.
kai mia epejergamsmeni...
telika auto pou ipes patera...
den mou fenete na paizei kai pli....e?Θεωρητικά στα κυκλικά ο αέρας συναντά 2 φορές εμπόδιο (μιά πρίν τη βελόνα το ένα τοίχωμα του κυλίνδρου, και μιά μετά την βελόνα το έτερο τοίχωμα του κυλίνδρου) και έτσι η ροή γίνεται εντελώς ακανόνιστη με ασχημα αποτελέσματα για την διασπορά αλλά και την ταχύτητα του μίγματος μετά το carb.
Τα flatslaid λόγω μόνο μιας επιφάνειας που παρεμβάλεται στην ροή έχουν πιο ομαλή ροή οπότε έχουν και καθαρότερο "σήμα" στη βελόνα που βρίσκεται σε πιό στρατηγική θέση.
ektos kai an kati den katalava kala...
![]()
![]()
![]()
![]()
Θα ήταν ευκολότερο να καταλάβεις αυτό που εννοώ αν έβρισκες
παρόμοιες διαμέτρους καρμπυρατέρ.
oi diametroi profanos kai den einai idioi (20 to strogilo kai 26 to flat)
alla einai fanero oti kai ta dio paraousiazoun dio epifanies pros tin roi...
se deutero vathmo mou fenete oti to flat borei na "provlimatizei" tin roi perisotero apo to kilindriko, logo twn apotomwn metavolwn stis epifanies...
alla o "provlimatismos" autos tis rois fenete mono meso ergastiriakwn dokimwn ara bori na me geloun ta matia mou...
epifilasomai lipon kai tha epanalavw tin fwtografisi me 30 kilindriko kai 26ari flat kai tha epanelthoume...
Δεν είναι ανάγκη να ψάξεις να βρείς άλλο απλά σε παρόμοιες διαμέτρους θα δείς οτι η απόσταση των 2 εμποδίων στο κυλινδρικό είναι σταθερή όσο η διάμετρος του βεντούρι και λίγο παραπάνω ενώ στο επίπεδο είναι πολύ μικρότερη απο την μισή.
Οπότε το επίπεδο προσομειάζει πολύ καλύτερα ένα "επίπεδο" και σε πολύ μικρότερη ταχύτητα απο ότι το κυλινδρικό.
Ειδικά αν δεις fcr θα καταλάβεις.
Πάντως πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζει η διατομή του βεντούρι στον τρόπο απο αποκρύνεται το καρμπ παρά το slaid.
Ξέχνα το μήκος μιλάμε για το σχήμα καθαρά.
Βέβαια το φλατ που έχεις ποστάρει είναι ένας συμβιβασμός πολύ κοντά στο κυλινδρικό.
Υπάρχουν πολύ λεπτότερα, που δημιουργούν πολύ λιγότερο στροβιλισμό.
Τώρα για το μήκος του βεντούρι δεν νομίζω να είναι καλύτερο το κοντότερο.
ama boris rije kamia fwto ore patera giati den to vlepw na vgazoume akri...
exw katalavei ti les apla den exw dei kanena flat slide carb pou na parousiazei mono mia epifaneia/akmi (sto katw meros) pros tin roi...
tespa...
![]()
![]()
![]()
Dell' orto SHA 14/12Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
den exw dei kanena flat slide carb pou na parousiazei mono mia epifaneia/akmi (sto katw meros) pros tin roi...
Το φοράει το Malaguti Grizzly 10 και 12...
(Που μάλλον είναι και το πλέον κατάλληλο μηχανάκι για την πάρτη σου)!!!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
me to 10ari den jerw alla me to 12 se patw katw esena kai to exc sou palianthrwpe!!!
![]()
![]()
![]()
Είδες λοιπόν που είχα δίκιο που στο πρότεινα ???Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
me to 10ari den jerw alla me to 12 se patw katw esena kai to exc sou palianthrwpe!!!
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
Τίποτε mods κυκλοφορούν προς τα δω ???
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ακόμα και 2 ακμές να υπάρχουν στην ροή σημαντικότατο ρόλο παίζει το πόσο απέχουν μεταξύ τους.Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
ama boris rije kamia fwto ore patera giati den to vlepw na vgazoume akri...
exw katalavei ti les apla den exw dei kanena flat slide carb pou na parousiazei mono mia epifaneia/akmi (sto katw meros) pros tin roi...
tespa...
![]()
![]()
![]()
Τα πράγματα γίνονται χειρότερα όσο απομακρύνονται , και όσο μικραίνει η ταχύτητα.
Και η υπαρξη και μόνο του slaid είναι καταστροφικό για την ροή του μίγματος προς τον κύλινδρο(αλλά καλό για την ομοιομορφία του μείγματος).
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Μπερδεύτικες ή ακόμα?