Κοίτα δεν ξέρω εσύ αλλά εγώ τη πλάκα μου κάνω μ όλα αυτά !
Επι της ουσίας όμως ότι είπα είναι σωστό
http://www.motoblog.it/post/87137/mo...lota-del-mondo
![]()
Κοίτα δεν ξέρω εσύ αλλά εγώ τη πλάκα μου κάνω μ όλα αυτά !
Επι της ουσίας όμως ότι είπα είναι σωστό
http://www.motoblog.it/post/87137/mo...lota-del-mondo
![]()
Διαβάστε αυτό για Moto2....
Bradley Smith Interview
Marquez cheating?
ΚΩΣΤΗΣ
Ναι Κώστα το ένα είναι παλιό και το άλλο νέο.
Και οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU.
Λαμογιά που ''ανακάλυψαν'' μετά το τέλος του πρωταθλήματος και που ''δεν'' ήταν λαμογιά αφού δεν είχε προβλεφθεί και γραφτεί στο ρούλ μπούκ αλλά τελικά ήταν γιατί η κοινή ECU με το κοινό λογισμικό, τελικά δεν ήταν και τόσο κοινά.
Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Μακάρι να ήμουνα συνταξιούχος στον Καναδά....... To θέμα είναι ότι θα χαλάσουν και τα WSBK τώρα. BSB & TT θα βλέπουμε μόνο σε λιγα χρόνια....![]()
ΚΩΣΤΗΣ
σ'ωραίοςΤο ιλίγκαλ θέμα ήταν αυτό: ''Marquez’s team had been able to load an illegal map on to the ECU, capable of overriding the quickshifter function and preventing fuel from being cut when the quickshifter was used''
και στους νέους κανόνες της FIM διορθώθηκε αποδεικνύοντας πως ήταν όντως θέμα. Το πόσο ακριβώς επηρέαζε την απόδοση δεν θα το μάθουμε πουτέ. Προσωπική γνώμη, το software του Markez μαζί με την εξάτμιση (πόσο πια να δώσει πια μια εξάτμιση?) ήταν εκτός συναγωνισμού και αυτό φαινόταν σχεδόν σε κάθε έξοδο σε ευθεία, αλλά και στις εκκινήσεις.
Δεν είναι πως δεν είναι καλός ο μικρός, είναι πως οι άλλοι είχαν υποδεέστερα μοτά άρα disadvantage.
σημ. αναφέρομαι μόνο σε απόδοση κινητήρα και όχι πλαίσιο κλπ.
Όταν λοιπόν μιλάμε για ενιαία μοτοσακά την διαφορά την κάνουν οι λεπτομέρειες (φυσικά και οι αναβάτες). Αυτές τις λεπτομέρειες μπορούν να τις εφαρμόσουν μόνο οι πλούσιες ομάδες που ξοδεύουν πολλά.
Αυτό για να μη μας τα ζαλίζει ο κάθε Καραμελένιος Εζπελέτας με υποκριτικές επιθέσεις φιλίας προς τις πιο αδύναμες οικονομικά ομάδες και πλασάροντας τη σκατόφατσά του ως θεματοφύλακα των αγνών αγώνων, τολμώντας δε να μιλάει και για θέαμα.
Αν και αναγνωρίζω ως θετικό το ότι έφτιαξαν το πρόβλημα ο Εζπελέτας με τον κολλητό του Ιπολίτο, χρεώνονται το γεγονός πως το έκαναν μόνο αφού το θέμα πήρε διαστάσεις ενώ το γνώριζαν απο πριν.
Πολιτικάντηδες δηλαδή χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον.
Μπίζνα είναι γι αυτούς παίδες. Ενα σόου με έναν σκοπό, να γεμίζουν τα ταμεία.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Αν είναι έτσι τότε έχουμε λίγα κιλά + μπλιμπλίκια άντε πιάσαμε Γιαννόνε μάπα!
![]()
Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια....Δες τους καινούργιους κανόνες για το 2014...
http://www.superbikeplanet.com/2012/Nov/121110f11.htm
Το λέει ο άνθρωπας καθαρά...
Technical Regulations
Effective 01 January 2014:
MotoGP Class
The use of the ECU and datalogger provided by the Championship organisers is compulsory.
MSMA manufacturers, supplying machines for a maximum of four entries per manufacturer, will use their own electronics software but in this case are subject to a maximum fuel capacity of 20 litres.
All other machines must use the ECU, datalogger and software provided by the Championship organisers and these machines may have a maximum fuel capacity of 24 litres.
ΚΩΣΤΗΣ
Ρώτησα αν έχουν δημοσιευτεί απο τη FIM και περιμένω απάντηση. Μόλις έρθει θα ποστάρω το link
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing