μετρήστε συμπίεση κυλίνδρων με το μάστορα στο επόμενο μεγάλο σερβις. μόνο έτσι θα είσαι 100% σίγουρος.
site ανταλλακτικών από αμερική εδω: http://www.powersportsplus.com/parts...008/parts.html
εναλλακτικά τηλ Σφακιανάκης Μιχαλακοπούλου 2107475777
μετρήστε συμπίεση κυλίνδρων με το μάστορα στο επόμενο μεγάλο σερβις. μόνο έτσι θα είσαι 100% σίγουρος.
site ανταλλακτικών από αμερική εδω: http://www.powersportsplus.com/parts...008/parts.html
εναλλακτικά τηλ Σφακιανάκης Μιχαλακοπούλου 2107475777
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
είναι ίδιοι και στα 2 μοντελα???το κ6 δεν εχεις?
οταν λες 20X47X14X2 TO Χ2 σημαίνει ποσότητα έτσι??δηλ. 2 κομμάτια?σε ρωτάω γιατί πίσω εκτός απο τα 2 ρουλεμάν του τροχού υπάρχει και το ρουλεμάν της γραναζιερας , το οποίο είναι αυτο 25Χ62Χ17 έτσι?Εχείς και τους κωδικούς για τα ρουλεμαν του τιμονιού??
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοηθεια σου.
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
THANKS ICHIGO, εννοείται πως θα μετρηθείκαι η συμπίεση στους κυλίνδρους!!
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
fotodimis συμφωνα με το site που ανέβασε ο ichigo ταιριαζουμε σε όλους τους κωδικούς εκτός από τους κωδικούς για το μπροστά.Εισαι σίγουρος για τους κωδικούς?Στο site τους εμφανίζει να είναι ίδιοι με τα ρουλέμαν για τον πίσω τροχό (20x47x14).Δ νομίζω να έχουμε διαφορές στο μπροστινό σύστημα.κάνε ένα check αν σου είναι εύκολο πάλι στους κωδικούς.
Thanks!!
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
peter86 Εισαι σίγουρος για τους κωδικούς?
20 X 47 X 14![]()
Τελευταία τροποποίηση από fotodimis; 10/12/2012 στις 22:55.
fotodimis ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
λοιιπον εχουμε και λεμε.τα ρουλεμαν των τροχων κ του γραν;ζιου αλλαχτηκαν, του τιμονιου δεν εχουν κανενα θεμα .δεν παρουσιαζουν κανενα τζογοτο θεμα ειναι οτι κ με τα καινουργια ρουλεμαν εξακολουθω στον πισω τροχο να εχω τzoγο.τι αλλο μπορει να θελει αλλαγη;υποψιν το μγχανακι πλησιαζει τις 100.000 χλμ
τα ΝSK έβαλα ,για πολλούς καλύτερα από τα γνήσια,.Παρατήρησα επίσης ότι κανένα από τα μαμα ρουλεμάν δεν ήταν καν κλειστού τύπου....Ενώ όλα τα καινούργια είναι.
Ο τζόγος υπάρχει στην πίσω ρόδα (πιάνοντας την πίσω ρόδα με τα 2 χέρια υπάρχει ένα μπόσικο).Υπάρχει περίπτωση το μπόσικο αυτό να προέρχεται από το ρουλεμάν του ψαλιδιού??
Σίγουρα πάντως δεν φταινε τα ρουλεμαν για τον τζόγο, τα οποία έτσι και αλλιώς ήταν για αλλαγμα,ιδίως στα μπροστά είχε περάσει υγρασία και είχαν πιάσει σκουριά,παρ'ολα αυτά δούλευαν μια χαρά!!!
Οσον αφορά το τρέμουλο που έχω στο τιμόνι, μειώθηκε κατα πααααρα πολυ το φαινομενο (μιλάμε πάντα για όταν αφήσω τελειώς τα χερια μου από το τιμόνι και σε συγκεκριμμένες ταχυτήτες, γνωστό φαινόμενο για τις περισσοτερες μοτό), τα παρατηρεί κανείς αλλος αυτό το τρέμουλο το δικό μας μηχανακι???Μιλάω για επιβράδυνση απο τα 70-80 χλμ έως περίπου 50χλμ.
ίσως πάω και για μία ζυγοστάθμιση καλού κακού αλλά θύμαμαι ότι πάντα το είχε, ιδίως με την βαλίτσα γάματα...
μπορεί να είναι και φυσιολογικό για το σχεδιασμο της μοτο, πολλές μότο το κάνουν ακομά και ένα παλιό φιλμ που είχε ανέbei στο moto κα μιλούσε για το φαινομένο (δεν θυμαμαι την ορολογία ) κατέληγε στο συμπέρασμα ότι είναι κάτι το φυσιολογικό για δίκυκλο και προέτρεπε να μην αφήνεις ποτέ τα χέρια από το τιμόνι.Η καλύτερη λύση!!!!!
Τελευταία τροποποίηση από peter86; 14/12/2012 στις 18:27.
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
Όταν μιλάς για τζόγο εννοείς οριζόντια ή προσπαθεις έχοντας τη μηχανή στο κεντρικό σταντ να σηκώσεις όλο το ψαλίδι μαζί με τη ρόδα προς τα πάνω (κάθετα) και βλέπεις να παίζει εκεί; Ή πιάνεις τη ρόδα μόνο από το ψηλότερο σημείο τη ζάντας και προσπαθείς να τη σηκώσεις προς τα πάνω και βλέπεις πάλι να παίζει; Αν ισχύουν τα δύο τελευταία πιθανόν πρέπει να ελέγξεις το αμορτισέρ σου και τα ρουλεμαν του ψαλιδιού.
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
ο τζόγος είναι οριζόντιος ως προς το άξονα !!!σε κάμια περίπτωση κατακόρυφα. κοίτα μία αυτό το video , d mporesa na βρω αντιστοιχο για μοτο ετσι ακριβώς πιάνω την ρόδα και κουνάω , στην περιπτωση μου ο τζόγος ειναι πολύ μικροτερος από οτι στο video, σχεδόν ελάχιστος - ανεπαισθητος.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen
το αμορτισερ ανοίχτηκε για σερβις πριν από περίπου 17.000χλμ ,δεν νομίζω να έχει κάποιο θέμα.
Τωρα το ρουλεμάν ψαλιδιού που λες, λες???????????
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
Το ρουλεμάν ψαλιδιού καταλαβαίνεις αν έχει τζόγο, αν πιάσεις το ψαλίδι και από τις δυο πλευρές και προσπαθήσεις να το πας πάνω κάτω. Εσύ λες πως έχεις τζόγο οριζόντια ως προς τον άξονα. Οι αποστάτες σου στον τροχό είναι ΟΚ; Δεν κοιτάς και κανενα άξονα με ρολόϊ μετρήσεων; Αν και δε νομίζω να φταίει αυτό. Τι να πώ![]()
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
οχι δεν φτενέ αυτα και λέγετε μοχλικο
η αποστάτες εσυ η ο μηχανικός της έβαλε σωστά ???
4/10/11/13
http://www.powersportsplus.com/parts...29/parts.html#
fotodimis ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ