινό και πίσω είναι αδιάφορο αν χοροπηδάς πάνω του, ενώ το Srx πχ στο μπροστά θέλει 5 δάχτυλα το ελάχιστο , και πολύ προσοχή στο πίσω γιατί μπλόκαρε για πλάκα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #82
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byr0n Προβολή μηνύματος
    Όσον αφορά τις τεχνικές δεν μπορώ να καταλάβω αν η μία ή άλλη έχει και σε τι βαθμό πλεονεκτήματα. Προσωπικά στα φρένα πανικού, μάλλον δαγκώνω ταυτόχρονα μπρος και πίσω και αφήνω μόλις νιώσω οτι το χάνω ή οτι το ελέγχω.
    Άρα δικός μου είσαι

  8. #83
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jorgevaldano Προβολή μηνύματος
    Άρα δικός μου είσαι
    Ίσως, αλλά τον Blade τον εμπιστεύομαι απόλυτα σ΄αυτά που λέει. Μ΄έβαλε σε σκέψεις να το δοκιμάσω/εξασκήσω.
    Το μόνο προβληματάκι είναι οτι στον «πανικό» ο εγκέφαλος συνηθίζει να λειτουργεί με τα παλιά κόλπα...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #84
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Ο Blade έχει τρελές περγαμηνές και πολύ καλά θα κάνει όποιος αμφιταλαντεύεται να τον ακολουθήσει.

  10. #85
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    "Γερό μπροστινό" σημαίνει ότι ο πίσω τροχός είναι σχεδόν στον αέρα. Πατώντας εκείνη τη στιγμή δυνατά το πίσω, δεν μπλοκάρει;
    θα μπλοκάρει αν το κάνω λάθος, που συμβαίνει κάποιες φορές ανάλογα με τις συνθήκες, τη δική μου κατάσταση και της μηχανής, του δρόμου, αν είμαι δικάβαλος ή μόνος μου. δηλαδή εννοώ ότι το χέρι πάει πιο γρήγορα στην μανέτα από ότι το πόδι στο πεντάλ, το χέρι ακουμπάει ελαφρά στο γριπ ενώ το πόδι πατάει, οπότε είναι κάπως φυσικό να ξεκινήσω το πίσω ένα κλάσμα πιο μετά, η διαφορά είναι ότι δεν ξεκινάω με απότομο μπροστινό. βέβαια σε ελεγχόμενες συνθήκες άνευ πανικού μπορώ να κάνω ό,τι θέλω.
    υπάρχουν 2 τρόποι φρεναρίσματος, πρώτα δυνατά και μετά πιο χαλαρά, ή προοδευτικά από χαλαρά προς δυνατά. το δεύτερο ενδείκνυται για τον δρόμο, το πρώτο για την πίστα. στην F1 πατάμε τέρμα τα φρένα και όσο επιβραδύνουμε χαλαρώνουμε κατεβάζοντας για να μην μπλοκάρουν οι τροχοί, μετά κάνουμε trail braking και άλλα τέτοια ωραία.

    απολαύστε και αυτό με υπότιτλους: http://www.youtube.com/watch?v=KrSEmsmj8Bw

    εξαρτάται και από ποιά μηχανή οδηγώ, στο cb-1 τρώω τα πίσω τακάκια κανονικά, 3-1 σχεδόν, στο cbr το χαϊδεύω το πίσω. υπό κανονικές συνθήκες βέβαια άνευ πανικού, αλλά και στον πανικό αναλόγως.
    Τελευταία τροποποίηση από kostas777; 23/11/2012 στις 01:32.

  11. #86
    Μία επισήμανση απ την μεριά μου.
    Τα αντρικά φρένα με τα μπροστινά κτλ,αν μπορούμε να τα αποφεύγουμε στα scooter χωρίς abs-cbs γιατί η διπλοπενιά καραδοκεί.
    Ούτε διαδρομές έχουν τα καλαμάκια μπροστινά τους ,ούτε τροχούς ούτε αποσβέσεις οι πίσω σουμιέδες αμορτισέρ...

    Π.χ στο sportcity που έχει δύο δίσκους μπροστά , μπλοκάρει-διπλώνει το μπροστινό τραγικά εύκολα με απότομο τσαρούχωμα.
    Αντιθέτως , το πίσω φρένο του ,το γ@μώ στο πάτημα και με το μπροστινό προσαρμόζω ανάλογα και βάζω πινελιές. :P
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  12. #87
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    απολαύστε και αυτό με υπότιτλους: http://www.youtube.com/watch?v=KrSEmsmj8Bw
    Στο 4:10 του βίντεο, το αναφέρει καθαρά. Πατάς πρώτα το πίσω φρένο για να σταθεροποιηθεί η μοτοσυκλέτα (λέει "pour stabilizer la moto').

    Επίσης, δεν υπάρχει διαφορά στην τεχνική φρεναρίσματος ανάμεσα στο δρόμο και την πίστα. Φρενάρουμε με τον ίδιο τρόπο, η ένταση έχει διαφορά. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων στην πίστα, το προβλέψιμο της διαδρομής οι οδοί διαφυγής και η αυξημένη πρόσφυση μας επιτρέπουν και λίγο πιο «λάθος» φρενάρισμα.

    Αυτό που περιγράφει ο Bladerunner (χαλαρά πίσω φρένο, απαλά→δυνατά→απαλά μπροστά με σταδιακό άφημα του πίσω) δεν είναι μόνο δική του έμπνευση, είναι και το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν και οι σχολές οδήγησης τύπου CSS κτλ.

    Τέλος πάντων, μεγάλα παιδιά είμαστε οι περισσότεροι, ο καθένας φρενάρει όπως τον βολεύει. Αν κάποιον τον βολεύει μια ακολουθία κινήσεων καλύτερα από αυτή, τότε καλύτερα να ακολουθεί το δικό του τρόπο.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  13. #88
    Τα αυτοκίνητα, και ακόμα περισσότερα τα F1, έχουν ελάχιστη σχέση με τη μοτοσυκλέτα στις επιπτώσεις των φρένων. Η γεωμετρία τους δεν αλλάζει τόσο δραματικά, ούτε κινδυνεύεις να σου διπλώσει το μπροστινό. Μη πιάσουμε όμως τώρα αυτή τη κουβέντα, να συγκρίνουμε trail braking που κάνουμε ( ; ) με το μονοθέσιο σε σύγκριση με το μηχανάκι μας... Ναι;

    Όσον αφορά περγαμηνές κλπ, δε λένε τίποτα. Όπως εγώ καταφέρνω και στέκομαι όρθιος με το μηχανάκι μου έτσι το καταφέρνουν και εκείνοι που διαφωνούν με την άποψή μου.

    Ο τρόπος που περιέγραψα, είναι σε απόλυτη αρμονία με τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και αυτό έχει αποδειχθεί και εργαστηριακά! Είμαι πάντα ανοικτός σε φρέσκες ιδέες και να δοκιμάζω καινούργιες για μένα τεχνικές. Μόνο που, δε γεννήθηκα γνωρίζοντας αυτά που λέω τώρα. Έχω φρενάρει με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που υπάρχουν. Δε χρειάζεται να τους ξανακάνω!

    Αν λοιπόν κάποιος δοκιμάσει αυτά που γράφουμε εδώ και δεν παρατηρήσει θετική διαφορά, εδώ είμαι να του εξηγήσω τι κάνει λάθος.
    Think faster than you ride

  14. #89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από golis Προβολή μηνύματος
    Μία επισήμανση απ την μεριά μου.
    Αυτό είναι αλήθεια. Μηχανάκια που "όλο" το βάρος είναι πίσω, όπως τα scooter, το πίσω φρένο παίζει μεγαλύτερο ρόλο.
    Think faster than you ride

  15. #90
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Αυτό είναι αλήθεια. Μηχανάκια που "όλο" το βάρος είναι πίσω, όπως τα scooter, το πίσω φρένο παίζει μεγαλύτερο ρόλο.
    Ειδικά μέσα στην στροφή σταθεροποιεί πολύ το πίσω μέρος κάνοντας trailbraking με το πίσω φρένο.
    Keep spamming!!!:a13:

Παρόμοια θέματα

  1. Φρένα..
    από derd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 13:49
  2. Τακάκια / Φρενα HORNET 98
    από npoulis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 22:07
  3. Φρένα!!
    από powerphot στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 11:47
  4. φρένα .....
    από warm up στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2004, 00:26
  5. φρένα
    από milaber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2004, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF