Αυτο ρωτας, απλα δεν σε ικανοποιει η απαντηση γιατι περιμενεις κατι του στυλ, αυτη η δυναμη εφαρμοζεται εκει...
Μειωνοντας την ταχυτητα, μειωνεται η κεντρομολος (καλλιτερα η φυγοκεντρος), την οποια αντισταθμιζεις με την κλιση, οποτε αναγκαστικα θα πας σε κατασταση πιο ανοιχτης στροφης και συνεπως μικροτερης κλισης.
Και αυτο μονο αν αφησεις το τιμονι να κανει αυτο που θελει. Αν το συγκρατησεις ωστε να μην ανοιξει η στροφη, τοτε πεφτεις! Εκει εγκειται και η ενδογεννης ευσταθεια. Αν ειχες για παραδειγμα αρνητικο trail, τοτε θα επρεπε να βρεις μονος σου την καινουργια τροχια, αλλα αν μπορουσες, θα το εκανες πολυ πιο γρηγορα.
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 18/12/2012 στις 10:08.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ή πέφτει λέμε αφού δεν προλαβαίνει να εξισώσει το βάρος της μηχανής υπό κλίση με τη δύναμη που χρειάζεται για την αλλαγή της κλίσης, το μπροστά ελαστικό δεν μπορεί να διαχειριστεί το βάρος κι όλα αυτά μας κάνουν να θέλαμε να είμαστε εκεί με κάμερα να γελάμε με τα χάλια του χάλια...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αφ'ενος μεν οι δυναμεις στην φυση ειναι ερμηνειες και οχι αιτιες και αφ'ετερου δε, η εννοια του γεγονοτος ειναι πολυ σχετικη.
Οποτε δεν εχει νοημα να το βλεπεις σαν αλληλουχια, ειναι απλα μια συμμετρια που ικανοποιειται ανα πασα στιγμη. Το γιατι, ενας θεος το ξερει, ισως και περισσοτεροι.
Ελπιζω να βοηθησα.![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Κάποιο ρόλο πρέπει να παίζει πάντως και ο στρόφαλος ο οποίος χάνει ταχύτητα περιστροφής αν κλέισουμε το γκάζι και από τη στιγμή που και αυτός ασκεί γυρσοκοπικές δυνάμεις... ε κάτι θα κάνει...
Μόλις διαβάσατε μια διαισθητική και μπακαλίστικη προσέγγιση στο θέμα, ευχαριστώ.![]()