Απο μαμα εχει αλυσιδα DID ή RK 525 Γραναζια 16-48 μπρος πισω Το μπροστινο προτιμησε να το παρεις γνησιο
Το μπουζοκλειδο ειναι της χοντα και ειναι μαλλον το μονο καλο εργαλειο που εχει στην εργαλειοθηκη Τα αλλα ειναι για πεταμα! Για να βγαλεις το μπροστα μπουζι χωρις να κινδυνευεις να κανεις ζημια στις σερπαντινες του ψυγειου πρεπει αυτο (το ψυγειο) να ξεβιδωθει και να μετακινηθει
Για ελατηρια και για λαδια με μεγαλυτερο ιξωδες στο μπροστινο μαλλον θα αρχισεις να το σκεφτεσαι αμεσως μολις πατησεις το πρωτο δυνατο φρενο
Μια αλλη "σοβαρη" βλαβη ειναι το καρε του μπροστινου Αξονα του γραναζιου..Το ΤΑ600 του πατερα μου με 46.000 χλμ ειχε αποκτησει αρκετη φθορα. αν ειναι δυνατον, βγαλε το γραναζι και ελεγξε τον αξονα.
Φιλαράκι το είχε ο αδελφός μου αυτό για 2 χρόνια, γερό και αξιόπιστο, γύρισε τη μισή Ελλάδα μαζί του, αλλά μετά το TDR θα ξενερώσειιιιςςςς... Έχει την ίδια ιπποδύναμη (μη σου πω και λιγότερη), αλλά είναι ΦΟΡΤΗΓΟ, μόνο μηχανάκι δε θυμίζει...![]()
...το νου σου!!
Φαντάζει όντως "μεγάλο" σε σχέση με το TDR. Και στο άρπαγμα φυσικά δεν θυμίζει το TDR έστω και αν έχουν την ίδια ιπποδύναμη. Σε μιά βόλτα που το έκανα προτού έρθει επίσημα στα χέρια μου το ένιωσα όμως σοβαρό και τίμιο μηχανάκι.
Η κύρια χρήση του θα είναι για εκδρομές εκτός Αθήνας, και λίγο σχολή σπίτι. Η διαδρομή σχολή - σπίτι ζητάει το TDRάκι που το έχω καλομάθει και μπορώ να χώνομαι από παντού και να φτάνω στην ώρα μου. Αν το μάθω και αυτό και μπορώ να το δουλέψω εξίσου δεν θα πώ όχι. Όπως είχα πει και παλιότερα και στο διχρονοφόρουμ δεν έψαχνα ούτε ψάχνω επιδόσεις και καγκουριλίκια. Θέλω κάτι αξιόπιστο για να γίνεται η δουλειά μου.
Προς το παρόν το έχω απέναντι από το παράθυρο και το χαζεύω. Αύριο θα γίνει επίσημα και η μεταβίβαση και θα είμαι και νόμιμα ο ιδιοκτήτης.![]()
2 stroke Sport Touring
Αυτη η ζημια ειναι σοβαρη (χωρις εισαγωγικα) και προερχεται συνηθως απο αφτερ μαρκετ μπροστινο γραναζι το οποιο δεν εφαρμοζει σωστα με αποτελεσμα σιγα σιγα να τρωγεται το καρε του αξονα Η αποκατασταση της ζημιας οταν η φθορα ειναι μεγαλη απαιτει κατεβασμα κινητηρα και ανοιγμα
Αυτος ειναι και ο λογος που προτεινα στον φιλο παραπανω να βαλει μαμα μπροστα γραναζι
Σήμερα μετά την επίσημη παραλαβή θα την στείλω πακέτο για γρανάζια και αλυσίδα.
Για το μπροστά θα ψάξω το μαμά. Άρα να πάρω το κουτάκι με τη βαζελίνη και να πάω από Σαρακάκη? Η θα έχουν δικό τους;
2 stroke Sport Touring
Νομίζω ότι υπερβάλλουν στο θέμα αυτό,πιό πιθανό μου κάνει να είχαν χαλαρώσει οι βίδες που συγκρατούν το γρανάζι στον άξονα και να έγινε ζημιά στο καρέ παρά τό ότι έφταιγε το ίδιο το γρανάζι.Τέσπα μπορεί να είναι και αληθές αλλά άν ισχύει κάτι τέτοιο βάση χιλιομέτρων που έχει αυτή που θα πάρεις έχει ήδη ζημιά εκεί σε περίπτωση που έχει αλλάξει γρανάζια και αλυσίδα στο παρελθόν με aftermarket.
Keep spamming!!!:a13:
Και εγώ δεν νομίζω να έιναι τόσο απλό να φαγωθεί ο άξονας. Φαγωμένο άξονα είχα δεί μια φορά αλλά εκεί πλέον είχε φύγει τελείως το γρανάζι και θέριζε τον άξονα ενώ προσπαθούσε η μηχανή να ξεκινήσει. ¨Ολα αυτά σε παπάκι 20ετίας. Στο δικό μου επίσης 20ετίας που είχε λασκάρει δεν κατάφερε να τον φάει τον άξονα παρ όλα τα μπόσικα που είχε και χτύπαγε σε κάθε ξεκίνημα. Είναι τόσο ευαίσθητο το χόντα σε αυτό το σημείο;
Έντιτ: Και να είναι τέλοσπάντων θα μπεί σε πρόγραμμα αλλαγής κάποια στιγμή. Αλλά πιστεύω ότι δεν έχει πρόβλημα, ειδικά από τη στιγμή που όλα τα σέρβις έγιναν εντός, με θεωρητικά γνήσια υλικά. Για την τελευταία αλλαγή αλυσίδας γνωρίζω ότι ότι είχαν κρατήσει το μαμά μπροστά γρανάζι και αλλάχτηκε μόνο το πίσω, με σετ την αλυσίδα.
Τελευταία τροποποίηση από Johnny_Nik; 10/12/2012 στις 08:53.
2 stroke Sport Touring
Γι αυτό απάντησα πιο πάνω ότι θέλει επειγόντως αλυσίδα!!! Η οποία γυρίζει μέν αλλά έχει 1-2links που κολλάνε και ακούγονται. Επειδή δεν θέλω να τα κάνω χειρότερα θα είναι το πρώτο πράγμα που θα γίνει - άμεσα - σήμερα, αύριο το πολύ....! Ταυτόχρονα με τη διαρροή φυσικά.
Κάτι ακόμα, για όποιον ξέρει και μπορεί να βοηθήσει. Τι όρινγκ πρέπει να αγοράσω για το σύνδεσμο ανάμεσα στα κύλινδρα; Διαστάσεις θέλω, αν είναι να τα πάρω απ έξω ή κωδικό αν είναι να τα πάρω από μέσα. Γράφτηκα στο ΤΑ φόρουμ, αλλά δεν με παίζουν, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να δω τις περισσότερες εικονες και κωδικούς που έχουν ποστάρει....
2 stroke Sport Touring
2 πραγματάκια κι από μένα για το ΤΑ σαν πρώην κάτοχος που το έδωσα με 98000 κμ....
-Άθραυστο και αλεξίσφαιρο μοτέρ,που πρέπει να το αφήσεις από λάδια για να το καταστρέψεις....
-είναι από τα πιο τίμια οχήματα μακράν....είναι γνωστό πως ΤΑ=επένδυση...
-Άριστο για ταξίδι ακόμα και δικάβαλλο και φορτωμένο σα γαιδούρι.Καλή προστασία από τον αέρα,αλλά μια ψηλότερη ζελατίνα περί τα 8-10εκ από τη μαμά δε θα με χάλαγε.
-με λίγο συνήθεια κάνει για όλα:για "παπί",για εκδρομή,trail ride,αλλά και για τη δουλειά ή και τα ψώνια του σπιτιού.
-Αν η διαδρομή περιλαμβάνει χωματόδρομο-κατσικόδρομο δε θα πει όχι.Αρκεί να σεβαστείς το βάρος της...αν τα σεβαστείς θα πάθεις πλάκα εκεί που θα σε πάει...
-με ταχύτητες 130-150 μπορείς να ταξιδεύεις όλη μέρα,βδομάδες ολόκληρες...
-ΤΙΡ: Αν ζητησει δίσκους συμπλέκτη μάλλον έχει πολύ παραπάνω κμ από αυτά που λέει (μάλλον τα διπλά)
-Σε ΟΛΑ τα μοτέρ αυτά (ΤΑ,Steed,Bros,Afrika Twin) τα μπουζί είναι 4...
-η ρύθμιση των βαλβίδων δεν είναι τόσο δύσκολη-δεν είναι σαν το BROS που αφαιρείς όλο το καπάκι-αφαιρείς μόνο ένα μικρό τμήμα του,και θα σε απασχολήσει μια φορά (αν χρειάζεται) και θα τις ξεχάσεις για 20-25000κμ μη σου πω και για 50000...να βγουν τα πλαστικά είναι όντως ψιλομανούρα,γι αυτό ή το κάνεις καλοκαίρι μόνος σου διακοπές ή την πας "γδυμένη"από πλαστικά στο μάστορα όχι τόσο να μη σε χρεώσει αλλά να μη στα σπάσει...ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στο ξεκούμπωμα των πλαινών φαίρινγκ κοντά στο προβολέα...έχει κάτι γλωσσάκια που αν δε βγουν καλά σπάνε για πλάκα...
-αν έχει κάγκελα βγάλτα να κάνεις πιο εύκολη την αφαίρεση του φαίρινγκ.
-μιας και είπες ψυγείο έχει θεματάκι με το ψυγείο...αν είναι πρώτο χέρι οκ αλλά αν ο πρώτος της πήγαινε χώμα από τους κραδασμούς ραγίζει (συνήθως το δεξί)και έχει διαρροή ΚΑΙ από κει.Ρίξε μια ματιά να είσαι σίγουρος.Φτιάχνεται αν έχει διαρροή, αλλά τσέκαρέ το...
-ο ατέρμονας δεν είναι πάθηση,αλλά αμέλεια του ιδιοκτήτη/λαστιχά να το λιπάνει....Κάθε φορά που πλένεται το μηχανάκι θέλει γρασάρισμα.Απλά πράματα.
-ρουλεμάν λαιμού κωνικά όπως και δήποτε γιατί είναι σπαστικό να "κλειδώνει" και επικίνδυνο...αν πάει για ρουλεμάν κάνε ένα επιπλέον έξοδο και βάλτου ένα σετάκι ελατήρια σκληρότερα (κατά προτίμηση WP)και λάδι λίγο παχύτερο και γίνεται άριστο το μπροστινό του.Με το πίσω δεν έχει να κάνεις κάτι σύνθετο:προφορτίζεις στα κιλά σου,βάζεις στο μέσο περίπου απόσβεση και άστο ήσυχο...
ΜΗΝ σκαλίσεις τα φώτα του! έχει ωραία δέσμη και στη νύχτα δε θα έχεις κανένα μα κανένα θέμα.Η μόνη παρέμβαση που είχα κάνει είχα βάλει έξτρα φωτα μέσα στα εμπρός φλάς.
-Αν βάλεις πιο ελεύθερη εξάτμιση θα φτιάξεις όχι μόνο την τελική,αλλά και την κατανάλωση ελαφρώς, που όσο να το κάνεις έχει ένα θέμα εκεί...με μέση κατανάλωση περί τα 6,5-7 λίτρα/100 κμ δε το λες και παπί...
-Με ελάχιστους συμβιβασμούς έχεις ένα ακούραστο εργαλείο παντός καιρού που δε ζητάει (τελικά) τίποτα...
Καλοτάξιδο!
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros