Τελευταία τροποποίηση από nikos_abel; 30/11/2012 στις 18:49.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...........
Μή τό προσωποποιούμε τό θέμα.
Δέ μιλάμε άποκλειστικά γιά μένα.
Κάνω τήν κουβέντα,νά βγάλουμε ένα
συμπέρασμα.
Μή μέ πιάνετε άπό τό λαιμό.
Θά σάς πώ κάτι όντως προσωπικό.
Μετά τά μοτοποδήλατα,τίς φλορέττες κ.λ.π....
άρχισα τίς μοτό μέ έντούρο.
Κάποια στιγμή γύρω στό 80 άρχισα τά χιλιάρια,παράλληλα
πάντα μέ μία μοτό γιά τό βουνό.
Κόλλησα μέ τά πυραυλάκια καί ή τρέλλα ήταν έκεί.
ΟΜΩΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ...........
ποτέ δέν άπόλαυσα τή μηχανή τρέχοντας σάν παλαβός κυνηγώντας τά όρια μου.
Ξεκίνησα τίς μηχανές κινούμενος άπό τό αίσθημα τής έλευθερίας πού σού χαρίζει
ή μοτό,αύτό τό άνεπανάληπτο συναίσθημα,καί στή διαδρομή τό έχασα ξύνοντας μαρσπιέδες.
Έχουν δίκαιο όλοι αύτοί πού τό λένε.
Καί πίστα στή ζωή μου δέν πάτησα,όλα έξω.
Άφού λοιπόν ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ νά έχω στό γκαράζ σκονισμένο πλέον μόνο γιά τό ΓΑΜΩΤΟ
ότι έπιανε τά τριακόσια,είπα κάποια στιγμή ΦΤΑΝΕΙ.........άς ξαναγυρίσω άπό έκεί
πού ξεκίνησα όσο βαστάω άκόμα.
Έλα όμως πού έκανα πολλές λάθος έπιλογές.
Καί τώρα άκούω πιά τίς γνώμες σας,διαβάζω τίς έμπειρίες σας καί προσπαθώ νά μήν
κάνω άλλη μιά πατάτα.
Άν τό καλοκαίρι έβρισκα ZZR σίγουρα θά είχα κάνει τή μαλακία...!!
Κάποια στιγμή σκέφτεσαι,νά πάρω κάτι πού κάνει δεκαπέντε ή κάτι μέ τά μισά
καί νάχω νά πληρώνω τίς δόσεις καί νά τραβάω καί καμμιά βόλτα..??
Όλες αύτές τίς συμβουλές πού έδωσα σέ πολλούς κατά καιρούς,δυστυχώς
άσπαζόμενος τήν παροιμία πού λέει ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ.........
δυσκολεύομαι νά τίς κάνω πράξη στόν έαυτό μου
ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.........
υγ. v-strom 1000 ρέ παιδιά τού χρόνου θά βγεί πάλι......
![]()
εγω για ολα αυτα που θες διαλξεα cbr600f4i. αν εβαζα τον παραγοντα χωμα θα επαιρνα cbf600 που εχει καρινα και παει χωμα οσο πανε και τα vstrom kai tdm πηγαινοντας καλυτερα στην ασφαλτο. λοιπες μηχανες με μεγαλες διαδρομες οπως transalp η xc800 κλπ δεν θα με ενδιεφεραν λογω οτι χανουν πολυ απο την απολαυση στην ασφαλτο. εξαιρεση ισως αποτελει το ΚΤΜ το 1000 αλλα θα το απεφευγα λογω οτι μια εμπειρια με το ΚΤΜ του κολλητου την εχουμε για την ποιοτητα των κινητηρων τους και δεν θα ρισκαρα τοσες χιλιαδες ευρω μπας και μου κατσει.. οταν δω adventure με 100000χλμ στο κοντερ χωρις καμι απολυτως επισκευη να δουλευει ρολοι θα αλλαξοπιστησω μα το θεο.. μεχρι τοτε... θα βαζω μονο βενζινη στα μηχανακια μου.. (αντε και καναν ανορθωτη..)
Δεν ξέρω για την αξιοπιστία τους (κάποια πρώτα νομίζω είχαν κάτι θέματα) αλλά μιλάω για αυτό που βλέπω σαν σύνολο. Αλλά όχι να βγάλουμε αναξιόπιστο το 800 και τέρας αξιοπιστίας το 1200 !!
Α, βάλε και το 990 μέσα στις επιλογές πάντως.
Για ποιο δρόμο ;![]()
Give me fuel, Give me fire
αν και γνωστός αντι μπεμβεδάκιας, μπορώ να σας γνωρίσω φίλη που εχει πάει αρκετες φορες εκτός, και μάλιστα γύρισε προσφατα απο πορτογαλια ταξίδι μόνη της.... χωρίς κανένα θέμα....
ας μην το γυρίσουμε εκεί....
Δεν ταξιδευεις μονο με 120-140 με το 700 .... Μην τρελαθουμε κι ολας........!!!
Δηλ πριν 20-25 χρονια ταξιδευες με μηχανακι 700-750 κυβικα ( super tenere klp ) με 80-90...???
Γιατι εγω με tdr 250 δεν επεφτα ποτε κατω απο τα 150...!!!
Τα ισοπεδωνεις ολα ρε γμτ σου και στο τελος ..τελος δεν εχεις σχεση και με τον τιτλο του θρεντ...!!!
Τελος...!! Εχεις το χρημα...???
Θες μεγαλο......??
Εμενα αυτο http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/90879.asp μου αρεσε πολυ !!!
Και απο ευρωπαικο...!!!
![]()
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΚΡΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΑ BMW.............
Είπαμε 60 άνακλήσεις τό GS.....!!!!!!!!!!!!
Έχει καί μερικούς τυχερούς,τί νά λέμε φίλε Σπύρο.
Άν έξαιρούσαμε τήν άναξιοπιστία τους,άν βγάζαμε καί τά 18,19 χιλιάρικα
πού πιάνουν κώλους καί λέγαμε άς τό όδηγήσουμε.......
Άνέβηκα γιά ένα τέταρτο-είκοσι λεπτά καί τό μόνο πού σκέφτηκα
προσπαθώντας νά ξεμουδιάσω έπειτα άπό μισή ώρα ήταν....
ΜΑ ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ έχουν οί τύποι,
ή τόση γκλαμουριά χαρίζει αύτό τό σηματάκι έδώ στήν Έλλάδα είδικά..??
Τέλος πάντων άς μή τό ΞΕΥΤΕΛΙΣΟΥΜΕ γιά μία άκόμα φορά.
Ούτε έμείς θά πείσουμε αύτούς πού τά παίρνουν,ούτε αύτοί έμάς ότι
δέν πρέπει νά έχω άγορασμένη καί μία όδική βοήθεια μόνιμη
παράλληλα μέ ενα πορτοφόλι πού θά θυμίζει ΤΡΥΠΙΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ..!!
Μιά και έχεις FJR πόσα θά έδινες σήμερα γιά ένα τού 2007-2008 σέ καλή κατάσταση
μέ περίπου 35000χλμ. πραγματικά πού θέλει καί ένα πεντακοσάρικο
γιά λάστιχα καί ένα καλό σέρβις..??
ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ..............
Έδώ δέ γράφουμε έκθεση γιά τίς πανελλήνιες καί φοβόμαστε
μή βγούμε έξω άπό τό θέμα....!!!
Μιά κουβέντα γίνεται,μέσα σέ αύτό τό φόρουμ έχω διαβάσει
ΑΠΕΙΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ,τώρα άν σάς ένοχλεί πού ρώτησα κάποιον πού έχει fjr
τή γνώμη του γιά τό πόσο θά έδινε γιά ένα μηχανάκι τέτοιο πειράζει πολύ..??
Σέ τελική άνάλυση κουβέντα κάνουμε ,όλο καί κάποιος θά βγεί κερδισμένος.
ΣΤΟΥΜΠΙ.........
έπειδή τό τρανσάλπ πέρασε άπό τά χεράκια μου πίστεψε με ότι είναι ένα μηχανάκι
πού μπορεί νά κινηθεί μέ άσφάλεια ,χωρίς νά ζορίζεται ούτε αύτό ούτε οί άναβάτες
γιά μεγάλη διαδρομή τό πολύ μέ 130-140.
Άπό κεί καί πάνω ΝΑΙ ΜΕΝ άλλά.
700 κυβικά,λιγότερα άπό 60 άλογα καί 215-220 κιλά + δύο έπάνω και καμμιά μπαγκαζιέρα
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ γιά παραπάνω,καί όταν πάς γιά προσπέραση είναι σάν λάντα...!!!
Δοκίμασες νά άνοίξεις γκάζι μέ τρανσάλπ μέ δεύτερο άτομο καί μία μπαγκαζιέρα
έχοντας ήδη 140 χλμ. στό κοντέρ γιά τόν Χ λόγο..??
Άλλά καί σαμπρέλλα τό 2013..??
Τό crosstourer τό περπάτησα.
Πολύ βαρύ,μηδενική προστασία άπό άέρα καιρικές συνθήκες,μπροστινό άλλά βαραντέρο τσιγαρόχαρτο
καί ό άξονας χοροπηδάει στίς Έλληνικές λακούβες..!!
15800..?? ΝΟ
Σπύρο ............
Ξέρω ότι τό 2009 τό fjr έκτός άπό μικροαλλαγές στόν ψεκασμό έχει καί στό σασμάν.
2009 ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΕΙ μεταχειρισμένο άσε τί γράφουν,καινούργιο δέ
άπλά ΤΕΛΟΣ...!!
Έρχεται πλέον καί τό άναβαθμισμένο τού 2013,δέν είναι αύτό ένας λόγος νά πάει
πιό κάτω ή τιμή..??
Τελευταία τροποποίηση από irinia; 01/12/2012 στις 08:36.
Πιστεύω ότι ενα 750-800 ον/οφ είναι ιδανική επιλογή.
+
-ταξιδεύουν ανετα στην εθνική με ταχύτητες 140-160 άνετα τουλάχιστον από θεμα μοτέρ
-στους επαρχιακούς είναι άπαιχτα, δεν δουλεύουν μόνο σε καλή ασφαλτο, στρίβουν πιο ευκολα, συγχωρούν.
-κυκλοφορείς και καθημερινά, δεν χρειάζεται σκούτερ ή παπί
-τερμα το αγχος για λακούβες, σαμαρια και τα σχετικά
-εχεις καλύτερη ορατότητα και πιο ανθρώπινη θεση οδήγησης
-θα περάσεις από χώμα γρήγορα και διασκεδαστικά, σε προδιαθέτουν να αφήσεις την ασφαλτο συνειδητά για να πιάσεις χώμα
http://www.youtube.com/watch?v=A0eLk...&feature=g-upl
-καίνε λιγότερη βενζίνη - καλύτερη αυτονομία από 1000 (αυτό είναι πολύ σημαντικό)
-τα λάστιχα είναι φτηνότερα από των steet
-με τα κάγκελα δεν παθαίνουν ζημιές σε χαζοπτώσεις
-
δεν μπορούν να ταξιδέψουν με 200+
δεν μπαίνεις πίστα με αξιώσεις
το γκάζι είναι αρκετό αλλά όχι σαν των 1000
Δυστυχώς όμως υπάρχουν μόνο δυο ευρωπαϊκές επιλογές στα 800 ον/οφ και καμμιά γιαπωνέζικη. Προσωπικά μου αρέσουν και τα ίδια αλλά θα ήθελα να δω και ενα σύγχρονο 800 γιαπωνέζικο πραγματικό ον/οφ και όχι περίεργα σχήματα τύπου κροσόβερ και v strom.
Από τα δύο ευρωπαικά θα αγόραζα 800gs γιατί είναι πιο ον/ΟΦ.