Σελίδα 5 από 52 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 780

Θέμα: Ποια θεωρείτε την ιδανικότερη μοτό για βόλτα, ταξίδι και εκδρομή;

  1. #61
    αυτες που κανουν τα πιο πολλα (οχι τελεια ομως)και ειναι ιδανικες για την ελλαδα,ειναι οι μεσαιες on-off.
    v-strom
    versus 650
    nc700x
    tenere 660
    ειναι οικονομικες,αξιοπιστες,γιαπωνεζικες,τις πουλας ευκολα χωρις να χασεις πολλα λεφτα και κανουν σχεδον τα παντα.
    δεν θα τα κανουν τελεια αλλα πια μοτο τα κανει ολα τελεια?
    οι παραπανω μοτο ειναι η χρυση τομη του ρητου.....παν μετρον αριστον

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ..............ΑΛΛΑ


    Τέλος πάντων,γιά νά σάς έπαναφέρω στήν τάξη............
    Δέ θέλω νά μού γράψετε τί σάς άρέσει μόνο άλλά καί γιατί..!!
    Τό v-strom θά ήταν όντως τό ίδανικό ΑΝ είχε λίγη δύναμη άκόμα.
    γιά όσους όμως συμβιβάζονται καί μέ τά 150-160 του καί τήν άργή άπόκριση του
    πάνω άπό έκεί τότε ναί τό θεωρώ τό ίδανικό μηχανάκι...!!
    Κάποιοι γράψατε γιά χώμα.............είπαμε,άπλά νά περνάμε δέν πάμε γιά έντούρο
    μέ 200+κιλά.
    Τό ούσιαστικό έρώτημα είναι βαρύ ταξιδιάρικο λιμουζίνα ή πιό έλαφρύ on-off..??
    Ή περίπου όπως τό cbf 1000...???
    Τό cbf έχει θέμα μέ άνορθωτές , πηνία..??
    Έ όχι καί τό Χαγιαμπούζα ρέ παιδιά γιά τουρισμό...!!
    8 χρόνια μέ μονόσελλο τό είχα.
    Έδώ μιλάμε ..........
    1ον γιά μεγάλα τουριστάδικα πού είναι βαριά καί δυστυχώς φίλε μου πάρε ένα fjr ή gtr καί άνέβα Πορταριά.
    Μάλλον δέν έχεις πάει.........
    2ον πάρε βαρύ on-off μέ 250-260 κιλά σχεδόν τό ίδιο πράμμα άλλάζει ή θέση όδήγησης καί ή δύναμη φυσικά.
    3ον πιό έλαφρά ταξιδιάρικα μέ συμβιβασμούς ,κατηγορία cbf
    4oν τά μικρότερα on-off 800 - 650 on-off τά ίδανικότερα άπό άποψης προσόντων καί
    5ον τά μικρότερα ,στύλ cbf άλλά έξακοσάρια.
    Περίπου αύτά είναι..........

    KTM Adventure

    και θα βρεις το χαμογελο σου...
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  3. #63
    ΣΤΟΥΜΠΙ............


    Δέν ύπάρχει άντιπαράθεση,καί δέν ύπάρχει λόγος γιά αύτήν.
    Κυκλοφορούσα μέ Εύρωπαϊκά πρίν τήν απόβαση τών Τζάπς..!!
    Τό transalp είναι μέσα σέ αυτά πού έψαξα όντως.
    ΑΛΛΑ...........δέν φτάνει,θέλει συμβιβασμούς ώς πρός τή δύναμη,
    τήν ταχύτητα καί αύτές οί σαμπρέλλες πρόβλημα.
    Πιό άδύνατο καί πιό μικροκαμωμένο άπό τό v-strom όπότε..??
    Δέν περπάτησε όπως τό 650 γιαυτό καί έφυγε γρήγορα άπό τή λίστα
    τής Χόντα.
    Τό 700 είναι μιά πολύ καλή έπιλογή γιά αύτόν πού ψάχνει όντως τήν ήρεμία,
    καί τήν βόλτα χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ γκάζι,ταξιδεύει μέ 130-140 τό πολύ.
    Τό v-strom έχει άλλα 20 χλμ. πάει καλά μέχει 150-160 καί είναι άρκετά δυνατότερο.
    Περνάνε καί τά δύο άπό χώμα,διότι όταν είσαι διπλός άπλά θά περάσεις,
    Στήν πόλη έχω λύσει τό πρόβλημα μέ ένα ΖΧ-130,δέ μέ άπασχολεί.
    Όλες οί μεγάλες μοτό ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΗ,άπλά τίς χρησιμοποιεί
    ό κόσμος πού δέν έχει δυνατότητα γιά δεύτερη.
    Άν τά τρανσάλπ καί Βεστρόμ διακοσάριζαν άξιοπρεπώς,θά ήταν μπέστ-σέλερ..!!
    Γιαυτό ψάχνομαι στό βέρσυς τό χιλιάρι.
    Ύπάρχει άλλο γιαπωνέζικο παρόμοιο..??
    explorer, καί bmw ....ΔΕΝ,τό καθένα γιά τούς λόγους του.
    Τό Μούλτι,τό ξαναάλλαξαν καί προσπαθούν νά βρούνε πού πήγαν τά 150 άλόγατα..!!
    Μήπως στήν Άουντι..??
    Μέ πολλά προβλήματα, ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ.......είδικά τό κόκκινο...!!
    ΚΤΜ δέν τόλμησα ποτέ,άσε πού έχει χωμάτινο προσανατολισμό,τώρα θά τό κάνω
    στά γεράματα..??
    Άπρίλια 1200..?? έρχεται καί ό Θεός βοηθός,Πιάτζιο πλέον.
    ΑΝΤΕ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ..........ΠΟΙΟ...??

  4. #64
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    και αφου εξελισεται η κουβεντα αν καταλαβα καλα θελεις ενα ον-οφ με επιδοσεις σπορ τουρινγκ?

    v-strom 1000
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Τελικά ψάχνουμε για μηχανάκι ασφαλές καλοζυγισμένο , μανιτζέβελο , που στρίβει , φρενάρει σε ταξιδεύει απολαυστικά και σε κάνει να χαμογελάς ?
    Ή κάποιο που θα σου κρατήσει 20+ χρόνια κι ας είναι γκουμούτσα 230 + κιλά , αζύγιστο , με αθλιες αναρτήσεις , φρένα και τον "άστριφτο" ?
    Η μηχανή είναι προσωπική υπόθεση , γιαυτό και υπάρχει μεγάλη ποικιλία μοντέλων , καθένας διαλέγει αυτό που ταιριάζει στον σωματότυπό του , στις οδηγηκές του ικανότητες (τα μπράτσα δηλ.) και στον σκοπό χρήσης αλλά και την ηλικία του (έσύ γράφεις πως είσαι στα "γεράματα")
    Αρα λοιπόν , αν εγώ ήμουν εσύ , θα διάλεγα αυτό που θα με έφτιαχνε περισσότερο και θα με έκανε να αισθάνομαι ασφαλής στο δρόμο και όχι στο συνεργείο!
    Και αφορισμοί του τύπου " δεν παίρνω BMW" εν είναι σοβαροί .. Καβάλησε το πρώτα , οποιοδήποτε απ`τα 800ρια της και κρίνε αυτό που έχεις κάτω απ`τα σκέλια σου σε βάρος , ευκολία, άνεση και ασφάλεια .
    Τυχαία ανέφερα τα 800άρια της BMW επειδή τα έχω οδηγήσει σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα εύχρηστα και βολικά μηχανακια .
    Τελικά είπα να μην παρασυρθώ σε ... σεντόνια αλλά δεν το απέφυγα..
    Κοντολογίς αγπητέ Τέρενς πάρε τη μηχανάκι εκείνο που θα σε κάνει να νιώσεις 10 χρόνια νεώτερος και όχι αυτό που θα σου κρατήσει 10 χρόνια περισσότερο...
    Έλεος πιά με σας τους "γέροντες" δεν φτάνει που μας τρώτε τις πιο καλές γκόμενες (λόγω πορτοφολίου) αλλά μας κάνετε και να ζηλεύουμε τις μηχανές σας

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Άν τά τρανσάλπ καί Βεστρόμ διακοσάριζαν άξιοπρεπώς,θά ήταν μπέστ-σέλερ..!!
    Γιαυτό ψάχνομαι στό βέρσυς τό χιλιάρι.

    τα ξαναπαμε και δεν θες ν'ακουσεις ή απλα θες να τραβαει η συζητηση...
    παρε v-strom 1000 ή cbf 1000...
    και τα 2 διακοσαριζουν αξιοπρεπεστατα και ειναι αξιοπιστα και value for money...

  7. #67
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    τα ξαναπαμε και δεν θες ν'ακουσεις ή απλα θες να τραβαει η συζητηση...
    παρε v-strom 1000 ή cbf 1000...
    και τα 2 διακοσαριζουν αξιοπρεπεστατα και ειναι αξιοπιστα και value for money...
    (Δεν το λέω για σένα ειδικά ντεβίλιο)


    Δηλαδή, όλη μέρα κάνουμε βόλτες στην ότομπαν για αυτό πρέπει να διακοσαρίζουν; Λέω εγώ τώρα.
    Βόλτα με 160 δηλαδή είναι μόνο για κουλούς; Ξαναλέω εγώ τώρα.
    Βόλτα με τη ταυτότητα στο στόμα δεν είναι βόλτα, είναι πίστα και μου φαίνεται ότι τα μπερδεύουμε
    χρόοοοονια τώρα.



    (είπε το σκούτερ και σώπασε)

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Το νέο ΚΤΜ που θα βγει/βγαίνει, θα έχει λέει 2 εκδόσεις..μια χωματεRή για τους πιστούς του είδους (είδος προς εξαφάνιση στην Ελλάδα) και μια πιο νορμάλ, πιο στρητ οριέντηντ που λένε και στο χωριό μου..
    Τιμές δεν έχω δει καθόλου, αλλά φαντάζομαι ότι θα είναι σχετικά ψηλά.
    ΛΟΓΙΚΑ θα έχουν μάθει από τα λάθη τους και θα είναι καλύτερα από τα προηγούμενα μοντέλα..
    Επίσης λογικά, αν περιμένεις 2 χρόνια θα το πάρεις καινούριο 2-3 χιλιάρικά κάτω από την τιμή που θα βγει.

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    (Δεν το λέω για σένα ειδικά ντεβίλιο)


    Δηλαδή, όλη μέρα κάνουμε βόλτες στην ότομπαν για αυτό πρέπει να διακοσαρίζουν; Λέω εγώ τώρα.
    Βόλτα με 160 δηλαδή είναι μόνο για κουλούς; Ξαναλέω εγώ τώρα.
    Βόλτα με τη ταυτότητα στο στόμα δεν είναι βόλτα, είναι πίστα και μου φαίνεται ότι τα μπερδεύουμε
    χρόοοοονια τώρα.



    (είπε το σκούτερ και σώπασε)

    προς αποφυγη παρεξηγησεων:

    το thread λεει "Ποιά θεωρείτε τήν ίδανικότερη μοτό γιά βόλτα, ταξίδι καί έκδρομή;"

    προφανως και τα 200 που γραφω πανε στο ταξιδι, διοτι αν εχεις να διανυσεις ξερω'γω 800χλμ σε μια μερα, θες το μηχανακι να περναει τις βαρετες ευθειες πιο γρηγορα...
    επισης τα 200 τα εγραψα παραθετοντας τον terens που εκανε παραπονο οτι δεν διακοσαριζουν αξιοπρεπως τα 650...

    btw η βολτα με 160 ειναι οντως για κουλους...

  10. #70
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    προς αποφυγη παρεξηγησεων:

    το thread λεει "Ποιά θεωρείτε τήν ίδανικότερη μοτό γιά βόλτα, ταξίδι καί έκδρομή;"

    προφανως και τα 200 που γραφω πανε στο ταξιδι, διοτι αν εχεις να διανυσεις ξερω'γω 800χλμ σε μια μερα, θες το μηχανακι να περναει τις βαρετες ευθειες πιο γρηγορα...
    επισης τα 200 τα εγραψα παραθετοντας τον terens που εκανε παραπονο οτι δεν διακοσαριζουν αξιοπρεπως τα 650...

    btw η βολτα με 160 ειναι οντως για κουλους...
    Μη ξανακούσω γκρίνια για παραβίαση στοπ, κόκκινου κλπ κλπ, ή είμαστε νόμιμοι, ή δεν είμαστε

    http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness

    (btw ας πήγαινε το καράβι μου παραπάνω και τα λέγαμε )

  11. #71
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή, όλη μέρα κάνουμε βόλτες στην ότομπαν για αυτό πρέπει να διακοσαρίζουν; Λέω εγώ τώρα.
    Βόλτα με 160 δηλαδή είναι μόνο για κουλούς; Ξαναλέω εγώ τώρα.
    Βόλτα με τη ταυτότητα στο στόμα δεν είναι βόλτα, είναι πίστα και μου φαίνεται ότι τα μπερδεύουμε
    χρόοοοονια τώρα.

    Αν η τελική σου (όχι εσένα) είναι 160 ε προφανώς δεν μπορείς να πας βόλτα με 160. Χρειάζεσαι παραπάνω τελική. Επίσης για να έχεις την επιτάχυνση που "θέλεις" έως τα 160, αν το θέσουμε ως όριο, θα έχεις σχεδόν "αναγκαστικά" και μηχανάκι που θα πάει πάνω από 200.

    Και τα 200 δεν είναι για όλους ταυτότητα στο στόμα...



    Και για να μην είμαι και off-topic, αν δεν υπάρχει χώμα στις διαδρομές, τα πιο κατάλληλα μηχανάκια κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι τα Sport-touring. Δηλαδή VFR, Sprint ST κτλ.

    Αν βάλουμε και το χώμα νομίζω τα καταλληλότερα είναι τα F800GS και το αντίστοιχο Triumph. Τα σύγχρονα Africa δηλαδή, μέχρι να το ξαναβγάλει η Honda
    Give me fuel, Give me fire

  12. #72
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    ...............
    Αν βάλουμε και το χώμα νομίζω τα καταλληλότερα είναι τα F800GS και το αντίστοιχο Triumph. Τα σύγχρονα Africa δηλαδή, μέχρι να το ξαναβγάλει η Honda
    προς στιγμή με τρόμαξες.....

  13. #73
    Αυτό το αφρικα πια...

    Σαν τον μαρμαρωμενο βασιλιά έχει καταντήσει...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #74
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    προς στιγμή με τρόμαξες.....


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Αυτό το αφρικα πια...

    Σαν τον μαρμαρωμενο βασιλιά έχει καταντήσει...
    800GS & 800XC λέμε!
    Give me fuel, Give me fire

  15. #75
    Μέλος Το avatar του/της Maradi
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    164
    Λέτε λέτε. Είδα και γω που είχα την 800 GS και μετά από δυο γερά ταξίδια ήθελε η μισή αλλαγμα. Και τρία recall σε δυο χρόνια. Αν σηκώνει η τσέπη 1200GS, και πας όπου, όπως ,όσο, όταν...πάντα

Σελίδα 5 από 52 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 70
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2017, 13:15
  2. νεες μοτο για την ΕΛ.ΑΣ.
    από road spirit στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 11:58
  3. ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟ
    από Konti στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2006, 09:27
  4. Σασ Δινω Την Bmw Μου Για Μια Βολτα
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2004, 17:11
  5. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF