δεν ξερω και δεν με νοιαζει κιολας πως το βλεπετε εσεις...εγω λεω αφτα που ειδα με τα ιδια μου τα ματια!!
τωρα εσεις με τα σσ βλεπω πηρατε φορα αλλα ειστε οι πιο καημενοι αναβατες....!συντομα!το καλοκαιρι που πηγα τις διακοπουλες μου με το MTακι μου ειχα μαζι μου τον αδερφο μ με zx10 08 και ενα φιλο με 990...το 990 εκτος απο τα καυσιμα-λαδια και τις θερμοκρασιες ηταν κυριλε και ανετο!το 10αρακι ηταν πιο ελεϊνο και απο σκουτερ..ο συνεπιβατης απλα πεθανε και ηταν οι πρωτοι που τους τελειωσαν τα λεφτα γτ καθε σταση στο βενζιναδικο σημαινε κανα 10αρι για εμενακαι απο 20 και πανω για το 10 και 990!και οσο για την εγνατια...που εχετε το ατου σας..μετα απο προκλιση του 990 οτι δεν μπορω να ταξιδεψω με 160χλμ(gps) ..πηγαμε ιγουμενιτσα-γιαννενα σχεδον τερμα και στα διοδια λεει ο μπρο(zx10)!!! μ@λ@κες εγω θα κοψω γτ μπαινει στην ροπη και ρουφαει ολη την βενζινα!θελαμε να φτασουμε και γρεβενα.... χοαχοαοχοαχοαχοα συμπερασμα τα σπαει το TDM!
αμα το παμε ετσι...
και εγω με το cb-1 πηγα δικαβαλος και με σαμαρια μεχρι την Ιταλια και ταξιδευα στην εθνικη μαζι με τα κατι busa, χχ, κλπ και ενιοτε τους περναγα κιολας...
τσαγιωσα και κατι τουμπανα των 20χιλ ευρω (βλ. ducati) στις στροφες εκει προς την πιστα του Mugello (δικαβαλος παντα) και εκαψα τα λιγοτερα απο ολους σε βενζινες...
και ολα αυτα με ενα μηχανακι 20ετιας και 40 αλογων...
α, και το cb-1 των 400cc ειναι πιο γρηγορο απο tdm...εξακριβωμενο αυτο...
απο ολα αυτα βγαινει το συμπερασμα οτι το cb-1 ειναι η ιδανικοτερη μοτο για βολτα, ταξιδι και εκδρομη??![]()
αν μου λες οτι CB 1 40 αλογων ειναι ποιο γρηγορο απο TDM μην περιμενεις να κανουμε συζητηση...!!ειμαι 10 χρονια "κοντρακιας" κατι ξερω και εγω....![]()
πληροφοριακα θα σου πω οτι tdm 08 με φιλτρο τελικα απο ρολλ 1ες εμενε 2/3 μηχανακια πισω απο 990 !οδηγος στο tdm εγω και στο ktm πρωταθλητης περιφεριακου πρωταθληματος κρος σκραμπλε....!τωρα αν δοκιμαζες με κανεναν θειο η ασχετο με το θεμα και τον επιανες κοτσο...δεν σημαινει οτι ειναι ρεαλιστικο αποτελεσμα!
Α το και cb που λες χανει απο μονοκυλινδρο 660 0/400!
ενταξει μπορει ρολλαριστη πρωτη να του εφευγες κιολας...δεν λεει κατι αυτο...μπορει να ειναι απο μαμα γραναζωμενο κοντο το tdm σε σχεση με το 990...δεν το γνωριζω..
το θεμα ειναι ποσες κολωνες εφαγες μεχρι και την 6η του (του ΚΤΜ)...
α, και το cb1 με μαμα Duke II παει μαζι μεχρι τα 160 κοντερ και μετα βαζει μια 6η και αλλαζει συνοικια σε σχεση με το μονοκυλινδρο...
μαλλον πετυχες και εσυ κανα αμουστακο αγορακι που αλλαζε στις 10χιλ...δεν εξηγειται αλλιως...
το πατημα με το 990 εγινε για περιπου 700 μετρα και η διαφορα κλειδωσε..αν ειχαμε δρομο λογικα θα περναγα μιας και tdm ανοιγουν πανω απο 230 ενω τα 990 στα 220 τελειωνουν!στα 160 εχεις ξεπερασει τα 400 μετρα που σου εγραψα!με το χτ που ειχα θα ειχαμε πολυ διαφορα...τεσπα ειμαστε offtopic τελειως οποτε ασ το τελειωσουμε εδω!
ΦΙΛΕ ΔΙΑΒΟΛΕ................
Είδικά στίς μέρες μας δέν μπορείς νά παραβλέψεις τόν παράγοντα ΧΡΗΜΑ..!!
Ύπάρχουν πολλά μηχανάκια πού κάνουν καλά όσα καί τό tdm καί κοστίζουν
μόνο 8000-8500 εύρώ...???
Πού έχουν φθηνή συντήρηση καί σίγουρη..??
Ναί τό ξέρω, π.χ. τό gtr είναι άπό τά 10 πράμματα στά 8 καλύτερο άλλά κάνει
άντί γιά 8000 18000 έχει πολύ πιό άκριβή συντήρηση άμα πετύχεις μάστορα,ΔΥΣΚΟΛΟ,
καίει περισσότερο,έχει πολλαπλάσια τέλη ,άμα πέσεις κοστίζει όσο ένα tdm κ.λ.π...κ.λ.π....
Καί ό οίκονομικός παράγοντας τό είπα άπό τήν άρχή πρέπει νά ύπολογιστεί.
Έπειδή βλέπω ότι δέν προχωράει ή κουβέντα θά βοηθήσω.
Πιστεύω ότι τά μηχανάκια γιά τά όποία μιλάμε είναι τά έξής......
CBF-1000 , TRANSALP , CROSSTOURER , PANEUROPEAN
GTR , VERSYS -650 , VESRYS -1000 ,
FJR , TENERE 1200 , TDM ,
VSTROM , GSX-FA 650 , GSX-FA 1250
καί γιά τούς τολμηρούς,Παναγία μου...........
R1200RT , R1200GS , 1300GT , 1600GT , 1600GTL
MULTISTRADA , EXPLORER ,
καί ότι άλλο βάζετε στό άρρωστο μυαλό σας....
Μή μού πείτε γιά ΚΤΜ, είναι άπλά άλλη φάση γιά όσους γουστάρουν κ.λ.π....κ.λ.π....
Άμα κάτι ξέχασα,βοηθάτε
Τώρα διά τής άτόπου άπαγωγής άς προχωρήσουμε..........ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...........................ΡΕ
Γράψτε κάτι γιαυτά πού ζητάμε καί άφήστε τή θεωρία
nai ntaxei k mas sta arxidia mas to to ti les mi nomizeis oti dinoyme simasia.opos vlepeis gelasame me to symperasma oti to tdm paei me diakosia dikavalo kai fortomeno taxidi.an esy de gelases..kanto.alla kane taxidi oxi piase mia fora diakosia kai meta me 160..kai to vstrom to 650 taxideyei me tosa pio aneta apo to tdm sigoyra...me pio poly xoro ..sigoyra..paei xoma oso DE paei to tdm...de spaei de xalaei kaiei ligotero de xreiazete allagi to miso gia na ginei mixani gia taxidi opos to tdm..kai paei legontas.episis den tha anafertho sto tdm vs ktm 990...giati ntaxei tora.to ena mixanaki mporei na paei pantoy..kai to allo opoy exei dromo.ekei stamataei i opoia sigrisi.pam parakato.
idaniko mixanaki gia taxidi einai ayto p to perneis k feygeis xoris na allaxeis vida.
an thes ..oikonomia..anesi...na mi spasei na mi xalasei..na mi genikotera ginei kati stravo....pare treno.i mixani einai peripeteia.oi alloi me ton ose.astadiala proi proi.