Σελίδα 22 από 45 ΠρώτοΠρώτο ... 12171819202122232425262732 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 316 έως 330 από 667

Θέμα: MotoGP 2013 Pre-Season

  1. #316
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Κοίτα δεν ξέρω εσύ αλλά εγώ τη πλάκα μου κάνω μ όλα αυτά !


    Επι της ουσίας όμως ότι είπα είναι σωστό

    http://www.motoblog.it/post/87137/mo...lota-del-mondo


  2. #317
    Διαβάστε αυτό για Moto2....

    Bradley Smith Interview


    Marquez cheating?
    ΚΩΣΤΗΣ

  3. #318
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Ναι Κώστα το ένα είναι παλιό και το άλλο νέο.
    Και οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU.
    Λαμογιά που ''ανακάλυψαν'' μετά το τέλος του πρωταθλήματος και που ''δεν'' ήταν λαμογιά αφού δεν είχε προβλεφθεί και γραφτεί στο ρούλ μπούκ αλλά τελικά ήταν γιατί η κοινή ECU με το κοινό λογισμικό, τελικά δεν ήταν και τόσο κοινά.
    Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
    Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  4. #319
    Μακάρι να ήμουνα συνταξιούχος στον Καναδά....... To θέμα είναι ότι θα χαλάσουν και τα WSBK τώρα. BSB & TT θα βλέπουμε μόνο σε λιγα χρόνια....
    ΚΩΣΤΗΣ

  5. #320
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από boussias Προβολή μηνύματος
    Διαβάστε αυτό για Moto2....

    Bradley Smith Interview


    Marquez cheating?
    Ο μηχανικός του Smith είπε live κάποια στιγμή ότι "θα τα πούμε μετά το τέλος της σεζόν" αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι...



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Ναι Κώστα το ένα είναι παλιό και το άλλο νέο.
    Και οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU.
    Λαμογιά που ''ανακάλυψαν'' μετά το τέλος του πρωταθλήματος και που ''δεν'' ήταν λαμογιά αφού δεν είχε προβλεφθεί και γραφτεί στο ρούλ μπούκ αλλά τελικά ήταν γιατί η κοινή ECU με το κοινό λογισμικό, τελικά δεν ήταν και τόσο κοινά.
    Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
    Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.
    Link για όλα αυτά;
    Give me fuel, Give me fire

  6. #321
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Link για όλα αυτά;
    Δεν έχω κρατήσει, αν βρω θα ποστάρω.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  7. #322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος

    Link για όλα αυτά;
    Ρίξε μία ματία

    http://www.motomatters.com/news/2012...omething_.html

    http://www.asphaltandrubber.com/raci...plained-moto2/
    ΚΩΣΤΗΣ

  8. #323
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από boussias Προβολή μηνύματος
    σ'ωραίος Το ιλίγκαλ θέμα ήταν αυτό: ''Marquez’s team had been able to load an illegal map on to the ECU, capable of overriding the quickshifter function and preventing fuel from being cut when the quickshifter was used''
    και στους νέους κανόνες της FIM διορθώθηκε αποδεικνύοντας πως ήταν όντως θέμα. Το πόσο ακριβώς επηρέαζε την απόδοση δεν θα το μάθουμε πουτέ. Προσωπική γνώμη, το software του Markez μαζί με την εξάτμιση (πόσο πια να δώσει πια μια εξάτμιση?) ήταν εκτός συναγωνισμού και αυτό φαινόταν σχεδόν σε κάθε έξοδο σε ευθεία, αλλά και στις εκκινήσεις.
    Δεν είναι πως δεν είναι καλός ο μικρός, είναι πως οι άλλοι είχαν υποδεέστερα μοτά άρα disadvantage.
    σημ. αναφέρομαι μόνο σε απόδοση κινητήρα και όχι πλαίσιο κλπ.

    Όταν λοιπόν μιλάμε για ενιαία μοτοσακά την διαφορά την κάνουν οι λεπτομέρειες (φυσικά και οι αναβάτες). Αυτές τις λεπτομέρειες μπορούν να τις εφαρμόσουν μόνο οι πλούσιες ομάδες που ξοδεύουν πολλά.
    Αυτό για να μη μας τα ζαλίζει ο κάθε Καραμελένιος Εζπελέτας με υποκριτικές επιθέσεις φιλίας προς τις πιο αδύναμες οικονομικά ομάδες και πλασάροντας τη σκατόφατσά του ως θεματοφύλακα των αγνών αγώνων, τολμώντας δε να μιλάει και για θέαμα.
    Αν και αναγνωρίζω ως θετικό το ότι έφτιαξαν το πρόβλημα ο Εζπελέτας με τον κολλητό του Ιπολίτο, χρεώνονται το γεγονός πως το έκαναν μόνο αφού το θέμα πήρε διαστάσεις ενώ το γνώριζαν απο πριν.
    Πολιτικάντηδες δηλαδή χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον.
    Μπίζνα είναι γι αυτούς παίδες. Ενα σόου με έναν σκοπό, να γεμίζουν τα ταμεία.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  9. #324
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Αν είναι έτσι τότε έχουμε λίγα κιλά + μπλιμπλίκια άντε πιάσαμε Γιαννόνε μάπα!

  10. #325
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από boussias Προβολή μηνύματος

    Τα είχα δει αυτά... δεν λέει πουθενά ότι:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    ....οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU....
    Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
    Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.
    Όχι ότι δεν συμφωνώ, έτσι; Και αν άλλαξε κάποιος κανονισμός που "φωτογράφιζε" αυτή την κατάσταση τότε είναι φως φανάρι που λέμε...
    Give me fuel, Give me fire

  11. #326
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Τα είχα δει αυτά... δεν λέει πουθενά ότι:



    Όχι ότι δεν συμφωνώ, έτσι; Και αν άλλαξε κάποιος κανονισμός που "φωτογράφιζε" αυτή την κατάσταση τότε είναι φως φανάρι που λέμε...
    Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια.... Δες τους καινούργιους κανόνες για το 2014...
    http://www.superbikeplanet.com/2012/Nov/121110f11.htm

    Το λέει ο άνθρωπας καθαρά...

    Technical Regulations

    Effective 01 January 2014:
    MotoGP Class

    The use of the ECU and datalogger provided by the Championship organisers is compulsory.

    MSMA manufacturers, supplying machines for a maximum of four entries per manufacturer, will use their own electronics software but in this case are subject to a maximum fuel capacity of 20 litres.

    All other machines must use the ECU, datalogger and software provided by the Championship organisers and these machines may have a maximum fuel capacity of 24 litres.
    ΚΩΣΤΗΣ

  12. #327
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από boussias Προβολή μηνύματος
    Το λέει ο άνθρωπας καθαρά...

    Technical Regulations

    Effective 01 January 2014:
    MotoGP Class

    Give me fuel, Give me fire

  13. #328
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    lol...... έχεις δίκιο...

    Further detail technical regulation changes were approved but publication of these will be postponed until after the next Grand Prix Commission meeting on 13 December.
    ΚΩΣΤΗΣ

  14. #329
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Ρώτησα αν έχουν δημοσιευτεί απο τη FIM και περιμένω απάντηση. Μόλις έρθει θα ποστάρω το link
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  15. #330
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Η Ioda Racing Θέλει Βεριούλεν...
    (και στα δικά μου)

Παρόμοια θέματα

  1. MotoGP 2014 Pre-Season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 564
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2014, 23:15
  2. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  3. MotoGP 2013, Round 2 Circuit of the Americas
    από akaposto στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 250
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2013, 08:26
  4. MotoGP 2013, Round 1 Qatar
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 350
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2013, 09:58
  5. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF