αλλα αν είχε προβλημα με το φίλτρο δεν θα υπηρχε και προβλημα στην λειτουργια του μοτερ?διοτι δεν θα έπερνε όσο αέρα χρειαζόταν?
αλλα αν είχε προβλημα με το φίλτρο δεν θα υπηρχε και προβλημα στην λειτουργια του μοτερ?διοτι δεν θα έπερνε όσο αέρα χρειαζόταν?
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
αν ξεκινας το πρωι κρυος και κανεις μικρη διαδρομη στο 80% της οποιας ο ψεκασμος δουλευει σε φαση προθερμανσης ειναι λογικο η καταναλωση να εκτοξευεται
πιστευω οτι ειναι αντιθετα.
αν δεν μπορει να παρει αερα, παντου θα ειναι πλουσιοτερο και θα προσπαθει να μειωσει βενζινες.
οι μηχανες εχουν συνηθως εναν narowband λ της κακιας ωρας που οταν πηγαινεις με σταθερες στροφες η καθεται η μηχανη στο ρελαντι λεει οτι το μειγμα ειναι η σωστο η κοντα στο σωστο η λαθος(ειτε προς το πλουσιο ειτε προς το φτωχο).
η μηχανες συνηθως δεν εχουν αισθητηρα ογκου αερα οποτε ποτε δεν ξερουν ποσος αερας ρουφιεται οντως απο το μοτερ.
αυτο που εχουν ειναι θερμοκρασια αερα και ατμοσφαιρικη πιεση με αυτον τον τροπο υπολογιζουν ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ οτι η μηχανη παιρνει τον αερα που επερνε οταν ηταν καινουρια.
φθορα,ελειψη συντηρησης κτλ αλλαζουν την ποσοτητα αερα που ρουφαει ενα μοτερ καθως και την ποσοτητα βενζινης που θεωρει οτι ψεκαζει.ο αισθητηρας λ συνηθως ειναι για τον φουτσο και πολλες φορες δεν αποθηκευονται καν οι ρυθμισεις που εγιναν απο τον ανεγκεφαλο να σωσει την κατασταση.
μπορει να κανω και λαθος αλλα απο την ως τωρα ερευνα μου σε αυτα τα συστηματα κατι τετοιο εχω καταλαβει!!
καταρχήν καλή χρονιά σε όλους.
λίγο οι γιορτές, λίγο το κρύο δεν ασχολήθηκα με την μηχανη μέσα στις γιορτές.
το συζήτησα με ένα δυο φίλους και μου είπαν πως δεν παίζει να είναι απο το φλιτρο αλλά απο το πολυ κρύο που κάνει και ότι το μοτερ κρυωνει γρήγορα και το αφήνω αρκετές φορές να δουλευει ρελαντι γι ανα ζεσταθει. εγω πάλι όμως καθάρισα το φίλτρο, χωρίς βέβαια κάποια αλλαγή. το μόνο που μένει να κάνω είναι μαλλον υπομονή να στρώσει ο καιρός..
Καλή χρονιά και σε σένα.
Δε θες να πας για ψάρεμα για να περιμένεις να στρώσει ο καιρός, ούτε να βρεις γκόμενα (μιας και ως γνωστόν "Τον Απρίλη και το Μάη το μ@@νί παρακαλάει").
Καλές οι συμβουλές από τα φόρα (ενίοτε) , καλές οι συμβουλές από τους φίλους (ενίοτε) αλλά αν δε τη δει μηχανικός το κεφάλι σου ήσυχο δε θα το έχεις. Εγώ τουλάχιστον δε θα το είχα (ενίοτε και πάλι, αλλά πιο "ενίοτε" από τα προηγούμενα "ενίοτε").
Κατ'εμέ τράβα σε ένα συνεργείο κι ας έχει και κρύο και παλιόκαιρο![]()
Το μηχανάκι είναι μαμά; Έχεις βάλει μήπως εξάτμιση, τελικό ή ολόσωμη, power commander, έχεις φτιάξει δικό σου χάρτη;
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
1 Άλλαξε βενζινα να δεις αν έχεις διαφορά.
2 Κάνε σερβις μεγάλο με βαλβίδες και καυσανάλυση
Αν δεν είναι το 1ο θα λυθεί με το 2ο