ωραιος!!!!!!![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από panag
Aυτο το εχω παρατηρησει στο GSXF μου , ακομη και σε μικρες ταχυτητες διελευσης αναμεσα απο αυτοκινητα , δεν φαινεται το βαρος του και ειναι σταθεροτατο χωρις διορθωσεις.
Σταθεροτατο ειναι και στις υψηλοτερες ταχυτητες , χωρις να σου εμπνεει καμια αισθηση ανησυχιας.
Δεν εχω προλαβει να δω την συμπεριφορα του σε στροφιλικια ομως .
Λογω μεγαλου βαρους παρουσιαζει αδρανεια στις αποτομες αλλαγες οπως ειναι πολυ φυσιολογικο
Αλλα σε ανοιχτες παρατεταμενες εντυπωσιαζει η σταθεροτητα του..... δεν κουνιεται με τιποτα.
Γενικα δεν συμπαθει πολυ το πολυ κλειστο στροφιλικι αλλα δεν ειναι να πεις οτι θα σου βγαλει την παναγια.....
Εγω προσωπικα θα ηθελα λιγο καλυτερο φρενο (σε αισθηση και δαγκωμα).... κατα τα αλλα και στην πιστα οχι δεν ειπε ο λησταρχος....
Εγω πάλι έχω άλλο παράπονο μετά από 4,5 χρόνια συμβίωσης μαζί του.
Σε ανηφορική δεξιά φουρκέτα, φορτωμενος μπαγκαζια και μονός, μου έσβησε με 4η![]()
![]()
![]()
![]()
εισαι σιγουρος για αυτο που λες?γιατι εγω πιστευω δεν..σε σχέση με τον κύριο ανταγωνιστή του (πχ cbf υστερεί λιγάκι σε δύναμη).φιλικα παντα
@Carlos.1on2
Respect φίλε...όχι τόσο για την αναρτηση που έβαλες...αλλα για το γεγονός οτι προτίμησες να
αλλάξεις την ανάρτηση παρα την εξάτμιση (όπως κανουμε οι περισσοτεροι με αυτο το μοντελο - μη εξαιρουμένου του εαυτού μου)
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
@Carlos.1on2
Respect φίλε...όχι τόσο για την αναρτηση που έβαλες...αλλα για το γεγονός οτι προτίμησες να
αλλάξεις την ανάρτηση παρα την εξάτμιση (όπως κανουμε οι περισσοτεροι με αυτο το μοντελο - μη εξαιρουμένου του εαυτού μου)
![]()
Και εξάτμιση άλλαξα αλλά κατόπιν δωρεάς μιας ασφαλιστικής![]()
Θεωρώ γενικότερα ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάζουμε στα γιαπωνέζικα είναι οι αναρτησεις τους. Πραγματικά άθλιος τομέας για την μεγάλη πλειονότητα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Carlos.1on2
Η λύση για τις αναρτησεις του ληστή είναι μία και είναι μονόδρομος.
Πλεον εχω 45κ χλμ με το ohlins και είναι σαν να το καβαλάω πρωτη φορα.
Με γεια και καλοφορετες![]()
Για λεγε λεπτομερειες.
Απο που τις πηρες , ποσο , που τις τοποθετησεςς,συνολικο κοστος;
Στο μπροστινο εκανες κατι;
Σε ερώτησή μου στον ΣΦΑΚ μου είπαν πως το 2013 μοντέλο (αλλάζουν μόνο τα χρώματα) θα έρθει σε άλλη τιμή από αυτή της προσφοράς! Βέβαια κρατήθηκα και δε γέλασα αναλογιζόμενος τις ταξινομήσεις που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο ανά μήνα!
Ας κλάψουμε λίγο παρέα όσοι δεν το έχουμε ακόμα!! Θέλουμε ροπή λέμε!!
![]()
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Ρε φίλε συγνωμη, δεν το είχα δει καθόλου.
Το ohlins το πήρα μαζί με τη μηχανή, το 2008, και δε θυμαμαι μοντέλο. Θυμάμαι όμως ότι το πήρα κοντά 600€ και ταιριάζει και στο προηγουμενο μοντέλο του ληστή, για αυτό και η χαμηλή τιμή του, δεδομένου ότι ρυθμίζεται πλήρως.
μία απλή αναζήτηση εδώ μας δίνει τον αριθμ\ό του μοντέλου. http://www.ohlins.com/Our-products-n.../Sport/SU-715/
Και από εδώ φαίνεται ότι είναι το ίδιο με του 1200
http://www.pashnit.com/product/ohlin...ks_suzuki.html
Το πήρα από τη Θεσσαλονίκη, από τον Μακίνα και το τοποθέτησα σε διπλανο συνεργείο, στο Bike Therapy. H ohlins λέει σέρβις καθε 30κ χλμ ή καθε δύο χρόνια. Στις 28/07/2010, στις 30237χλμ έκανα το πρώτο του σέρβις με κόστος 60€ καθότι αλλάξαμε ένα τσιμουχάκι. Στις 03/04/2012 έκανα το δεύτερο σέρβις, στα 51965χλμ πίσω και μπρος, με κόστος 80€ αλλά το πίσω δε χρειαζόταν τίποτα.
Μπροστά φοράω wp ελατήρια με χοντρότερο λάδι αλλά να σου πω την αλήθεια δεν είδα μεγάλη διαφορά. Θα ήθελα να κάνω κάτι πιο ριζικό και στο μπροστά, δεδομένου ότι θέλω να κρατήσω το μηχανακι για αρκετά χρόνια ακομα λόγω της αίσθησης πληρότητας που μου χαρίζει ακόμα, αλλά οι συνθήκες πλέον με περιορίζουν στα απολύτως απαραίτητα.
![]()
Ωραίος!
Εγω έχω WP πίσω και όντως έχει καλύτερη αίσθηση αλλά μπροστά χρειάζεται σιγουρα βελτίωση γιατί ειναι και το βάρος αρκετό... Σκεφτομουμα ακριβώς αυτό που έκανες (ελατηρια και ποιο χοντρό λάδι) αλλά με προβληματίσες....
(Πάντως στο fazer (το παλιο μοντελο)που είχα με ελατηρια, λαδια, γέφυρα και σταμπιλάιζερ είχε σφίξει αρκετά το μπροστινο αλλα δεν το λες και φτηνή λύση και δεν ξέρω αν η βελτίωση ήταν ανάλογη του κόστους)
παιδάκια ψαχτείτε πριν κάνετε ότιδήποτε με τα ελατήρια για να μη σας κοστίσει το οτιδήποτε σαν να αγοράζατε ολόκληρο Upside-down!! Παθών!! Φροντίστε να είναι το ελατήριο για τα κιλά σας. Δυστυχώς για τα δικά μας μοντέλα δε βγάζουν οι μεγάλες εταιρίες διαφορετικά ελατήρια σε σκληρότητα. Δείτε πχ πως δούλεψε ο npat στο δικό του VFR εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129411
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Μπορειτε να βαλετε πισω αναρτηση απο hayabusa, δειτε εδω:
http://forums.banditalley.net/index.php?topic=10217.30
Τα μπουσα πρωτης γενιας εχουν ελατηριο περιπου 13 και τα δευτερης περιπου 14.5 kg/mm και πιο σφιχτο βαλβινγκ.
Τα βρισκετε μεταχειρισμενα για κανα 50κο η 100κο, και ειναι πολυ καλλιτερα απο του μπαντιτ. Θα σηκωθει η ουρα λιγο μιας και ειναι 1 εκατοστο μακρυτερα.
Επισης πρεπει να μπαινουν και αναρτησεις απο gsxr1000 τα οποια εχουν μηκος ιδιο με του μπαντιτ αλλα με ποιο μαλακα ελλατηρια, οποτε θα θελουν αλλαγη ελατηριου και βαλβινγκ. Ποιας γενιας 1000 δεν γνωριζω.
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 10/12/2012 στις 09:24.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
όταν έψαχνα να βρω για το δικό μου (τελικά κατέληξα σε καινούργια πισω αναρτηση μιας και η μοτοδυναμική έψαχνε να ξεστοκάρει) είχα δει ότι πισω ανάρτηση χρησιμοποιούσαν ίδια αρκετά μηχανάκια (αν θυμάμαι καλά μέχρι και vfr έπαιρνε το ίδιο)
αν βρω τον πινακα θα τον ποστάρω εδώ.
edit
κάποιες χρήσιμε πληροφορίες εδώ: http://www.banditforum.co.uk/forum/i...?topic=40327.0
και εδώ: http://www.banditforum.co.uk/forum/i...?topic=20389.0
Τελευταία τροποποίηση από deusXT; 10/12/2012 στις 10:50.
bandit 1250 λεμε