moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ταξίδια δικάβαλος κυρίως, μακρινές βόλτες και αποστάσεις 50 - 100 χιλιομέτρων που και που. Πόλη όχι ή ελάχιστα, έχω το παπί.
Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...
εισαι και κοντούλης ρε παιδάκι μου
Tiger 1050
VFR 800
θα μου 'ρθουν κι άλλα....
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Είδες? 10 -15 πόντους πιο κάτω και θα καβάλαγα ότι ήθελα, Daytona 675 καλή ώρα...
Το Tiger το αφήνω γιατί εκτός του ότι είναι πανάκριβο , είναι κοντό σε μήκος και έχω αμφιβολία για το αν θα βολευτούμε και οι δύο. Πέραν τούτου θέλω καθαρά street μηχανάκι κι όχι street τύπου tdm - tiger.
Όσο για το vfr όταν το πήρα καινούριο το 2008 με τι ψυχή να πάρω τώρα του 2005... Πονεμένη ιστορία
Δε θέλω να δώσω και πολλά λεφτά βλέπεις.
Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...
ρυθμίζεται αυτό
πέρα από την πλάκα, σιμπιεφ, μπαντιτ κλπ είδες?
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Να απαντήσει και ένας που είναι BMWακιας τώρα ?![]()
Αν το πάρεις από Γερμανία το μοτόρι σου να μην έχει τη μάντρα Τούρκος, Έλληνας, ή Γιουγκοσλάβος. Να είναι εξουσιοδοτημένο κατάστημα έχεις μακράν μεγαλύτερη ασφάλεια ότι θα πάρεις σωστό μηχανάκι.
Αν το πάρεις από εδώ να κοιτάξεις να μην έχει Σερβο στο ABS (χαλάνε εύκολα 2000€) να είναι το μονόμπουζο , να μην έχει σκαμπανεβάσματα το ρελαντί του +/- 50 RPM και να κούσεις στη περιοχή των ψεκασμών αν έχει κανένα μικρό μεταλλικό θόρυβο κάτι σαν τικ τικ τικ εκεί έχεις ένα θεματάκι με τους ψεκασμούς οι οποίοι επισκευάζονται εύκολα και ΦΤΗΝΑ. και επίσης να κοιτάξεις μην πατινάρει και αυτό επισκευάζεται εύκολα κλπ κλπ. tips & tricks στη πορεία θα τα μάθεις όλα.
Τώρα για το εργονομικό της κατάστασης αν θέλεις να μην ξαναπάρεις ποτέ άλλο μηχανάκι, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ η κυρά σου δεν θα ξεκολλάει από πάνω του με την άνεση που έχει. στα στενά στροφιλίκια θα διδάξεις πολλά άλλα μηχανάκια στης ευθείες θα είσαι πίσω πολύ αλλά στα @@ σου θα φτάνεις ξεκούραστος γιαοπότε ρώτα και τους σκιφτερούς τι γίνεται με τη μέση τους μετά από 500Κ
Αυτά επί του παρόντος αν θέλεις όποια άλλη πληροφορία PM και είμαστε μια χαρά![]()
Δηλαδή να έχει απόλυτα σταθερο ρελαντί?
Δε νομίζω ότι υπάρχουν rt χωρίς σέρβο.
Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...
Το 1150 εχει καταναλωση 6-6,5lt/100km. Παρα πολύ καλή δηλαδη για τα κυβικά του. Αντίστοιχη βεβαια με τις επιδόσεις του.
Tελικά μετα από ψάξιμο, συλλογή πληροφοριών, απόψεων κτλ κτλ με βλέπω να ψάχνομαι σοβαρά για fjr 04-05.... Είδα και κανά δυο, οδήγησα... και για να μη γεμίζω τον κόσμο με νέα θέματα αν μου επιτρέπεται παρακαλώ για τις εμπειρίες σας εδώ...
Καλή χρονιά σε όλους!!
Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...