Σελίδα 4 από 52 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 780

Θέμα: Ποια θεωρείτε την ιδανικότερη μοτό για βόλτα, ταξίδι και εκδρομή;

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Συγνώμη..το θέμα δεν είναι "ποια θεωρείτε την ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΗ μοτο..";
    Γιατί μπαίνει στη μέση το μπάτζετ και η συντήρηση;

  2. #47
    Γιατι δεν εχουμε βρει χορηγούς ακομα...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Εντάξει..δε λέω..κι εγώ στο 90 τοις εκατό που προαναφέρθηκε είμαι.
    Αλλά εφόσον μιλάμε για ιδανικές καταστάσεις, το όνειρο επιτρέπεται..

  4. #49
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Γιατι δεν εχουμε βρει χορηγούς ακομα...


    @est διάβασε το 2ο ποστ του Τέρενς
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Το διάβασα.. για το τρίουμφ λέει

  6. #51
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    Το διάβασα.. για το τρίουμφ λέει
    μιλάει για κόστος μαν. Αυτό δες
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  7. #52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Γιατι δεν εχουμε βρει χορηγούς ακομα...



    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  8. #53
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Αν και κανονικά δεν θα έπρεπε να σου απαντήσω λόγω του είσαι mod και είμαι σε πόλεμο με την εξουσία μέρες που 'ναι...

    Για διάφορους λόγους. Καταρχήν κτήσης και χρήσης είναι αλληλένδετα.
    Κτήσης: Κοστίζει τα διπλά (1)
    Χρήσης: 15 χήνες στο δρόμο χωρίς ασφάλεια είναι ψιλομαλακία. Το στυλάκι πάω βόλτα αλλά δεν απομακρύνομαι για να το βλέπω απο εκεί που το πάρκαρα είναι εξ αρχής λάθος, ανήκει σε μια λανθάνουσα νεοελληνική αντίληψη η οποία καμία σχέση δεν έχει με την έννοια του μοτοσικλετισμού. Δεν αγοράζουμε τούμπανο μοτό για κοινωνική θέση, μα για χρήση, όσο κι αν κάποιοι μπορεί να πέφτουν απο τα σύννεφα με αυτό (δεν αναφέρομαι σε εσένα)
    Αρα κάλυψη κλοπής... τα κέρατά μας τα τράγια κάθε χρόνο (2)
    Προχωράμε στο κόστος service - ανταλλακτικών - αβαρίες. Το τίμιο cbfάκι κοστίζει λιγότερα στα σερβάκια κι ας είναι 4κ. Τα ανταλλακτικά του δε, είναι πολύ πιο φθηνά άσε που έχει στοκ και η κουτσή Μαρία (αλήθεια με τόση παραεισαγωγή ο Σαρακάκης υπάρχει ακόμα.
    Πάμε στην αξιοπιστία και τις αβαρίες εκτός εγγύησηηηηηης. Εκεί αν έχεις θρίαμβο τον ήπιες και μην πεις μετά πως δεν ήξερες ότι αγοράζεις μοτό που και δεν είναι τόσο αξιόπιστο και έχει πιο ακριβά ανταλλακτικά κι απο μερσεντέ. Στο θεματάκι το Versys υπερτερεί σαφώς, αλλά το cbf είναι άθραυστο. (3)
    Απαξίωση: Εγγυημένα ένας θρίαμβος σε 3 χρονάκια θα απολέσει τουλάχιστον το 40% της αξίας του. Το ίδιο και το Versys. Ητοι 15000 x 40% - =9000 (κι αν το δώσεις τόσο γράψε μου...) ή το Κawa 13000 x 40% - =7800 (ποιος ήρθε
    Ενώ στο CBF 6500 x 40% - = 3900 (εφικτό) (4)

    Και κάτι ακόμα που δεν κοστολογείται. Πολλοί απο εμας έχουμε γνωστούς που έχουν μοτό των 15000 και άλλους με μοτά των 6000. Προσωπικά έχω αρκετούς και απο τις 2 κατηγορίες. Οι μεν(όχι όλοι ε) είναι στο στυλ μην μου το ακουμπάτε, μην το κοιτάτε, θες βόλτα; δεν δίνονται οι μοτό ρε φίλε, αλλά ας κουβεντιάσουμε όσο θέλετε γι αυτή. (μια κατάσταση μόνιμα στο άγχος δηλαδή)
    Οι δε των πιο οικονομικών είναι πιο κούλ και δείχνουν (με τη δική μου αντίληψη πάντα) να απολαμβάνουν περισσότερο το όχημά τους κι ας ξέρουν πως δεν είναι το κάτσε καλά τελευταίας γενιάς.
    Αυτό μεταφράζεται σε άγχος. Πολύ στην πρώτη περίπτωση, λίγο στην δεύτερη. (5)
    +1000

    Και ακόμα καλύτερα ένα μεσαίο on-off με καγκελάρες όπου αν κάτσει η στραβή του χαζοπεσίματος (ιδιαίτερα σε χώμα), απλά να το σηκώσεις και να πεις "Shit happens".

    Εγώ θα έλεγα BMW 800gs. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά είναι πιστεύω η μέση λύση για όλα πολη, βολτα, ταξίδι.
    Η καλύτερη all around μετά την Αυτού Μεγαλειότης Africa twin.

  9. #54
    ανέ-μελος Το avatar του/της KAGOURO
    Εγγραφή
    20/08/2010
    Μηνύματα
    243
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Translatoras Προβολή μηνύματος
    Θα συμφωνήσω με τον Κάγκουρο!!!!

    Πάρε με 1000 ευρώ ένα Transalp 600 (το γιαπωνέζικο με το ένα δισκόφρενο μπροστά)
    και με τα ρέστα μπορείς να φας φουντούνια στο Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας (να έχεις να το λες και στα εγγόνια σου).
    http://www.youtube.com/watch?v=-Hqq1DUH7l4
    αν και 650 το βλέπω κι έχω τάσεις φυγής

  10. #55
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.640
    Δαγκωτό VFR 800 του 2000 το οποίο θα το πάρω κάποια στιγμή,




    και σε ον/οφ

    XRV 750 αυτό που εχω, ετσι οπως το έχω φερει στα μέτρα μου.


    Το μόνο που θα ήθελα μελλοντικά, λεφτά για βενζίνες, λάδια και λάστιχα (άντε και για κανα ανορθωτή )

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    βόλτα, ταξίδι, εκδρομή, Ελλάδα.
    Ποιό σημερινό μηχανάκι δεν καλύπτει τα παραπάνω?
    Δεν είναι και τόσο μεγάλο μέρος η Ελλάδα.
    Εκτός εάν η μηχανή αποτελεί το μοναδικό κίνητρο για όλα τα παραπάνω.

  12. #57
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ..............ΑΛΛΑ


    Τέλος πάντων,γιά νά σάς έπαναφέρω στήν τάξη............
    Δέ θέλω νά μού γράψετε τί σάς άρέσει μόνο άλλά καί γιατί..!!
    Τό v-strom θά ήταν όντως τό ίδανικό ΑΝ είχε λίγη δύναμη άκόμα.
    γιά όσους όμως συμβιβάζονται καί μέ τά 150-160 του καί τήν άργή άπόκριση του
    πάνω άπό έκεί τότε ναί τό θεωρώ τό ίδανικό μηχανάκι...!!
    Κάποιοι γράψατε γιά χώμα.............είπαμε,άπλά νά περνάμε δέν πάμε γιά έντούρο
    μέ 200+κιλά.
    Τό ούσιαστικό έρώτημα είναι βαρύ ταξιδιάρικο λιμουζίνα ή πιό έλαφρύ on-off..??
    Ή περίπου όπως τό cbf 1000...???
    Τό cbf έχει θέμα μέ άνορθωτές , πηνία..??
    Έ όχι καί τό Χαγιαμπούζα ρέ παιδιά γιά τουρισμό...!!
    8 χρόνια μέ μονόσελλο τό είχα.
    Έδώ μιλάμε ..........
    1ον γιά μεγάλα τουριστάδικα πού είναι βαριά καί δυστυχώς φίλε μου πάρε ένα fjr ή gtr καί άνέβα Πορταριά.
    Μάλλον δέν έχεις πάει.........
    2ον πάρε βαρύ on-off μέ 250-260 κιλά σχεδόν τό ίδιο πράμμα άλλάζει ή θέση όδήγησης καί ή δύναμη φυσικά.
    3ον πιό έλαφρά ταξιδιάρικα μέ συμβιβασμούς ,κατηγορία cbf
    4oν τά μικρότερα on-off 800 - 650 on-off τά ίδανικότερα άπό άποψης προσόντων καί
    5ον τά μικρότερα ,στύλ cbf άλλά έξακοσάρια.
    Περίπου αύτά είναι..........
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 30/11/2012 στις 04:42.

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    1ον γιά μεγάλα τουριστάδικα πού είναι βαριά καί δυστυχώς φίλε μου πάρε ένα fjr ή gtr καί άνέβα Πορταριά.
    Μάλλον δέν έχεις πάει.........
    ..........
    http://www.youtube.com/watch?v=31d3P...9&feature=plcp

  14. #59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος


    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.............


    Τό ζητούμενο δέν είναι τό τί μπορεί νά κάνει τό μηχανάκι.......ΑΛΛΑ
    τό τί θά ήθελε κάποιος .
    Νά άπολαύσει τή βόλτα του όρθιος καταβάλοντας τόν λιγότερο κόπο καί
    έχοντας τό λιγότερο ρίσκο.
    Δέν άμφιβάλλω ότι καί μέ Λάντα πάς Άθήνα-Θεσσαλονίκη άλλά καί μέ Μερσεντές
    Μετά άπό περισσότερο άπό 30 χρόνια χρήσης τών μεγάλων στρητάδικων μηχανών
    έχω τή γνώμη μιά καί κολλήσαμε μέ τό Πήλιο,γιατί ύπάρχει καί Πάρνωνας,Ταύγετος,
    Χολομώντας,Καϊμακτσιλάν,Μπέλες κ.λ.π...κ.λ.π.......ότι δέν χαίρεται κάποιος καί
    δέν άπολαμβάνει τή βόλτα του μέ αύτές τίς μηχανές.
    Τό τί μπορεί νά καταφέρει ό καθένας ,ή πώς θά τή βρεί είναι νομίζω ένα άλλο θέμα.
    Τό πόσο έπίσης θά συμβιβαστεί πάλι είναι άλλο θέμα.
    Όπως καί τό νά έχει μιά μοτό πού νά τά κάνει όλα τέλεια , δέν ύπάρχει.
    Γιαυτό όμως προχθές πού παρατηρούσα μηχανές έβλεπα ,μία μοτό καί ένα v-strom....!!!
    Παρά τό ότι τό άντιμετωπίζουμε μέ μπλαζελίκι όφείλουμε νά παραδεχτούμε ότι..........
    έπιασε τό σφυγμό τού κόσμου καί πούλησε σέ αύτόν πού ξέρει τί θέλει μέχρι αύτόν πού
    άφησε τό σκουτεράκι του γιά πρώτη φορά καί άνέβηκε σέ μηχανάκι....!!!
    Άπαντώ σέ φίλο,.........αύτό έθαψε τό μεγάλο άδερφό τό 1000, τό όποίο διάβασα ότι βγαίνει
    άκόμα σέ Άμερική π.χ.,άπλά γιατί πολλοί θεώρησαν ότι είναι περιττά τά παραπάνω κυβικά.
    Ή διαφορά τους αύτή είναι φυσικά τά τριάντα περίπου άλογα, άκόμα καί τά κιλά ίδια είναι σχεδόν.
    Τά 30 άλογάκια καί τά έπιπλέον κυβικά όμως δίνουν τή δύναμη καί τή ροπή πού λείπει.
    ΦΙΛΟΙ..........
    Άς γράψουμε ποιά μοτό πιστεύουμε καί γιατί , ότι συγκεντρώνει γιά αύτά πού ρώτησα ,
    καί όχι τή μοτό πού μάς άρεσε ή έχουμε...!!!!!
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟΥΜΠΙ............
    Άν θεωρείς ότι ένα Ντουκάτι Μυλτιστράντα π.χ., ένα ΚΤΜ , ένα BMW,ένα Τράϊομφ είναι άξιόπιστα
    έγώ τί νά πώ..??
    Μπήκα στά φόρουμ.........ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ, καί φρίκαρα...!!!
    Ή BMW παραδέχτηκε έπισήμως στό Βέλγιο μέσω τού Διευθυντή της πώς 60 άνακλήσεις γιά τό GS είναι
    πολλές καί όφείλονται στήν αύξημένη ζήτηση πού δέν τήν προλάβαινε ή γραμμή παραγωγής.
    Τήν ΚΤΜ όλοι τήν ξέρουμε,άσε πού είναι καί είδικό μηχανάκι θά έλεγα,ή Ντουκάτι κάνει όμορφιές
    μέ τά Μούλτι της,καί ή Τράϊομφ ψάχνει κυλίνδρους στήν ΚΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΕΝΖΙΝΗ...!!!
    Παρόλα αύτά άν νομίζεις κάτι γράψε το,γνώμες άνταλλάσουμε.......

  15. #60
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟΥΜΠΙ............
    Άν θεωρείς ότι ένα Ντουκάτι Μυλτιστράντα π.χ., ένα ΚΤΜ , ένα BMW,ένα Τράϊομφ είναι άξιόπιστα
    έγώ τί νά πώ..??
    Μπήκα στά φόρουμ.........ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ, καί φρίκαρα...!!!
    Ή BMW παραδέχτηκε έπισήμως στό Βέλγιο μέσω τού Διευθυντή της πώς 60 άνακλήσεις γιά τό GS είναι
    πολλές καί όφείλονται στήν αύξημένη ζήτηση πού δέν τήν προλάβαινε ή γραμμή παραγωγής.
    Τήν ΚΤΜ όλοι τήν ξέρουμε,άσε πού είναι καί είδικό μηχανάκι θά έλεγα,ή Ντουκάτι κάνει όμορφιές
    μέ τά Μούλτι της,καί ή Τράϊομφ ψάχνει κυλίνδρους στήν ΚΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΕΝΖΙΝΗ...!!!
    Παρόλα αύτά άν νομίζεις κάτι γράψε το,γνώμες άνταλλάσουμε.......

    Δεν θα ανοιξουμε αντιπαραθεση για τα ευρωπαικα.....


    ( γιατι περι ορεξεως.....)

    Σου προτεινα συγκεκριμενο μηχανακι και δεν μου απαντησες για αυτο.....

    700 transalp λοιπον γιατι θεωρω οτι λογο κυβικων και βαρους μεσαιομεγαλο μηχανακι τα κανει ολα μετρια προς το καλα ......

    Δεν καταλαβαινω γιατι μεγαλο μηχανακι οταν... ναι μεν ειναι απολαυστικο στο ταξιδι αλλα σου βγαζει την παναγια μεσα στην πολη η μικρομεσαιο με τα αντιθετα αποτελεσματα.....

    Προς τους υπολοιπους....

    Δεν θεωρησα ποτε οτι στρητ μηχανακια θα μπορεσουν να σου δωσουν το 100% του ταξιδιου η της εκδρομης...

    Οχι τοσο για τους ελληνικους δρομους και την κατασταση τους ..

    Οσο οτι λογο της φυσης τους, και θα ξεχαστεις, κοιτωντας μακρυα να βρεις μονο την ιδανικη γραμμη να μπεις στην επομενη φουρκετα....

    Και σιγουρα θα βρεθουν διαδρομες στην εκδρομη σου που θα σε βαλουν σε σκεψεις για το αν μπορεις να τις ακολουθησεις..!!!


Σελίδα 4 από 52 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 70
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2017, 13:15
  2. νεες μοτο για την ΕΛ.ΑΣ.
    από road spirit στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 11:58
  3. ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟ
    από Konti στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2006, 09:27
  4. Σασ Δινω Την Bmw Μου Για Μια Βολτα
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2004, 17:11
  5. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF