
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
konkost
Η ρυθμιση των βαλβιδων αν και ειναι με ρεγουλατορο και κοντρα παξιμαδι δεν ειναι και τοσο απλη υποθεση
Αφου πρωτον πρεπει να λυθει "το μισο μηχανακι" και δευτερον υπαρχουν χωροταξικες δυσκολιες (πχ στο καπακι της βαλβιδας εξαγωγης του μπροστα κυλινδρου)
Απαιτει απλετο χρονο και υπομονη!
Παντως και δεδομενου οτι οι ανοχες ειναι πολυ μεγαλες δυσκολα θα βρεις καποια διακενο βαλβιδας εκτος οριων
Επισης ψιλομανικι ειναι και η αλλαγη του αριστερα μπουζιου του μπροστα κυλινδρου Πολλοι "μαστορες" δεν ασχολουνται με αυτο γιατι απαιτει χρονο
Αν το παρεις το ΤΑ τσεκαρε οπωσδηποτε τις βαλβιδες (και αν χρειαζεται ρυθμισε τες) και οπωσδηποτε αλλαξε και τα τεσσερα μπουζι
Στο ΤΑ φορουμ θα βρεις αρθρα step by step (σχεδον) που αφορουν την ρυθμιση βαλβιδων, τον συγχρονισμο των καρμπς, την αλλαγη λαδιων στο μπροστινο, την αλλαγη των μπουζι, την αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου κ.α. Και φυσικα την αλλαγη των δυο O-rings που ανεφερε παραπανω ο McGyver γραμμενα ολα απο μενα
Το ΤΑ πασχει απο μαμα απο ρουλεμαν τιμονιου που παραδιδουν πνευμα γρηγορα μιας και ειναι με μπιλιες και οχι κωνικα
Επισης τα ελλατηρια του μπροστινου ειναι απαραδεκτα και κατα την γνωμη μου θελουν αμεση αντικατασταση με αλλα after market
Συνηθης βλαβη επισης ειναι το πλαστικο γραναζακι του ατερμονα (κοστος ανταλακτικου 17Ε), αλλα μερικες φορες και η φωλια του μεταλικου γραναζιου του η οποια ξεχειλωνει με αποτελεσμα ολος ο ατερμονας να ειναι αχρηστος (κοστος ανταλακτικου σε αυτην την περιπτωση 85Ε)
Η διαρροη επισης του ψυκτικου που παρατηρησες ειναι κατι συνηθισμενο σε ΤΑ με αρκετα χλμ και οφειλεται σε δυο O-ringς που υπαρχουν (κοστος O-rings 2Ε εκαστο)