Σελίδα 6 από 52 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 780

Θέμα: Ποια θεωρείτε την ιδανικότερη μοτό για βόλτα, ταξίδι και εκδρομή;

  1. #76
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Αν η τελική σου (όχι εσένα) είναι 160 ε προφανώς δεν μπορείς να πας βόλτα με 160. Χρειάζεσαι παραπάνω τελική. Επίσης για να έχεις την επιτάχυνση που "θέλεις" έως τα 160, αν το θέσουμε ως όριο, θα έχεις σχεδόν "αναγκαστικά" και μηχανάκι που θα πάει πάνω από 200.

    Και τα 200 δεν είναι για όλους ταυτότητα στο στόμα...



    Και για να μην είμαι και off-topic, αν δεν υπάρχει χώμα στις διαδρομές, τα πιο κατάλληλα μηχανάκια κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι τα Sport-touring. Δηλαδή VFR, Sprint ST κτλ.

    Αν βάλουμε και το χώμα νομίζω τα καταλληλότερα είναι τα F800GS και το αντίστοιχο Triumph. Τα σύγχρονα Africa δηλαδή, μέχρι να το ξαναβγάλει η Honda
    Εννοάω ότι τα 160 είναι υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα.
    Για τους νέους επειδή δεν έχουν συναίσθηση του κινδύνου, για τους γέρους επειδή ενώ νομίζουν οτι τόχουν....







    ....και για τις κότες από επιλογή γιατί τους αρέσει η χαλαρή ζωή και όχι το χωρίς αύριο





    Υ. Γ. 180 είναι.
    Τελευταία τροποποίηση από nikos_abel; 30/11/2012 στις 18:49.

  2. #77
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...........


    Μή τό προσωποποιούμε τό θέμα.
    Δέ μιλάμε άποκλειστικά γιά μένα.
    Κάνω τήν κουβέντα,νά βγάλουμε ένα
    συμπέρασμα.
    Μή μέ πιάνετε άπό τό λαιμό.
    Θά σάς πώ κάτι όντως προσωπικό.
    Μετά τά μοτοποδήλατα,τίς φλορέττες κ.λ.π....
    άρχισα τίς μοτό μέ έντούρο.
    Κάποια στιγμή γύρω στό 80 άρχισα τά χιλιάρια,παράλληλα
    πάντα μέ μία μοτό γιά τό βουνό.
    Κόλλησα μέ τά πυραυλάκια καί ή τρέλλα ήταν έκεί.
    ΟΜΩΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ...........
    ποτέ δέν άπόλαυσα τή μηχανή τρέχοντας σάν παλαβός κυνηγώντας τά όρια μου.
    Ξεκίνησα τίς μηχανές κινούμενος άπό τό αίσθημα τής έλευθερίας πού σού χαρίζει
    ή μοτό,αύτό τό άνεπανάληπτο συναίσθημα,καί στή διαδρομή τό έχασα ξύνοντας μαρσπιέδες.
    Έχουν δίκαιο όλοι αύτοί πού τό λένε.
    Καί πίστα στή ζωή μου δέν πάτησα,όλα έξω.
    Άφού λοιπόν ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ νά έχω στό γκαράζ σκονισμένο πλέον μόνο γιά τό ΓΑΜΩΤΟ
    ότι έπιανε τά τριακόσια,είπα κάποια στιγμή ΦΤΑΝΕΙ.........άς ξαναγυρίσω άπό έκεί
    πού ξεκίνησα όσο βαστάω άκόμα.
    Έλα όμως πού έκανα πολλές λάθος έπιλογές.
    Καί τώρα άκούω πιά τίς γνώμες σας,διαβάζω τίς έμπειρίες σας καί προσπαθώ νά μήν
    κάνω άλλη μιά πατάτα.
    Άν τό καλοκαίρι έβρισκα ZZR σίγουρα θά είχα κάνει τή μαλακία...!!
    Κάποια στιγμή σκέφτεσαι,νά πάρω κάτι πού κάνει δεκαπέντε ή κάτι μέ τά μισά
    καί νάχω νά πληρώνω τίς δόσεις καί νά τραβάω καί καμμιά βόλτα..??
    Όλες αύτές τίς συμβουλές πού έδωσα σέ πολλούς κατά καιρούς,δυστυχώς
    άσπαζόμενος τήν παροιμία πού λέει ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ.........
    δυσκολεύομαι νά τίς κάνω πράξη στόν έαυτό μου
    ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.........


    υγ. v-strom 1000 ρέ παιδιά τού χρόνου θά βγεί πάλι......




  3. #78
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ...
    Έ όχι καί τό Χαγιαμπούζα ρέ παιδιά γιά τουρισμό...!!
    8 χρόνια μέ μονόσελλο τό είχα.
    ....
    και το μηχανάκι τι σου φταίει αν εσύ το βίαζες;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #79
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ποτέ δέν άπόλαυσα τή μηχανή τρέχοντας σάν παλαβός κυνηγώντας τά όρια μου.
    Ή γέρασα νωρίς ή έχεις απόλυτο δίκιο
    (νταξ' να πούμε και την αλήθεια, μια στο τόσο καλά είναι να έχεις τη
    δυνατότητα να ξεκ@υλώσεις, να ξεμπουκώσεις ρε παιδί μου)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    υγ. v-strom 1000 ρέ παιδιά τού χρόνου θά βγεί πάλι......

    Μαζί με το άφρικα 850

  5. #80
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    εγω για ολα αυτα που θες διαλξεα cbr600f4i. αν εβαζα τον παραγοντα χωμα θα επαιρνα cbf600 που εχει καρινα και παει χωμα οσο πανε και τα vstrom kai tdm πηγαινοντας καλυτερα στην ασφαλτο. λοιπες μηχανες με μεγαλες διαδρομες οπως transalp η xc800 κλπ δεν θα με ενδιεφεραν λογω οτι χανουν πολυ απο την απολαυση στην ασφαλτο. εξαιρεση ισως αποτελει το ΚΤΜ το 1000 αλλα θα το απεφευγα λογω οτι μια εμπειρια με το ΚΤΜ του κολλητου την εχουμε για την ποιοτητα των κινητηρων τους και δεν θα ρισκαρα τοσες χιλιαδες ευρω μπας και μου κατσει.. οταν δω adventure με 100000χλμ στο κοντερ χωρις καμι απολυτως επισκευη να δουλευει ρολοι θα αλλαξοπιστησω μα το θεο.. μεχρι τοτε... θα βαζω μονο βενζινη στα μηχανακια μου.. (αντε και καναν ανορθωτη..)

  6. #81
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Maradi Προβολή μηνύματος
    Λέτε λέτε. Είδα και γω που είχα την 800 GS και μετά από δυο γερά ταξίδια ήθελε η μισή αλλαγμα. Και τρία recall σε δυο χρόνια. Αν σηκώνει η τσέπη 1200GS, και πας όπου, όπως ,όσο, όταν...πάντα
    Δεν ξέρω για την αξιοπιστία τους (κάποια πρώτα νομίζω είχαν κάτι θέματα) αλλά μιλάω για αυτό που βλέπω σαν σύνολο. Αλλά όχι να βγάλουμε αναξιόπιστο το 800 και τέρας αξιοπιστίας το 1200 !!

    Α, βάλε και το 990 μέσα στις επιλογές πάντως.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Εννοάω ότι τα 160 είναι υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα.
    Για ποιο δρόμο ;
    Give me fuel, Give me fire

  7. #82
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Maradi Προβολή μηνύματος
    Λέτε λέτε. Είδα και γω που είχα την 800 GS και μετά από δυο γερά ταξίδια ήθελε η μισή αλλαγμα. Και τρία recall σε δυο χρόνια.

    Για πες..

  8. #83
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Για πες..
    χαχαχα ναι ναι πες...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  9. #84
    αν και γνωστός αντι μπεμβεδάκιας, μπορώ να σας γνωρίσω φίλη που εχει πάει αρκετες φορες εκτός, και μάλιστα γύρισε προσφατα απο πορτογαλια ταξίδι μόνη της.... χωρίς κανένα θέμα....

    ας μην το γυρίσουμε εκεί....

  10. #85
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΣΤΟΥΜΠΙ............


    Δέν ύπάρχει άντιπαράθεση,καί δέν ύπάρχει λόγος γιά αύτήν.
    Κυκλοφορούσα μέ Εύρωπαϊκά πρίν τήν απόβαση τών Τζάπς..!!
    Τό transalp είναι μέσα σέ αυτά πού έψαξα όντως.
    ΑΛΛΑ...........δέν φτάνει,θέλει συμβιβασμούς ώς πρός τή δύναμη,
    τήν ταχύτητα καί αύτές οί σαμπρέλλες πρόβλημα.
    Πιό άδύνατο καί πιό μικροκαμωμένο άπό τό v-strom όπότε..??
    Δέν περπάτησε όπως τό 650 γιαυτό καί έφυγε γρήγορα άπό τή λίστα
    τής Χόντα.
    Τό 700 είναι μιά πολύ καλή έπιλογή γιά αύτόν πού ψάχνει όντως τήν ήρεμία,
    καί τήν βόλτα χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ γκάζι,ταξιδεύει μέ 130-140 τό πολύ.
    Τό v-strom έχει άλλα 20 χλμ. πάει καλά μέχει 150-160 καί είναι άρκετά δυνατότερο.
    Περνάνε καί τά δύο άπό χώμα,διότι όταν είσαι διπλός άπλά θά περάσεις,
    Στήν πόλη έχω λύσει τό πρόβλημα μέ ένα ΖΧ-130,δέ μέ άπασχολεί.
    Όλες οί μεγάλες μοτό ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΗ,άπλά τίς χρησιμοποιεί
    ό κόσμος πού δέν έχει δυνατότητα γιά δεύτερη.
    Άν τά τρανσάλπ καί Βεστρόμ διακοσάριζαν άξιοπρεπώς,θά ήταν μπέστ-σέλερ..!!
    Γιαυτό ψάχνομαι στό βέρσυς τό χιλιάρι.
    Ύπάρχει άλλο γιαπωνέζικο παρόμοιο..??
    explorer, καί bmw ....ΔΕΝ,τό καθένα γιά τούς λόγους του.
    Τό Μούλτι,τό ξαναάλλαξαν καί προσπαθούν νά βρούνε πού πήγαν τά 150 άλόγατα..!!
    Μήπως στήν Άουντι..??
    Μέ πολλά προβλήματα, ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ.......είδικά τό κόκκινο...!!
    ΚΤΜ δέν τόλμησα ποτέ,άσε πού έχει χωμάτινο προσανατολισμό,τώρα θά τό κάνω
    στά γεράματα..??
    Άπρίλια 1200..?? έρχεται καί ό Θεός βοηθός,Πιάτζιο πλέον.
    ΑΝΤΕ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ..........ΠΟΙΟ...??



    Δεν ταξιδευεις μονο με 120-140 με το 700 .... Μην τρελαθουμε κι ολας........!!!


    Δηλ πριν 20-25 χρονια ταξιδευες με μηχανακι 700-750 κυβικα ( super tenere klp ) με 80-90...???

    Γιατι εγω με tdr 250 δεν επεφτα ποτε κατω απο τα 150...!!!

    Τα ισοπεδωνεις ολα ρε γμτ σου και στο τελος ..τελος δεν εχεις σχεση και με τον τιτλο του θρεντ...!!!


    Τελος...!! Εχεις το χρημα...???

    Θες μεγαλο......??


    Εμενα αυτο http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/90879.asp μου αρεσε πολυ !!!

    Και απο ευρωπαικο...!!!



  11. #86
    ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΚΡΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΑ BMW.............


    Είπαμε 60 άνακλήσεις τό GS.....!!!!!!!!!!!!
    Έχει καί μερικούς τυχερούς,τί νά λέμε φίλε Σπύρο.
    Άν έξαιρούσαμε τήν άναξιοπιστία τους,άν βγάζαμε καί τά 18,19 χιλιάρικα
    πού πιάνουν κώλους καί λέγαμε άς τό όδηγήσουμε.......
    Άνέβηκα γιά ένα τέταρτο-είκοσι λεπτά καί τό μόνο πού σκέφτηκα
    προσπαθώντας νά ξεμουδιάσω έπειτα άπό μισή ώρα ήταν....
    ΜΑ ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ έχουν οί τύποι,
    ή τόση γκλαμουριά χαρίζει αύτό τό σηματάκι έδώ στήν Έλλάδα είδικά..??
    Τέλος πάντων άς μή τό ΞΕΥΤΕΛΙΣΟΥΜΕ γιά μία άκόμα φορά.
    Ούτε έμείς θά πείσουμε αύτούς πού τά παίρνουν,ούτε αύτοί έμάς ότι
    δέν πρέπει νά έχω άγορασμένη καί μία όδική βοήθεια μόνιμη
    παράλληλα μέ ενα πορτοφόλι πού θά θυμίζει ΤΡΥΠΙΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ..!!
    Μιά και έχεις FJR πόσα θά έδινες σήμερα γιά ένα τού 2007-2008 σέ καλή κατάσταση
    μέ περίπου 35000χλμ. πραγματικά πού θέλει καί ένα πεντακοσάρικο
    γιά λάστιχα καί ένα καλό σέρβις..??

  12. #87
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος

    Εμενα αυτο http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/90879.asp μου αρεσε πολυ !!!

    αλλά κάτσε μισό γιατί στο παιχνίδι μπήκαν και μεταχειρισμένα
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  13. #88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Μιά και έχεις FJR πόσα θά έδινες σήμερα γιά ένα τού 2007-2008 σέ καλή κατάσταση
    μέ περίπου 35000χλμ. πραγματικά πού θέλει καί ένα πεντακοσάρικο
    γιά λάστιχα καί ένα καλό σέρβις..??
    για 2009 που έχει κάποιες μικροδιαφορές από το 2008 (στον ψεκασμό νομίζω), μέχρι 9.000 βία (αν είχε και κάτι εξτρα).... σήμερα.... από την άλλη πάλι ίσως να είναι και πολλά.... είναι και θέμα στιγμής, αν στην δώσει το παίρνεις...

  14. #89
    ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ..............


    Έδώ δέ γράφουμε έκθεση γιά τίς πανελλήνιες καί φοβόμαστε
    μή βγούμε έξω άπό τό θέμα....!!!
    Μιά κουβέντα γίνεται,μέσα σέ αύτό τό φόρουμ έχω διαβάσει
    ΑΠΕΙΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ,τώρα άν σάς ένοχλεί πού ρώτησα κάποιον πού έχει fjr
    τή γνώμη του γιά τό πόσο θά έδινε γιά ένα μηχανάκι τέτοιο πειράζει πολύ..??
    Σέ τελική άνάλυση κουβέντα κάνουμε ,όλο καί κάποιος θά βγεί κερδισμένος.
    ΣΤΟΥΜΠΙ.........
    έπειδή τό τρανσάλπ πέρασε άπό τά χεράκια μου πίστεψε με ότι είναι ένα μηχανάκι
    πού μπορεί νά κινηθεί μέ άσφάλεια ,χωρίς νά ζορίζεται ούτε αύτό ούτε οί άναβάτες
    γιά μεγάλη διαδρομή τό πολύ μέ 130-140.
    Άπό κεί καί πάνω ΝΑΙ ΜΕΝ άλλά.
    700 κυβικά,λιγότερα άπό 60 άλογα καί 215-220 κιλά + δύο έπάνω και καμμιά μπαγκαζιέρα
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ γιά παραπάνω,καί όταν πάς γιά προσπέραση είναι σάν λάντα...!!!
    Δοκίμασες νά άνοίξεις γκάζι μέ τρανσάλπ μέ δεύτερο άτομο καί μία μπαγκαζιέρα
    έχοντας ήδη 140 χλμ. στό κοντέρ γιά τόν Χ λόγο..??
    Άλλά καί σαμπρέλλα τό 2013..??

    Τό crosstourer τό περπάτησα.
    Πολύ βαρύ,μηδενική προστασία άπό άέρα καιρικές συνθήκες,μπροστινό άλλά βαραντέρο τσιγαρόχαρτο
    καί ό άξονας χοροπηδάει στίς Έλληνικές λακούβες..!!
    15800..?? ΝΟ

    Σπύρο ............
    Ξέρω ότι τό 2009 τό fjr έκτός άπό μικροαλλαγές στόν ψεκασμό έχει καί στό σασμάν.
    2009 ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΕΙ μεταχειρισμένο άσε τί γράφουν,καινούργιο δέ
    άπλά ΤΕΛΟΣ...!!
    Έρχεται πλέον καί τό άναβαθμισμένο τού 2013,δέν είναι αύτό ένας λόγος νά πάει
    πιό κάτω ή τιμή..??
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 01/12/2012 στις 08:36.

  15. #90
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.641
    Πιστεύω ότι ενα 750-800 ον/οφ είναι ιδανική επιλογή.


    +

    -ταξιδεύουν ανετα στην εθνική με ταχύτητες 140-160 άνετα τουλάχιστον από θεμα μοτέρ
    -στους επαρχιακούς είναι άπαιχτα, δεν δουλεύουν μόνο σε καλή ασφαλτο, στρίβουν πιο ευκολα, συγχωρούν.
    -κυκλοφορείς και καθημερινά, δεν χρειάζεται σκούτερ ή παπί
    -τερμα το αγχος για λακούβες, σαμαρια και τα σχετικά
    -εχεις καλύτερη ορατότητα και πιο ανθρώπινη θεση οδήγησης
    -θα περάσεις από χώμα γρήγορα και διασκεδαστικά, σε προδιαθέτουν να αφήσεις την ασφαλτο συνειδητά για να πιάσεις χώμα

    http://www.youtube.com/watch?v=A0eLk...&feature=g-upl

    -καίνε λιγότερη βενζίνη - καλύτερη αυτονομία από 1000 (αυτό είναι πολύ σημαντικό)
    -τα λάστιχα είναι φτηνότερα από των steet
    -με τα κάγκελα δεν παθαίνουν ζημιές σε χαζοπτώσεις

    -
    δεν μπορούν να ταξιδέψουν με 200+
    δεν μπαίνεις πίστα με αξιώσεις
    το γκάζι είναι αρκετό αλλά όχι σαν των 1000



    Δυστυχώς όμως υπάρχουν μόνο δυο ευρωπαϊκές επιλογές στα 800 ον/οφ και καμμιά γιαπωνέζικη. Προσωπικά μου αρέσουν και τα ίδια αλλά θα ήθελα να δω και ενα σύγχρονο 800 γιαπωνέζικο πραγματικό ον/οφ και όχι περίεργα σχήματα τύπου κροσόβερ και v strom.

    Από τα δύο ευρωπαικά θα αγόραζα 800gs γιατί είναι πιο ον/ΟΦ.

Σελίδα 6 από 52 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 70
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2017, 13:15
  2. νεες μοτο για την ΕΛ.ΑΣ.
    από road spirit στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 11:58
  3. ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟ
    από Konti στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2006, 09:27
  4. Σασ Δινω Την Bmw Μου Για Μια Βολτα
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2004, 17:11
  5. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF