Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 56 από 56

Θέμα: Επιλογη πιστιαρας 600cc

  1. #46
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    αν ειχαν τοση διαφορα στα φρενα, τα 600 με τα 1000 που αναφερουμε, εσεις το ξερετε καλυτερα. Δεν ειχα καβαλησει 600 ss και παω πάσο.
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  2. #47
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maintenance Προβολή μηνύματος
    ε ψιτ! το 1000 του παπ με το 1000 του τίγκα. Κενά αναμνησεων εχεις.
    ποιο 1000 του παπ?
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  3. #48
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ποιο 1000 του παπ?
    Το δικό σου
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #49
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Το δικό σου
    ειχε κι αλλα
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #50
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ποιο 1000 του παπ?
    το Κ4 ρε. αιντε αιντεεεεεε

    Πες μου οτι δεν θυμασαι... μονο αυτο πες μου..
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    πηγαινοντας απο λιγα cc και αλλη κατηγορια μηχανης στα ss, σου δινει περισσοτερες πιθανοτητες (στο στοιχημα) να φας τα μουτρα σου (ειτε στον δρομο, ειτε στην πιστα)...
    εκτος και αν με το που το παρεις, πας και σκασεις ενα 350αρι για σχολειο και καμια 1000αρα για εξοπλισμο και κανεις οτι κανεις μεσα στην πιστα...(που ουτε εκει εξασφαλιζεσαι, αλλα ειναι ενα +)..
    αλλα ειναι πολλα τα λεφτα Αρη και δεν το κανει σχεδον κανενας...
    με το που την παιρνεις (την ss, ντε!) βγαινεις στον δρομο, "να δεις τι κανει"..

    σχεδον ολοι πηγαμε απο μικρα μηχανακια σε ss και ζουμε...καποιοι αλλοι το εκαναν και δεν ζουνε... (ολοι ομως πεσαμε) ...φυσικα επαιξε ρολο στην περιπτωση των ζωντων και η τυχη περα απο την αυτοσυγκρατηση αλλα αν θες να δωσεις μεγαλυτερες πιθανοτητες σε καποιον που παιρνει ss να μην πεσει (και κατ'επεκταση να μην χτυπησει και να μην κανει και το μηχανακι σωβρακο), θα επρεπε να εχει οδηγησει πριν ενα σκαλοπατι πιο σκληροπυρηνικο μοτο...
    ε,και εδω ερχονται τα τυπου γυμνα που τις περισσοτερες φορες εχουν τον κινητηρα των ss (gsr, fazer, hornet) αλλα detuned αρα λιγοτερα αλογα να διαχειριστεις (πιο ευκολο) και οταν πεσεις εχεις λιγοτερα πλαστικα να κλαψεις...

  7. #52
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maintenance Προβολή μηνύματος
    το Κ4 ρε. αιντε αιντεεεεεε

    Πες μου οτι δεν θυμασαι... μονο αυτο πες μου..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ειχε κι αλλα
    γι' αυτο ρωτησα
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  8. #53
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.195
    Εγω φιλε μου θα συμφωνησω με αλλους να αρχισεις με κατι πιο ηρεμο-ευκολα οδηγησιμο και λιγοτερης ιπποδυναμης!!Ενα στιγμιαιο λαθος(οχι του Αντυπα)εχει ασχημα αποτελεσματα!Ολοι εχουν φαει τουμπες με πολλα μηχανακια...αλλα και τα γρηγορα μηχανακια εχουν τουμπες ασχημες, dεν ειναι kdx!!Εγω παντως μετα απο το εντουρακι που ειχα πιτσιρικας ανεβηκα για 2 χρονια σε ενα zxr400 προσπαθωντας να τρεξω να στριψω και να εξοικιωθω στην γεωμετρια κ τη φυση της συγκεκριμενης κατηγοριας κ μαθαινοντας πολλα!!Αφου καταφερα κ οδηγησα αυτο το μοτοσακο οταν αλλαξα κ ειχα δει καποια πραγματα πηγα στο τωρινο μου(gsxr 1000 k6).Μετα απο κεινη την εμπειρια το gsxr(αν κ ειχε τρομερο γκαζι για τα δεδομενα)το διαχειριστηκα κ το διαχειριζομαι πλεον μετα απο 6.5 χρονια πολυ καλυτερα!!(ροσσι δεν ειμαι)

    Υ.γ Γιατι δεν πηρα 600 τοτε ειναι μια αλλη ιστορια κ διαμαχη με πολλους αν και τελικα πιστευω εκανα καλυτερη επιλογη γιατι το 1000 μπορει να ειναι απικινδυνο λογω γκαζιου οπως λενε καποιοι αλλα εγω μετα απο τοσα χρονια θα σου πω πως ισχυει το αντιθετο σε πολλες περιπτωσεις!!!(Γκαζι πολυ να εχουμε αλλα και μυαλο να το διαχειριστουμε).Οτι και να παρεις μυαλο πανω απ ολα γιατι η καυλα(αν εισαι μικροτερος)πληρωνεται ασχημα!!
    Ride(s) the wind of change...

  9. #54
    Άποψη μου είναι ότι μια χαρά ιδέα είναι για τα 600 ss. Και εγώ πήγα σε αυτή την κατηγορία (cbr 600 rr '05) χωρίς να έχω πριν κανένα μηχανάκι στην κατοχή μου αλλά έχοντας οδηγήσει παπιά στην πόλη πολλά χρόνια (λόγω δουλειάς) και τα 400 (cb και bandit) του αδερφού μου πάρα πολλές φορές. Την βασική φιλοσοφία κίνησης και ισορροπίας σε δίτροχα την είχα αποκτήσει από πιο πριν. Στην αρχή πάνω στο 600 ss ήμουν χεσμένος και οδηγούσα πολύ αμυντικά, σιγά σιγά εξοικειώθηκα και την έμαθα (και με έμαθε). Πήρα καλό εξοπλισμό την αμέσως επόμενη μέρα που την αγόρασα, έγραψα πολλές χιλιάδες χλμ εντός και εκτός πόλης, έκανα το CSS level 1 και από τότε έχω πάει σε άλλα 3 track days. Πριν λίγο καιρό έφαγα και την πρώτη μικρο-στούκα (μετά από 4 χρόνια που την είχα) και ο εξοπλισμός που φόραγα με τόση επιμονή κάθε φορά, με έσωσε από τα χειρότερα - δεν έπαθα σχεδόν τίποτα. Το πόσο ασφαλές είναι το 600 σε σχέση με κάτι μικρότερο ή και μεγαλύτερο είναι πάρα πολύ σχετικό και εξαρταται από πολλούς παράγοντες και πιθανότητες.
    Θέλω να καταλήξω ότι δεν είναι κάτι απαγορευτικό να γίνει, να μεταπηδήσεις από κάτι χαμηλό σε κάτι πολύ μεγαλύτερο. Είναι καθαρά θέμα οδηγού, ωριμότητας και αντιμετώπισης καταστάσεων. Αν νομίζεις ότι το έχεις κάντο και πραγματοποίησε το όνειρό σου. Απλά φρόντισε να είσαι προστατευμένος ΠΑΝΤΑ.
    Everybody can ride a fast bike, but very few can ride a bike fast

  10. #55
    Εφόσον αναφέρεσαι σε μηχανάκι πίστας δε θα σταθώ σε ζητήματα ασφάλειας. Θα σου πω μόνο ότι αν θες να οδηγάς πραγματικά γρήγορα κάποια στιγμή στο μέλλον, ξεκίνα από μικρά κυβικά! Το αρκουδόγκαζο θα σε πάει γρήγορα μέχρι ένα σημείο. Μετά δεν κατεβαίνει ο χρόνος και καραδοκεί η τούμπα.
    Με το λίγο γκάζι, θα το πας εσύ γρήγορα το μηχανάκι. Μόλις συνηθίσεις τη φόρα και δεν σε τρομάζει το χιλιόμετρο στην είσοδο της στροφής, πάρε το αρκουδόγκαζο.
    Think faster than you ride

  11. #56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Εφόσον αναφέρεσαι σε μηχανάκι πίστας δε θα σταθώ σε ζητήματα ασφάλειας. Θα σου πω μόνο ότι αν θες να οδηγάς πραγματικά γρήγορα κάποια στιγμή στο μέλλον, ξεκίνα από μικρά κυβικά! Το αρκουδόγκαζο θα σε πάει γρήγορα μέχρι ένα σημείο. Μετά δεν κατεβαίνει ο χρόνος και καραδοκεί η τούμπα.
    Με το λίγο γκάζι, θα το πας εσύ γρήγορα το μηχανάκι. Μόλις συνηθίσεις τη φόρα και δεν σε τρομάζει το χιλιόμετρο στην είσοδο της στροφής, πάρε το αρκουδόγκαζο.
    +1000

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Μια Βοηθεια Για Επιλογη Service
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2007, 10:57
  2. Επιλογή Supersport ελαστικών
    από Dean στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 19:53
  3. Βοηθεια για επιλογη ελαστικων
    από agnostos71 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 03:22
  4. Βαγγέληη,τα φωώτα...σου(επιλογη μηχανης)
    από iagos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2004, 10:09
  5. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF