Τόσο θα πληρώσεις στην αντιπροσωπεία για τα μαμά. Τα μαμά γρανάζια είναι καλά, το ένα Ιαπωνικό και το άλλο μάλλον Ιταλικό, η αλυσίδα όμως είναι ΓΤΠΚ. Έβαλα αυτή και είμαι ευχαριστημένος.
Μην πληρώσεις παραπάνω για να βάλεις την χρυσή.. Είναι ίδιες.
Και οι δύο είναι X-ring αντί για την O-ring Regina της μαμάς. Ουσιαστικά τα Χ-ρινγκ στεγανοποιούν καλύτερα γιατί έχουν δύο σημεία επαφής και δεν επιτρέπουν την σκόνη να περάσει στα πυράκια. Εγώ και τις δύο που άλλαξα της άλλαξα από κολλημένα πυράκια, τα γρανάζια ήταν ακόμα καινούρια (20.000 χλμ για την κάθε μια περίπου).
+1
Όταν το ρυθμιστικό έχει τερματίσει.
Όταν τα γρανάζια κοντεύουν να μείνουν από δόντια.
Όταν ανασηκώνοντας την αλυσίδα απ' το πίσω μέρος του πίσω γραναζιού μπορείς να δεις όλο το δόντι.
Όταν τα πυράκια κολλάνε από την σκόνη και η αλυσίδα χοροπηδάει.
Στην τελευταία περίπτωση θα παρατηρήσεις ότι η αλυσίδα στο κάτω μέρος κάνει γωνίες. Επίσης κατά την ρύθμιση θα δεις ότι αλλού είναι πολύ σφιγμένη και αλλού υπερβολικά χαλαρή.
Για πιο "επιστημονικές" μεθόδους δες το μανουάλι.![]()
Sent from me using a computer.
Την έβγαλες?
Γιατί δεν βάζεις λεντάκια. Δεν καίνε (σχεδόν) τίποτα (σε περίπτωση που τα ξεχάσεις πάλι) και φωτίζουν πολύ καλύτερα απ' αυτά που έχει. Βοηθούν στο να διαβάζεις χάρτη αν σε πιάσει η νύχτα στα όρη (με την μικρή ή μεγάλη σκάλα ο χάρτης γυαλίζει, αντανακλά και σε στραβώνει). Να φωτίζεις την παρέα σου να αλλάξει λάστιχο, κάπου στην Βάλια κάλντα χωρίς να δουλεύει η μηχανή, να στήσεις σκηνή χωρίς φακό στο στόμα κτλ κτλ.
Sent from me using a computer.
Daz πολύ ωραία τοποθέτηση. Εγώ τα άλλαξα στα πρώτα 1.000χλμ με led με κόστος και τα δυο 4€ περίπου. Δεν είχα σκεφτεί πως μπορεί να είναι τόσο βολικό...
Όσο για αλυσίδα εγώ έβαλα τη χρυσή X-ring (έτσι για την λέζα) πετώντας την κομπιασμένη και ετοιμόρροπη μαμίσια μετά απο 22.000χλμ.
Μεγάλη βελτίωση στην απόκριση. Άντε καλοφάγωτες να είναι...
ΥΓ. Έχω ωραιότατο spray της Valvoline (το λευκό ντε) που αναγράφει το O-Ring safe αλλά όχι Χ-Ring. Να υπάρχει πρόβλημα; Ότι 10€ σώνουμε καλό είναι...
Εγώ 2 άλλαξα απ' τις μαμά και οι δύο με έβγαλαν περίπου τα ίδια χλμ με σένα. Αυτή που φοράω τώρα έχει κάνει περίπου τα ίδια και ακόμα είναι σαν καινούρια.
Όχι δεν έχεις πρόβλημα. Η διαφορά O-ring με X-ring είναι μόνο στο σχήμα.
Τα λεντάκια στα φώτα θέσης τα λύνουν τα μισά προβλήματα, για τα υπόλοιπα χρειάζεται προβολάκια από λεντ με 10 - 15 watt έκαστο.![]()
Sent from me using a computer.
H Afam η χρυσαφουλί εμένα μΕ έβγαλε άν θυμάμαι καλά 28.000 χλμ με κόστος περίπου 130 ευρώ.![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Καλημέρα παιδιά. Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη σας; Τον τελευταίο καιρό έχουν μειωθεί εντυπωσιακά τα σκασίματα από την εξάτμιση. Είναι ανησυχητικό αυτό; Σημαίνει κάτι; Έχω 14.000 χλμ κυρίως στην πόλη. Ευχαριστώ.
Καλημέρα και καλό μήνα,
Έναν προβληματισμό έχω με τον τενεράκι μου.
Όταν επιταχύνω μέχρι τις 4Κ στροφές κάνει αυτό το ωραίο καθαρό γουργουριτό του μονοκύλινδρου.
Μετά τις 4Κ μπαίνει στον ήχο και στους κραδασμούς ένα «γρέζι», πολύ ποιο μικρής συχνότητας κραδασμοί, σαν δόνηση κινητού να διαπερνά όλο το τιμόνι και ο ήχος ποιο «βρώμικος».
Βγάζω νόημα? Είναι η φυσιολογική λειτουργία του αυτή ή για καλό να το πάω στον μηχανικό?
Είναι στα 2Κ κλμ (μεταχείρ το πήρα), στα 5 θα το πάω για service ούτος.
Thanks,
ναι, αλλά κραδασμό τύπου 'πολυθρόνας μασάζ στο αεροδρόμιο' που το νιώθω σε όλη τη μηχανή.